MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

60 pal tank
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11088
Strona 7 z 7

Autor:  Zychoo [ 13 kwi 2005, 19:41 ]
Tytuł: 

meterrr napisał(a):
i drugie pytanie czy Blessing of Sanctuar (reducing damage dealt from all sources by 24 for 5 min) jak to działa na DoT'y ?? tzn czy jeśli dot zadaje 30 dmg/ s , to czy blessing zaabsorbuje 24 obrażeń w każdej sekundzie , czy tylko w pierwszej ??

Tak jak "Incrases shadow damage by 15". Jak DOT ma zadac 500dmg over 15 sec, to zada 515 (analogicznie 476)

Autor:  Jago [ 13 kwi 2005, 20:05 ]
Tytuł: 

Dlatego na raidach olewa sie Palladynow :)

a warrior nie jest znowu az tak slaby

Autor:  Painkor [ 13 kwi 2005, 21:18 ]
Tytuł: 

meterrr

Tak BoS tak dziala...iles procent mniejsze agro..przy tankujacym palym cala grupa powina miec BoS a magowie (jesli sa w grupie) powinni zaczynac walke od powiedzmy arcane missile(jesli maja dane na redukcje zagrozenia w talentach).....

Tak jak ktos wspomnial pally to nie war w tankowaniu..ograniczone skile to generowania agro..ale dobry pally moze trzymac jakiegos bosa bardzo mocno....

to tylko przyklad wykorzystania skilow przy tankowaniu bosa....

pally zaczyna atak..z wlaczonym seal of fury...szybko zrzuca go judgmentem na bosa..i (jesli ma seal of command) zadaje 1-2 ciosy dwurecznym mieczem--nastepnie wrzuca na tarcze i uzywa jednorecznego...moze byc z seal of command nadal...(wazne jest tez aby pierwsze jedno leczeniu zrobil sam...i w czasie walki co jakis czas leczyl sie sam...(podczas tankowania bosa przez palla jest to jeden kluczowych elementow do zatrzymania agro na sobie--leczenie siebie od czasu do czasu)
(bez problemu trzymalem agro na bosie w arenie w DM i ogre king w DM..przy 3 magach i jednym druidzie)

niestety trzymanie agro przez pally dla wiekszej ilosci mobkow jest ciezsze lub malo mozliwe...wszystko takze zalezy od grupy..bo dobry war jesli ma bezmyslnych magow w grupie to tez nie utrzyma agro.

oczywiscie do dobrego tankowania pally musi miec dobrze dobrany sprzet...tak samo jak warior...po light forge set raczej mocno ogranicza skutecznosc tankowania palym..zreszta valor set dla wara moim zdanie jest zle zrobiony...war potrzebuje mocno def skill albo w bonusach z setow albo normalnie...
troszke latwiej bylo by gdyby pally mogl urzywac 2h podczas tankowania ..ale to by wymagalo jeszcze wiecej armoru cos powiedzmy 7000-7500k bez tarczy...da sie wyciagnac tyle ale to juz sie wysoka poprzeczka(bez epickich setow)

moj pally na US serwerze ma obecnie prawie 8600 armoru 400 defence skila...
wbrew pozorom pally moze zadac ladny dmg..niestety jednak jest to losowe(chodzi mi o dmg z seal of command) ale jesli sie wlaczy to srednia takiego dmg zliczona z uderzeniem broni moze przekroczyc 1000 nawet na charakterku z plytowym sprzetem.....

tak jak ktos wspominal pally do wszystkiego po trochu czyli do niczego....
niestety zeby troszke zblizyc palla do tankowania w stylu wara trzeba b.dobrze dobrac sprzet i odpowiednio uzywac skili...i wymaga to niestety duzych umiejetnosci...

btw...mam szamana na EU serwie ...czy ktos kto posiada szama na lvl 60 moze powiedziec jakie staty(str..stam..int..spr) sa dla szamana najleprze?

Autor:  kahR [ 13 kwi 2005, 21:28 ]
Tytuł: 

Painkor napisał(a):
btw...mam szamana na EU serwie ...czy ktos kto posiada szama na lvl 60 moze powiedziec jakie staty(str..stam..int..spr) sa dla szamana najleprze?

a to już zalezy od twojego builda
najbardziej preferowany PVP build to elemental combat, a tu pakujesz w INT i STA
jesli preferujesz melee (enchantment tree) to idziesz w AGI/STR i STA, plus jest dużo itemków z mail z crit chance- ale to głównie endgaming

Autor:  meterrr [ 13 kwi 2005, 21:46 ]
Tytuł: 

ja do tej pory robiłem tak , technika testowana na low lvl instance , skończyłem gierkę na 32 lvl wiec , nawet wszystkich głównych umiejętności nie mam )

ogólnie start z
2h + SoJ , odrazu judgment , + SoRighteousness lub opcja numer dwa
2h + SoCrusader , odrazu judgement + SoRighteousness ... i zmiana na 1 h + tarcza ,

jeśli traciłem agro i moby zaczynały uciekać , to szybko dynamit + retributions aura + stun + judgement + blessing of protection na szmaciaża << najcześciej pomagało, ale zdarzyło mi sie raz , że koleś z party zaczoł uciekać , no i wipe out ....

dlatego najbardziej pasuje mi gra :
2x pally
1x rouge lub warlock
1x mage
1x priest

jeśli grałem z kumplem pallem , to nie było żadnych problemów z utrzymaniem agro na jednym z nas ...

grałem tak i było oki (jeśli tylko trafiłem na ludzi myślących)

mam zdecydowanie holy/protection build

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 13 kwi 2005, 22:15 ]
Tytuł: 

2 x pala w party? I co ci to da, ze bedziecie trudniejsi do zabicia? Z wariorem wszystko pojdzie o wiele sprawniej i szybciej. Gram po stronie aliance i uwazam, ze na woju opierac sie powinno kazde party do high lvl instance, pala jak dla mnie jest zbedny. Chyba ze nie ma priesta wtedy by sie do wskrzeszania przydal, bo druid moze co 30 minut. Utarlo sie jednak tak, ze paladyna sie bierze. Warek, priest, rogue, mag i warlock to imo najlepsze co moze wystawic aliance.

Autor:  ArteC [ 13 kwi 2005, 22:20 ]
Tytuł: 

Ja jednak wole miec Palka w druzynie dla samego Blessing of Salvation. Przydaje sie to bardzo, jednak nie zmienia to faktu ze Pal za tanka do high level Instance robi bardzo slabo. Dla mnie Warrior, Priest, Mag, Paladyn (opcjonalnie tutaj Druid ;>), Rogue/Warlock. Wole Rogue, bo gram priestem wiec lepiej konkurencji na cloth nie miec ;).

Autor:  Mark24 [ 14 kwi 2005, 08:46 ]
Tytuł: 

5x pal w party - znacznie łatwiej utrzymać agro na paladynach :lol:

Autor:  psk [ 14 kwi 2005, 09:01 ]
Tytuł: 

Coś w tym stylu ;)

Cięzko się gra w instancji, gdzie jedyne plate to paladyn.

Autor:  AlienT [ 25 kwi 2005, 19:27 ]
Tytuł: 

widze ze torbled albo nie trafil nigdy na dobrego pala albo po prostu jest noobem dobry pal potrafi cale party wyciagnac z opresji nie wazne czy to holly pal czy retribution

Autor:  tomugeen [ 25 kwi 2005, 19:31 ]
Tytuł: 

AlienT napisał(a):
widze ze torbled albo nie trafil nigdy na dobrego pala albo po prostu jest noobem dobry pal potrafi cale party wyciagnac z opresji nie wazne czy to holly pal czy retribution

Opresje opresjami, a tu sie o tankowanie rozchodzi. Pal rzeczywiscie staje sie przydatny gdy cos sie nie uda i trzeba zwiac lub wskrzeszac.

Autor:  AlienT [ 25 kwi 2005, 19:51 ]
Tytuł: 

wiekszosc pali mysli ze jak zalozy 1h i shield to odrazu staja sie tankerami co oczywiscie jest idiotyzmem trzeba jescze talenty resnac, powiem tylko ze nie spotkalem pala co ma talenty w seal , bless of protecion , i w mane co sie wiąże z tym ze nie ma zadnego ostaniego skilla (ale taki pal jest idealny do party)

Strona 7 z 7 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team