MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Paladyn... https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12702 |
Strona 7 z 35 |
Autor: | Archon [ 31 maja 2005, 15:37 ] |
Tytuł: | |
Wszystko co pisze o paladynie teraz to sa moje wnioski wyciagniete z rajdowania mc,aury,cleanse,wskrzeszanie jakis tam dodatkowy dps, di, no i priest nie musi sie paldynem za bardzo przejmowac. |
Autor: | cienki [ 31 maja 2005, 15:40 ] |
Tytuł: | |
Archon napisał(a): evil0 napisał(a): A w co bardziej się opłaca inwestować? Improved Seal of Fury czy Seal of Justice ? trzymanie agro zalezy od calej grupy jesli mag pierdolnie wszystkim co ma wczesniej niz ty cos tam zbudujesz to nic procz taunta warka nie zatrzyma moba ![]() No wlasnie nawet w 2 osobowej druzynie mag ktory atakuje pierwszy i sciaga aggro to o kant dupy potluc... bo musisz potem sie martwic o niego i o siebie. Czasem judgment z SoF + holy schock odciaga czasem nie odciaga... Jak mag pulnie moba to 80% nie wystarcza jak ty go pullujesz to napisze wieczorem bo moj mag strasznie niecierpliwy byl ![]() PS ktos mial doswiadczenia z gildia <ejw> to prosze na priva (fajni nie fajni?) |
Autor: | Domin [ 31 maja 2005, 16:27 ] |
Tytuł: | |
Ano, jako mag to w isntancach sobie siedze i tylko poly, scorch+AM (i frost nova jak healer zlapie aggro i widze jak mobek leci na niego:P) na Clearcascie.......inaczej jak pierdole nukowanko i (zdarza sie bardzoooo czesto) np pyro critnie to tylko taunt warra jest w stanie mnie uratowac ![]() |
Autor: | evil0 [ 1 cze 2005, 13:09 ] |
Tytuł: | |
Więc tak - z początku chciałbym podziękować wszystkim ludziom za rozwinięcie topicu, który przez wielu był skazywany na zaflejmowanie. Dzięki także za odpowiedzi na pytania ![]() Wracając do rzeczy: Czy opłaca się rozwijać drzewko retribution? Czy to aż tak bardzo zwiększa szanse na większy dmg oraz na critic ? Mam zamiar grać buildem 8-22-21 lub holy / retr i naprawdę nie wiem co wybrać...lubię tarczę, ale lubię też duży dmg...jak holy i retr to nie dojdę do concentration i holy shield itd...Dlatego pojawia się pytanie: Czy pal będzie dobry, gdy będzie chodził z shieldem, a 2h będzie wyjmował do przetrzymania aggro lub do słabszych mobków? Czy może lepiej zrezygnować z shielda ( i zarazem ze skilli w protection) a skupić się na 2h + retri? Sam nie wiem.... |
Autor: | meterrr [ 1 cze 2005, 16:32 ] |
Tytuł: | |
lepiej zrezygnować z protection (czesciowo) , tzn lepiej grać z 2h bronią + SoCommand , po prostu milej sie lvl uje shield i 1h to tylko i wyłącznie na 60 lvl jak jużjesteś support clasem swoj build podałem już , powiem tylko ze dps po zmienia na 2h zwiększył sie dwukrotnie , a SoCommant robi swoje : ] , walki pvp z 2, 3 lvl wiecej kolesiami to czysta przyjemnośc ![]() ![]() |
Autor: | Archon [ 1 cze 2005, 17:57 ] |
Tytuł: | |
Ja na poczatku opieralem sie na bulidzie prosto z netu niby byl ubzor jak sie okazalo mial wiele wad wymyslilem sobie swoj walsny i gra mi sie z nim owiele lepiej pvp i pve. Dlatego najlepszym sposobem na dobry bulid sa wlasne doswiadczenia. |
Autor: | evil0 [ 1 cze 2005, 18:08 ] |
Tytuł: | |
czyli lepiej zrezygnować z holy shielda na rzecz 2h i większego dps ? |
Autor: | Archon [ 1 cze 2005, 18:46 ] |
Tytuł: | |
evil0 napisał(a): czyli lepiej zrezygnować z holy shielda na rzecz 2h i większego dps ?
Nie koniecznie napisze potem ![]() |
Autor: | evil0 [ 1 cze 2005, 20:02 ] |
Tytuł: | |
aha metter sry - pomyliłem twój build z buildem madasa - chodzi mi o zdanie, w którym mówiłem, że wybieram build podobny do buildu mettera- chodziło o madasa. w każdym razie czekam na twojego posta Archon ![]() |
Autor: | evil0 [ 3 cze 2005, 12:35 ] |
Tytuł: | |
Archon, doczekamy się na posta czy nie ? :< |
Autor: | cienki [ 4 cze 2005, 09:13 ] |
Tytuł: | |
PVP w menelith 60lvl priest undead chyba sobie dom urzadzil co tam przechodze raz na dzien czy dwa to on tam kogos lupie:) przewaznie go gonie i zdycham.. jemu zostaje 5-6% a mi tych wlasnie brakuje... Czasem jak ktos pomoze to sie uda, ale przewaznie ucieka w wodzie mana burn no i ogolnie dogonic go nie moge... jak sie przygotuje na walke z priestem to jako tako ale wtedy jak meele spotkam to padaka:) musze jakis jeden guzik na zmiane ekwipunku i trinketow:) No dobra zobocze z talentow na rzecz profesji.. zaczynalem majac: mining skining teraz: mining 300 eng 240+ gnomisch eng... po prostu duzo fajniej sie gra z zabawkami http://www.thottbot.com/?i=4492 na uciekinierow 3 razy zadizalala dobrze 5 razy zle ![]() http://www.thottbot.com/?i=12822 od tego mozna zaczac kazda walke wprowadza taki poploch ze naweg mag 60 glupieje jak mu zjedzie 2khp ![]() http://www.thottbot.com/?i=5256 to na meele fighter i na bossow wielkich .. smieszne efekty jak sie kurcza ![]() ![]() http://www.thottbot.com/?i=11225 a to to po prostu rozwala raz zadzialalo 2 sekundy, a drugi raz zadzalalo odwrotnie .. ze kolo mnie kotrolowal.. ale.. bylem zielony i nie mogl mnie atakowac a zglupial tak ze szok:) Ogolnie imho wszystkie rzeczy zaskakujace czymkolwioek wprawadzaja nerwowosc u przeciwnika i sa wiecej warte niz +9dps przy standardowym zachowaniu postaci. co do holy shock po judgment z furry na 90% mobek wraca do ciebie... tylko ze dla mnie to niewygodne... jak walcze 1h+shield judgment z crusaidera i rightness (ulepszone mam) a jak 2h judgment z crusaidera i command... wiec furry na prawde normalnie nie uzywam i mi to niewygodnie sprawdzac ![]() pozdro PS Nie wiem czy wszystkie palki wiedza.. ale cleanse przerywa fear polymorph, usuwa znaczek huntera... odtuwa organizm ![]() |
Autor: | Xedos [ 5 cze 2005, 16:02 ] |
Tytuł: | |
No ciekawe zabawki nie powiem , tylko pytanie czy to wszytsko można u trenera sie nauczyc czy trzeba kupic na AH receptury ? Jeśli u trenera to ten w IF czy gdzieś inni uczą jeszcze ?? |
Autor: | meterrr [ 6 cze 2005, 08:21 ] |
Tytuł: | |
ok przmyślałem sobie trochę i dochodzę do takiego buildu na czas levelowania : Podstawowe talenty z serii "must have " ![]() Kod: Protection 12 Pts Improved Devotion Aura 5/5 + Improved Blessing of Protection 2/2 + Toughness 5/5 Retribution 22 Pts Improved Blessing of Might 5/5 Benediction 5/5 + Two-Handed Weapon Specialization 5/5 + Seal of Command 1/1 + Improved Retribution Aura 5/5 Consecration z taką podstawą mamy dwie drogi zakończenia (17 pkt ) i tutaj to już dowolność bo albo pójdziemy w : Kod: Holy 16 Pts Spiritual Focus 5/5 + Improved Holy Light 3/3 Revelation 2/2 Illumination 5/5 Divine Favor 1/1 z czego zostaje nam jeszcze 1 pkt już kompletnie i tak nic nie zmieniający albo pójdziemy dalej w protection aż do reckogning Kod: Improved Seal of Fury 3/5 Improved Seal of Justice 5/5 Reckoning 5/5 z czego zostanie nam a 4 pkt , które też niczego juz włąściwie nie zmienią w naszym buildzie i mozna je zainvestować dosłownie we wszystko np w to Kod: Holy 4 Pts
Improved Lay on Hands 1/2 Improved Holy Light 3/3 tam gdzie plusy to to mam na 34 lvl po dobiciu do 60 , wymyśli sie coś na support class , do tego czasu bede sie zastanawiał czy lepiej w holy czy prot ...bo podstawa sie nie zmienia |
Autor: | Archon [ 6 cze 2005, 11:23 ] |
Tytuł: | |
Imo dawanie 5 punktow w Improved Retribution Aura 5/5 po to zeby miec 5 dmg wiecej jest marnotrastwem |
Autor: | evil0 [ 6 cze 2005, 13:22 ] |
Tytuł: | |
sądze że można w ogóle zrezygnować z drzewka prot, bo można dać 5 punktów w retr aura, a podczas party z dużą ilościa casterów dać concentration aura... btw ja właśnie myślę nad dwoma buildami, i nie wiem który wybrać: 1) Holy Talents (15 points) Spiritual Focus - 5/5 points Improved Holy Light - 3/3 points Revelataion - 1/2 poionts Illumination - 5/5 points Divine Favor - 1/1 point Protection Talents (0 points) None Retribution Talents (36 points) Benediction - 5/5 points Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points Improved Seal of the Crusader - 5/5 points Seal of Command - 1/1 point Deflection - 5/5 points Vengeance - 5/5 points Improved Retribution Aura - 5/5 points Consecration - 1/1 point Precision - 3/3 points Conviction - 5/5 point Blessing of Kings - 1/1 point 2) Holy Talents (8 points) Spiritual Focus - 5/5 points Improved Holy Light - 3/3 points Protection Talents (22 points) Improved Devotion Aura - 5/5 points Redoubt - 5/5 points Toughness - 5/5 points Shield Specialization - 5/5 points Blessing of Sanctuary - 1/1 point Holy Shield - 1/1 point Retribution Talents (21 points) Benediction - 5/5 points Improved Blessing of Might - 4/5 points Improved Seal of the Crusader - 5/5 points Seal of Command - 1/1 point Deflection - 5/5 points Consecration - 1/1 point |
Autor: | Yasieq [ 7 cze 2005, 10:29 ] |
Tytuł: | |
To moj pierwszy post na tym forum wiec sie dziendobry wszystkim Mam pytanko: od czego jest uzaleznione to czy wejdzie Seal of Commands czy nie? Crytyck - rzecz jasna, pnkty do crytycka +agility itd. Czy w SoC tez chodzi o agility? Czy jest to calkowicie inaczej liczone? A jesli tak to jak? Pozdrawiam JaS (server Dragonblight) |
Autor: | Dwutlenek [ 7 cze 2005, 10:51 ] |
Tytuł: | |
Seal of Command ma jakąś procentową szansę. Stawiam na 10% ale nie wiem, nie sprawdzałem. Nie ma to nic wspólnego z AGL czy z trafieniami krytycznymi. |
Autor: | meterrr [ 7 cze 2005, 11:06 ] |
Tytuł: | |
myślę podobnie jak dwutlenek , to fakt ze sec wchodzi najcześciej razem z critem , ale to raczej niezależna szansa na jej trafienie , uzalezniona od lvl przeciwnika , i poziomu seala |
Autor: | Dwutlenek [ 7 cze 2005, 11:31 ] |
Tytuł: | |
W CT modzie jest taki addonn, combat stats się nazywa. Odpal to sobie i będziesz widział jak często Seal of Command Ci wchodzi. Dzięki temu programikowi policzyłem że fiery enchant wchodzi dokładnie 10%. To samo można z tym sealem zrobić. |
Autor: | Madas [ 7 cze 2005, 11:59 ] |
Tytuł: | |
Seal of Command moze zadzialac 4.8 razy na minute. Szanse na zadzialanie procentowa ma natomiast SoR. Wiec do SoC jak najwolniejsza bron z duzym dmg, a do SoR jak najszybsza. Aktualnie dmg z Soc jest zle wyswietlany. Zolte numerki pokazuja dmg holy z SoC, a biale dmg fizyczny + dmg holy. A wiec niech nikt nie mysli ze uderzyl za 1000 (biale cyferki) +500 (zolte) ![]() |
Strona 7 z 35 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |