MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Paladyn...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12702
Strona 7 z 35

Autor:  Archon [ 31 maja 2005, 15:37 ]
Tytuł: 

Wszystko co pisze o paladynie teraz to sa moje wnioski wyciagniete z rajdowania mc,aury,cleanse,wskrzeszanie jakis tam dodatkowy dps, di, no i priest nie musi sie paldynem za bardzo przejmowac.

Autor:  cienki [ 31 maja 2005, 15:40 ]
Tytuł: 

Archon napisał(a):
evil0 napisał(a):
A w co bardziej się opłaca inwestować? Improved Seal of Fury czy Seal of Justice ?


trzymanie agro zalezy od calej grupy jesli mag pierdolnie wszystkim co ma wczesniej niz ty cos tam zbudujesz to nic procz taunta warka nie zatrzyma moba :)

No wlasnie nawet w 2 osobowej druzynie mag ktory atakuje pierwszy i sciaga aggro to o kant dupy potluc... bo musisz potem sie martwic o niego i o siebie.

Czasem judgment z SoF + holy schock odciaga czasem nie odciaga...
Jak mag pulnie moba to 80% nie wystarcza jak ty go pullujesz to napisze wieczorem bo moj mag strasznie niecierpliwy byl :) i napieprzal wszystko pierwszy w terenach contested tracac mane i 2 razy nas walneli na 0 mana

PS
ktos mial doswiadczenia z gildia <ejw>
to prosze na priva (fajni nie fajni?)

Autor:  Domin [ 31 maja 2005, 16:27 ]
Tytuł: 

Ano, jako mag to w isntancach sobie siedze i tylko poly, scorch+AM (i frost nova jak healer zlapie aggro i widze jak mobek leci na niego:P) na Clearcascie.......inaczej jak pierdole nukowanko i (zdarza sie bardzoooo czesto) np pyro critnie to tylko taunt warra jest w stanie mnie uratowac :P

Autor:  evil0 [ 1 cze 2005, 13:09 ]
Tytuł: 

Więc tak - z początku chciałbym podziękować wszystkim ludziom za rozwinięcie topicu, który przez wielu był skazywany na zaflejmowanie. Dzięki także za odpowiedzi na pytania :)...

Wracając do rzeczy: Czy opłaca się rozwijać drzewko retribution? Czy to aż tak bardzo zwiększa szanse na większy dmg oraz na critic ?

Mam zamiar grać buildem 8-22-21 lub holy / retr i naprawdę nie wiem co wybrać...lubię tarczę, ale lubię też duży dmg...jak holy i retr to nie dojdę do concentration i holy shield itd...Dlatego pojawia się pytanie: Czy pal będzie dobry, gdy będzie chodził z shieldem, a 2h będzie wyjmował do przetrzymania aggro lub do słabszych mobków? Czy może lepiej zrezygnować z shielda ( i zarazem ze skilli w protection) a skupić się na 2h + retri? Sam nie wiem....

Autor:  meterrr [ 1 cze 2005, 16:32 ]
Tytuł: 

lepiej zrezygnować z protection (czesciowo) , tzn lepiej grać z 2h bronią + SoCommand , po prostu milej sie lvl uje

shield i 1h to tylko i wyłącznie na 60 lvl jak jużjesteś support clasem

swoj build podałem już , powiem tylko ze dps po zmienia na 2h zwiększył sie dwukrotnie , a SoCommant robi swoje : ] , walki pvp z 2, 3 lvl wiecej kolesiami to czysta przyjemnośc :] ofc na 30 lvl jak narazie , później będzie trochęgorzej , ale za 700 critem już mogę udeżyć moby na swoim lvl ... walka z roguem na 38 lvl trwała moze nie całe 8 s , dostał dwa razy z kolei SoCommnad i klęczła . sam byłem w szoku zwłaszcza że ja też już nie miałem życia lol, ogólnie to była fart na maxa , ale miło było , nie musze mówićże kolejne dwie walki przegrałem :]

Autor:  Archon [ 1 cze 2005, 17:57 ]
Tytuł: 

Ja na poczatku opieralem sie na bulidzie prosto z netu niby byl ubzor jak sie okazalo mial wiele wad wymyslilem sobie swoj walsny i gra mi sie z nim owiele lepiej pvp i pve.

Dlatego najlepszym sposobem na dobry bulid sa wlasne doswiadczenia.

Autor:  evil0 [ 1 cze 2005, 18:08 ]
Tytuł: 

czyli lepiej zrezygnować z holy shielda na rzecz 2h i większego dps ?

Autor:  Archon [ 1 cze 2005, 18:46 ]
Tytuł: 

evil0 napisał(a):
czyli lepiej zrezygnować z holy shielda na rzecz 2h i większego dps ?


Nie koniecznie napisze potem :)

Autor:  evil0 [ 1 cze 2005, 20:02 ]
Tytuł: 

aha metter sry - pomyliłem twój build z buildem madasa - chodzi mi o zdanie, w którym mówiłem, że wybieram build podobny do buildu mettera- chodziło o madasa. w każdym razie czekam na twojego posta Archon :)

Autor:  evil0 [ 3 cze 2005, 12:35 ]
Tytuł: 

Archon, doczekamy się na posta czy nie ? :<

Autor:  cienki [ 4 cze 2005, 09:13 ]
Tytuł: 

PVP
w menelith 60lvl priest undead chyba sobie dom urzadzil co tam przechodze raz na dzien czy dwa to on tam kogos lupie:) przewaznie go gonie i zdycham.. jemu zostaje 5-6% a mi tych wlasnie brakuje...
Czasem jak ktos pomoze to sie uda, ale przewaznie ucieka w wodzie mana burn no i ogolnie dogonic go nie moge...
jak sie przygotuje na walke z priestem to jako tako ale wtedy jak meele spotkam to padaka:) musze jakis jeden guzik na zmiane ekwipunku i trinketow:)
No dobra zobocze z talentow na rzecz profesji.. zaczynalem majac:
mining skining
teraz:
mining 300
eng 240+ gnomisch eng...
po prostu duzo fajniej sie gra z zabawkami
http://www.thottbot.com/?i=4492 na uciekinierow
3 razy zadizalala dobrze 5 razy zle :)

http://www.thottbot.com/?i=12822 od tego mozna zaczac kazda walke wprowadza taki poploch ze naweg mag 60 glupieje jak mu zjedzie 2khp :) na dzien dobry ale wydaje sie najlepsze na rogusa:) stun + death ray tylko channeling jest ok 6-8 sekund i moze byc przerwany...

http://www.thottbot.com/?i=5256 to na meele fighter i na bossow wielkich .. smieszne efekty jak sie kurcza :) dziala 30 sec. czasem dziala tak ze ty robisz sie wiekszy (+500power attack nice ) albo ktos z party staje sie mniejszy :) lol

http://www.thottbot.com/?i=11225 a to to po prostu rozwala raz zadzialalo 2 sekundy, a drugi raz zadzalalo odwrotnie .. ze kolo mnie kotrolowal.. ale.. bylem zielony i nie mogl mnie atakowac a zglupial tak ze szok:)
Ogolnie imho wszystkie rzeczy zaskakujace czymkolwioek wprawadzaja nerwowosc u przeciwnika i sa wiecej warte niz +9dps przy standardowym zachowaniu postaci.

co do holy shock po judgment z furry na 90% mobek wraca do ciebie...
tylko ze dla mnie to niewygodne... jak walcze 1h+shield judgment z crusaidera i rightness (ulepszone mam) a jak 2h judgment z crusaidera i command... wiec furry na prawde normalnie nie uzywam i mi to niewygodnie sprawdzac :) ale SOF judg HollySchock + 2h weapon z furry na 95% powinno urwanego mobka przywrocic tobie:)

pozdro
PS
Nie wiem czy wszystkie palki wiedza.. ale cleanse przerywa fear polymorph, usuwa znaczek huntera... odtuwa organizm :) ciekawe co jeszcze

Autor:  Xedos [ 5 cze 2005, 16:02 ]
Tytuł: 

No ciekawe zabawki nie powiem , tylko pytanie czy to wszytsko można u trenera sie nauczyc czy trzeba kupic na AH receptury ? Jeśli u trenera to ten w IF czy gdzieś inni uczą jeszcze ??

Autor:  meterrr [ 6 cze 2005, 08:21 ]
Tytuł: 

ok przmyślałem sobie trochę i dochodzę do takiego buildu na czas levelowania :

Podstawowe talenty z serii "must have " :)
Kod:
Protection   12 Pts   

Improved Devotion Aura   5/5   +
Improved Blessing of Protection   2/2   +
Toughness   5/5   

Retribution   22 Pts   

Improved Blessing of Might   5/5   
Benediction   5/5   +
Two-Handed Weapon Specialization   5/5   +
Seal of Command   1/1   +
Improved Retribution Aura   5/5   
Consecration


z taką podstawą mamy dwie drogi zakończenia (17 pkt ) i tutaj to już dowolność bo albo pójdziemy w :

Kod:
Holy   16 Pts   

Spiritual Focus   5/5   +
Improved Holy Light   3/3   
Revelation   2/2   
Illumination   5/5   
Divine Favor   1/1

z czego zostaje nam jeszcze 1 pkt już kompletnie i tak nic nie zmieniający

albo pójdziemy dalej w protection aż do reckogning
Kod:
Improved Seal of Fury   3/5   
Improved Seal of Justice   5/5   
Reckoning   5/5


z czego zostanie nam a 4 pkt , które też niczego juz włąściwie nie zmienią w naszym buildzie i mozna je zainvestować dosłownie we wszystko np w to
Kod:
Holy   4 Pts   

Improved Lay on Hands   1/2   
Improved Holy Light   3/3



tam gdzie plusy to to mam na 34 lvl

po dobiciu do 60 , wymyśli sie coś na support class , do tego czasu bede sie zastanawiał czy lepiej w holy czy prot ...bo podstawa sie nie zmienia

Autor:  Archon [ 6 cze 2005, 11:23 ]
Tytuł: 

Imo dawanie 5 punktow w Improved Retribution Aura 5/5 po to zeby miec 5 dmg wiecej jest marnotrastwem

Autor:  evil0 [ 6 cze 2005, 13:22 ]
Tytuł: 

sądze że można w ogóle zrezygnować z drzewka prot, bo można dać 5 punktów w retr aura, a podczas party z dużą ilościa casterów dać concentration aura...


btw ja właśnie myślę nad dwoma buildami, i nie wiem który wybrać:

1)

Holy Talents (15 points)


Spiritual Focus - 5/5 points

Improved Holy Light - 3/3 points

Revelataion - 1/2 poionts

Illumination - 5/5 points

Divine Favor - 1/1 point


Protection Talents (0 points)


None

Retribution Talents (36 points)

Benediction - 5/5 points

Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points

Improved Seal of the Crusader - 5/5 points

Seal of Command - 1/1 point

Deflection - 5/5 points

Vengeance - 5/5 points

Improved Retribution Aura - 5/5 points

Consecration - 1/1 point

Precision - 3/3 points

Conviction - 5/5 point

Blessing of Kings - 1/1 point


2)


Holy Talents (8 points)

Spiritual Focus - 5/5 points

Improved Holy Light - 3/3 points


Protection Talents (22 points)


Improved Devotion Aura - 5/5 points

Redoubt - 5/5 points

Toughness - 5/5 points

Shield Specialization - 5/5 points

Blessing of Sanctuary - 1/1 point

Holy Shield - 1/1 point


Retribution Talents (21 points)


Benediction - 5/5 points

Improved Blessing of Might - 4/5 points

Improved Seal of the Crusader - 5/5 points

Seal of Command - 1/1 point

Deflection - 5/5 points

Consecration - 1/1 point

Autor:  Yasieq [ 7 cze 2005, 10:29 ]
Tytuł: 

To moj pierwszy post na tym forum wiec sie dziendobry wszystkim

Mam pytanko: od czego jest uzaleznione to czy wejdzie Seal of Commands czy nie? Crytyck - rzecz jasna, pnkty do crytycka +agility itd.
Czy w SoC tez chodzi o agility? Czy jest to calkowicie inaczej liczone?
A jesli tak to jak?

Pozdrawiam
JaS
(server Dragonblight)

Autor:  Dwutlenek [ 7 cze 2005, 10:51 ]
Tytuł: 

Seal of Command ma jakąś procentową szansę. Stawiam na 10% ale nie wiem, nie sprawdzałem.
Nie ma to nic wspólnego z AGL czy z trafieniami krytycznymi.

Autor:  meterrr [ 7 cze 2005, 11:06 ]
Tytuł: 

myślę podobnie jak dwutlenek , to fakt ze sec wchodzi najcześciej razem z critem , ale to raczej niezależna szansa na jej trafienie , uzalezniona od lvl przeciwnika , i poziomu seala

Autor:  Dwutlenek [ 7 cze 2005, 11:31 ]
Tytuł: 

W CT modzie jest taki addonn, combat stats się nazywa. Odpal to sobie i będziesz widział jak często Seal of Command Ci wchodzi.
Dzięki temu programikowi policzyłem że fiery enchant wchodzi dokładnie 10%. To samo można z tym sealem zrobić.

Autor:  Madas [ 7 cze 2005, 11:59 ]
Tytuł: 

Seal of Command moze zadzialac 4.8 razy na minute. Szanse na zadzialanie procentowa ma natomiast SoR. Wiec do SoC jak najwolniejsza bron z duzym dmg, a do SoR jak najszybsza.

Aktualnie dmg z Soc jest zle wyswietlany. Zolte numerki pokazuja dmg holy z SoC, a biale dmg fizyczny + dmg holy. A wiec niech nikt nie mysli ze uderzyl za 1000 (biale cyferki) +500 (zolte) :] Bo w sumie zadal tylko 1000.

Strona 7 z 35 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team