MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Druid - kompletny poradnik PvP i PvE by me ;) *UPDATED*
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12919
Strona 7 z 147

Autor:  cienki [ 22 lip 2005, 15:50 ]
Tytuł: 

odkad palke przebudowalem na retri/holy ... z druidem ani razu jeszcze 1/1 nei przegralem ... chyba oni jakies noobki w kazdym razie jakos tak duuuuzo latwiej :) co prawda na diuuelik trzeba z 10 min poswiecic .. no i komu pierwszemu sie skonczy mana.. ale seale wisdom + judgmenty szybko przechylaja szale na korzysc palka, acha przewaznie stun soc konczy walke:)

Autor:  meterrr [ 22 lip 2005, 19:17 ]
Tytuł: 

dokładnie każdy (prawie) drut czeka w bear form aż ma 5% hp, wychodzi z bear form ( i tutaj małe ździwienie że dostaje jednego hita za 800-1,5k) dostaje stuna i nawet instant heal nie pomoże ...

Autor:  Kazar [ 25 lip 2005, 09:01 ]
Tytuł: 

Kazdy debil chyba. Palek wiadomo, przegiety, jeszcze z dobrym sprzetem i z Ar nie do pokonania, prawie.

Ale jak to zrobic z hunterem, ktory Cie atakuje pierwszy, przyznam sie, ze nie lubie hunterow. Jak mi 1 przywali i pusci kotka, to dupa straszna, kotek szybko wali, zanim go uspie, zdejme poisona, nie mam 50% hp, albo i lepiej, weijde w miska, kotek sie obudzi, wing clip, odbieg ciezko w chuj. Poradzcie cos. Ja zazwyczaj staram sie rooty huntera, dead zone i nie raz tak wygralem, ale nie wiem co oni teraz robia te huntery ze cos szybko wylaza z rootsow. Albo po prostu wczoraj mialem 2 razy pecha. :har:

Autor:  bargaw [ 25 lip 2005, 09:11 ]
Tytuł: 

aspect of the wild(60nature res)

Autor:  Kazar [ 25 lip 2005, 09:15 ]
Tytuł: 

No wlasnie to podejrzewam, kiedys tego nie robili, wkurwiajace.

Autor:  bargaw [ 25 lip 2005, 09:40 ]
Tytuł: 

wiem grając warlockiem tez mialem takie wkurwiającą przypadłość że hunterzy mieli zadziwiająco wysoki resist na moje cursy,immolate itp.
miałem 4resisty na 10castów

Identycznie miałem na Test realmie, a tam ludzie nie są aż tak sprytni więc to musi być coś z klasą.

Autor:  LikeAFox [ 25 lip 2005, 15:45 ]
Tytuł: 

No może sie źle wyraziłem... Chodziło mi o farmowanie. Dosyć niski dps w formach i szybko kończąca sie mana przy wielokrotnym użyciu starfire, moonfire itp. wg mnie troche utrudnia zdobycie rzeczy których się potrzebuje sporo uzbierać.

Druid w 1v1 moze i wymiata. Nie dueluje się za bardzo, a na Warsong Gulch zawsze ktos przylezie :) O AV nie mówię bo na naszym serwerze ze trzy razy działał ;)
Dużą zaletą druida jest możliwość zsolowania wysoko poziomowych elitarnych mobów, od 2 dni zarabiam sobie na epic mounta w Un'goro. Oczywiście nie siedzę tam cały dzień bo ostatnio gram dziennie ze 3 godzinki :-/ , ale zarobiłem ze 150g :D i być może będe miał zamówienie na 2 pary spodni z devilsaura :) Jak narazie sprzedaje rękawiczki za 40g *!* sztuka. Ostatnio jestem monopolistą :D Szukam także Guardian Stone'ow które spyle za ok. 10g sztuka lub 5g sztuka dla gościa z gildii ;) Stone Guardiany sa twarde, ale dropuja kamienie, szare rzeczy, do 30s i zawsze mogą dropnąc jakiś epic ;) IMO Un'goro to raj dla druida jezeli chodzi o zdobywanie kasy solo, a dla druida - skinera, tribal leatherworkera to już w ogóle :D

Autor:  Adi_nrXX [ 26 lip 2005, 13:47 ]
Tytuł: 

Hmm... w pordaniku brakuje jeszcze taktyki grania z innym druidem. Od siebie powiem, ze jest 50 razy nudniejsza od walki z paladynem i nigdy sie nie skonczy, bo w misku ma sie tyle armora i hp, ze cooldown stuna nie istnieje. A innej taktyki z czarami na przyklad nie ma sensu probowac bo się najzwyczajniej przegra. Hardkorowcy ferala moga sprobowac szybkim kotem trzymac plecy przeciwnika, ale osobiscie uwazam to za czysta glupote i niemozliwe jest tak wygrac. Juz wiem dlaczego na filmach Ferahgo i RubiXa nie ma walk z druidem. Moja ostatnia skonczyla sie po 5 minutach /bye, a wjechalem kotkiem z krytykiem za 650 na 55 lvl... rownie dobrze moglbym wiechac za 1500 i nic by to nie zmienilo.

Autor:  Pio [ 26 lip 2005, 14:19 ]
Tytuł: 

ostatnia walka moim druidem z paladnem skonczyla sie po 10 minutach nierozstrzygnieta, walnelismy emoty /bow /bye i rozjechalismy sie w przeciwnych kierunkach :D

a co do zarabiania druidem to najwiecej kasy i tak wciagam ze scarlet side Stratholme w 5 osobowym party, na stworach i na farmieniu nigdy tyle sie nie zarobi co tam

Autor:  LikeAFox [ 3 sie 2005, 14:40 ]
Tytuł: 

No nie...
Znów wydymali druidów... W patchu 1.7 (prawdopodobnie) nie będzie zmain talentów druida :(
Caydiem niby mówi że będą pozytywne zmiany w cat form... ale już to widzę... Pewnie dadzą kotu animację tańca.. Hura! :-/
Jest nadzieja ze zmiany talentów będa w patchu, ale nikła...
Znając Blizza to powie , że w 1.8 też nie będzie bo teraz innych kolej :(

I co dostajemy? Jakis turniej łowienia ryb :), ale na szczeście jako dodatek do jakze wspanialego eventu - Zul'Gurub i Arathi Basin :)

Autor:  BiGi [ 3 sie 2005, 15:37 ]
Tytuł: 

Nienapisalem walki druid vs druid bo jest to totalne nieporozumienie. NIGDY nie zaatakowalem innego druida w terenie i tak samo zaden druid nigdy nie porwal sie na mnie. Kazdy wie ze nie ma sensu marnowac pol godziny na 160 HonorPoints ;)

Co do zmian drzewka feral to by sie przydala bo od 11 talentu w zwyz to drzewko to smiech na sali :) liczy sie praktycznie charge misia, +5% do crit i +1 sek do stuna....

W buidzie 9/21/21 DPS w cat form i bear form byl zalosnie_malo_wyzszy niz z 10 talentami mniej.... Wielki "finishing move" ktory dostal po ostatniej poprawce kot to jakis zart - zbierasz 5 combo points po to zeby pozniej drapnac za 400 HP.... juz dot RIP ma 722 dmg przez 12 sek i jest o wiele lepsza inwestycja tych 5 combo points....

Autor:  LikeAFox [ 3 sie 2005, 17:07 ]
Tytuł: 

Kurde...

Druid w formach powinien dostawac jakies boosty do atrybutow w formach... albo jakos int i spi skalowac i przemieniac na str, agi i sta... Wlasciwie to na co komu 13k pancerza jak byle warek z sprzetem z MC rozwali cie w kilku ciosach... a ze najczesciej ma MS to sie nie uleczysz :-/

Jak druid moze dobrze, skutecznie zmieniac swoja role w 1 walce zależnie od sytuacji, jak nie moze zmieniac pancerza, a wspolczynniki z casterskiego gearu gowno daja w formach? Jak ma dobrze offtankowac jak zaraz utraci aggro... a dps'u kotem na pewno nie zrobi za duzego :(

No nic... trzeba poczekac, az devsi wpadna na jakis dobry pomysl :-/

[Edit]
Druid jest teraz jedynie healbotem :-/ Druid jak juz mowilem wg mnie powinien miec wiele zastosowan. Branie druida tylko jako offtanka jest przecie głupota, bo po co jak mozna wziac warriora, ktorych jest mrowie? DD tez nie jest :-/ Jedyne co umie robic dobrze to leczenie i nikt nie bedzie go brał do innego zadania.

Może Blizz gruntownie przebuduje drzewa talentow? Moze będą inne dziedziny? :) Nie balance, feral combat i restoration, tylko jakies powstale z miksu tych drzew ;) Coś, żeby wreszcie druid był hybrydą, a nie TYLKO healerem. Nawet lubie ta fuche, ale co robic jak wszystko inne to crap? :-/

Autor:  SwenG [ 4 sie 2005, 07:39 ]
Tytuł: 

A ty myślisz że shaman to tankuje albo castuje w MC ? Też tylko second healer + totemy.

Autor:  BiGi [ 4 sie 2005, 09:29 ]
Tytuł: 

Tak jak paladyni.... bufuja i debufuja jak opetani i lecza ludzi w swoich grupach ;) zero machania mieczem....

Autor:  Nestor [ 4 sie 2005, 11:46 ]
Tytuł: 

Dla tych co jeszzcze nie zdazyli doczytac :)

Cytuj:
In the upcoming content patch, there are significant changes to Cat Form. Here's the run down:


* Cat Form's base damage (not attack power, but the cat form's "weapon" damage) has been increased.
* Each point of Agility now adds 1 Attack Power.
* Rip's damage per combo point has been increased.
* Ferocious Bite's damage per combo point has been increased. In addition, extra energy now converts to damage at a higher rate.
* The global cooldown on Tiger's Fury has been replaced with a one-second self cooldown. Its duration has been increased to six seconds.
* Rake's damage has been increased.



Also, the combo point problem with Ferocious Bite -- wherein the points would go away on a miss/dodge/parry -- should be resolved.

I have also been informed that talent changes for Druids (which should, among other things, further enhance Feral viability) are still on the way and currently scheduled for the content patch after 1.7.

There is a school of thought that talent changes should be made to increase the Feral form viability, and the developers are of that mind also... but they were also not satisfied with the level of effectiveness for all Druids, regardless of specialization. The changes is 1.7 should boost that significantly.
- Caydiem -
/moo


http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... post343879

A talenty to kolo patcha 1.8. Do 1.7 mam nadzieje wrzuca jeszcze jakies zmiany. Pozytywne zmiany w kotku ale.. hrr.. to nie to czego publika sie spodziewala.

Autor:  Adi_nrXX [ 4 sie 2005, 11:49 ]
Tytuł: 

W takim ZF to nawet mogłem być MT w secie i buildzie do ferala. A teraz mi się tam fucha healera podoba. Wystarczy patrzeć na kreseczki raid_assista, wrzucac heale, podziwiac walke, samemu w sumie nic nie musze robic, a exp i itemy lecą :)

edit: Nie najgorzej z tymi zmianami, na pewno usprawni expowanie kotkiem :) IMO pownni zrobić, żeby +30% speed w cat form nie było 'only active outdoors' lecz w pomieszczeniach też czynne.

Autor:  Mark24 [ 4 sie 2005, 11:54 ]
Tytuł: 

powiem szczerze, że nie rozumiem tych zapowiadanych zamian na plus dla druid-a.
Druid jest aktualnie bardzo mocną postacią w PvP i bardzo przydatną w PvE.

Po odpowiednim ustawieniu talentów może healować równie dobrze jak priest. Unikalna zdolność - sleep beast, może shackle undead > sleep beast ale trzeba brać pod uwagę że nowe zony będą raczej beastowe a nie undeadowe tych już jest od groma.
Druga unikalna zdolnośc - rezz infight.

W PvP przy dobrym graczu jest praktycznie nie do pokonania. 3 formy: caster - healowanie/korzeń, misiek - AC/przyjmowanie damagu, stunowanie, kotek - sprint.
Przy dobrym skillowo graczu który zna swoją klasę nie wiem w jaki sposób można przegrać. KLasom melee przynajmniej jest bardzo ciężko wygrać z taką kombinacją rootowania, stunowania, odbiegania itd.

:x

Autor:  Nileno [ 4 sie 2005, 12:00 ]
Tytuł: 

No Mark warriorem napewno nie wygrasz z druidem :x

Autor:  Nestor [ 4 sie 2005, 12:02 ]
Tytuł: 

Ty chyba sobie zartujesz mark.

Jedyny sensowny spell ofensywny ktory mozna uzyc z rootami ktore moga peknac w kazdej chwili - starfire, 3.5s cast, 500dmg

Bearform, 8k armora, 5k life'a, 100dmg co 2.5s

Jesli MS warrior nie umie wygrac z druidem, to albo wogole nie umie grac swoja klasa, albo ma maksymalny niefart i rooty trzymaja 2x po 20s. W innym przypadku gra konczy sie po 10-20s w bearformie.

Rogue dla druida to nie problem, MS/Crit warrior to zmora jest.

Pamietaj mark ze nieumieraniem sie jeszcze nikogo nie zabilo, i to jest problem druida. Mamy najnizsze dps w grze, zabicie byle rogala zajmuje mi 2-3 minuty, jak ma z 25% dodge to okolo 5. Dodaj do tego diminishing returns na rootach, vanish i warrior trinket..

Do tego kotek ginie jakies 2x szybciej niz casterform bo nie ma heali :)

Autor:  BiGi [ 4 sie 2005, 12:07 ]
Tytuł: 

Mark jakbys pogrindowal druidem to by Cie ch** strzelil - dlatego druidzi tak placza. nikt nie chce boosta w PvP (tu druid jest bardzo ok) bo walka kotem w PvP ogranicza sie do wejscia od tylca ala abush rogue, pozniej to oznaczaloby smierc ;) Ja w secie dla kota (duzo str + atrybuty att power) robie na takich satyrach w felwood 130/150 dps i to jak wejdzie pare critow ze skilow. Teraz jak sie ubierze itemki z agilem to bedzie o wiele lepiej mysle (zamias str). Wczesniej str dawal att power, ale agi ma teraz dawac go wiecej :)

Strona 7 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team