MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Blackwing Lair
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14300
Strona 7 z 38

Autor:  Shadhun [ 22 sie 2005, 09:59 ]
Tytuł: 

Juz co nie co pisałem , no ale napisze jeszcze raz.

Warior - Na poczatku tankuje moby, pozniej pomaga kitowac shamanom, fearuje legionare/smoki w sytuacji awaryjnej.

Rogue - Zabija magow.

Mage - Zabija magow.

Warlock - Chain fear na wybranym przez siebie smoku, w miedzy czasie moze pomagac zabijac magow.

Druid - Usypia wybranego przez siebie smoka.

Hunter - kituje wybranego przez siebie smoka.

Priest - Leczy ;),ewentualnie fearuje w sytuacjach krytycznych.

Shaman - Kituje moby w srodku.


Co do kitowania, przy ustawieniu totemow tak jak na obrazku ktory tutaj przedstawilem jest to dosyc proste. Szamani wyszukuja legionnares z hull hp, uzywaja es-a zeby wziasc agro, po czym kituja ich chodzac od totemu(musiscie ustalic kierunek : czy zgodnie czy odwrotnie do wskazówek zegara) do totemu, uzywajac fs-a (najlepiej najnizszej rangi). Wazne jest zeby WSZYSTKIE totemy byly zawsze na miejscu, kazdy shaman przy kazdym okrązeniu sprawdza czy jego totem jest na miejscu. Wazne jest tez by robic zawsze pelne okrazenia. Trzeba czasem poczekac przy jednym totemie na moby ,bo jesli skrecisz za wcześnie zętną róg co wprowadza niepotrzebne zamieszanie. Wariorzy moga pomagac kitowac swoimi shoutami.

Autor:  emesio [ 22 sie 2005, 10:02 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Napisz co ma robić każda klasa by jakoś to wyszło. I moze jakieś porady dla shamanów bo te p$%$y kitując legionare w środku padali w kilka sekund.


Z tego co mi się wydaje, to u nas problem jest ze smokami. Zawsze jakiś się urywa z kontroli (hunter pada), wpada w szamanów lub któryś z teamów zdejmujących magów, a potem już jak w domku z kart - wszystko się sypie bo wyjęciu jednego elementu u podstaw.

Cytuj:
Inna sprawa, ze to gildia afkerów, disconnecterów, attention whore itd.


To teraz się podsumowałeś...

Autor:  soft [ 22 sie 2005, 10:36 ]
Tytuł: 

niezla bzdure marek napisales... shamani wszystko dobrze robili (no czasami ktorys nie postawil eartbinda ale szybko sie to naprawialo), problem w tym ze dragony/magowie nam ciagle dupe zawracali co w ogole nie moze miec miejsca.. poszukaj problemu gdzie indziej

Autor:  shahray [ 22 sie 2005, 12:47 ]
Tytuł: 

Nileno napisał(a):
Priest ma aoe heala a na dodatek w ostatnim talencie w dzewku holy ma talent holy nova, ktora leczy osoby wokol ciebie i zadaje dodatkowo dmg potworom nie generujac agro

Priest ma tylko jedno aoe - Holy Nova raz na 30s leczy za troche ponad 300 - poprostu wypas :/. A Prayer of Healing to nie jest aoe, a leczy tylko czlonkow druzyny - to jest zasadnicza roznica.

Autor:  Shadhun [ 23 sie 2005, 01:32 ]
Tytuł: 

Pierwsze powazne podejscia do Vaela. Najlepszy try 22%

Utrzymanie agro na tanku okazalo sie mniejszym problemem niz przypuszczalismy. Problem jest w zmienieniu MT-ka kiedy ten pierwszy umiera ( a umrzeć musi). Kolejny na agro liscie zawsze jest ktos z raidu a wystarczy zeby smoczek obrócił sie na chwilke w jego kieunku i wipe. Ogolnie jakos czarno to widze ,zeby go zabic trzeba okolo 5,6 dobrze wyekwipowanych protection warkow. Inna sprawa ze wystarczy dojechac do 20% wtedy wariorzy spamuja execute zawsze z full rage i to jest dmg dzieki ktoremu zawsze beda brac agro po smierci kolegi. Ogolnie calkiem zabawny przeciwnik jednak wymagajacy duzej ilosci wariorow i dobrego sprzetu.

Autor:  psk [ 23 sie 2005, 09:06 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
Problem jest w zmienieniu MT-ka kiedy ten pierwszy umiera ( a umrzeć musi).


dokładnie.
WTB protection warrior.

(wyglada na to, że Defiance naprawde robi roznice... jedyne tanki gdzie u nas sie mogły zmieniac, miały Defiance, reszta nie była w stanie dostac aggro, i to było juz ponizej 20% :( - albo moze coś robili nie tak ;P )

Autor:  Shadhun [ 23 sie 2005, 09:36 ]
Tytuł: 

No co ty. Czysta teoria. Ile dmg przecietnie robi execute z full rage i jaki jest cooldown ?. Zdawalo mi sie ze tego dmg-u nie da sie przebic. :|

Autor:  psk [ 23 sie 2005, 11:34 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
No co ty. Czysta teoria. Ile dmg przecietnie robi execute z full rage i jaki jest cooldown ?. Zdawalo mi sie ze tego dmg-u nie da sie przebic. :|


buff jest 20 rage/sec ? (o ile pamietam, ale sie moge mylic).
to nie tak duzo tych execute, chyba - po 20% zaczeło duzo szybciej mu hp spadac, ale...

Nie wiem w sumie, dopoki na zmianach były tanki z kawałkiem protection, było ok. A poźniej już nie bardzo. (najnizej do 13% wczoraj) - tylko my mamy tu mozliwe ze inny problem. Te dps warriory to u nas zwykle niczego nie tankują nigdy, chyba ze jako offtank (w MC). Wiec mozliwe ze kwestia braku doswiadczenia.

Autor:  Deshroom [ 23 sie 2005, 11:41 ]
Tytuł: 

psk napisał(a):
dopoki na zmianach były tanki z kawałkiem protection, było ok
dwa zdania tylko.

u nas jest podział taki:
2 tanków z super sprzetem i kawalkiem protection i reszta tanków ze średnio słabym sprzętem i arms/fury

generalnie nie sądze żeby był kłopot w protection czy nie. wy się zapytajcie warriorów ile mają HP, armora i defence.

uważam że absolutne minimum do tankowania to:
5000HP, 6000armor i 60defence

u nas ci co sa prot to myśla troche o tankowaniu i maja tez def i stamine a inni to sie nastawili na crita i nawet nie maja drugiego setu itemków

edit: to co napisałeś na koncu to tez racja. dlatego czesto nalegam zeby second był mniej doświadczony i sie "wprawiał"

Autor:  psk [ 23 sie 2005, 11:45 ]
Tytuł: 

desh,

na vaelu masz zagwarantowane, ze co najmniej 3+ tanków zginie. To jest po prostu pewne. I nastepni *muszą* wziasc po nich aggro. albo wipe w naprawde ekspresowym tempie. Ale zobaczymy, idą chyba w srode znów.

i tak, my mamy easy mode z BoS. Nie chce mi sie wierzyc, zeby gildia po stronie hordy była w stanie tankowac vaela bez warriorow z defiance.

Autor:  Deshroom [ 23 sie 2005, 11:47 ]
Tytuł: 

psk napisał(a):
desh,

na vaelu masz zagwarantowane, ze co najmniej 3+ tanków zginie. To jest po prostu pewne. I nastepni *muszą* wziasc po nich aggro. albo wipe w naprawde ekspresowym tempie.
przecież nie mówie że nie, chodzi mi że generalnie pewnie u was jest podobnie jak u nas z wojami.
i tak jest luz bo domo (na 5 warriorów) robimy na luzie, czyli pięciu umie :-)

nie wybieramy się narazie do BWL, najpierw wyssiemy onyxie i MC do cna (obładujemy się sprzetem)

Autor:  psk [ 23 sie 2005, 11:50 ]
Tytuł: 

w MC czasem druidzi chca tankować. ;-)

Autor:  Shadhun [ 23 sie 2005, 11:54 ]
Tytuł: 

Cytuj:
generalnie nie sądze żeby był kłopot w protection czy nie. wy się zapytajcie warriorów ile mają HP, armora i defence.


To jest na Vaelu prawie nie wazne, wazne jest zeby szybko zagarnac agro po smierci tanka. A do tego musisz miec prot builda.

Autor:  Deshroom [ 23 sie 2005, 11:54 ]
Tytuł: 

psk napisał(a):
w MC czasem druidzi chca tankować. ;-)
u nas wczoraj druid tankowaj jako second az do lava packów - nie było bosów bo szliśmy na domo)
aż ktos powiedział ze u nas jest tylko 3 dobrych warriorów xxx, xxx and Mel (druid) :lol:

Autor:  Deshroom [ 23 sie 2005, 11:59 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
Cytuj:
generalnie nie sądze żeby był kłopot w protection czy nie. wy się zapytajcie warriorów ile mają HP, armora i defence.

To jest na Vaelu prawie nie wazne, wazne jest zeby szybko zagarnac agro po smierci tanka. A do tego musisz miec prot builda.
no tak, gadam teoretycznie bo bylismy tam raz.

wiesz defiance poprostu powoduje większe agro nie jestem pewien czy to wpływa na odzyskanie aggro jak boss ma taką liste że już wszystko zlewa. defiance napewno powoduje że mob nie ucieka i nie odwraca sie ale z przejęciem aggro to nie jest tak hop siup.

nie dziwie się ze 3 czy 4 tank wogóle nie mógł zwrócić swojej uwagi i obawiam się że mogło to nie wynikać z braku defiance

zaznaczam nie znam się na BWL ale defiance poprostu powoduje 30% wieksze aggro wiec berdzo sie przydaje przy tankowaniu ale to nie jest jakiś cudowny skill

Autor:  Mark24 [ 23 sie 2005, 11:59 ]
Tytuł: 

u nas sulfurona tankował druid przez jakiś czas (to jest do czasu ubicia 4 addów). Całkiem składnie ;)

A jak z healerami? Przecież ktoś leczy tanka, tanki się zmieniają a healerzy swoimi healami też generują threat. Nie dostają agro jak tank padnie?

Generalnie nawet na Onyxi healerzy leczą na zmiany, a tam cały czas tankuje jeden tank. Więc cały czas ten tank jest na szczycie hate listy. Tylko na Onyxi tanki nie padają..

Autor:  psk [ 23 sie 2005, 12:04 ]
Tytuł: 

tank dead = vael szedl za klasami dps.
w przypadku onyxii, heale moga byc porownywalne z dps. tu wcale, dps wygeneruje duzo większe hate, imho.

Autor:  Mark24 [ 23 sie 2005, 12:09 ]
Tytuł: 

w sumie fakt na onyxii nikt nie wali na 100%, więc healerzy mają problem ;)

Tak w ogóle to co ile minut/sekund ten boss zabija tanka?

Autor:  psk [ 23 sie 2005, 12:13 ]
Tytuł: 

BA jest co 15 sekund. Duza szansa ze drugie,trzecie BA bedzie na tanku.

A nie tylko od BA moze zginąc. Flame Breath i jego DoT jest tez wredny.

Autor:  Shadhun [ 24 sie 2005, 21:35 ]
Tytuł: 

Znowu razorgore sie polozyl dosyc szybko. Untamed blade sie droplo.

http://miedzia.ch.pwr.wroc.pl/~shadhun/blade.jpg

Strona 7 z 38 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team