MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Honor System
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14359
Strona 7 z 17

Autor:  Mark24 [ 26 lip 2005, 10:54 ]
Tytuł: 

wiesz
jeżeli gość z flagą dobiegnie pod nasz GY czy pod nasz tunel, gdzie z naszego cmentarza jest 3s drogi to z reguły juz jest pozamiatane.

Dokładnie zresztą tak samo jak dobiegnie alliance do tunelu. Spróbuj wtedy wygrać. Do tego co ważne na tą skarpę mogą się wdrapywać i alliance i horda.

Autor:  Robus [ 26 lip 2005, 11:00 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
wiesz
jeżeli gość z flagą dobiegnie pod nasz GY czy pod nasz tunel, gdzie z naszego cmentarza jest 3s drogi to z reguły juz jest pozamiatane.

Dokładnie zresztą tak samo jak dobiegnie alliance do tunelu. Spróbuj wtedy wygrać. Do tego co ważne na tą skarpę mogą się wdrapywać i alliance i horda.


jest duza roznica jesli nas jest 5 pod waszym tunelem i fc zostal sam bo reszta dead

normalnie mialby do wyboru 2 wejscia z czego jedno byloby zablokowane i by;lby odciety, z tym pieprzonym bugiem on zlewa sobie blokade i po prostu wpieprza sie po skarpie na cmentarz, gdzie za maks 20 sek pojawia sie kumple

normalnie musialby spieprzac od bazy,m a tak wbija sie po (jak dla mnie) exploicie

zreszta wejscie boczne i srodkowe sa blisko siebie i mozna je obstawic 2 na raz, ale nie mozna juz obstawic 3 wejsc, co czyni walke na wsg kompletnie niezbalansowana jesli chodzi o mozliwosci taktyczne

Autor:  Mroczny [ 26 lip 2005, 11:03 ]
Tytuł: 

A kto ci broni blokowac skarpe ? :]

Autor:  Mark24 [ 26 lip 2005, 11:05 ]
Tytuł: 

nie rozumiem co ty masz obstawiać? Walka pod GY strony przeciwnej = przegrana. Flagę widać z odległości kilometra więc może zamiast stać jak dętki przesuńcie się w kierunku gościa z flagą. Takie bullshitowanie o tym że dwa wejścia da się obstawić a 3 się nie da to bzdura bo nie ma potrzeby obstawiania dwóch wejść - wystarczy jedno. A jedno z 3 czy jedno z dwóch - żadna różnica. I tak wiemy z której strony biegnie więc domyślamy się którym wejściem wlezie.

Tak może mamy trochę łatwiej w offence, ale mamy trudniej w defence, bo nasz baza ma 3 dziury przez które może się do środka dostać przeciwnik.

Autor:  Shadowclaw [ 26 lip 2005, 11:20 ]
Tytuł: 

I trzy dziury którymi może uciec........

Autor:  Robus [ 26 lip 2005, 11:32 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
nie rozumiem co ty masz obstawiać? Walka pod GY strony przeciwnej = przegrana. Flagę widać z odległości kilometra więc może zamiast stać jak dętki przesuńcie się w kierunku gościa z flagą. Takie bullshitowanie o tym że dwa wejścia da się obstawić a 3 się nie da to bzdura bo nie ma potrzeby obstawiania dwóch wejść - wystarczy jedno. A jedno z 3 czy jedno z dwóch - żadna różnica. I tak wiemy z której strony biegnie więc domyślamy się którym wejściem wlezie.

Tak może mamy trochę łatwiej w offence, ale mamy trudniej w defence, bo nasz baza ma 3 dziury przez które może się do środka dostać przeciwnik.


flage gowno widac z daleka

flaga aliance ma niebieska poswiate, jak shaman ja niesie jako wilk prawie go nie widac, innymi slowy, jak nie wiesz ktoredy moze leciec to ciezko go wypatrzyc, a juz na pewno nie da sie go zobaczyc jak sie kitra za jakimis krzaczkami lub innymi przeszkodami (slad slabo widac)

flaga hordy jest czerwona w pizdu i widac ja z drugiego konca mapy :P

@mroczny: przeczytaj moja poprzednia wypowiedz i sam sobie odpowiedz
albo nie, podpowiem ci bo to moze byc za trudne:
walka pod gy wcale nie jest przegrana (tak jak to sugeruje mark), ale chodzi o to, ze gdyby tego wejscia nie bylo, to by i nie bylo jakis dziwnych walk po gy, bo by zawodnik musial wlazic normalnymi drogami a nie exploitami

dalej:
jesli natomiast bylyby 2 wejscia (tak jak to jest normalnie) to ustawiasz sie ladnie i kolo chocby nie wiem jak kombinowal to musi przejsc "niedaleko" ciebie ;P a i dojscie z gy kolegom chwile zajmie

Autor:  Mroczny [ 26 lip 2005, 11:40 ]
Tytuł: 

Ja tam nie wiem w czym ty widzisz problem. Spokojnie moge zmienic sie bazami na WSG i nie bede narzekal na 3 wejscie ale je wykorzystam. Co do widocznosci flag - to nie wiem co ci tak zabrudzilo monitor albo okulary ze nie widzisz niebieskiej flagi i jej poswiaty/ogona :wink: Btw. obstawianie jest dobre na AV nie na WSG. WSG to szybka aktywna walka. Jedyne momenty kiedy mozna "odsapnac" to cisza miedzy kolejnymi msg z captured flag :] I jeszcze cos. W pvp chodzi o pvp. Jak mozesz pisac ze nie byloby walk. Wlasnie maja byc, nawet pod GY, a i tam jest najzajefajniej jesli chodzi o HK, CP, wspolprace, mniamusnie. Nie przeszkadza mi jak jestem pod GY bo znam zasieg moich fajerbolkow i zasieg enemy hanterkow, podobna sytuacja jesli jestem po drugiej stronie :]

Autor:  Nirunn [ 26 lip 2005, 11:42 ]
Tytuł: 

a czy na bg rowniesz to obowiazuje ze po 3x zabicia jednego typka za nastepny kill nie dostaje sie honoru ?!

Autor:  Mroczny [ 26 lip 2005, 11:43 ]
Tytuł: 

Nirunn napisał(a):
a czy na bg rowniesz to obowiazuje ze po 3x zabicia jednego typka za nastepny kill nie dostaje sie honoru ?!


O kurde dobre pytanie.
/signed

Autor:  Neonin [ 26 lip 2005, 11:48 ]
Tytuł: 

zgadzam się z przedmówcami - 3 wejście do bazy hordy to wada a nie zaleta, często się zdarza że jakiś squbaniec włazi właśnie z tamtej strony. a z walk pod GY to najbardziej wkur.... jak ze 3 rouge kampi GY wściec się można

Autor:  Mroczny [ 26 lip 2005, 11:52 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
zgadzam się z przedmówcami - 3 wejście do bazy hordy to wada a nie zaleta, często się zdarza że jakiś squbaniec włazi właśnie z tamtej strony. a z walk pod GY to najbardziej wkur.... jak ze 3 rouge kampi GY wściec się można


Oj , piszesz na raid/party zeby kazdy kto umrze przeczekal z kolejke badz dwie zanim sie resnie i jak sie uzbiera z 3-5 to all res i zobaczysz jak rogue beda zwiewac :lol: , no albo wolasz po prostu support.

Autor:  Robus [ 26 lip 2005, 11:56 ]
Tytuł: 

Mroczny napisał(a):
Nirunn napisał(a):
a czy na bg rowniesz to obowiazuje ze po 3x zabicia jednego typka za nastepny kill nie dostaje sie honoru ?!


O kurde dobre pytanie.
/signed


coz, chyba jednak musisz jeszcze pograc tego ctfa skoro podstawowych rzeczy nie wiesz ;)

na bg nie ma limitu na kile tego samego goscia

Autor:  Mroczny [ 26 lip 2005, 11:59 ]
Tytuł: 

Nie gram tam dla statow ani itemkow (lvl 30), ale dla nauki skutecznego killowania (solo/party/zerg), zaczne dla statow na 60 lvl (i itemkow). Moglem przeoczyc pare szczegolow :wink:

Autor:  Neonin [ 26 lip 2005, 12:00 ]
Tytuł: 

heh muszę wreszcie jakieś makra napisać bo bez tego coraz gorzej;)

A co do liczenia HK za tych samych gości na BG - byłoby nielogiczne gdyby na WSG gdzie walczy max 10x10 liczyć tylko pierwsze dwa kile - przecież spotykacie się dużo częściej:):):):)

Autor:  Robus [ 26 lip 2005, 12:01 ]
Tytuł: 

Mroczny napisał(a):
Nie gram tam dla statow ani itemkow (lvl 30), ale dla nauki skutecznego killowania (solo/party/zerg), zaczne dla statow na 60 lvl (i itemkow). Moglem przeoczyc pare szczegolow :wink:


a ja gram tam z braku lepszego zajecia ;P (jak nie chce sie nikomu do zadnego instansa lezc to idziemy na ctfa, bo z reguly pieprzony av nie dziala :P)

Autor:  Neonin [ 26 lip 2005, 12:03 ]
Tytuł: 

Mroczny i to jest to co chcę "wyciągnąć" z WSG nauczyć się walczyć w pvp a na WSG najłatwiej i najszybciej nauczyć się (na włąsbych zgonach)

Autor:  Mroczny [ 26 lip 2005, 12:12 ]
Tytuł: 

Hehz, ja wlasnie zauwazylem ze czas spedzony na WSG przedklada sie wprost proporcjonalnie do poprawy statystyk killing blows hk i zgonow :]

Autor:  Mark24 [ 26 lip 2005, 12:12 ]
Tytuł: 

rotfl alliance jest pocieszne. Shaman, 3 wejście i do tego kolor flagi im nie odpowiada. Wymiata!

Autor:  Robus [ 26 lip 2005, 12:14 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
rotfl alliance jest pocieszne. Shaman, 3 wejście i do tego kolor flagi im nie odpowiada. Wymiata!


........

//poprawie sie :D

tak jak wiekszosc twoich wypowiedzi dotyczacych pvp :D

Autor:  Neonin [ 26 lip 2005, 12:17 ]
Tytuł: 

nie róbcie flame'u tego tematu plz:):):)

Strona 7 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team