MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch 1.11
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=19535
Strona 7 z 30

Autor:  Nestor [ 21 maja 2006, 16:52 ]
Tytuł: 

Widze niektorzy tutaj maja doktorat z programowania rozproszonego i rownloeglego, a takze lizneli stopy obiektowki :)

Autor:  iniside [ 21 maja 2006, 16:57 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Widze niektorzy tutaj maja doktorat z programowania rozproszonego i rownloeglego, a takze lizneli stopy obiektowki

Nie ale coś nie coś o radzeniu sobie z bugami wiem :P. I jeśli serwer ialby sie wywalać na takich rzeczach to poprostu oficjalne serwery wogóle by nie działały (sami spójrzcie ile jest bugów w terenie...). Poprostu jak crash to totalny. Jak bug w itemie, to działa dalej. Niekoniecznie poprawnie w danym miejscu ale poprostu działa :D

BTW. Od kąd MS wprowadził .NET 2.0. Nawet student może pisać aplikacje rozproszene, działające tylko w sieci :D :D :D. Oczywiscie jak one będą działać to inna sprawa :D

Autor:  Nikon [ 21 maja 2006, 17:11 ]
Tytuł: 

Jest gdzies screen z niebieskimi setami pvp ?

Autor:  olokkm [ 21 maja 2006, 17:24 ]
Tytuł: 

Napisze to poraz kolejny i mam nadzieje, ze ostatni - PTR jak sama nazwa wskazuje to serwer testowy. Z definicji moze nie byc uodporniony na zbugowane itemy lub inne "pierdoły". Wydaje mi sie poprostu, ze przy tak rozbudowanym oprogramowaniu, jakim nie watpliwie jest serwer do WoW, jest mnostwo niewylapanych pomniejszych bugow, ktore podczas procesu testowania nalezy zwyczajnie wyeliminowac. Nie jestem geniuszem, ani nie posiadam doktoratu z programowania, ale za czasow wczesnej bety tworzylem oprogramowanie emulujace taki serwer i swoja wiedze na ten temat opieram wlasnie na tamtych oraz podobnych doswiadczeniach. Nie watpie tez, ze programisci Blizzarda posiadaja o wiele wieksza wiedze oraz umiejetnosci i napewno tworza dobre oprogramowanie. Chce tylko zaznaczyc, ze kazde zmiany (patch) przynosza nowe problemy, ktore poprostu wymagaja czasu, aby sie ich pozbyc.

Autor:  tomugeen [ 21 maja 2006, 17:28 ]
Tytuł: 

Dodam jeszcze ze wbrew pozorom PTS jest dla dewsow, nie dla graczy.

Autor:  Venomo [ 21 maja 2006, 18:08 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Dodam jeszcze ze wbrew pozorom PTS jest dla dewsow, nie dla graczy.


how come? ;0

Autor:  mihn [ 21 maja 2006, 18:30 ]
Tytuł: 

Venomo napisał(a):
tomugeen napisał(a):
Dodam jeszcze ze wbrew pozorom PTS jest dla dewsow, nie dla graczy.


how come? ;0

zeby widzieli co zjebali =]

Autor:  Nestor [ 21 maja 2006, 18:53 ]
Tytuł: 

Venomo napisał(a):
tomugeen napisał(a):
Dodam jeszcze ze wbrew pozorom PTS jest dla dewsow, nie dla graczy.


how come? ;0


Nie rozumiem, sugerujesz ze realm testowy jest dla graczy zeby mogli sie pobawic przed wyjsciem oficjalnego? Nie latwiej by bylo poprostu spatchowac servery?

Autor:  h34t [ 21 maja 2006, 20:34 ]
Tytuł: 

Blue reply on German forum: Translated

It's too bad that everyone try to login thinking "that I alone would not bring the server down"
That's correct, but when everyone does so, we have a problem.


Nie kapuje czemu oni nie dadza kolejki jak na US, czego oni sie spodziewaja ze jak dadza postacie full epix + Naxx gdzie kazdy chce potestowac/pobawic sie tymi postaciami to jedna osoba bedzie sie logowala raz na minute ?

Autor:  niebezimienny [ 21 maja 2006, 20:39 ]
Tytuł: 

h34t napisał(a):
Blue reply on German forum: Translated

It's too bad that everyone try to login thinking "that I alone would not bring the server down"
That's correct, but when everyone does so, we have a problem.


Nie kapuje czemu oni nie dadza kolejki jak na US, czego oni sie spodziewaja ze jak dadza postacie full epix + Naxx gdzie kazdy chce potestowac/pobawic sie tymi postaciami to jedna osoba bedzie sie logowala raz na minute ?


qft

Autor:  iniside [ 21 maja 2006, 20:55 ]
Tytuł: 

h34t napisał(a):
Blue reply on German forum: Translated

It's too bad that everyone try to login thinking "that I alone would not bring the server down"
That's correct, but when everyone does so, we have a problem.


Nie kapuje czemu oni nie dadza kolejki jak na US, czego oni sie spodziewaja ze jak dadza postacie full epix + Naxx gdzie kazdy chce potestowac/pobawic sie tymi postaciami to jedna osoba bedzie sie logowala raz na minute ?

Jak to zwykle bywa europejskim adminim cięzko sie przyznać do tego że zwyczajnie poraz kolejny dali dupy :/

Autor:  simo [ 21 maja 2006, 22:35 ]
Tytuł: 

Ja jako warrek najbardziej ciesze sie z bufniecia PvP setu.
W moim przypadku blue setu z 10 rangi bo wyzszej i tak nigdy pewnie nie bede mial.
Zawsze mi bylo szkoda, ze nie mozna nosic tych naramiennikow. Staty mialy cieniutkie, a wygladaja tak u ally jak i u hordy imba. Teraz beda rownie dobre jak spauldersy za Exalted na AB :D

Autor:  spelcast [ 21 maja 2006, 22:35 ]
Tytuł: 

ja mam takie pytanie czy da sie skopiowac postac na PvP serwer ?

Autor:  h34t [ 21 maja 2006, 22:35 ]
Tytuł: 

spelcast napisał(a):
ja mam takie pytanie czy da sie skopiowac postac na PvP serwer ?


Niet

Autor:  simo [ 21 maja 2006, 22:41 ]
Tytuł: 

spelcast napisał(a):
ja mam takie pytanie czy da sie skopiowac postac na PvP serwer ?


Wedlug ostatniego Battle Planu, Blizz przygotowuje wielka, platna migracje. Czyli kazdy po zaplaceniu ustalonej kwoty bedzie mogl przeniesc swoja postac na wybrany server.

Wedlug tego samego zrodla bedzie to wprowadzone tego lata.

Autor:  h34t [ 21 maja 2006, 22:42 ]
Tytuł: 

AD Revered Rewards:
http://www.teamfusion.org/miscpics/ad-revered.jpg

-------------------
simo napisał(a):
spelcast napisał(a):
ja mam takie pytanie czy da sie skopiowac postac na PvP serwer ?


Wedlug ostatniego Battle Planu, Blizz przygotowuje wielka, platna migracje. Czyli kazdy po zaplaceniu ustalonej kwoty bedzie mogl przeniesc swoja postac na wybrany server.

Wedlug tego samego zrodla bedzie to wprowadzone tego lata.


On pytal o test servy :wink:

Autor:  Nikon [ 21 maja 2006, 23:37 ]
Tytuł: 

zapytam poraz 2 ma ktos linka do niebieskich setow pvp bo wszedzie sa screny tylko setow za rank 12-14 a mnie interesuje 7-10

jedynie jakie znalazlem niebieskie to tylko dla locka

Autor:  Varenthin [ 22 maja 2006, 00:59 ]
Tytuł: 

http://www.wowforum.nl/screenshots/111/ufo.jpg a PvE cały czas nie działa :/

Autor:  h34t [ 22 maja 2006, 09:08 ]
Tytuł: 

Undocumented 1.11 Changes

items
* Zandalarian Hero Charm - Initial effect has been reduced to 200 damage and 400 healing.
* Deathdealer Shoulder - 10 stamina removed.

Warrior
* New Talent: Vitality - Increases the maximum stamina of the warrior by 2% per level at a maximum of 10% *Unintended change*
* The talent Improved Bloodrage has been redesigned. It now increases the base rage you get from Bloodrage by 3/5 rage.
* Execute - Now has a sparkly blueish look to it when used.

Mage
* Ignite - Appears to not be "rolling". Unconfirmed, possible bug.

Priest
* Inner Fire - Now shows the number of charges left on this self-buff.

General
* A permanant version of Aqual Quintessence (called Eternal Quintessence) is provided after completing the Hydraxian Waterlords quest chain is avaliable to players who have a reputation level of Revered. Talk to Duke Hydraxis for more information.
* When dueling, all other duelers have unique icons over there heads (skulls, diamonds, shields, etc). I assume this is to help tell targets apart.
* When standing after drinking there seems to be a global cooldown of about 1.5s before you can act normally.
* Temporary weapon buffs (such as poisons, enchanting oils, sharpening stones) will no longer be removed when zoning.

Quests
* New repeatable quests have been added to the goblin cities to help re-establish reputation with the Steamwheedle Cartel.

User Interface
* Buffs that have 'charges' now display how many in the buff icon.
* Debuffs are now colored coded by type. Green border is poison, purple is a curse, light blue is magic, etc.
* A leader of a raid can put symbols on a target similar to Hunter's Mark. These are purely cosmetic and assist with the organization of a raid.

Technical
* Support for the Logitech G15 keyboard has been added. ( http://bitbasher.net/wow/g15wow.jpg )
<------ niezłe

Autor:  Fabianek [ 22 maja 2006, 09:32 ]
Tytuł: 

h34t napisał(a):
Undocumented 1.11 Changes

[i]items
* Zandalarian Hero Charm - Initial effect has been reduced to 200 damage and 400 healing.


^^ jakies zrodlo?

Strona 7 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team