MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Naxxramas
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=19602
Strona 7 z 42

Autor:  Fabianek [ 22 cze 2006, 08:53 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):
Apropo gargulcow przed nim, ten stone forme to jest cast time ktory mozna innterptnac counterspelem czy jak to dziala?


musicie go znukowac za nim sie zmieni (hmm aq dps gear ftw?), nie mozesz go CS/kicknac etc.

Osobiscie naxx, mnie bardzo zaskoczyl kolejne bossy i znow cos nowego czego nie bylo wczesniej. Anub'Rekhan, ciekawa walka jednak stosunkowo dosc prosty, za to Noth the Plaguebringer dostarczyl nam sporo wipe'ow. Jak Domin powiedzial adds control.

Autor:  Domin [ 22 cze 2006, 11:55 ]
Tytuł: 

Z gargulcami nie mielismy problemow poza standarowymi lol wipe :P 30 luda, czesc nie w naxx tylko lecaca do lhc aby attument zrobic, 20 ludzi z gildi, reszta z jakiejs innej itp itd :) Jakis koles postawil macke cthuna na poczatku deathknight wing i mobki to zaagrowaly i byl smieszny wipe ;) Tak jak mowilem w pelnym zbalansowany raidzie nie bedzie probemow poza standarowymi l2play na bossach.

Inne fajne rzeczy jakie zaobserowalem to dampen magic z talentami (a co?:P) w polaczeniu z ice barrier dalo mi bardzo ciekawa migracje dmg tego DoT'a od Gargulcow. No i wreszcie moglem sobie nukowac do woli nie czekajac na sundery, Frost Channeling rox, zaden mag nie zlapal aggro, normlanie to na trashach byl ping pong od maga do maga, czasami lock a teraz tylko locki. Wreszcie wprowadzili debuff priority bo ani razu nie zszedl zaden wazny debuff typu CoE, Imp Scorch czy Winter's Chill, normalnie jak sie dorwa locki, hunterzy i warki z rogalami z tymi swoimi dotami to wszystko lecialo na leb na szyje a teraz wypas, tylko cos locki plakaly ze im doty bardzo szybko spadaja :)

Fabianek jak zabiliscie jzu tego Northa to moglbys rozjasnic, czy Wrath of Plaguebringer triggeruje sie jak sie cursa nie dispelnie? Jezeli tak to chyba tez dziala na ludzi dookola cos jak plague z AQ?
Co do addow to offtankujecie czy macie teamy do killowania addow i teamy do dps bossa? Oraz zaobserowowalem iz sa tylko chyba 3 spawn pointy i addy spawnuja sie na raz na jednym timerze dla kazdego typu bez gornego limitu ilosciowego?

Autor:  Fabianek [ 22 cze 2006, 12:00 ]
Tytuł: 

nigdzie nie napisalem ze go zabilismy, tylko potwierdzilem twoje zdanie ze to adds control. Co do curse to jak magowie i droody nie sciagna tego scierwa to jest wipe (znaczy dot ale to zadna roznica). Nad taktyka pracujemy pod koniec rajdu wyczailismy chyba jak kontrolowac addy i bossa no nic zobaczymy dzis. sa (chyba) 4 spawn pointy: 3 przy kosciach i 4rty przy bossie jak ktos zdedzi, przynajmniej takie wrazenie odnieslismy. Ach jest jeszcze 1 myk jakas dziwna shadow dmg aura (cos jak aura jednego z bossow w scholo) nie bardzo jeszcze wiemy skad sie bierze.

Autor:  Domin [ 22 cze 2006, 12:09 ]
Tytuł: 

To jest jakis AoE Shadow Shock z drugiego typu spawnow. Dobrze ze mozna je shackelowac, frost nova tez dziala oraz silence. Nie wspominajac pewnie o imba turn undead palkow.....

Wracajac do pytania o add control, zabijacie uzywajac predetermined teams i czesc dps ciagle na bossie czy kontrolujecie i wszystko killujecie jak wlazi na balkon? Chyba nie ma limitu spawnow wiec jak control to mozna zostac zergnietym ostro, zwlaszcza ze szkielety trzepaly mi 2.5k cleave....:(

Autor:  Fabianek [ 22 cze 2006, 12:35 ]
Tytuł: 

probowalismy do konca obie metody jednak wyglada na to ze trzeba podzielic rajd na bossa i addy no i ciagle walczymy z heal aggro :/ i dopoki nie wyczaimy jak leczyc "bez aggrowania" addow to pewnie sie jeszcze przewrocimy kilka razy.

wiesz my go nei ubilismy wiec to do czego doszlismy nie jest niczym pewnym i moze ktos wymysli cos genialnego co odworci nasz strat o 180% (jak bylo na ouro :] ).


PS Przetestowalismy Stratholme Holy Water, niestety useless addy maja za duzo hp zeby mozna bylo je nuknac 40xholy water.


edit: po ile u was stoja arcane crystale? na SM dochodza do 100g za sztuke LOL

Autor:  Qraczek [ 23 cze 2006, 11:21 ]
Tytuł: 

Diablo napisał(a):
:O a co spowodowalo taki skok cen arcane crystali ?
maja jakies nowe zastosowanie ?
sorry ale nie potrafie znalesc nigdzie info na ten temat
:wtf:


Potrzebne sa 2 zeby wejsc do Naxx (zakladajac ze masz revered z Argent Dawn)

Autor:  Shadowclaw [ 23 cze 2006, 11:57 ]
Tytuł: 

Lub 5 jesli masz Honored tak jak ja -_- dodatkowo bedą potrzebne do setów T3

Autor:  Sobtainer [ 23 cze 2006, 12:03 ]
Tytuł: 

Shadowclaw napisał(a):
Lub 5 jesli masz Honored tak jak ja -_- dodatkowo bedą potrzebne do setów T3


tak jak mooncloth i to w dużych ilościach. Narazie na BL-u ceny wachają się pomiędzy 15 a 20g. Ciekawy jestem co się będzie działo później...

czyżbym czuł zapach zarobku? : - D

Autor:  Shadowclaw [ 23 cze 2006, 12:04 ]
Tytuł: 

Nie zapomnijcie o Cured Rugged Hide!!! tego będą potrzebne ogromne ilości :)

Autor:  Fabianek [ 23 cze 2006, 12:09 ]
Tytuł: 

@up hehe ta, cveny podskoczyly do gory osobiscie mam w pompie od dawna w banku lezy ~15 cured hide o ~20 przerobionej soli :]

Autor:  Domin [ 23 cze 2006, 12:09 ]
Tytuł: 

Hmm pytanko Anuba, wczoraj jak go bilismy to bylo roznie z scarabami z addow, raz jak add padl to odrazu sie spawnowaly, innym razem dopiero po 30 sek od zabicia adda o_O Bugged? Jeszcze do tego scaraby sie nie despawnowaly czesto po wipie oraz jeden raz dodatkowy add sie nie despawnol i bylo na starcie 3 addy i boss o_O ??

Autor:  Fabianek [ 23 cze 2006, 12:10 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):
Hmm pytanko Anuba, wczoraj jak go bilismy to bylo roznie z scarabami z addow, raz jak add padl to odrazu sie spawnowaly, innym razem dopiero po 30 sek od zabicia adda o_O Bugged?


scaraby spawnuja sie rowniez w przypadku jak ktos z rajdu zdedzi.

Cytuj:
Jeszcze do tego scaraby sie nie despawnowaly czesto po wipie oraz jeden raz dodatkowy add sie nie despawnol i bylo na starcie 3 addy i boss o_O ??


bug znany z ptr

Autor:  Domin [ 23 cze 2006, 12:16 ]
Tytuł: 

Nikt nie zginol, zabilismy adda i czekamy....czekamy i dupa nie ma scarabow, potem nagle ni z dupy pietruchy po 30 sekundach sie spawnuja, wszyscy ofc zywi wiec to nie player spawn....

Autor:  lutus [ 23 cze 2006, 12:50 ]
Tytuł: 

nam sie tez jakos tak czasami z dupy pojawialy... a co do niedespawnowania sie po wipie - to chyba tak ma byc, czesc sie despawnuje, i jakies 5-10 zostaje i sobie patroluje okolice. Wczoraj zjechalismy do 5%... mozna ja bylo zabic, ale za wolna reakcja z nacisnieciem klawisza NUKE BOSS... i sie wipnelo:) A pozniej jakos sie raid rozkleil. Ogolnie nie jest strasznie ciezka, jest po prostu wymagajaca - i dobrze, tego sie mozna bylo spodziewac i na to chyba wszyscy czekali - no more free imba epix.

Autor:  Qraczek [ 23 cze 2006, 13:23 ]
Tytuł: 

Problem z robalami to jest glownie taki ze maja w dupie jakiekolwiek aggro tables i jak sobie upatrza ze beda gryzly healera to beda to robily dopoki sie ich nie zabije ... tzn ich albo healera :)

Autor:  cypis [ 23 cze 2006, 13:51 ]
Tytuł: 

Pytam z ciekawosci: czy ktos juz walczyl z Patchwerkiem taktyka inna niz kite'owanie go 2 hunterami?

Autor:  Fabianek [ 23 cze 2006, 13:56 ]
Tytuł: 

@up ja nie wiem jak my walczymy dam info za tydzien bo wczoraj mi kompa szlag trafil w czasie rajdu :/

Autor:  Zoltan [ 24 cze 2006, 13:00 ]
Tytuł: 

D&T ostro ida. Patchwerk down.
http://www.dtguild.com/

Autor:  kreda [ 24 cze 2006, 13:10 ]
Tytuł: 

Piknie:) Ile to oni juz bossow zabili?

Autor:  Dorthor [ 24 cze 2006, 13:12 ]
Tytuł: 

6... heh... pamiętam jeszcze, jak z nimi na stratholme na Shattered Hand US chodziłem... ładnie, ładnie

Strona 7 z 42 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team