mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 535 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 18 lis 2006, 00:14 
Cytuj  
Dana kazda gra jak sie ja przejdzie czy zobaczy dany element juz nie cieszy jak dawniej , a ty marudzisz , dodali tam 3 scrypted eventy wiec co reset moze byc ciekawiej :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 18 lis 2006, 03:41 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Nie no, martwy hunter nie zabija wiec imho przezywalnosc + obrona > dps burst.
Ale przeciez nie kazdy chce biegac z 41BM, slyszalem wlasnie, ze surv/mm bardzo dobrze sobie radzi i ludzie nauczyli stawiac pulapki nowym sposobem (co imho jest swietne na casterow, bo stawianie trapa z 2 sec aktywacja to jedno, a przerwanie mu casta przez FD to drugie^^)

za malo gralem jak na razie wiec sie szerzej wypowiadac nie bede... ale ostatnie talenty sa na tyle dobre ze imo bedzie sie oplacac dawac te 41pkt. Jak na razie ja probowalem 41/7/3 i 0/41/10, pierwszy jest fajny ale to bedzie build tylko pod team pvp czy tam farmowanie, po prostu moj dmg byl maaluuuuutkiiii. Drugi zas build to juz pelen wypasik (aimed -> multi -> arcane i przy odrobinie szczescia 4-5k zycia przeciwnikowi wlasnie ubylo ;)), z tym ze jak mowilem z powodu braku CAttack i ogolnie troche mniejszych mozliwosci na zatrzymanie/spowolnienie wroga walka w melee jest jeszcze trudniejsza.

...oczywiscie w bc problem znika, dobijamy 70 i z buildem 0/41/20 ruszamy na nowo masakrowac wszystko co sie rusza ;)


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 lis 2006, 07:25 
Cytuj  
Już dłuższy czas nie grałem hunterem ale chyba bym wybrał taki build.

*
Avatar użytkownika

Posty: 99
Dołączył(a): 24.07.2006
Offline
PostNapisane: 18 lis 2006, 11:38 
Cytuj  
No fajny na PvP tylko zamiast Survival Instincts dałbym w Clever Traps a zamiast Go for the Throat w Rapid Killing.

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 lis 2006, 12:08 
Cytuj  
hldn napisał(a):
No fajny na PvP tylko zamiast Survival Instincts dałbym w Clever Traps a zamiast Go for the Throat w Rapid Killing.


Nie wiem czy to dobry pomysł...
a czemu tak?

*
Avatar użytkownika

Posty: 99
Dołączył(a): 24.07.2006
Offline
PostNapisane: 18 lis 2006, 12:41 
Cytuj  
Nie widzę zastosowania Go for the Throat w PvP za bardzo jak nie jesteś BM, za to rapid killing to bardzo dobry zamiennik - masz to 10% + 2 min mniej na rapidzie. A survival Instincts - hmm, 4% to nie tak dużo, za to gdy masz Clever Traps to widać sporą różnicę w trzymaniu trapów... Teraz gdy jest wydłużony CD to może się przydać np w walce z takim warriorem czy paladynem.

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2006, 15:40 
Cytuj  
W PvP i tak bedzie max 12sec, right ? Wiec co za roznica ? Chyba, ze chodzi o PvE - nie wnikalem za bardzo w kontekst :)

Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 18 lis 2006, 18:37 
Cytuj  
ja bym przeniosl 3 pkt z Endurance Training do Barrage, albo i nawet dalej poszedl i sprobowal wziasc Imp. Barrage, z tymi talentami bez problemu mialem kryty za 1.6-1.8k z multishota


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2006, 20:42 
Cytuj  
blizz nigdy się nie nauczy lolololol w słowach cashastego to brzmi nadzwyczaj


hm... ek... "skromnie?"


Posty: 32
Dołączył(a): 25.07.2005
Offline
PostNapisane: 19 lis 2006, 16:18 
Cytuj  
Mam pytanko odnośnie huntera i opoznienia aktywacji jego pułapek ^^.
Te 2 sekundy naprawde są takie straszne? Przecież można składać trapy w czasie walki, a jak się skacze i w odpowiednim momencie postawi trapa to nawet nie widać animacji - to powinno nam dać lekką przewagę.... Poza tym jeśli przeciwnik wie że pod nogami (lol) ukrywamy niespodziankę jest zmuszony odpowiednio manipulować swą postacią, przynajmniej jesli chodzi o walczących. Z kolei casterzy powinni się bać podejść zbyt blisko, nie musimy łapać dystansu za często.
Ogólnie wyobrażam sobie to wszystko fajnie, ale nie mam pojęcia jak wygląda w praktyce...
Prosze o komentarze.


_________________
kek

******

Posty: 4673
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 lis 2006, 16:48 
Cytuj  
Skille których castowanie trwa określony czas nie mogą być castowane w ruchu.

Możesz natomiast bez problemów odpalić scatter shota i wstawić pułapkę pod nogi przeciwnika.

Możesz nawet w czasie walki ustawiać pułapkę (przy wymianie ciosów znaczy), będziesz miał pewnie delay ale postawisz. Chyba że trap działa jak channeling ale wątpie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 lis 2006, 16:51 
Cytuj  
Stawiasz kiedy chcesz i czekasz 2sec na aktywacje. Rogue/warr/pala i tak bedzie musial w to wejsc, a zawsze mamy a zanadrzu FD, Scatter i Wyvern Sting.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 lis 2006, 17:23 
Cytuj  
Spellalert wyswietla cos w stylu "XXX casts trap" ? Bo jesli tak, to zaden melee nie da sie podejsc. Tym bardziej, ze range radius trapa jest zmniejszony, a juz teraz da sie przeciez bic huntera stojacego na trapie i nie aktywowac pulapki. Kwestia czasu, az ludzie zalapia jak to dziala i kazdy hunter to bedzie martwy hunter. IMO zadnej klasy tak nie skrzywdzili jak hunterow w tym dodatku.

Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 lis 2006, 18:10 
Cytuj  
Demandread napisał(a):
Tym bardziej, ze range radius trapa jest zmniejszony, a juz teraz da sie przeciez bic huntera stojacego na trapie i nie aktywowac pulapki.

range radius nie jest na szczescie zmniejszony

Cytuj:
IMO zadnej klasy tak nie skrzywdzili jak hunterow w tym dodatku.

skrzywdzili huntow ktorzy dodatku nie kupia, poprawili tez ostatnio nieco sytuacje i zamienili steady shot z command kill i teraz ten pierwszy bedzie dostepny juz od 62 poziomu

...no ale swoja droga lekko durne jest nerfowac nam aimeda i dawac cos co ma go zastapic od 62lvl (a pierwotnie od 66)


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 lis 2006, 18:27 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
...no ale swoja droga lekko durne jest nerfowac nam aimeda i dawac cos co ma go zastapic od 62lvl (a pierwotnie od 66)

No aimed nadal utrzyma swoja funkcjonalnosc jako opener po trapie (i tak zostal pomyslany przeciez)


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Ostatnio edytowano 19 lis 2006, 18:37 przez tomugeen, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 lis 2006, 18:33 
Cytuj  
Pisali, ze ten zasieg trapa zmienia, nie czytalem nigdzie, by z tego sie wycofali - jesli tak, to dobrze ( choc bez wiekszej roznicy dla skilled melees :). Aimed w PvP jako opener moze, ale w PvE znam wielu huntow, co castowali co 6sec aimeda miedzy white shotami. W moim odczuciu te zmiany to duzy buff dla 10y kids, co graja hunterami, a cene tego bufu ( czyli pare shotow, trapow, combat trap, etc ) zaplaca ci, kt. dotad doskonale sobie radzili bez tych "ulatwien". Buff BM tree tylko ulatwi botom prace....sad but true. Obym sie mylil.

/whine mode off
Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 19 lis 2006, 18:33 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
No amied nadal utrzyma swoja funkcjonalnosc jako opener po trapie (i tak zostal pomyslany przeciez)

tu chodzilo mi bardziej o pve, reset autoshota zabija nasz dps i o ile wczesniej duzo bardziej oplacalo brac sie wolniejsza bron teraz beda liczyc sie imo te szybsze, po pierwsze mniejszy cd na aimeda oraz na dobra sprawe nie bedzie juz shot cycle


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 lis 2006, 18:40 
Cytuj  
Tak tak, o to wlasnie chodzilo blizzowi, aimed nie mial byc do robienia lepszego dpsu w dluzszej bitwie, tylko uzywany jako burst. To ze gracze policzyli sobie, ze strzelajac w odpowiadnich cyklach z AS mozna robic swietny PvE dps to juz inna sprawa.
Nie jest to pierwszy ani ostatni skill ktorego przeznaczenie blizz "wyjasnia" w TBC.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 19 lis 2006, 19:26 
Cytuj  
Demandread napisał(a):
Pisali, ze ten zasieg trapa zmienia, nie czytalem nigdzie, by z tego sie wycofali - jesli tak, to dobrze ( choc bez wiekszej roznicy dla skilled melees :). Aimed w PvP jako opener moze, ale w PvE znam wielu huntow, co castowali co 6sec aimeda miedzy white shotami. W moim odczuciu te zmiany to duzy buff dla 10y kids, co graja hunterami, a cene tego bufu ( czyli pare shotow, trapow, combat trap, etc ) zaplaca ci, kt. dotad doskonale sobie radzili bez tych "ulatwien". Buff BM tree tylko ulatwi botom prace....sad but true. Obym sie mylil.

/whine mode off
Peace

To, ze range trapa jest mniejszy pisali glownie whinerzy, a nie devsi. Co do pve to cykle aimed/multi to standard.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***

Posty: 650
Dołączył(a): 21.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 lis 2006, 19:42 
Cytuj  
Z tego co kojarze, to czytalem to w tym topie:
viewtopic.php?t=20756
No, ale jesli tam pisza whinerzy, to znaczy, ze moge od dzis mowic Ci whiner ? :)

Peace


_________________
This is 10% luck,
20% skill,
15% concentrated power of will,
5% pleasure,
50% pain,
And 100% reason to remember the name!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 535 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 27  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.