MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Burning Crusade [Tester Zone]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=21965
Strona 7 z 27

Autor:  Aldatha [ 18 lis 2006, 00:14 ]
Tytuł: 

Dana kazda gra jak sie ja przejdzie czy zobaczy dany element juz nie cieszy jak dawniej , a ty marudzisz , dodali tam 3 scrypted eventy wiec co reset moze byc ciekawiej :)

Autor:  Ravushimo [ 18 lis 2006, 03:41 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Nie no, martwy hunter nie zabija wiec imho przezywalnosc + obrona > dps burst.
Ale przeciez nie kazdy chce biegac z 41BM, slyszalem wlasnie, ze surv/mm bardzo dobrze sobie radzi i ludzie nauczyli stawiac pulapki nowym sposobem (co imho jest swietne na casterow, bo stawianie trapa z 2 sec aktywacja to jedno, a przerwanie mu casta przez FD to drugie^^)

za malo gralem jak na razie wiec sie szerzej wypowiadac nie bede... ale ostatnie talenty sa na tyle dobre ze imo bedzie sie oplacac dawac te 41pkt. Jak na razie ja probowalem 41/7/3 i 0/41/10, pierwszy jest fajny ale to bedzie build tylko pod team pvp czy tam farmowanie, po prostu moj dmg byl maaluuuuutkiiii. Drugi zas build to juz pelen wypasik (aimed -> multi -> arcane i przy odrobinie szczescia 4-5k zycia przeciwnikowi wlasnie ubylo ;)), z tym ze jak mowilem z powodu braku CAttack i ogolnie troche mniejszych mozliwosci na zatrzymanie/spowolnienie wroga walka w melee jest jeszcze trudniejsza.

...oczywiscie w bc problem znika, dobijamy 70 i z buildem 0/41/20 ruszamy na nowo masakrowac wszystko co sie rusza ;)

Autor:  Dwutlenek [ 18 lis 2006, 07:25 ]
Tytuł: 

Już dłuższy czas nie grałem hunterem ale chyba bym wybrał taki build.

Autor:  hldn [ 18 lis 2006, 11:38 ]
Tytuł: 

No fajny na PvP tylko zamiast Survival Instincts dałbym w Clever Traps a zamiast Go for the Throat w Rapid Killing.

Autor:  Dwutlenek [ 18 lis 2006, 12:08 ]
Tytuł: 

hldn napisał(a):
No fajny na PvP tylko zamiast Survival Instincts dałbym w Clever Traps a zamiast Go for the Throat w Rapid Killing.


Nie wiem czy to dobry pomysł...
a czemu tak?

Autor:  hldn [ 18 lis 2006, 12:41 ]
Tytuł: 

Nie widzę zastosowania Go for the Throat w PvP za bardzo jak nie jesteś BM, za to rapid killing to bardzo dobry zamiennik - masz to 10% + 2 min mniej na rapidzie. A survival Instincts - hmm, 4% to nie tak dużo, za to gdy masz Clever Traps to widać sporą różnicę w trzymaniu trapów... Teraz gdy jest wydłużony CD to może się przydać np w walce z takim warriorem czy paladynem.

Autor:  Demandread [ 18 lis 2006, 15:40 ]
Tytuł: 

W PvP i tak bedzie max 12sec, right ? Wiec co za roznica ? Chyba, ze chodzi o PvE - nie wnikalem za bardzo w kontekst :)

Peace

Autor:  Ravushimo [ 18 lis 2006, 18:37 ]
Tytuł: 

ja bym przeniosl 3 pkt z Endurance Training do Barrage, albo i nawet dalej poszedl i sprobowal wziasc Imp. Barrage, z tymi talentami bez problemu mialem kryty za 1.6-1.8k z multishota

Autor:  Sobtainer [ 18 lis 2006, 20:42 ]
Tytuł: 

blizz nigdy się nie nauczy lolololol w słowach cashastego to brzmi nadzwyczaj


hm... ek... "skromnie?"

Autor:  erwre [ 19 lis 2006, 16:18 ]
Tytuł: 

Mam pytanko odnośnie huntera i opoznienia aktywacji jego pułapek ^^.
Te 2 sekundy naprawde są takie straszne? Przecież można składać trapy w czasie walki, a jak się skacze i w odpowiednim momencie postawi trapa to nawet nie widać animacji - to powinno nam dać lekką przewagę.... Poza tym jeśli przeciwnik wie że pod nogami (lol) ukrywamy niespodziankę jest zmuszony odpowiednio manipulować swą postacią, przynajmniej jesli chodzi o walczących. Z kolei casterzy powinni się bać podejść zbyt blisko, nie musimy łapać dystansu za często.
Ogólnie wyobrażam sobie to wszystko fajnie, ale nie mam pojęcia jak wygląda w praktyce...
Prosze o komentarze.

Autor:  Dwutlenek [ 19 lis 2006, 16:48 ]
Tytuł: 

Skille których castowanie trwa określony czas nie mogą być castowane w ruchu.

Możesz natomiast bez problemów odpalić scatter shota i wstawić pułapkę pod nogi przeciwnika.

Możesz nawet w czasie walki ustawiać pułapkę (przy wymianie ciosów znaczy), będziesz miał pewnie delay ale postawisz. Chyba że trap działa jak channeling ale wątpie.

Autor:  tomugeen [ 19 lis 2006, 16:51 ]
Tytuł: 

Stawiasz kiedy chcesz i czekasz 2sec na aktywacje. Rogue/warr/pala i tak bedzie musial w to wejsc, a zawsze mamy a zanadrzu FD, Scatter i Wyvern Sting.

Autor:  Demandread [ 19 lis 2006, 17:23 ]
Tytuł: 

Spellalert wyswietla cos w stylu "XXX casts trap" ? Bo jesli tak, to zaden melee nie da sie podejsc. Tym bardziej, ze range radius trapa jest zmniejszony, a juz teraz da sie przeciez bic huntera stojacego na trapie i nie aktywowac pulapki. Kwestia czasu, az ludzie zalapia jak to dziala i kazdy hunter to bedzie martwy hunter. IMO zadnej klasy tak nie skrzywdzili jak hunterow w tym dodatku.

Peace

Autor:  Ravushimo [ 19 lis 2006, 18:10 ]
Tytuł: 

Demandread napisał(a):
Tym bardziej, ze range radius trapa jest zmniejszony, a juz teraz da sie przeciez bic huntera stojacego na trapie i nie aktywowac pulapki.

range radius nie jest na szczescie zmniejszony

Cytuj:
IMO zadnej klasy tak nie skrzywdzili jak hunterow w tym dodatku.

skrzywdzili huntow ktorzy dodatku nie kupia, poprawili tez ostatnio nieco sytuacje i zamienili steady shot z command kill i teraz ten pierwszy bedzie dostepny juz od 62 poziomu

...no ale swoja droga lekko durne jest nerfowac nam aimeda i dawac cos co ma go zastapic od 62lvl (a pierwotnie od 66)

Autor:  tomugeen [ 19 lis 2006, 18:27 ]
Tytuł: 

Ravushimo napisał(a):
...no ale swoja droga lekko durne jest nerfowac nam aimeda i dawac cos co ma go zastapic od 62lvl (a pierwotnie od 66)

No aimed nadal utrzyma swoja funkcjonalnosc jako opener po trapie (i tak zostal pomyslany przeciez)

Autor:  Demandread [ 19 lis 2006, 18:33 ]
Tytuł: 

Pisali, ze ten zasieg trapa zmienia, nie czytalem nigdzie, by z tego sie wycofali - jesli tak, to dobrze ( choc bez wiekszej roznicy dla skilled melees :). Aimed w PvP jako opener moze, ale w PvE znam wielu huntow, co castowali co 6sec aimeda miedzy white shotami. W moim odczuciu te zmiany to duzy buff dla 10y kids, co graja hunterami, a cene tego bufu ( czyli pare shotow, trapow, combat trap, etc ) zaplaca ci, kt. dotad doskonale sobie radzili bez tych "ulatwien". Buff BM tree tylko ulatwi botom prace....sad but true. Obym sie mylil.

/whine mode off
Peace

Autor:  Ravushimo [ 19 lis 2006, 18:33 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
No amied nadal utrzyma swoja funkcjonalnosc jako opener po trapie (i tak zostal pomyslany przeciez)

tu chodzilo mi bardziej o pve, reset autoshota zabija nasz dps i o ile wczesniej duzo bardziej oplacalo brac sie wolniejsza bron teraz beda liczyc sie imo te szybsze, po pierwsze mniejszy cd na aimeda oraz na dobra sprawe nie bedzie juz shot cycle

Autor:  tomugeen [ 19 lis 2006, 18:40 ]
Tytuł: 

Tak tak, o to wlasnie chodzilo blizzowi, aimed nie mial byc do robienia lepszego dpsu w dluzszej bitwie, tylko uzywany jako burst. To ze gracze policzyli sobie, ze strzelajac w odpowiadnich cyklach z AS mozna robic swietny PvE dps to juz inna sprawa.
Nie jest to pierwszy ani ostatni skill ktorego przeznaczenie blizz "wyjasnia" w TBC.

Autor:  cypis [ 19 lis 2006, 19:26 ]
Tytuł: 

Demandread napisał(a):
Pisali, ze ten zasieg trapa zmienia, nie czytalem nigdzie, by z tego sie wycofali - jesli tak, to dobrze ( choc bez wiekszej roznicy dla skilled melees :). Aimed w PvP jako opener moze, ale w PvE znam wielu huntow, co castowali co 6sec aimeda miedzy white shotami. W moim odczuciu te zmiany to duzy buff dla 10y kids, co graja hunterami, a cene tego bufu ( czyli pare shotow, trapow, combat trap, etc ) zaplaca ci, kt. dotad doskonale sobie radzili bez tych "ulatwien". Buff BM tree tylko ulatwi botom prace....sad but true. Obym sie mylil.

/whine mode off
Peace

To, ze range trapa jest mniejszy pisali glownie whinerzy, a nie devsi. Co do pve to cykle aimed/multi to standard.

Autor:  Demandread [ 19 lis 2006, 19:42 ]
Tytuł: 

Z tego co kojarze, to czytalem to w tym topie:
viewtopic.php?t=20756
No, ale jesli tam pisza whinerzy, to znaczy, ze moge od dzis mowic Ci whiner ? :)

Peace

Strona 7 z 27 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team