MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wrath of the Lich King [śmieci]
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=26074
Strona 7 z 18

Autor:  iniside [ 5 sie 2007, 08:29 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Because weapons aren't as distingushed against raid gear (players were raiding, and just doing arenas for the weapons), there's going to be a rating requirement to buy a weapon-- can't just save points, have to do well to get the weapon.

crap. Co komu przeszkadza ze ktos sobie pojdzie na arene tylko punkty na itemki farmic ? /Na bg ciagle to robia..

Z tego nic nie wynika, poza tym, ze daja marcheweke zeby ludzie zostali do nastepnego dodatku. Jesli za outdoor PvP nie bedzie rewardow porownywalnych z high-end instancjami to nic z tego nie bedzie. Tyle.

Autor:  Araye [ 5 sie 2007, 09:05 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Z tego nic nie wynika, poza tym, ze daja marcheweke zeby ludzie zostali do nastepnego dodatku. Jesli za outdoor PvP nie bedzie rewardow porownywalnych z high-end instancjami to nic z tego nie bedzie. Tyle.


Ja mam nadzieje ze pvp itemy beda slabsze tak ze znowu ludzie z gearem z rajdow znowu ownowali, oni poswiecaja duzoooo wiecej niz ludzie pure pvp.
Bo teraz to smieszne co z tego ze masz swietny gear jesli nie ma masz wogle resilence, najlepiej by wogle to wyelimiowali :/
Oczywiscie to moja opinia.

Autor:  iniside [ 5 sie 2007, 09:10 ]
Tytuł: 

Araye napisał(a):
iniside napisał(a):
Z tego nic nie wynika, poza tym, ze daja marcheweke zeby ludzie zostali do nastepnego dodatku. Jesli za outdoor PvP nie bedzie rewardow porownywalnych z high-end instancjami to nic z tego nie bedzie. Tyle.


Ja mam nadzieje ze pvp itemy beda slabsze tak ze znowu ludzie z gearem z rajdow znowu ownowali, oni poswiecaja duzoooo wiecej niz ludzie pure pvp.
Bo teraz to smieszne co z tego ze masz swietny gear jesli nie ma masz wogle resilence, najlepiej by wogle to wyelimiowali :/
Oczywiscie to moja opinia.

Nie kazdy ma czas i ochote zeby zapierdzielac w instancji ubic 12312312 bosa, ktory i tak nie dropnie tego co chcesz 0o. WoW to gra dla ludzi nie dla chinskich farmerow...

Autor:  Pan Samochodzik [ 5 sie 2007, 09:18 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Nie kazdy ma czas i ochote zeby zapierdzielac w instancji ubic 12312312 bosa, ktory i tak nie dropnie tego co chcesz 0o. WoW to gra dla ludzi nie dla chinskich farmerow...


Hehe, popieram w 100% :)

Autor:  cypis [ 5 sie 2007, 09:38 ]
Tytuł: 

Cytuj:
4:22pm: World PvP philsophy. Meant to be spontaneous, but should still be objective driven, and reward participation. World PvP should also impact the world-- players want a feeling that they have an impact. Example of capturing spirit towers.


Fail.
Prawdziwy wplyw to by byl, jakby nie dalo sie dojsc do quest huba bez przejecia zony. :|

Autor:  Araye [ 5 sie 2007, 11:13 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Nie kazdy ma czas i ochote zeby zapierdzielac w instancji ubic 12312312 bosa, ktory i tak nie dropnie tego co chcesz 0o. WoW to gra dla ludzi nie dla chinskich farmerow...


I wlsanie dlatego sprzet pvp powinien byc gorszy, bo mozesz go wyfarmic kiedy chcesz i nie potrzebujesz do tego 10 ; 25 zorganizowanych graczy. Ja tez nie mam czasu za bardzo rajdowac, ale to nie przeszkadza mi uwazac ze gracz ktory chodzi do raid instacji powienien miec przewage nad honor farmerem albo arena casualem. Jedno dobre ze teraz noobki nie dostana po x tygodniach broni za areny ;P

Autor:  niebezimienny [ 5 sie 2007, 12:18 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Cytuj:
4:22pm: World PvP philsophy. Meant to be spontaneous, but should still be objective driven, and reward participation. World PvP should also impact the world-- players want a feeling that they have an impact. Example of capturing spirit towers.


Fail.
Prawdziwy wplyw to by byl, jakby nie dalo sie dojsc do quest huba bez przejecia zony. :|


tyle że na niektorych serwerach (zwlaszcza tych nowych) jest np 90% horde i 10% alliance, no i co zrobisz, alliance nigdy by nie miało tych questów.

Autor:  Pan Samochodzik [ 5 sie 2007, 12:23 ]
Tytuł: 

No i dobrze, nikt rozsadny nie gra alajami :)

Autor:  Piekny [ 5 sie 2007, 12:28 ]
Tytuł: 

Swietnie z tym pvp. Niby w gildi pve jestem ale i tak zawsze pvp bylo moja miloscia ;) W koncu moze mi sie uda gildie nacignac na jakies wieksze zaangazowanie jak ma byc guild vs guild.

Autor:  Ravushimo [ 5 sie 2007, 12:29 ]
Tytuł: 

Pan Samochodzik napisał(a):
No i dobrze, nikt rozsadny nie gra alajami :)

fu

Autor:  Piekny [ 5 sie 2007, 12:32 ]
Tytuł: 

Raff ale taka jest prawda. Dobry aliant to martwy aliant.
Prawdziwa sila lezy w Hordzie ;)

Autor:  Ravushimo [ 5 sie 2007, 12:34 ]
Tytuł: 

dwarfs > all :P

no ale koniec offtopa :P

Autor:  Pio [ 5 sie 2007, 12:39 ]
Tytuł: 

Araye napisał(a):
iniside napisał(a):
Z tego nic nie wynika, poza tym, ze daja marcheweke zeby ludzie zostali do nastepnego dodatku. Jesli za outdoor PvP nie bedzie rewardow porownywalnych z high-end instancjami to nic z tego nie bedzie. Tyle.


Ja mam nadzieje ze pvp itemy beda slabsze tak ze znowu ludzie z gearem z rajdow znowu ownowali, oni poswiecaja duzoooo wiecej niz ludzie pure pvp.
Bo teraz to smieszne co z tego ze masz swietny gear jesli nie ma masz wogle resilence, najlepiej by wogle to wyelimiowali :/
Oczywiscie to moja opinia.


Teraz wlasnie jest dobrze ze sprzet PvE nie nadaje sie do PvP i odwrotnie. Nie chce powtorki pre TBC gdzie hunterzy/warlocy/magowie/rogue latali w jednym secie ktory przydatny byl im w PvE, PvP i na farming.

Autor:  Vorten [ 5 sie 2007, 12:49 ]
Tytuł: 

Dokładnie.

Co do wymaganego ratingu na broń - wyciągniecie weapona z aren jest o tyle dobre, że wiesz na pewno kiedy go dostaniesz, a nie farmujesz kara/gruula od lutego tylko po to żeby nigdy nie zobaczyć żadnego daggera/mieczyka ze spell dmg na oczy z powodu wspaniałego drop rate (/cry).

Autor:  cypis [ 5 sie 2007, 12:53 ]
Tytuł: 

Kod:
-Vengeance duration changed to 30 seconds
-Crusader Strike brought back to 6 seconds
-Vindication will reduce ALL stats by 15%

Woot!

Autor:  iniside [ 5 sie 2007, 12:54 ]
Tytuł: 

Araye napisał(a):
Cytuj:
Nie kazdy ma czas i ochote zeby zapierdzielac w instancji ubic 12312312 bosa, ktory i tak nie dropnie tego co chcesz 0o. WoW to gra dla ludzi nie dla chinskich farmerow...


I wlsanie dlatego sprzet pvp powinien byc gorszy, bo mozesz go wyfarmic kiedy chcesz i nie potrzebujesz do tego 10 ; 25 zorganizowanych graczy. Ja tez nie mam czasu za bardzo rajdowac, ale to nie przeszkadza mi uwazac ze gracz ktory chodzi do raid instacji powienien miec przewage nad honor farmerem albo arena casualem. Jedno dobre ze teraz noobki nie dostana po x tygodniach broni za areny ;P

Zmien gre imo.
w WoW gra 9mln graczy z czego moze 5% widzialo na oczy high-end content. Z drugiej strony kazdy chce sie pobawic, ale jak mu wpadnie taki eypaxowany hardcore player to bedzie mogl co najwyzej afk zrobic.
Pff PvP moglby byc chociazby o to ze nie wejdziesz do instancji bo przeciwna frakcja pilnuje do niej wejscia, albo aby do niej wejsc trzeba kontrolowac x punktow na mapie -;-. Tbh, albo rewardy jakosci high-endowego pve sprzetu, albo outdoor pvp nie bedzie.

Autor:  Daedrael [ 5 sie 2007, 13:00 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Kod:
-Vengeance duration changed to 30 seconds
-Crusader Strike brought back to 6 seconds
-Vindication will reduce ALL stats by 15%

Woot!


o_O Powiedzcie, ze to fake.

Autor:  Qraczek [ 6 sie 2007, 08:41 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
Logiczne, ze gracze PvP powinni miec zajebiste itemki do PvP
A gracze PvE powinni miec zajebiste itemki do PvE.


A jak pada deszcz to powinna woda z nieba leciec - zgadzam sie!

Autor:  lutus [ 6 sie 2007, 09:06 ]
Tytuł: 

nima bata, wiecej wow juz mi sie nie chce widziec na oczy... choc lvlowanie z 60 na 70 bylo dosc przyjemne:)

Autor:  KruPa [ 6 sie 2007, 10:18 ]
Tytuł: 

ciekawe czy nie zmienisz zdania w premiere WotLK ; ]

Strona 7 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team