MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch 2.4 info
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=28348
Strona 7 z 13

Autor:  Sidagel [ 4 mar 2008, 19:59 ]
Tytuł: 

Najwcześniej 15 kwietnia

Autor:  Icekk [ 4 mar 2008, 20:10 ]
Tytuł: 

15 badgy za epax gema... Pozal sie Boziu ; <

Autor:  Nokiu$ [ 4 mar 2008, 20:58 ]
Tytuł: 

No kurwa , ukłon w strone casuali - czyli mnie. Coz, 15 badgy za full wypas epax gem to mało :P ale moze cos z tym zrobia...

Autor:  Icekk [ 4 mar 2008, 21:50 ]
Tytuł: 

Nie liczyl bym na to.. biorac pod uwage vortexy i sunwell -.-

Autor:  kaer [ 4 mar 2008, 22:19 ]
Tytuł: 

za drogo, pewnie zmienia na 5xbadge = 1 epic gem, niezla bzdura

Autor:  Ravushimo [ 5 mar 2008, 00:16 ]
Tytuł: 

kaer napisał(a):
za drogo, pewnie zmienia na 5xbadge = 1 epic gem, niezla bzdura

za drogo? taniocha, gdyby byly za 5 badgy to nikt nie robil by juz rare gemow o.0

Autor:  nattehfat [ 5 mar 2008, 00:45 ]
Tytuł: 

niby staraja sie przekonac ludzi do robienia pve, a z drugiej strony pokazuja - i tak w kolejnym patchu kazdy nab grajacy 3h w tygodniu kupi lepszy gear za honor/badge - i tak w nieskonczonosc
to juz nie to samo pve co bylo preBC

Autor:  Icekk [ 5 mar 2008, 01:07 ]
Tytuł: 

nattehfat napisał(a):
to juz nie to samo pve co bylo preBC

no shit ; d

Autor:  Buffchef [ 5 mar 2008, 09:36 ]
Tytuł: 

gemy za badge nie podobają mi się z jednego powodu, nikt nie kupi moich blue gemow :<

Autor:  RufeN [ 5 mar 2008, 09:45 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
gemy za badge nie podobają mi się z jednego powodu, nikt nie kupi moich blue gemow :<

tak samo się mówiło jak wchodziły niższe ceny na gemy z PvP, a jednak blue wciąż schodzą, nie mając patternów na epickie gemy można się mając parę przepisów na blue dorobić epic mounta w kilka dni - imho JC wciąż ma się dobrze i być może dopiero nowa profesja z WOTLK przebije go w łatwości robienia kasy.

Autor:  Sandlord [ 5 mar 2008, 11:35 ]
Tytuł: 

JC wraca powoli do tego co było kiedyś. Na początku była to kopalnia kasy. Ale gemy stały się koszmarnie tanie, bo pół serwera zostało jubilerami. Na szczęście coraz więcej osób rezygnuje z tej profesji, a ceny kamyków rosną :)
Chociaż do złotej ery ciągle daleko.

Autor:  Deshroom [ 5 mar 2008, 11:39 ]
Tytuł: 

Sandlord napisał(a):
JC wraca powoli do tego co było kiedyś. Na początku była to kopalnia kasy. Ale gemy stały się koszmarnie tanie, bo pół serwera zostało jubilerami. Na szczęście coraz więcej osób rezygnuje z tej profesji, a ceny kamyków rosną :)
Chociaż do złotej ery ciągle daleko.
czy ja wiem, znam gościa co zarobił na JC 15k w tym roku i nawet nie jest JC - supportował się kolegami i używał wyłacznie AH :wink:

Autor:  Brodaty [ 5 mar 2008, 19:06 ]
Tytuł: 

nattehfat napisał(a):
niby staraja sie przekonac ludzi do robienia pve, a z drugiej strony pokazuja - i tak w kolejnym patchu kazdy nab grajacy 3h w tygodniu kupi lepszy gear za honor/badge - i tak w nieskonczonosc
to juz nie to samo pve co bylo preBC


Zastanów się co piszesz. Jak ktoś wyliczył bodajże na mmo-champion forum, żeby dostać wszystkie phat items za badges trzeba ok. 675 badges. W 3 h, to przy dobrym wietrze można zrobić załóżmy średnio 4 heroiki, czyli dajmy na to ok. 18 badges. Daje to wedle twojej miary 37,5 tygodnia.
Jakbyś napisał 12h na tydzień, to już prędzej. To tylko trochę ponad 9 tygodni heroicznych zmagań. Wiadomo, jak ktoś ma pryszcze to może mieć i z 500 badges w banku.
End game to nie tylko gear.

Autor:  Myron [ 5 mar 2008, 19:42 ]
Tytuł: 

Brodaty napisał(a):
End game to nie tylko gear.


orly ?:)

nie spamujac, w ostatnim updacie wprowadzili nie ktore rzeczy z inskrypcji
http://www.wowinsider.com/2008/03/04/in ... patch-2-4/

Autor:  patataj88 [ 5 mar 2008, 22:16 ]
Tytuł: 

co raz wiecej kaszuali robi kara to wiecej niz 3-4 badze ;]

Autor:  nattehfat [ 5 mar 2008, 23:15 ]
Tytuł: 

,,Changes to Flametongue (both Weapon and Totem) have been reverted. The healing reduction debuff has been removed."
a tak ladnie sie zapowiadaly teamy bez warkow, ale jednak kalgan wrocil z wakacji i powiedzial - wtf ja gram warkiem

Autor:  Sidagel [ 6 mar 2008, 07:22 ]
Tytuł: 

Brodaty napisał(a):
nattehfat napisał(a):
niby staraja sie przekonac ludzi do robienia pve, a z drugiej strony pokazuja - i tak w kolejnym patchu kazdy nab grajacy 3h w tygodniu kupi lepszy gear za honor/badge - i tak w nieskonczonosc
to juz nie to samo pve co bylo preBC


Zastanów się co piszesz. Jak ktoś wyliczył bodajże na mmo-champion forum, żeby dostać wszystkie phat items za badges trzeba ok. 675 badges. W 3 h, to przy dobrym wietrze można zrobić załóżmy średnio 4 heroiki, czyli dajmy na to ok. 18 badges. Daje to wedle twojej miary 37,5 tygodnia.
Jakbyś napisał 12h na tydzień, to już prędzej. To tylko trochę ponad 9 tygodni heroicznych zmagań. Wiadomo, jak ktoś ma pryszcze to może mieć i z 500 badges w banku.
End game to nie tylko gear.

Dolicz, że za raidy 25-tki będzie 2x więcej badży :)

Autor:  Deshroom [ 6 mar 2008, 09:33 ]
Tytuł: 

w skrócie jak policzyłem że na spodnie chesta i pasek dl atanka w 2.4 mam zebrać 100+100+50 badży to .... przestałem grać tankiem poczekam na expansion i zaśmieje się farmerom w twarz :wink:

Autor:  Brodaty [ 6 mar 2008, 09:50 ]
Tytuł: 

No zgadzam się, tylko w takim razie jaka będzie jest maksymalna liczba badges do zdobycia w trakcie jednej sesji grania, przyjmijmy 3h i dungeony max. T5, jako kaziualowe?
Proszę zwrócić uwagę, że z wypowiedzi hardkorowców wynika, że ich zdaniem nikt kto nie farmuje BT, nie ma mieć prawa do przedmiotów lepszych niż klasy T5.
Imho patch 2.4 umożliwia noobom, którzy mają czas na spędzenie więcej niż 20-25 godzin tygodniowo, ale są zbyt głupi by ich nie wyrzucono z dobrej gildii, zdobycie dobrego sprzętu za badges, ergo masa amerykańskich bąków. Jak ktoś gra 3h tygodniowo, albo nawet 15 i do tego nieregularnie, to jedyne dobre rzeczy które może zdobyć to z heroików i za badge (no i z puga z Kara ewentualnie, ale to są przecież rzeczy przygotowujące do rajdowania 25man).

Autor:  niebezimienny [ 6 mar 2008, 10:00 ]
Tytuł: 

Umożliwia im zdobycie tych itemów, tylko co z tego skoro jak są głupi to sie do żadnej gildii i tak nie dostaną albo nie zagrzeją w niej miejsca.

Strona 7 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team