MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Stress Beta
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=8651
Strona 7 z 11

Autor:  Damian [ 10 wrz 2004, 17:39 ]
Tytuł: 

Mark ja gralem w mmorpg co prawda byly to bety a konto wykupilem na 3 misiace w SWG i wiem jakie znaczenia ma stuff i doswiadczenie na codzie gram w gry PvP - te prawdziwe PvP gdzie liczy sie w 80% skill, reszta to hardwore. Jednak moim zdaniem levelowanie w WoW jest naprawde zbyt szybkie zwlaszcza ze ten maksymalny level to 60. Na Wowa czekam juz tak dlugo że niewyobrazam sobie sytuacji gdzie po 6 tygodniach gry nie bede mial co robic swoja postacia a najwyzej zaczac od nowa nowa klasa. To co czytalem o tej grze i mialem okazje zobaczyc chociaz przez jeden dzien jest za piekne :D zeby sie tak szybko skonczylo i tyle. Mam tylko nadzieje ze sie nie myle i bede mogł pograc w ta gre troche dluzej niz 2 miesiace.

Autor:  Strangerr [ 10 wrz 2004, 18:02 ]
Tytuł: 

"The current character level limit is 60. This is subject to change in the beta" --- jakby nie patrzec z tego cytatu wynika ze to jest tylko tymczasowy limit ktory ulegnie zmianie (tylko nie wiadomo czy w gore czy w dol ale raczej moge stwierdzic ze w gore) . Po 2 nie wiem ile stress testow i bet mieliscie okazje zobaczyc ale w becie a juz napewno w stress tescie jest z reguly expowanie duuuzzooo latwiejsze ze wzgledu na to iz devsi cha sprawdzic jak gra sie zachowuje na roznych poziomach .. I jak sobie servery radza w momecie gdy ludzie beda biegac po calym swiecie a nie tylko po noob playground .. Tak wiec nie oceniajcie szybkosci levelowania po tym jakie jest w stress test ...

Autor:  mrynar [ 10 wrz 2004, 18:09 ]
Tytuł: 

krzyk napisał(a):
Opiekun chyba pamietasz moja niechec do WoWa i moje zdecydowanie sceptyczne podejscie do tej gry. Gwarantuje ze kazda osoba z tymze po zagraniu zmieni swoj stosunek w 100%.

juz.


Też jestem sceptyczny, ale jak będzie retail to spróbuję. Obym się jak najmilej rozczarował.

Być może mam naturę Japonczyka i dlatego FF XI mi się podoba i to coraz bardziej. :)

Autor:  Damian [ 10 wrz 2004, 18:13 ]
Tytuł: 

Strangerr - dokładnie tak samo myśle z ta roznica ze rozmawialem z ludzmi z beta phase 3 i tam leveluje sie rownie szybko.

Autor:  Bodziu [ 10 wrz 2004, 18:21 ]
Tytuł: 

No Krzyk napawasz mnie wielkim optymizmem, oby tak bylo bo inaczej to ruskich wysle po ciebie ;)

A tak na powaznie ciesze sie ze piszesz wlasnie tak jako osba ktora grala w FF11, bo mam podobne podejscie, dlugie zmudne lvlowanie jaki campowanie NMow, nie wspomne o HNMach, to mi sie wcale nie podoba, mozliwe ze to zalezy od mentalnosci tworcow i comunity :)
Mam nadzieje ze WoW bedzie wlasnie tym czego oczekuje po grze, a mianowicie prostoty, ale za to jak najwiecej zabawy.
Fakt przydatnosci i scislej zaleznosci profesji w druzynie czesto dyskryminuje pewno profesje co wiaze sie ze zbyt dlugim czekaniem na zaproszenie do gry. Popieram Asmaxa, ze czekanie po kilka godzin na zaproszenie to zaden fun, to kompletna strata czasu, choc na wyzszych lvl jest o wiele lepiej :)
Zmudne zarabianie kasy po to aby kupic dany przedmiot ktory jest tylko kropla w morzu to nie dla mnie, fakt boty rozwiazuja problem, ale to tez nie dla mnie, nigdy nie lubilem cheaterstwa i nigdy do tego sie nie bede uciekal ;)
Mam nadzieje, iz wlasnie WoW spelni moje oczekiwania jaki i wszystkich innych :)

Autor:  Damian [ 10 wrz 2004, 18:28 ]
Tytuł: 

<Elenandaron> The levle cap is at 55 at the moment, which is 5 levels short of what they're planning for release. It takes a powergamer about 400 ingame hours to reach level 50.
To wypowiedz beta testera z ktorym przed chwila rozmawialem na kanale irc Wowa. 400 h to jednak kupa czasu :D, wiec chyba nie bedzie tak zle.

Autor:  Kaczy [ 10 wrz 2004, 18:58 ]
Tytuł: 

Hm...no wiesz, 400 godzin dla czlowieka ktory nic nie robi, i gra po 20 godzin dziennnie to 20 dni, a sadze ze ten kolo przesadzil i mozna to zrobic w krocej, jak zreszta z wypowiedzi moich przedmowcow widac....

Autor:  mrynar [ 10 wrz 2004, 19:37 ]
Tytuł: 

Bodziu --> rozumiem, że w staticu juz mamy zacząć się rozglądać za zastępstwem. :) Myslalem, że bedziemy razem chodzić na dynamis, a tobie w głowie jakiś Azeroth. :)


400 h to dla mnie jakieś 2-3 miesiące grania. Niezbyt wiele jak na mmorpg. Ja z reguły w jednej grze mam jedną postać i jeden job, nie bawi mnie skakanie po profesjach.

Autor:  Asmax [ 10 wrz 2004, 20:05 ]
Tytuł: 

400h to (wedlug tego goscia) zdobycie 50 lvlu. Do tego dochodzi pewnie jeszcze jakies 10-20 ktore dojdzie w retialu, zabawa w hero, pvp, raidy... Max lvl =! skonczenie zabawy ;)

Autor:  Mark24 [ 10 wrz 2004, 20:31 ]
Tytuł: 

Nie rozumiem o co tyle krzyku. W większości mmo levelowanie zajmuje jakiś tam czas a czy będzie to 2 miesiące czy 5 miesięcy to dla mnie żadna różnica. I tak kupię WoW-a. A jak mi się znudzi to kupię sobie coś innego. Nie ma co się ograniczać do jednego tytułu i twardo przy nim obstawać do końca życia. Gra jest fajna bez względu na to czy leveli jest tu 20 czy 20000.
Dobrze że PvP jest jak na RPG przystało, a nie zręcznościówke w stylu jumping jacka bo z tego już wyrosłem.

Na pewno nie jest tak jak w SWG gdzie postać robisz tydzień. I na pewno nie jest tak jak w AO gdzie od lvl 200 do 220 levelujesz 3-4miesiące (0-200 to nawet około tygodnia).

Autor:  Gerpir Feilan [ 10 wrz 2004, 21:09 ]
Tytuł: 

I gdzie temu wszyskiemu narzekaniu do UO i Dream Master gdzie postac ze srednim zapalem robie od 2 lat i jeszcze nie jest skonczona ;)
Obaczym to cudo WoW zwane...

Autor:  SwenG [ 10 wrz 2004, 21:14 ]
Tytuł: 

.

Autor:  Asmax [ 10 wrz 2004, 21:15 ]
Tytuł: 

Gerpir Feilan napisał(a):
I gdzie temu wszyskiemu narzekaniu do UO i Dream Master gdzie postac ze srednim zapalem robie od 2 lat i jeszcze nie jest skonczona ;)


Opusc ten topic plz :/

Autor:  Aenima [ 10 wrz 2004, 21:24 ]
Tytuł: 

nie chcialo by mi sie 2 miesiace robic chara aby pobawic sie pvp...

Autor:  Nukh [ 10 wrz 2004, 21:47 ]
Tytuł: 

Ae, muszę przyznać, że nie rozumiem, czego Ty wymagasz od MMORPG. :) Jak jest system levelowy, nie ważne czy szybki czy wolny, jest źle. Jak jest system statsowy to już lepiej bo możesz postawić bota i rozwijać postać będąc AFK... Jak Cię interesuje tylko PvP a rozwój postaci to tylko bolesna konieczność to graj w kwaki, SC czy innego CS'a. :) No offence, żeby nie było.

Autor:  Zodi4c [ 10 wrz 2004, 22:05 ]
Tytuł: 

ehh Kurcze to jest Beta,Beta stres test. Blizzard chce sprawdzic jak ludzie beda grali, co zamierzają, w jak szybkim tepie leveluja, rozwiaja postacie itd.

Moze wrecz specjalnie jest przyjety przez Blizzarda taki system szybkiego zdawania na kolejne lvl. No bo przeciez gdyby graczom zajmowalo zdanie na 10 lvl II miesiace , zanim doszli by do 20lvl czas bety by sie skonczyl i trzeba wydawac pelna wersje, a tu przeciez jeszcze tyle rzeczy nie przetestowane.. Jak wyglada dalsza gra ? Czy moby nie zawieszaja sie podczas walki z postaciami na wyzszych lvl?
To wszystko trzeba przetestowac. A nie ma na to roku,czy dwóch. Blizzards prawdopodobnie obnizyl o np. (moje przypuszczenia) 50% wszystkie statystyki potworow itd. Aby moc sprawdzic servery i gre we wszystkich mozliwych warunkach z graczami na wszystkich lvl z wszystkimi umiejetnosciami itd.... A byc moze jeszcze nie okreslili ostatniej ile czasu bedzie zajmowalo zdanie na lvl ostateczny..

Wy tu juz obliczacie ile zajmowac wam bedzie przejscie gry.

Przeciez nawet w tej becie ktroa jest zamknieta, bylo na poczatku tak ze po klkunastu lvl znajomy bez problemu likwidowal wszystkich przeciwnikow (stFory,PotFory).
Blizz udostepnil 1 patch. I w tym momencie z tymi samymi przeciwnikami musial podchodzic (grajac inną postaci na podobnym lvl) z grupą poniewaz byly zbyt silne..

Wiec zakladanie z gory ile , jak, czemu tak krotko, nie maja racji bytu.
To jest Beta, czyli gra zrobiona i ustawiona w taki sposob, aby jej tworca mogl przetestowac ją, jej mozliwosci we wszystkich warunkach, w jak najszybszym czasie jesli to tylko mozliwe..

Pozdrawiam.

Autor:  Aenima [ 10 wrz 2004, 22:51 ]
Tytuł: 

Nukh napisał(a):
Ae, muszę przyznać, że nie rozumiem, czego Ty wymagasz od MMORPG. :) Jak jest system levelowy, nie ważne czy szybki czy wolny, jest źle. Jak jest system statsowy to już lepiej bo możesz postawić bota i rozwijać postać będąc AFK... Jak Cię interesuje tylko PvP a rozwój postaci to tylko bolesna konieczność to graj w kwaki, SC czy innego CS'a. :) No offence, żeby nie było.


spoko nuki :)
Juz ci pisze zeby nie bylo:
od mmorpg wymagam miej wiecej tyle co devsi chca zrobic w DFO :) (pewnie i tak to spie#$) i nigdzie nie pisalem ze szybki rozwoj postaci jest zly :/. Nie przepadam za questami jakimis eventami nigdy mnie to nie bawilo. A pvp w fpp nie daje tyle samo przyjemnosci co w mmorpg ... ech te trash talki loot itp.

Autor:  Mark24 [ 11 wrz 2004, 07:16 ]
Tytuł: 

jak nie lubisz questów i rozwijania postaci to nie wydaje mi się by MMORPG ci odpawiadało. Jak zależy ci tylko na PvP + lootowanie + wyzywanie się na chacie - to pewnie coś takiego wkrótce powstanie.
Jest zapotrzebowanie będzie i produkt :)

Autor:  Kaczy [ 11 wrz 2004, 07:26 ]
Tytuł: 

Mysle ze przykladem takiej gry jest CS ;], pvp tylko, no w sumie od czasu do czasu jest maly qest (podlozyc bombe, lub uwolnic hostof), no lotowanie tez sie znajduje, bo mozna podniesc czyjas bron, lub zlapac w zeby granat :D, lecz w kazdym badz razie nie wydaje mi sie zeby typowa gra MMORPG byla w stanie zaspokoic Twoje potrzeby i zachcianki.
P.S. Polecam American Army :>

Autor:  Nukh [ 11 wrz 2004, 07:50 ]
Tytuł: 

Dziekuję za wyjaśnienie. Nie róbmy tutaj OT. :)

Strona 7 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team