MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
BC wywiad z devsami - Nowy max25 cap na raidy https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20756 |
Strona 62 z 86 |
Autor: | Demandread [ 16 paź 2006, 01:35 ] |
Tytuł: | |
raggnarok napisał(a): [...]
Cytuj: Dlatego prosze Cie, przestan plakac, jak Ci zle, i jacy to lockowie sa paskudni. Z gory dzieki. Widze, ze wciaz nie zrozumilaes o co mi chodzi. A "plakac" jesli bede chcial to bede, zawsze mozesz mnie wrzucic na ignore :)[...] Dodany. Peace |
Autor: | iniside [ 16 paź 2006, 05:56 ] |
Tytuł: | |
Jeden i drugi wyjść. Śmietnik robicie. Prawda jest taka ze SL lock kladziemaga jak mu sie podoba ;]. To sprawa balansu papier itd, ale nie powod zeby o tym gadać. Set Maga jaki jest aki jest pewnie i tak zmienia wyglad setów w jakimś patchu tak jak Tier 2 który przecię był tragedia.. Jak chcecie whinowac to idzcie na forum blizza. |
Autor: | raggnarok [ 16 paź 2006, 06:29 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Jeden i drugi wyjść.
Śmietnik robicie. Prawda jest taka ze SL lock kladziemaga jak mu sie podoba ;]. To sprawa balansu papier itd, ale nie powod zeby o tym gadać. Set Maga jaki jest aki jest pewnie i tak zmienia wyglad setów w jakimś patchu tak jak Tier 2 który przecię był tragedia.. Jak chcecie whinowac to idzcie na forum blizza. Z mojej strony EOD po tym poscie. Kilka razy napisalem, ze to nie o warlocka samego w sobie sie rozchodzi, tylko roznice miedzy jego setem, ktory jest znacznie bardziej pomyslowy i dopracowany, niz setem maga. I tyle. A to wy zescie zaczeli pisac glownie o tym, ze whinuje na locka samego w sobie. Anyway, mam nadzieje, ze sety jeszcze wlasnie zmienia, z tym ze z T2 to byla inna sytuacja, tam byly placeholdery, ktore zamienili na cos normalnego, a w przypadku T4 grafiki juz sa specjalnie pod set, takze szanse na revamp graficzny sa male. A na forum Blizza tez powhinowalem ![]() |
Autor: | cypis [ 16 paź 2006, 09:41 ] |
Tytuł: | |
raggnarok napisał(a): Z mojej strony EOD po tym poscie. Kilka razy napisalem, ze to nie o warlocka samego w sobie sie rozchodzi, tylko roznice miedzy jego setem, ktory jest znacznie bardziej pomyslowy i dopracowany, niz setem maga. I tyle. A to wy zescie zaczeli pisac glownie o tym, ze whinuje na locka samego w sobie.
Anyway, mam nadzieje, ze sety jeszcze wlasnie zmienia, z tym ze z T2 to byla inna sytuacja, tam byly placeholdery, ktore zamienili na cos normalnego, a w przypadku T4 grafiki juz sa specjalnie pod set, takze szanse na revamp graficzny sa male. A na forum Blizza tez powhinowalem ![]() Laskawie sobie zachowaj te whiny na release. Nie przyszlo ci do glowy, ze ta gra ciagle jest w fazie bety i byc moze nie wszystkie sety sa skonczone (np. jeden z setow ma tylko jeden shoulderpad zrobiony). Sugeruje zachowac energie na placze nt. kolejnych imba melee broni w bc ![]() |
Autor: | raggnarok [ 16 paź 2006, 09:53 ] |
Tytuł: | |
Szanse na to, ze to jest nieskonczony set, a nie koncowy zamysl koncepcyjny sa znikome - miejmy nadzieje, ze tak wlasnie jest. Poza tym idac twoim tokiem rozumowania to ten tenat nie powienien miec w ogole miejsca, bo gra jest ciagle w fazie bety i sie moze sporo rzeczy zmienic, wiec jaki jest sens o nich dyskutowac? ![]() A co do broni, to wieksza ilosc staminy powinna troche zrekompensowac bronie z top end dmg > 500, tak ze nie powinno byc tak tragicznie ![]() ![]() |
Autor: | cypis [ 16 paź 2006, 09:59 ] |
Tytuł: | |
Mi sie wydaje, ze jest akurat odwrotnie. Atm w becie nie ma endgame contentu i chyba lekko nielogiczne byloby, gdyby przed zrobieniem raidow na 70+ blizzard zajmowal sie projektowaniem setow ![]() Coby nie offtopicowac calkowicie, info nt. nowych meeting stones
I'm not sure how warlocks feel on this particular subject, but it's an amazing functionality that I wish they put in sooner. |
Autor: | tomugeen [ 16 paź 2006, 10:04 ] |
Tytuł: | |
Ta, to jest swietne... teraz powinni do Meeting stoned dobudowac jeszcze automat z woda ;] |
Autor: | raggnarok [ 16 paź 2006, 10:09 ] |
Tytuł: | |
cypis napisał(a): Mi sie wydaje, ze jest akurat odwrotnie. Atm w becie nie ma endgame contentu i chyba lekko nielogiczne byloby, gdyby przed zrobieniem raidow na 70+ blizzard zajmowal sie projektowaniem setow ![]() Pamietaj o tym, ze za projektowanie setow, wygladu broni etc. odpowiadaja inni ludzie od tych, ktorzy zajmuja sie raid encounters i calym end game contentem, takze to, ze nie ma jeszcze raidow na 70lvl, wcale nie oznacza, ze zespol grafikow Blizza nie skonczyl juz grafik do T4/Broni etc. Zreszta sam zobacz ile grafik prezentujacych bronie/sheidly jest juz dostepnych, tak wiec sa to juz przedmioty zaprojektowane i zapewne ilosc zmian w wygladzie poszczegolnych itemow bedzie minimalna. Cytuj: Coby nie offtopicowac calkowicie, info nt. nowych meeting stones
I'm not sure how warlocks feel on this particular subject, but it's an amazing functionality that I wish they put in sooner. Za to lubie Blizza. Uczy sie na bledach i wprowadza nowe, zazwyczaj zajebiste rozwiazania w swoich dodatkach. Z drugiej strony pewnie sporo z rozwiazan, ktore beda w TBC mogli wprowadzic przy pomocy patchow juz wczesniej, ale coz, widac maja taka filozofie, ze lubia robic rewolucyjne x-packi do swoich gier kosztem odpuszczenia troche podstawki ![]() |
Autor: | mihn [ 16 paź 2006, 13:44 ] |
Tytuł: | |
raggnarok napisał(a): widac maja taka filozofie, ze lubia robic rewolucyjne x-packi do swoich gier kosztem odpuszczenia troche podstawki
![]() to nie filozofia - to marketing - trzymać ludzi przy produkcie ![]() |
Autor: | cypis [ 16 paź 2006, 16:45 ] |
Tytuł: | |
raggnarok napisał(a): Pamietaj o tym, ze za projektowanie setow, wygladu broni etc. odpowiadaja inni ludzie od tych, ktorzy zajmuja sie raid encounters i calym end game contentem, takze to, ze nie ma jeszcze raidow na 70lvl, wcale nie oznacza, ze zespol grafikow Blizza nie skonczyl juz grafik do T4/Broni etc. Zreszta sam zobacz ile grafik prezentujacych bronie/sheidly jest juz dostepnych, tak wiec sa to juz przedmioty zaprojektowane i zapewne ilosc zmian w wygladzie poszczegolnych itemow bedzie minimalna.
Wiekszosc grafik jakie byly dostepne na wowexposed to grafiki rewardow za pvp i z 60-67 instacow. |
Autor: | Dwutlenek [ 16 paź 2006, 16:51 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Ta, to jest swietne... teraz powinni do Meeting stoned dobudowac jeszcze automat z woda ;]
Haha... to dobre. Właściwie czemu nie iść za ciosem? ![]() |
Autor: | iniside [ 16 paź 2006, 17:10 ] |
Tytuł: | |
I jeszcze zarcie. A mnie i tak ciekawi tylko LFG system. Jak to bedzie wygladac tak jak mysle to wkoncu sie skoncza problemy z szkaniem grupy (hurra) ![]() |
Autor: | cypis [ 16 paź 2006, 19:33 ] |
Tytuł: | |
Update po raz kolejny. Warriorzy przestana plakac?:oops: Cytuj: Warrior
Spells * (NEW) Stance Mastery - “You retain up to 10 of your rage points when you change stances.” Arms * Blood Frenzy - Moved up a tier one column to the left of Mortal Strike. Now 2 ranks for 2/4%. * (NEW) Improved Mortal Strike - "Reduces the cooldown of your Mortal Strike ability by 0.2/0.4/0.6/0.8/1 sec and increases the damage it causes by 1/2/3/4/5%." * Second Wind - Reduced to 2 ranks, now "Whenever you are struck by a Stun or Immobilize effect you will generate 10/20 rage and 5/10% of your total health over 10 sec." * Endless Rage - Now a passive effect. "You generate 15% more rage from damage dealt and taken." Fury * Rampage - Rank 1 (30 AP), Rank 2 (40 AP), Rank 3 (50 AP). * Improved Berserker Stance - Now 5 ranks for 2/4/6/8/10% bonus. * Improved Pummel - Removed. * Improved Whirlwind - Now "Reduces the cooldown of your Whirlwind ability by 1/2 sec." Protection * Improved Bloodrage - Moved up one tier and generates 3/6 rage. * Improved Shield Block - Reduced to 1 rank, duration bonus increased from .5 sec to 1 sec. * Tactical Mastery - Reduced to 3 ranks. Now "You retain up to an additional 5/10/15 of your rage points when you change stances." Also see the new trainer bought spell “Stance Mastery” which gives you 10 rage retention when switching stances. * Last Stand - Cooldown reduced to 8 minutes, from 10. Rogue Combat * Blade Twisting - Moved up two tiers to one column left of Weapon Expertise. Reduced to 2 ranks for 10/20% chance to proc the daze effect. * (NEW) Combat Potency - Where Blade Twisting was. 5 ranks that "Gives your successful off-hand melee attacks a 20% chance to generate 3/6/9/12/15 Energy." Druid Restoration * Tree of Life - Now slows by 20%, changed from 50%. Paladin Holy * Lasting Judgement - Replaced with "Sanctified Light", which "Increases the critical strike chance of your Holy Light spell by 2/4/6%." * Holy Shock - Cooldown reduced to 15 seconds. Retribution * Empowered Judgement - Renamed "Sanctified Judgement". Shaman Enhancement * Stormstrike - Cooldown reduced to 10 seconds. Mana cost reduced to 277 (at level 70). Mage Arcane * Empowered Arcane Missiles - Mana cost increase is now 2/4/6%, changed from 3/6/10%. * Prismatic Cloak - Moved up a tier to the left of Arcane Instability and reduced to 2 ranks for 2/4%. * (NEW) Spell Power - Where Prismatic Cloak was. "Increases critical strike damage bonus of all spells by 25/50%." * Slow - Changed to "Reduces target's movement speed by 50%, increases the time between ranged attacks by 50% and increases casting time by 50%. Lasts 15 sec. Slow can only affect one target at a time." Hunter Survival * Hawk Eye - Moved to first tier, where Deflection was. * Deflection - Moved to second tier, where Savage Strikes was. * Savage Strikes - Moved to first tier, to the right of where Hawk Eye was moved to. Check back soon for further updates. http://www.worldofwarcraft.com/burningc ... pells.html *For those having difficulties viewing the page we suggest closing your browsers, deleting all temporary internet files/cache and then reloading the page. This is often required when a talent calculator is updated. |
Autor: | kehu [ 16 paź 2006, 19:46 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: * (NEW) Spell Power - Where Prismatic Cloak was. "Increases critical strike damage bonus of all spells by 25/50%." ![]() |
Autor: | bargaw [ 16 paź 2006, 19:52 ] |
Tytuł: | |
Shaman Enhancement * Stormstrike - Cooldown reduced to 10 seconds. Mana cost reduced to 277 (at level 70). Zdecydowanie najwiekszy buff ze wszystkich! Na 60lvlu z TuFem wyciagalem średni dps(bez critów): 400(SS)+600(ES)+2x400(Normal Hits)+~250(LS, ale jak mnie przeciwnik nie atakuje bije Lighting bolt)=2050+ Bez trinketów, bez WF proca. Teraz SS bedzie na 4s cooldownie wiec beware! |
Autor: | iniside [ 16 paź 2006, 19:57 ] |
Tytuł: | |
http://www.worldofwarcraft.com/burningc ... group.html Ehh zabraklo jednej istotnej opcji. Tego zebym mogl co kolwiek wpisac w opisie czego szukam lub po co szukam. Ale i tak zle nie jest ![]() EDIT: Ten nowy talent maga jest genialny +50% do critów haaa piękne ![]() |
Autor: | Sinthar [ 16 paź 2006, 20:03 ] |
Tytuł: | |
* Slow - Changed to "Reduces target's movement speed by 50%, increases the time between ranged attacks by 50% and increases casting time by 50%. Lasts 15 sec. Slow can only affect one target at a time." w sumie nie wiem po jest slow jak rownorzedne efekty mozna miec drzewka frost i nie wymagaja 41, do tego kolejny spell na postacie z ktorymi mag nie ma problemow ... gg blizz |
Autor: | iniside [ 16 paź 2006, 20:05 ] |
Tytuł: | |
Sinthar napisał(a): * Slow - Changed to "Reduces target's movement speed by 50%, increases the time between ranged attacks by 50% and increases casting time by 50%. Lasts 15 sec. Slow can only affect one target at a time." w sumie nie wiem po jest slow jak rownorzedne efekty mozna miec drzewka frost i nie wymagaja 41, do tego kolejny spell na postacie z ktorymi mag nie ma problemow ... gg blizz
Najwyzej. Teraz warriorow bedzie sie rozwalać bez patrzenia na monitor.. A spell wyglada na taki przydatny przeciwko hunterom (strzelja o polowe czasu dluzej). |
Autor: | cypis [ 16 paź 2006, 20:19 ] |
Tytuł: | |
Sinthar napisał(a): * Slow - Changed to "Reduces target's movement speed by 50%, increases the time between ranged attacks by 50% and increases casting time by 50%. Lasts 15 sec. Slow can only affect one target at a time." w sumie nie wiem po jest slow jak rownorzedne efekty mozna miec drzewka frost i nie wymagaja 41, do tego kolejny spell na postacie z ktorymi mag nie ma problemow ... gg blizz
Slow to bardziej pve debuff, zwlaszcza ze dziala na raid bossow. |
Autor: | Fabianek [ 16 paź 2006, 22:42 ] |
Tytuł: | |
pogralem dzis swoim droodem troche nawet instance zaliczylem ![]() 1. mangle jest przegiete i na 100% nerfna 2. itemy sa chore, green quest rewardy bija epixy z bwl i to dostepne na lv60 wiec naxxowe uber itemy pewnie tez wyladuja w smieciach niedlugo. 3. pierwszy zone jest wiekszy od barrens i cholernie nudny. npcow nie mozna znalesc :S |
Strona 62 z 86 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |