MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

BC wywiad z devsami - Nowy max25 cap na raidy
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20756
Strona 62 z 86

Autor:  Demandread [ 16 paź 2006, 01:35 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
[...]
Cytuj:
Dlatego prosze Cie, przestan plakac, jak Ci zle, i jacy to lockowie sa paskudni. Z gory dzieki.


Widze, ze wciaz nie zrozumilaes o co mi chodzi. A "plakac" jesli bede chcial to bede, zawsze mozesz mnie wrzucic na ignore :)[...]

Dodany.

Peace

Autor:  iniside [ 16 paź 2006, 05:56 ]
Tytuł: 

Jeden i drugi wyjść.
Śmietnik robicie.
Prawda jest taka ze SL lock kladziemaga jak mu sie podoba ;]. To sprawa balansu papier itd, ale nie powod zeby o tym gadać.
Set Maga jaki jest aki jest pewnie i tak zmienia wyglad setów w jakimś patchu tak jak Tier 2 który przecię był tragedia..
Jak chcecie whinowac to idzcie na forum blizza.

Autor:  raggnarok [ 16 paź 2006, 06:29 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Jeden i drugi wyjść.
Śmietnik robicie.
Prawda jest taka ze SL lock kladziemaga jak mu sie podoba ;]. To sprawa balansu papier itd, ale nie powod zeby o tym gadać.
Set Maga jaki jest aki jest pewnie i tak zmienia wyglad setów w jakimś patchu tak jak Tier 2 który przecię był tragedia..
Jak chcecie whinowac to idzcie na forum blizza.


Z mojej strony EOD po tym poscie. Kilka razy napisalem, ze to nie o warlocka samego w sobie sie rozchodzi, tylko roznice miedzy jego setem, ktory jest znacznie bardziej pomyslowy i dopracowany, niz setem maga. I tyle. A to wy zescie zaczeli pisac glownie o tym, ze whinuje na locka samego w sobie.

Anyway, mam nadzieje, ze sety jeszcze wlasnie zmienia, z tym ze z T2 to byla inna sytuacja, tam byly placeholdery, ktore zamienili na cos normalnego, a w przypadku T4 grafiki juz sa specjalnie pod set, takze szanse na revamp graficzny sa male.

A na forum Blizza tez powhinowalem 8)

Autor:  cypis [ 16 paź 2006, 09:41 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Z mojej strony EOD po tym poscie. Kilka razy napisalem, ze to nie o warlocka samego w sobie sie rozchodzi, tylko roznice miedzy jego setem, ktory jest znacznie bardziej pomyslowy i dopracowany, niz setem maga. I tyle. A to wy zescie zaczeli pisac glownie o tym, ze whinuje na locka samego w sobie.

Anyway, mam nadzieje, ze sety jeszcze wlasnie zmienia, z tym ze z T2 to byla inna sytuacja, tam byly placeholdery, ktore zamienili na cos normalnego, a w przypadku T4 grafiki juz sa specjalnie pod set, takze szanse na revamp graficzny sa male.

A na forum Blizza tez powhinowalem 8)

Laskawie sobie zachowaj te whiny na release. Nie przyszlo ci do glowy, ze ta gra ciagle jest w fazie bety i byc moze nie wszystkie sety sa skonczone (np. jeden z setow ma tylko jeden shoulderpad zrobiony).
Sugeruje zachowac energie na placze nt. kolejnych imba melee broni w bc :-?

Autor:  raggnarok [ 16 paź 2006, 09:53 ]
Tytuł: 

Szanse na to, ze to jest nieskonczony set, a nie koncowy zamysl koncepcyjny sa znikome - miejmy nadzieje, ze tak wlasnie jest. Poza tym idac twoim tokiem rozumowania to ten tenat nie powienien miec w ogole miejsca, bo gra jest ciagle w fazie bety i sie moze sporo rzeczy zmienic, wiec jaki jest sens o nich dyskutowac? :wink:

A co do broni, to wieksza ilosc staminy powinna troche zrekompensowac bronie z top end dmg > 500, tak ze nie powinno byc tak tragicznie :) Przynajmniej mam taka nadzieje :P

Autor:  cypis [ 16 paź 2006, 09:59 ]
Tytuł: 

Mi sie wydaje, ze jest akurat odwrotnie. Atm w becie nie ma endgame contentu i chyba lekko nielogiczne byloby, gdyby przed zrobieniem raidow na 70+ blizzard zajmowal sie projektowaniem setow :-?.
Coby nie offtopicowac calkowicie, info nt. nowych meeting stones
    Let me be the first to praise it: the new meeting stones ABSO-FUCKING-LUTELY rock! They're basically stationary warlocks now, select party member you need and rightclick the stone, and you can summon with 1-2 others. No more lingering outside waiting for the replacement for Johnny because his mom got pissed, and the replacement happened to be on the other side of the world with a hearth on cooldown. Making a party was never easier!

    I'm not sure how warlocks feel on this particular subject, but it's an amazing functionality that I wish they put in sooner.

Autor:  tomugeen [ 16 paź 2006, 10:04 ]
Tytuł: 

Ta, to jest swietne... teraz powinni do Meeting stoned dobudowac jeszcze automat z woda ;]

Autor:  raggnarok [ 16 paź 2006, 10:09 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Mi sie wydaje, ze jest akurat odwrotnie. Atm w becie nie ma endgame contentu i chyba lekko nielogiczne byloby, gdyby przed zrobieniem raidow na 70+ blizzard zajmowal sie projektowaniem setow :-?.


Pamietaj o tym, ze za projektowanie setow, wygladu broni etc. odpowiadaja inni ludzie od tych, ktorzy zajmuja sie raid encounters i calym end game contentem, takze to, ze nie ma jeszcze raidow na 70lvl, wcale nie oznacza, ze zespol grafikow Blizza nie skonczyl juz grafik do T4/Broni etc. Zreszta sam zobacz ile grafik prezentujacych bronie/sheidly jest juz dostepnych, tak wiec sa to juz przedmioty zaprojektowane i zapewne ilosc zmian w wygladzie poszczegolnych itemow bedzie minimalna.

Cytuj:
Coby nie offtopicowac calkowicie, info nt. nowych meeting stones
    Let me be the first to praise it: the new meeting stones ABSO-FUCKING-LUTELY rock! They're basically stationary warlocks now, select party member you need and rightclick the stone, and you can summon with 1-2 others. No more lingering outside waiting for the replacement for Johnny because his mom got pissed, and the replacement happened to be on the other side of the world with a hearth on cooldown. Making a party was never easier!

    I'm not sure how warlocks feel on this particular subject, but it's an amazing functionality that I wish they put in sooner.


Za to lubie Blizza. Uczy sie na bledach i wprowadza nowe, zazwyczaj zajebiste rozwiazania w swoich dodatkach. Z drugiej strony pewnie sporo z rozwiazan, ktore beda w TBC mogli wprowadzic przy pomocy patchow juz wczesniej, ale coz, widac maja taka filozofie, ze lubia robic rewolucyjne x-packi do swoich gier kosztem odpuszczenia troche podstawki :)

Autor:  mihn [ 16 paź 2006, 13:44 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
widac maja taka filozofie, ze lubia robic rewolucyjne x-packi do swoich gier kosztem odpuszczenia troche podstawki :)

to nie filozofia - to marketing - trzymać ludzi przy produkcie :P

Autor:  cypis [ 16 paź 2006, 16:45 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Pamietaj o tym, ze za projektowanie setow, wygladu broni etc. odpowiadaja inni ludzie od tych, ktorzy zajmuja sie raid encounters i calym end game contentem, takze to, ze nie ma jeszcze raidow na 70lvl, wcale nie oznacza, ze zespol grafikow Blizza nie skonczyl juz grafik do T4/Broni etc. Zreszta sam zobacz ile grafik prezentujacych bronie/sheidly jest juz dostepnych, tak wiec sa to juz przedmioty zaprojektowane i zapewne ilosc zmian w wygladzie poszczegolnych itemow bedzie minimalna.

Wiekszosc grafik jakie byly dostepne na wowexposed to grafiki rewardow za pvp i z 60-67 instacow.

Autor:  Dwutlenek [ 16 paź 2006, 16:51 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Ta, to jest swietne... teraz powinni do Meeting stoned dobudowac jeszcze automat z woda ;]


Haha... to dobre.

Właściwie czemu nie iść za ciosem? :)

Autor:  iniside [ 16 paź 2006, 17:10 ]
Tytuł: 

I jeszcze zarcie.

A mnie i tak ciekawi tylko LFG system. Jak to bedzie wygladac tak jak mysle to wkoncu sie skoncza problemy z szkaniem grupy (hurra) :D

Autor:  cypis [ 16 paź 2006, 19:33 ]
Tytuł: 

Update po raz kolejny. Warriorzy przestana plakac?:oops:
Cytuj:
Warrior

Spells
* (NEW) Stance Mastery - “You retain up to 10 of your rage points when you change stances.”

Arms
* Blood Frenzy - Moved up a tier one column to the left of Mortal Strike. Now 2 ranks for 2/4%.
* (NEW) Improved Mortal Strike - "Reduces the cooldown of your Mortal Strike ability by 0.2/0.4/0.6/0.8/1 sec and increases the damage it causes by 1/2/3/4/5%."
* Second Wind - Reduced to 2 ranks, now "Whenever you are struck by a Stun or Immobilize effect you will generate 10/20 rage and 5/10% of your total health over 10 sec."
* Endless Rage - Now a passive effect. "You generate 15% more rage from damage dealt and taken."

Fury
* Rampage - Rank 1 (30 AP), Rank 2 (40 AP), Rank 3 (50 AP).
* Improved Berserker Stance - Now 5 ranks for 2/4/6/8/10% bonus.
* Improved Pummel - Removed.
* Improved Whirlwind - Now "Reduces the cooldown of your Whirlwind ability by 1/2 sec."

Protection
* Improved Bloodrage - Moved up one tier and generates 3/6 rage.
* Improved Shield Block - Reduced to 1 rank, duration bonus increased from .5 sec to 1 sec.
* Tactical Mastery - Reduced to 3 ranks. Now "You retain up to an additional 5/10/15 of your rage points when you change stances." Also see the new trainer bought spell “Stance Mastery” which gives you 10 rage retention when switching stances.
* Last Stand - Cooldown reduced to 8 minutes, from 10.



Rogue

Combat
* Blade Twisting - Moved up two tiers to one column left of Weapon Expertise. Reduced to 2 ranks for 10/20% chance to proc the daze effect.
* (NEW) Combat Potency - Where Blade Twisting was. 5 ranks that "Gives your successful off-hand melee attacks a 20% chance to generate 3/6/9/12/15 Energy."


Druid

Restoration
* Tree of Life - Now slows by 20%, changed from 50%.


Paladin


Holy
* Lasting Judgement - Replaced with "Sanctified Light", which "Increases the critical strike chance of your Holy Light spell by 2/4/6%."
* Holy Shock - Cooldown reduced to 15 seconds.

Retribution
* Empowered Judgement - Renamed "Sanctified Judgement".



Shaman


Enhancement
* Stormstrike - Cooldown reduced to 10 seconds. Mana cost reduced to 277 (at level 70).



Mage

Arcane
* Empowered Arcane Missiles - Mana cost increase is now 2/4/6%, changed from 3/6/10%.
* Prismatic Cloak - Moved up a tier to the left of Arcane Instability and reduced to 2 ranks for 2/4%.
* (NEW) Spell Power - Where Prismatic Cloak was. "Increases critical strike damage bonus of all spells by 25/50%."
* Slow - Changed to "Reduces target's movement speed by 50%, increases the time between ranged attacks by 50% and increases casting time by 50%. Lasts 15 sec. Slow can only affect one target at a time."



Hunter


Survival
* Hawk Eye - Moved to first tier, where Deflection was.
* Deflection - Moved to second tier, where Savage Strikes was.
* Savage Strikes - Moved to first tier, to the right of where Hawk Eye was moved to.



Check back soon for further updates.

http://www.worldofwarcraft.com/burningc ... pells.html

*For those having difficulties viewing the page we suggest closing your browsers, deleting all temporary internet files/cache and then reloading the page. This is often required when a talent calculator is updated.

Autor:  kehu [ 16 paź 2006, 19:46 ]
Tytuł: 

Cytuj:
* (NEW) Spell Power - Where Prismatic Cloak was. "Increases critical strike damage bonus of all spells by 25/50%."
:o

Autor:  bargaw [ 16 paź 2006, 19:52 ]
Tytuł: 

Shaman


Enhancement
* Stormstrike - Cooldown reduced to 10 seconds. Mana cost reduced to 277 (at level 70).

Zdecydowanie najwiekszy buff ze wszystkich!

Na 60lvlu z TuFem wyciagalem średni dps(bez critów):
400(SS)+600(ES)+2x400(Normal Hits)+~250(LS, ale jak mnie przeciwnik nie atakuje bije Lighting bolt)=2050+
Bez trinketów, bez WF proca. Teraz SS bedzie na 4s cooldownie wiec beware!

Autor:  iniside [ 16 paź 2006, 19:57 ]
Tytuł: 

http://www.worldofwarcraft.com/burningc ... group.html
Ehh zabraklo jednej istotnej opcji. Tego zebym mogl co kolwiek wpisac w opisie czego szukam lub po co szukam. Ale i tak zle nie jest :D

EDIT:
Ten nowy talent maga jest genialny +50% do critów haaa piękne :D

Autor:  Sinthar [ 16 paź 2006, 20:03 ]
Tytuł: 

* Slow - Changed to "Reduces target's movement speed by 50%, increases the time between ranged attacks by 50% and increases casting time by 50%. Lasts 15 sec. Slow can only affect one target at a time." w sumie nie wiem po jest slow jak rownorzedne efekty mozna miec drzewka frost i nie wymagaja 41, do tego kolejny spell na postacie z ktorymi mag nie ma problemow ... gg blizz

Autor:  iniside [ 16 paź 2006, 20:05 ]
Tytuł: 

Sinthar napisał(a):
* Slow - Changed to "Reduces target's movement speed by 50%, increases the time between ranged attacks by 50% and increases casting time by 50%. Lasts 15 sec. Slow can only affect one target at a time." w sumie nie wiem po jest slow jak rownorzedne efekty mozna miec drzewka frost i nie wymagaja 41, do tego kolejny spell na postacie z ktorymi mag nie ma problemow ... gg blizz

Najwyzej. Teraz warriorow bedzie sie rozwalać bez patrzenia na monitor..
A spell wyglada na taki przydatny przeciwko hunterom (strzelja o polowe czasu dluzej).

Autor:  cypis [ 16 paź 2006, 20:19 ]
Tytuł: 

Sinthar napisał(a):
* Slow - Changed to "Reduces target's movement speed by 50%, increases the time between ranged attacks by 50% and increases casting time by 50%. Lasts 15 sec. Slow can only affect one target at a time." w sumie nie wiem po jest slow jak rownorzedne efekty mozna miec drzewka frost i nie wymagaja 41, do tego kolejny spell na postacie z ktorymi mag nie ma problemow ... gg blizz

Slow to bardziej pve debuff, zwlaszcza ze dziala na raid bossow.

Autor:  Fabianek [ 16 paź 2006, 22:42 ]
Tytuł: 

pogralem dzis swoim droodem troche nawet instance zaliczylem ;-) i musze stwierdzic 3 rzeczy:
1. mangle jest przegiete i na 100% nerfna
2. itemy sa chore, green quest rewardy bija epixy z bwl i to dostepne na lv60 wiec naxxowe uber itemy pewnie tez wyladuja w smieciach niedlugo.
3. pierwszy zone jest wiekszy od barrens i cholernie nudny. npcow nie mozna znalesc :S

Strona 62 z 86 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team