MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Warcraft: Warlords of Draenor
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=43267
Strona 63 z 80

Autor:  Nyx [ 4 gru 2014, 12:21 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Tak się zastanawiam czy do aren nie przerobić się w heal teraz tylko pytanie czy h pala daje rade?

Autor:  Pwael [ 4 gru 2014, 14:12 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

D3jviD napisał(a):
Pwael napisał(a):
Dzisiaj heroic, ale niestety destro lock niedomaga ;(

W jakim sensie?

Według tego co podales tutaj chyba nie jest tak zle?


Raz to co powiedzial Shador, ze to tylko ostatnia walka. Dwa to ten lock prawie 30% dmgu zrobil executem shadowburn na addach co wg mnie jest kurestwem i walka o slupki a nie tym co powinno sie robic. Czyli bic duze addy w tej walce, a nie wyczekiwac i executowac male addy, ktore i tak gina bardzo szybko.

Autor:  szwejos [ 4 gru 2014, 17:22 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Hehe aż mi się przypomniał pewien retard resto druid który specjalne stał w kupach zahotowany by sobie hila na recoucie podbić :]

Autor:  Postal [ 4 gru 2014, 20:56 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

wlasnie pugnalem 10 man butchera, no co za tepe chuje mechanizm bossa praktycznie zero a oni kaleczyli jak inwalidy
za to tectus ciekawy z prespektywy healera. duzo ruchu cos sie dzieje :)

po pierwszych 3 bossach na normlu na razie na plus rajdy

Autor:  zaboleq [ 5 gru 2014, 00:10 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Kurwa czemu nie mona np mieć np ciuchów takich jak thrall albo Gul'dan :F. Co ja bym dał, żeby w takich szmatkach chodzić... W ogóle to wspominali coś o tym kiedy będzie pierwszy content patch?

Autor:  Niah [ 5 gru 2014, 00:23 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

http://static.mmo-champion.com/mmoc/ima ... thrall.jpg
thrall wygląda jak cipa

Autor:  Highlander [ 5 gru 2014, 00:27 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

jakies serwy pvp polecicie?

Autor:  Falangista [ 5 gru 2014, 07:50 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Cytuj:
jakies serwy pvp polecicie?

"PvP" jest jedynie w instancjach nawet w trakcie lvlowanie trudno było o jakies pvp...więc te serwery pvp to tylko z nazwy.

Autor:  ShadorVD [ 5 gru 2014, 08:24 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Czy ja wiem? Ostatnio zauwazylem ze na sciezkach do lvlowania Zygora jest duzo ludzi. Na takim BL po stronie ally mam sporo frajdy rogalem twinkiem :)

Defias Brotherhood rppvp ma chyba ratio zblizone do 1:1

Autor:  Pwael [ 5 gru 2014, 08:28 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

5/7 HC zrobione, nie jest jakos mega trudno. Generalnie trzeba nukowac addy i nie stac w gownie.
Co ciekawe na twinsach musielismy zredukowac rajd do 20 osob zeby boss padl, im mniej ludzi w rajdzie do stania w ogniu tym lepiej.

Autor:  Oyci3C [ 5 gru 2014, 09:15 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

No to jest trochę przerażające jak raid-content jest na 1-2 dni :) Z drugiej strony mi to dynda bo z pugami dłużej zejdzie.

Postal napisał(a):
wlasnie pugnalem 10 man butchera, no co za tepe chuje mechanizm bossa praktycznie zero a oni kaleczyli jak inwalidy
za to tectus ciekawy z prespektywy healera. duzo ruchu cos sie dzieje :)

po pierwszych 3 bossach na normlu na razie na plus rajdy


Ta, bez kitu. To jest to co napisałem wcześniej - banda debili gra obecnie w skali zatrważającej :)

Autor:  Pwael [ 5 gru 2014, 09:25 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

LFR kazdy zrobi, bez wzgledu czy ogarnia czy nie.
Normal jest "trudny" tylko za pierwszym razem.
Heroic wymaga skoordynowanej grupy i ludzi znajacych dobrze swoja klase.
Mythic jest dla masochistów i prawdopodobnie bedzie wymagac odpowiedniego gearu.
O ile LFR - HC to faktycznie 2 dni contentu, o tyle Mythic to raczej kilka tygodni.
Nastepny rajd otwieraja 27 stycznia - Black Rock Foundry.

Autor:  Oyci3C [ 5 gru 2014, 09:30 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

To wiem, o ile się nie mylę to LFR jest ilvl615-620, normal jest "2x" trudniejszy.
W sumie dobrze, że tak częściowo wypuszczają.

Autor:  Nyx [ 5 gru 2014, 09:38 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Jak to jest z mythic tam Gear tez jest zeskalowany jak w cm czy moby mają więcej hp i dmg a bossy dodatkowe skille

Autor:  Oyci3C [ 5 gru 2014, 09:42 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

To drugie.

Autor:  Nyx [ 5 gru 2014, 10:52 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Ciekawy hotfix heal crit down from 175% to 150% w pvp

Autor:  Oyci3C [ 5 gru 2014, 10:53 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Ciekawie to by bylo bez heal critow ;)

Autor:  Nyx [ 5 gru 2014, 10:54 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

I tak zawsze coś bo to przegiete jest

Autor:  ShadorVD [ 5 gru 2014, 11:02 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Nyx napisał(a):
Ciekawy hotfix heal crit down from 175% to 150% w pvp


Wczoraj odbył się spory Q&A, na mmo-champion. Sporo fajnego info, chociażby nt. tego dlaczego tak shammie posysa i jak starają się go naprawić.

  • No flying in Draenor in Patch 6.1; though there will be some flight path improvements
  • Account-wide Heirloom system is still planned for Patch 6.1.
  • They're working on support for custom garrison music for Patch 6.1
  • The garrison may grow beyond Tier 3 in Patch 6.2

Ogólnie spora dawka ciekawego materiału.

Autor:  Damien [ 5 gru 2014, 11:46 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Widze ze jezeli niektore jednostki sie przygotowaly to na altach z garnizonami sa w stanie natluc sporo kasy:

Cytuj:
It's actually far less than 100 hours to get to 92. I levelled a lot of new alts before WoD since my server got merged. For DK's, it took something like 18-19 hours to get from 55 --> 90 post 6.0.2 (with minimal rested XP) which reduced the XP in Cata and MoP zones. For other classes, it takes about 3-5 hours to get to 55.

Anyone could have levelled an alt to 90 before the expansion by playing a few hours every evening for a week or two.

Anyone with a brain could have looked at professions and figured out what would be the most profitable. I went for Inscription/Tailoring, since DMF cards have always sold well, and bags will sell constantly. I dropped Alchemy on existing alts for Tailoring as well due to the huge weakness of the CD (other professions might produce 500-1000G from a CD, Alchemy something like 30G from Catalysts since there is no Truegold/Living Steel this time).

From the start zone of WoD to a level 2 garrison (which can be done at 90 by completing something like 6 quests after getting a L1 garrison), it takes something like 1-2 hours.

Levelling my alts from ~91-92 to 96 is the next step, which should probably take something like 2-3 hours with rested XP and using the +20% XP potion for 100 garrison resources. There's also going to be some delay and overhead getting followers to 100 to double work order mats, compared to +50% mats for a level 90-99 follower.

It's hard to say exactly how the market will go (though crafted gear is useful for alts since it can be used at 91 and has extremely overpowered stats for levelling, like MoP archaeology weapons), but I'm projecting making something like at least 1.5M this month. In the past week or so I've made about 750K.

The best thing about alts is that once the initial investment of time/gold is done, they take very little time, and gold per hour tends towards an extremely high value. I'd estimate something like 50K gold per hour at the moment.

At the moment it takes something like 1-2 minutes per alt to log in and process work orders. When their garrisons hit max and professions hit max, I can log in every 3 days instead (L3 buildings and storehouse mean more work orders can be queued and CDs get 3 charges). That would take it to something like 150K gold per hour.

In short, alts are extremely profitable for a relatively modest investment of time. They're also very useful if you had other in game goals such as soloing old content.


Jest to komentarz do tego posta z bloga Greedy Goblin:

http://greedygoblin.blogspot.com/2014/1 ... craft.html

Jak wyjda wieksze garnizony to pewnie mozliwosci zwieksza sie jeszcze bardziej.

Strona 63 z 80 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team