MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 64 z 266

Autor:  ShadorVD [ 16 sie 2005, 18:13 ]
Tytuł: 

Ładnie i kulturalnie napisałem, że ja się nie znam. Więc po co ta złośliwość?

SvD.

Autor:  cienki [ 16 sie 2005, 18:52 ]
Tytuł: 

Shador von Dal napisał(a):
Ładnie i kulturalnie napisałem, że ja się nie znam. Więc po co ta złośliwość?

SvD.

bo ja myslalem ze gram juz ... kurde od kwietnia chyba i jako jedyny imbecyl nosze cloth back jak mozna plate... no zglupialem po prostu ^^
normalnie to bym uwierzyl jakbys mial ze 20 postow .. ale 300mysle sobie no nie na pewno mnei w konia robi ^^

Autor:  Radko [ 16 sie 2005, 19:34 ]
Tytuł: 

kazdy war/pala by chcial miec plytowa kapotke hehehe :}

Autor:  Highlander [ 16 sie 2005, 20:31 ]
Tytuł: 

A co myslicie jaki jest najlepszy enchant dla AR? :)

Autor:  cienki [ 16 sie 2005, 22:32 ]
Tytuł: 

Arms Talents (27 points)
Deflection - 5/5 points
Improved Rend - 3/3 points
Improved Charge - 2/2 points
Tactical Mastery - 5/5 points
Improved Overpower - 2/2 points
Deep Wounds - 3/3 points
Impale - 2/2 points
Sword Specialization - 5/5 points
Fury Talents (24 points)
Cruelty - 5/5 points
Unbridled Wrath - 5/5 points
Improved Cleave - 3/3 points
Piercing Howl - 1/1 point
Blood Craze - 3/3 points
Dual Wield Specialization - 5/5 points
Improved Execute - 2/2 points
Protection Talents (0 points)

A teraz czekam na zlewke ^^
build pod dwa swordy 1h jakies wypasione i 2h sword takze wypasny jakis...

Autor:  KhaYmaN [ 17 sie 2005, 08:48 ]
Tytuł: 

Do DW musisz miec enrage i flurry proponowal bym bardziej cos takiego:
Fury Mastery
Cruelty Rank 5
Improved Demoralizing Shout Rank 5
Piercing Howl Rank 1
Improved Battle Shout Rank 5
Dual Wield Specialization Rank 2
Enrage Rank 5
Death Wish Rank 1
Improved Intercept Rank 2
Flurry Rank 5
Bloodthirst Rank 1
Fury Total: 32

Arms Mastery
Deflection Rank 3
Improved Rend Rank 3
Tactical Mastery Rank 5
Improved Overpower Rank 2
Anger Management Rank 1
Deep Wounds Rank 3
Impale Rank 2
Arms Total: 19

Bloodthirst z dualami calkiem niezle sie spisuje niedosc ze masz 1 dodatkowy atak instant to jeszcze calkiem szybko mozna sie uleczyc bo te 5 hitow zrobisz lekko zanim skonczy sie cooldown. W furry mialem juz taki build i sprawdzal sie bardzo dobrze gdy raz wejdzie ci flurry praktycznie do konca walki sie juz niekonczy poniewaz napewno wejdzie ci nastepny crit do tego z dodatkowymi 40% dmg od enrage powoduje niesamowity dps.

Autor:  Mark24 [ 17 sie 2005, 09:05 ]
Tytuł: 

na arcanite reaperze tylko crusader, a nie tak jak napisał roball.
Ze speedem 3.60s masz 9% szansy na crusadera.

Generalnie axe to luck i criticale. Więc jak iść na luck to do końca. Boostujemy rozsądnie critic rate (do ~28% w berserku bez zbytniej straty sta, str) i zakładamy crusadera.
Z shoutem i procem, enrage i criticalu wyciągamy MS na poziomie nawet 1500+ na plate i jakieś 2000+ na clothu.

Rękawice:
1. najlepsze przy walce z warrem/rogue - http://www.thottbot.com/?i=24809
2. do całej reszty - http://www.thottbot.com/?i=40365

nie mówię by zmieniać co 5s na contested zależy kogo widzimy na horyzoncie. Dopóki nie mamy nr 2, nosimy 1; jak zdobędziemy 2 olewamy 1 (rogue bardzo rzadko robi disarm, i tak go zabijemy w 3 hitach), warrior gorzej ale 54 attack power > immune na disarm. Po prostu mamy w plecaku drugi weapon z łańcuchem na wypadek disarma i problem solved.

Inaczej przy swordzie. Lepszy sword od arcanite reapera jest dopiero ten: http://www.thottbot.com/?i=39565
W tym przypadku nie nastawiamy się na crity bo i tak na tym polu nie zawalczymy. Nastawiamy się na stały w miarę równy kurewno wysoki dps.
Do zestawu koniecznie: http://www.thottbot.com/?i=16361 - the best trinket must fuc**** (bo 4% drop rate do tego w BRD gdzie nikt nie chodzi to porażka) have przy swordzie. Z nim mamy 7% szansy na dwa dodatkowe free swingi. Do tego jakieś 15-20% na crita. Matematycznie zestaw ownuje wszystko.
Przy tym swordzie najbardziej optymalnym buildem jest stanowczo pójście w strenght i attack power. Ja bym sobie na tego sworda założył +15str, chociaż crusader też brzmi smakowicie...

Autor:  cienki [ 17 sie 2005, 18:42 ]
Tytuł: 

kurde uparlem sie na 5pkt w swordach 6% szansa na swinga, do tego justice do tego trash blade ^^
nastawie sie na STA STR ekwipunek.. olewam crity licze bardziej na dodatkowe swingi .. to jak crit nawet imho troche lepsze

wyszukam jakies 2 wolne 1h miecze i jeden uber wolny 2h.

i pozostane przy taktyce DW na poczatku 2h po kilku-kilkunastu sekundach.
Przy dualu jakos lepiej mis e z casterami walczy chyba wpadaja w panike myslac ze to rogal ich zaatakowal :lol: zreszta mam miecze ktore normalnie rogale nosza :)

acha macra znacznie ZNACZNIE poprawiaja wydajnasc grindu i pvp. zwlaszcza jak mobka co castuje cos tam .. pummelek rzadzi :)

Arms Talents (26 points)
Improved Rend - 3/3 points
Deflection - 2/5 points
Tactical Mastery - 5/5 points
Improved Charge - 2/2 points
Improved Overpower - 2/2 points
Deep Wounds - 3/3 points
Anger Management - 1/1 point
Impale - 2/2 points
Sword Specialization - 5/5 points
Gives you a 6% chance to get an extra attack on the same target after dealing damage with your Sword.
Sweeping Strikes - 1/1 point
Fury Talents (25 points)
Cruelty - 5/5 points
Unbridled Wrath - 5/5 points
Improved Cleave - 3/3 points
Blood Craze - 3/3 points
Dual Wield Specialization - 5/5 points
Improved Execute - 2/2
Improved Intercept - 2/2 points

zamiast na crity .. zastawiam sie na execute ^^

Autor:  Libero [ 17 sie 2005, 18:57 ]
Tytuł: 

Cienki, ty znów o tych macrach. Może odpowiesz mi na pytanie zadane wcześniej, jak napisać takie macro np. na pummela?

Autor:  Highlander [ 17 sie 2005, 19:40 ]
Tytuł: 

Uwaga pisalem to na 57 lvl, no i mam nadzieje, ze nie ma bledow:

Mocking Blow:
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Mocking Blow(Rank 5)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;

Charge:
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Charge(Rank 3)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;

Disarm:
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("Disarm()"); else CastSpellByName("Defensive Stance()"); end;

Execute:
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Execute(Rank 5)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;

Intercept:
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Intercept(Rank 3)"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;

Overpower:
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(1); if isActive then CastSpellByName("Overpower(Rank 3)"); else CastSpellByName("Battle Stance()"); end;

Pummel:
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Pummel(Rank 2)"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;

Taunt:
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(2); if isActive then CastSpellByName("Taunt()"); else CastSpellByName("Defensive Stance()"); end;

Whirlwind:
/script texture,name,isActive,isCastable = GetShapeshiftFormInfo(3); if isActive then CastSpellByName("Whirlwind()"); else CastSpellByName("Berserker Stance()"); end;

Autor:  cienki [ 17 sie 2005, 19:43 ]
Tytuł: 

Libero napisał(a):
Cienki, ty znów o tych macrach. Może odpowiesz mi na pytanie zadane wcześniej, jak napisać takie macro np. na pummela?

strona 60 topicu post madasa z tamtad wszystko .. moz ena poczatku nie kumalem co i jak ale imho MUST have macros ...ciach
GZ higlander wczesniej napisal IMHO bardzo fajnei ze wszystko w 1 miejscu i wystarczy ctr+c ctr+v
danke ^^
dziala to tak ze praktycznie zawsze 2 razy klikam dla pewnosci.. ten pummel na prawde szybko wchodzi czasem sie zagapie i w polowie castowania spell ajakiegos dopiero klikma a mimo wszystko i tak zdazam

PS co radzicie dal 85% czasu DW 14% 2h... 1% 1h+shield
sword spec warior
http://www.thottbot.com/?i=9958
czy jednak
http://www.thottbot.com/?i=5958

mam obydwa i nei wiem czy zakaldac sworda czy sprzedawac..

Autor:  cienki [ 19 sie 2005, 13:38 ]
Tytuł: 

pytanie do matemtykow ^^

jak sila/DMG ewentualnie sila/DPS

stamina to chyba tak 10 STA = 100 HP

a jak agilty na crit i AC ?

ogolnie mam chyba zamysl zeby swojego warka w stamine ladowac priorytetowo 70% 20% sila 10% agilty.

do MC stamina + fire res..
najchetniej bylbym w MC role rogala dwa miecze i hajda bossa jak MT trzyma aggro ...

chce oprzec talenty na sile/stamine w miare stabilny DPS z duala a zamiast critow - execute wywalone w kosmos z 90-100 rage puntkow

teraz moj rekord.. 1880 crit z execute na 48 lvl

2h oczywiscie odczasu do czasu
martwi mnie CD po zmianei broni 1.5 sekundy :( wraz z paczem 1.7

Autor:  KhaYmaN [ 19 sie 2005, 22:37 ]
Tytuł: 

execute executem ale od 20% a najpierw do tych 20% trzeba zjechac a niema to jak porzadny crit :P z execa narazie mialem najwiece 1977 na 40 lvl jednak na to niema co patrzec bo 20% na tym lvl to ok 400-500 hp :) Staly dps nie cieszy tak jak 3 crity pod rzad za 600 hp :P a ostanio nawet czesto mi sie to udaje, majac 44 lvl zabilem lockow na 44 i 45 na raz albo priesta na 48 ktory wlazl na arena w tanaris. Moze te zafascynowanie critami zostalo mi po rogalach ktorymi sporo gralem a moze po prostu lubie efektywne wygrane :P

ps. po kilku glebszych i kilku chmielowych :]

na 60 jakos to bylo 20 agi to 1% crita 16 attack power to 1 dps

Autor:  cienki [ 20 sie 2005, 07:14 ]
Tytuł: 

KhaYmaN napisał(a):
execute executem ale od 20% a najpierw do tych 20% trzeba zjechac a niema to jak porzadny crit :P z execa narazie mialem najwiece 1977 na 40 lvl


crit z overpowed mieczem 1h na crusaiderze okolo 300, ale przewaznie jak sie zapali overp to szybko na 2h kanga deacpitator czy jakos tak i jedzie crit 500-600. Wiec mam z czego przywalic jak jest +50% crit chance^^.

Rekord execute... 2880 na 48 lvl wiec chyba by i na 60 lvl wystarczylo

do 20% zjechac .. no jest adrenalinki wiecej disarm, zmiana broni od czasu do czasu... musze poeksperymentowac z okrzykami, czy sunder armor ktos uzywa w pvp? Od 40% oszczedzam rage na exec^^

zreszta widzialem ze jest film dual warka sciagne dzisiaj i zobacze... bo z recenzji wynika ze kolo walczy tak jak ja chce dual + 2h od czasu do czasu. I do 60 lvl i powyzej tak bede walczyl wlasnie^^ nochyba ze mnie rogal zaskoczy... wtedy 2h retalitaion free action potion i nie ma ze boli^^
talenty chyba jakos tak 26/25 ... arms do sword spec tylko reszta w fury

Autor:  Highlander [ 20 sie 2005, 08:45 ]
Tytuł: 

To uwazam, ze po prostu ten priest na 48 lvl to byl noobek, albo jakis holy, ostatnio walczylem z priestem to mu zabralem 20% zycia... :cry: :-?

Autor:  ShadorVD [ 20 sie 2005, 08:59 ]
Tytuł: 

A warrior z paladynem to jak stoi?

Bo z tego co widze to z klerykiem walczyc nie ma sensu ;-)

SvD.

Autor:  Shadhun [ 20 sie 2005, 09:21 ]
Tytuł: 

Nowy legendarny itam w grze .

Obrazek

Autor:  Highlander [ 20 sie 2005, 10:07 ]
Tytuł: 

Nie po prostu warrior moze byc dobry ale musi miec bardzo dobry sprzet...

moim zdaniem np. gorszy mag=dobry warrior a dopiero jak dobrze gra i ma dobry sprzet jest lepszy...

Autor:  felix0606 [ 20 sie 2005, 10:10 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
Nowy legendarny itam w grze .

Obrazek


Po prostu on jest Zaje...fajny !!!
Jak by mi ktoś wyskoczył a ja mial bym tą macke to nie miał by szans na ucieczke :)

P.S. czy to prawda ze mag moge może pokonać Warriora oczywiście bez tej Macy :roll:

Autor:  RoozTer [ 20 sie 2005, 11:29 ]
Tytuł: 

*Sag hides.*

Strona 64 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team