MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

BC wywiad z devsami - Nowy max25 cap na raidy
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20756
Strona 64 z 86

Autor:  Fabianek [ 17 paź 2006, 10:09 ]
Tytuł: 

nie wiem jak inne klasy, ale droodowy skill mangle glownie opiera sie na statycznym +dmg ze skilla i w green/blue dmg bedzie nizszy ale nie na tyle nizszy aby dyskwalifikowalo takiego drooda.

poki co moj rekord to 1101 crit.

Autor:  Corodar [ 17 paź 2006, 10:25 ]
Tytuł: 

Myron napisał(a):
no juz chyba tylko for fun i dla sadysfakcji,
ale jednak z naxx gearem zdzialasz duzo wiecej niz z gearem z mc/bwl

http://worldofraids.free.fr/bc/items/coilfangreservoir-slavepens/spellfirelongsword.jpg
na moje oko to jest lepsze niz dagger z chromagusa :roll:


Itemki z MC i BWL będą potrzebne do nabicia 70 lvl bo wątpie, że jeśli ktoś wyskoczy do Outland w blue itemach obecnych, zdoła zrobić pare questów solo :P Lecz to prawda green mocniejszy do T2 :]

Autor:  Sentry [ 17 paź 2006, 10:25 ]
Tytuł: 

mhm... Blizz moglby wogole usunac MC, Naxx itd albo zrobic cos zeby sie oplacalo chodzic(w 25 os.) bo to porazka zeby item z naxx byl gorszy od greena na 60 z q :; to spowoduje rozpad wielu gildii, nie przez 25 raid tylko przez to ze BC wpierw trzeba kupic(a czemu mialo by byc inaczej ;p) a czesc osob nie bedzie chcialo, np ze wzgledu na to ze nie maja kasy czy nie podoba im sie nowy styl WoWa

Autor:  Buffchef [ 17 paź 2006, 10:40 ]
Tytuł: 

wg Ciebie usuniecie MC/BWL/itp spowoduje, że te gildie się nie rozpadną?

Czy wy sie trochę zastanawiacie przed napisaniem postu? (pytanie retoryczne :])

Autor:  KromeR [ 17 paź 2006, 10:45 ]
Tytuł: 

TF nie zlorzysz nie chodzac do MC :) Podobnie legendarnej laski z Naxx. Moze byc tak, ze do q trzeba bedzie chodzic do tych instancji. Zreszta Kto wie jak to bedzie.

Autor:  Sentry [ 17 paź 2006, 10:50 ]
Tytuł: 

spie :D a sens postu jaki mi sie udalo wylapac(mojego postu...) byl chyba taki ze samo BC spowoduje rozpadniecie sie casual gildii...?

Autor:  Buffchef [ 17 paź 2006, 11:03 ]
Tytuł: 

wg mnie własnie casual gildie najlepiej to przejdą.
Z tego co zauważyłem do tej pory to casual gildie miały spore problemy z utrzymaniem składu itp. Od BC będzie dużo łatwiej zebrać raid, instancje _zapewne_ będą mniej wymagające, więc nie będzie warczenia na noobów, którzy nie przygotowują się na raidy itp.
To raczej top gildie będą miały problem z zachowaniem kształtu.

Może się mylę, ale Blizz zmienia politykę dotyczącą poziomu trudności/dostępności contentu, chyba będzie on bardziej przystepny. Założę się, że teraz mniej niż 10% populacji graczy widziało conajmniej 4 bossów z Naxx. Podnoszenie trudności w nieskończoność jest ślepą uliczką i blizz chyba to zauważył :]

Autor:  redlum [ 17 paź 2006, 11:48 ]
Tytuł: 

zaloze sie ze mniej niz 5% populacji wow nigdy nie bylo w Naxx a moze nawet i w AQ40

Autor:  cypis [ 17 paź 2006, 12:25 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Itemki z MC i BWL będą potrzebne do nabicia 70 lvl bo wątpie, że jeśli ktoś wyskoczy do Outland w blue itemach obecnych, zdoła zrobić pare questów solo Lecz to prawda green mocniejszy do T2

Blizzard robi gre dla 95% ludzi, ktorzy nie raiduja i content bedzie jak najbardziej do zrobienia bez ~t3 gear. Bedzie po prostu trudniej.
Cytuj:
o to porazka zeby item z naxx byl gorszy od greena na 60 z q :;

Gdzie widziales taki item? Atm do 67 lvl t3 lootu w wiekszosci nie ma czym zastepowac.

Autor:  Fabianek [ 17 paź 2006, 12:47 ]
Tytuł: 

no jesli tak bedzie jak mowicie to juz nie bedzie wyscigow kto ubije danego bossa 1st.

Autor:  cypis [ 17 paź 2006, 12:52 ]
Tytuł: 

Tzn? Znajac Blizzarda to endgame content bedzie jeszcze bardziej wymagajacy niz Naxx, wiec epeen contesty jak najbardziej zostana :P

Autor:  Buffchef [ 17 paź 2006, 13:18 ]
Tytuł: 

Eeeee tam, największą trudnością teraz jest zebranie parudziesięciu osób, dobrze grających, mających dużo czasu, mających odpowiednio rozwinięte postacie, mających odpowiedni zasób golda, odpowiednio zbalansowanych pod względem klas, przymuszenie ich do wyuczenia/wytrenowania taktyk.

Teraz będzie to o wiele prostsze.

Jedyną szansą utrzymania poziomu trudności będzie tryb hard instancji. Być może tryb ten będzię wystarczająco trudny, żeby rozdzielić gildie na casual i top, ale napewno nie w takich proporcjach jak to jest dzisiaj.

Autor:  ShadorVD [ 17 paź 2006, 13:18 ]
Tytuł: 

IMO właśnie Blizz zauważył swój błąd... grinding, grinding, grinding... itd. Teraz będzie można mieć kupe funu bez tego żałosnego farmowania.

Tylko jestem ciekaw jak oni w takim razie zamienią end-game w BC...

SvD.

Autor:  Myron [ 17 paź 2006, 13:24 ]
Tytuł: 

czytajcie czesciej worldofraids :) z tego co bylo napisane mozna dojsc do wniosku ze end game dalej bedzie zajebiscie trudny ,ale do tego zwykle instance beda miec 2 poziomy trudnosci , dla casual i dla tych bardziej wymagajacych. Wiec casuale i hardcorowcy beda mieli co robic

Autor:  cypis [ 17 paź 2006, 13:26 ]
Tytuł: 

Buffchef napisał(a):
Eeeee tam, największą trudnością teraz jest zebranie parudziesięciu osób, dobrze grających, mających dużo czasu, mających odpowiednio rozwinięte postacie, mających odpowiedni zasób golda, odpowiednio zbalansowanych pod względem klas, przymuszenie ich do wyuczenia/wytrenowania taktyk.

Teraz będzie to o wiele prostsze.

Jedyną szansą utrzymania poziomu trudności będzie tryb hard instancji. Być może tryb ten będzię wystarczająco trudny, żeby rozdzielić gildie na casual i top, ale napewno nie w takich proporcjach jak to jest dzisiaj.

W raidowych instancach na 70 lvl nie bedzie mozliwosci zmiany poziomu trudnosci.
Tbh to nie wierze, ze teraz tona casuali zacznie raidowac bo bedzie 15 osob mniej w raidzie. W dalszym ciagu bedzie trzeba poswiecic mase czasu na farmienie consumables, uczenie sie taktyk, docieranie wszystkiego and so on. Wydaje mi sie, ze powinno byc trudniej, bo ze wzgledu na mniejszy cap bedzie wiekszy nacisk na skill poszczegolnych ludzi.
Casuale dalej beda narzekac na forach, a nolify swiecic epixami - tyle, ze w nowych stolicach :wink:

SvD

Autor:  dakota12 [ 17 paź 2006, 13:31 ]
Tytuł: 

tyle że łatwiej skompletować tych 25 osób, które będą przygotowane, które będą chciały wipować i uczyć się nowych taktyk.

Autor:  psk [ 17 paź 2006, 16:19 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Casuale dalej beda narzekac na forach, a nolify swiecic epixami - tyle, ze w nowych stolicach :wink:


dakota12 napisał(a):
tyle że łatwiej skompletować tych 25 osób, które będą przygotowane, które będą chciały wipować i uczyć się nowych taktyk.


25-man to jest duza pomoc dla gilidi na mniejszych serwerach itp, a duzo mniejsza zmiana, dla ,,casual''. (dla nich obecnie np. aq20 konczy sie zwykle na rajaxxie, i to sie raczej nie zmieni).

Autor:  iniside [ 17 paź 2006, 17:05 ]
Tytuł: 

[quote[Spell Haste 10 rating grants 1% spell haste [/quote]
Czyli ze to bedzie przyspieszac predkość castowania czaru ?

Autor:  Beliar [ 17 paź 2006, 18:22 ]
Tytuł: 

hmm mi się wydaje, ze tryb hard instancji wcale nie jest dla hardkorowców. Według mnie to będzie cos w deseń t0,5 czyli skoro nie macie tyle czasu żeby iść na normalny raid macie hard mode normalnych instancji 5-osobowych - wymagających troichę więcej czasu od zwykłych instancji ale możecie dostać epixy - casual epixy

Autor:  cypis [ 17 paź 2006, 18:26 ]
Tytuł: 

Nikt nie pisal, ze jest dla 'hardkorowcow'. Wersja hard mode to instance (dowolny, nawet taki ktory robi sie na ~60lvl) z 70 lvl mobami. Nic sie nie zmienia poza hp/dps mobow i tym, ze zamiast normalnego lootu z bossow wypadaja tokeny, ktore mozna pozniej wymienic na epixy.

Strona 64 z 86 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team