MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

[ARENA] dyskusje
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20845
Strona 65 z 101

Autor:  Spyke [ 28 sie 2007, 08:45 ]
Tytuł: 

To trzeba zmienic cel,twoj kolega zostaje na druidzie i go goni,a ty zajmujesz sie drugim przeciwnikiem.Ofc jesli nie grasz Heal + Dps.

Autor:  shahray [ 28 sie 2007, 08:47 ]
Tytuł: 

Gonic druida, chyba motorem...

Autor:  Spyke [ 28 sie 2007, 09:03 ]
Tytuł: 

Chodzi o samo poczucie druida ze ktos go goni.A drugi dps meczy ich dpsa,ktory pozostaje bez heala,a jesli druid podejdzie to fast spank na niego i tyle dopuki zas nie zacznie uciekac lub zginie,i tak w kolko dopuki jeden z tego teamu nie zdechnie.

Autor:  lukas24 [ 28 sie 2007, 09:23 ]
Tytuł: 

hehe ale zapominasz ze druid w resto to sie hotami wyleczy az mu mana sie nie skonczy, a hoty duzo many nie zabieraja :P

Autor:  niebezimienny [ 28 sie 2007, 11:09 ]
Tytuł: 

Warlock (zakladajac build SL/SL) i Druid resto to chyba 2 klasy z najwieksza liczba mozliwosci i doskonale sie uzupelniajace

Przykład, na warrior+pala, dajesz doty na obydwu, druid cie leczy i co chwila daje cyklon albo rooty na warriora, jak warrior jest w cyklonie to tym spamujesz mana drain na palku, potem fear, znowu doty na obu, rooty i mana drain az pala sie skonczy mana, pala nie moze pic bo siedzi na nim felhunter, zjada mu bow i silencuje co jakis czas heale, tak przezywasz az pala jest oom i walka wygrana

jesli war pojdzie na druida to druid robi myk za słupek i pala nie moze go leczyc, w miedzyczasie ty na warriorze masz doty i spamujesz drain life, jak pala dobiegnie do los wreszcie do dostaje spell lock na heal, cyklon a potem fear i curse of tongues, w tym momencie warrior juz pewnie nie zyje bo zanim pala dobiegnie za ten slupek i wycastuje tego heala to warrior jest dead, oczywiscie jesli pala oszczedzal babel to wtedy go uzyje i sytuacje mozna po prostu powtorzyc jesli warrior dalej probuje ubic druida.

Generalnie mozna wygrac vs kazdy setup po prostu przezywajac dłuzej niz on, majac 13k hp 20% redukcje obrazen (30% physical z voidem), 70 resistance (z felhunterem), 27% wiecej healing received, 500 resi i 900 spelldamage warlock jest raczej niezniszczalny, hoty i heale druida sa bardzo oszczedne, np mniej many kosztuje lecznie lifebloomem przez curse of agony niz dispelniecie go.

Jedyne co moze zabic w tym momencie to shadow res gear na przeciwnikach, ale to jest nerfniete w nastepnym patchu.

Autor:  Lu [ 28 sie 2007, 11:38 ]
Tytuł: 

wiem że BG to żaden wyznacznik ale jako resto druid leczylem sobie locka którego probowało ubić 4 melee dpsów i finał był taki że wszyscy padli. lock był mądry bo nie ferował dpsów na sobie tylko atakujących mnie.

Autor:  TaoTao [ 28 sie 2007, 12:59 ]
Tytuł: 

Eee to jak jest z ta zmiana gearu w 2.2 bo poza jedna drobna wzmianka o bloku tego z 2 miesiace temu nic o9 tym nie ma w patch notes i na ptr a 2.2 tuztuz.,

Autor:  Mirtul [ 28 sie 2007, 13:11 ]
Tytuł: 

Odczepcie sie od resto druidow, gankowali nas pod kara ostatnio, i 3xmage + lock nie mogli ubic resto druida i holy priesta (mnie) :[ Nie mieli imp. silence, ale wciaz nerf druids plx.

Autor:  Qraczek [ 28 sie 2007, 13:14 ]
Tytuł: 

Mirtul napisał(a):
Odczepcie sie od resto druidow, gankowali nas pod kara ostatnio, i 3xmage + lock nie mogli ubic resto druida i holy priesta (mnie) :[ Nie mieli imp. silence, ale wciaz nerf druids plx.


Jesli 4*dps nie moze zabic 2*heal to raczej swiadczy o tych DPSach a nie survivalu tych drugich ;) Owcy nie umieli zrobic ? :D

Autor:  Mirtul [ 28 sie 2007, 13:19 ]
Tytuł: 

Robili. Z tym, ze druida nie dasz rady morphnac, a morphowanie mnie przez 20 sekund nie bardzo im pomoglo :(

Ale i tak nerf druidow, topuje healing mettery hotami, cyclone jest troche zbyt zajebisty, nie da sie ich morhpnac i w ogole.

Autor:  niebezimienny [ 28 sie 2007, 13:33 ]
Tytuł: 

tylko warlock cie perma kituje i fearuje :p

Autor:  Qraczek [ 28 sie 2007, 13:37 ]
Tytuł: 

Mirtul napisał(a):
Robili. Z tym, ze druida nie dasz rady morphnac, a morphowanie mnie przez 20 sekund nie bardzo im pomoglo :(

Ale i tak nerf druidow, topuje healing mettery hotami, cyclone jest troche zbyt zajebisty, nie da sie ich morhpnac i w ogole.


I druid majac na sobie tak lekka reka 3000 dpsu ustal ? Jakos mi sie to nie widzi :) Nooby byli i tyle ;P

Autor:  Mirtul [ 28 sie 2007, 13:57 ]
Tytuł: 

No bo byli :( Ale musze powhinowac gdzies na druidow, ze mnie wypieraja z gry :(

Autor:  Spyke [ 28 sie 2007, 13:58 ]
Tytuł: 

Ja (Spriest + warlock) nie mamy wiekszego problemu z teamami gdzie jest heal + dps.Najwazniejsze to nie dac sie zameczyc,to jest,nie biegac za healerem,ktorego i tak sie nie zabije tracac cala mane.Najlepiej Go CC,a jesli nie da sie i uparcie bedzie leczyl to full doty na drugi cel i poprostu walimy w druta a drugi cel ginie od dot,trzymajac fear (moj),fear (lock'owy),Death coil,spell lock na healera ktory chce leczyc zDoTowanego kolege.Ofc jesli jest to Druid to rzuci hoty ale bez pozadnego heala wkoncu ten drugi padnie.

Autor:  niebezimienny [ 28 sie 2007, 16:53 ]
Tytuł: 

ponadto jako priest masz dispel na doty wiec jest latwiej

spriest i warlock bazuja raczej na znukowaniu goscia, warlock+healer na przezyciu dluzej niz wrog, amirite??

Autor:  Spyke [ 28 sie 2007, 19:25 ]
Tytuł: 

Healrzy na wyższym ratingu nie sa tacy ze stoja i czekaja az sie ic zniukuje.Takiego shamana biegajacego wokół supa ,spamujaceg graudinga ciezko ubic.Wiec lepiej go zaczac czynnikiem ludzkim i zdottowac drugi target,taki healer musi wybrac albo spierdala albo leczy kolege nie ma 3 wyjscia.

Autor:  Aerii [ 28 sie 2007, 22:12 ]
Tytuł: 

Nie bardzo rozumiem wasz tok myslenia druid leczacy samymi hotami??hm...a to juz sie tego nie da dispelowac?purgowac?
Lock dotujacy warka lub palka moim zdaniem wczesniej wam sie skonczy mana znaczy lockowi i drutowi niz paladynowi który to zdispeluje a na locku siedzi pewnie Mortal...

Wcale nie twierdze że jestem jakis uber bo przyznaje sie gram srednio ale jedno wiem dispel>all hot i dot i nikt mi nie wmówi że jest inaczej.
jak gram z holy pristem a jestem affi to naprawde jest miło spotkac ludzi którzy bazuja na hotach lub dotach bez UA.

Autor:  Spyke [ 28 sie 2007, 22:14 ]
Tytuł: 

Koles wrzuca HoTy,travler form i spierdala od slupa do slupa.

Autor:  Aerii [ 28 sie 2007, 22:24 ]
Tytuł: 

a niech s...... nawet na księżyc priest sciagnie jego hoty w 1 sekunde przynajmniej u mnie w teamie i jeszcze nie spotkałem druida który smiałby powtórzyc kóleczko a wtedy musi sie pokazac na lini DC, Silenta od felka, lub jak noob to w zasiegu feara a wtedy mam spokojnie okolo 15 sekund na wykrwawienie dps

Autor:  niebezimienny [ 28 sie 2007, 22:26 ]
Tytuł: 

mysle ze dispel kosztuje wiecej many niz te hoty, zwlascza jak trzeba dispelowac i hoty i doty a w dodatku ma sie non stop mana drain

zreszta priest jest beznadziejny jesli chodzi o mana efficiency wiec bardzo szybko sie wypstryka

Strona 65 z 101 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team