MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Warcraft: Warlords of Draenor
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=43267
Strona 65 z 80

Autor:  zaboleq [ 5 gru 2014, 21:54 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

A mi właśnie z mobka w Nagrand wypadło :P

http://www.wowhead.com/item=118886/wais ... e-mountain

Autor:  Highlander [ 7 gru 2014, 10:46 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Nyx napisał(a):
Areny powinny byc wypierdolone z gry.


zawsze mozesz grac na Emerald Dream hehe.
Chociaz przy expie jak z vanilla to ja w sumie wysiadam i mnie sie nie chce ;p

Autor:  ShadorVD [ 8 gru 2014, 10:39 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Takie podsumowanie ważnych info po weekendzie (wywiady z devsami itp.)

* Mages
- Fire and Arcane mages are pretty low. Frost is better but still on the low side. They want to make sure each spec is viable.
* Shammiez
- Healers are pretty close on performance. Resto Shaman is probably a little low, they should get a little bump.
- DPS shaman are probably on the low side and may get a small buff.
* Wariozordos
- Gladiator was a little too high for single target. It was out performing the other single target.
- Gladiator should still be close to the same single target dps, but not have the same toolkit as the other specs.
- Arms and Fury will be brought up. They want to make sure Arms and Fury are doing the same single target as Gladiator. They don’t want to force people away from Arms and Fury to Gladiator based on DPS.

Autor:  Vences [ 8 gru 2014, 11:10 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Z niecierpliwością czekam na buff mojego Enh Szamka, ponieważ jest to jedyna klasa, która wymaga używania więcej, niż 4-5 klawiszy. Jest to jedyna klasa, przy której mam zawalone wszystkie action bary na full. Jest to też klasa, która ma ujowe przeliczniki, przez co ma ujowy DPS:/

Autor:  shahray [ 8 gru 2014, 11:25 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Tiaaa, mam więcej finisherów na moim subtlety rogalu niż shaman ma skilli :].

Autor:  szwejos [ 8 gru 2014, 11:53 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Na huterze jest w MM ok dmg, w raidzie topowe pozycje. Wyciagnełem dwa itemy juz tam 655 + dodatkowy jeden za misje followerów. Itemów 645 za misje mam juz 4, także bardzo opłaca się dbać o poziom ilvl followerów. Przy kilku followerach 645+ zaczynają się misje z itemami Highmaul normal.

No i na alcie mi wypadł trinket 655 który opchnąłem błyskawicznie :) Po prostu udany tydzień.

Obrazek

Autor:  Nyx [ 8 gru 2014, 12:24 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Vences napisał(a):
Z niecierpliwością czekam na buff mojego Enh Szamka, ponieważ jest to jedyna klasa, która wymaga używania więcej, niż 4-5 klawiszy. Jest to jedyna klasa, przy której mam zawalone wszystkie action bary na full. Jest to też klasa, która ma ujowe przeliczniki, przez co ma ujowy DPS:/


Cytuj:
They feel the pruning in a lot of classes is not complete. It will take them a while to get all the classes cleaned up. Shaman still feels like it has too many damage sources. You won't see these in the 6.1 or 6.2 timeframe however.


Nie ciesz sie, bedziesz mial ich mniej w 6.1

Ps. RIIIIIIP Glad war

Autor:  Oyci3C [ 8 gru 2014, 12:30 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Niech se będzie RIP jak będzie arms/fury działał :)
Tylko wtedy w sumie nie wiem po co jest glad hehe.

Autor:  Nyx [ 8 gru 2014, 12:34 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Ja zrobia nerf gladiatora bez buffow arms i fury to gg, mam nadzieje ze to nie bedzie wygladalo na tej zasadzie. Z samy arms nie jest problem tylko z dmg ale od samej mechanik mozna dostac raka mozgu.

Autor:  Vences [ 8 gru 2014, 13:15 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

szwejos napisał(a):
Na huterze jest w MM ok dmg, w raidzie topowe pozycje. Wyciagnełem dwa itemy juz tam 655 + dodatkowy jeden za misje followerów. Itemów 645 za misje mam juz 4, także bardzo opłaca się dbać o poziom ilvl followerów. Przy kilku followerach 645+ zaczynają się misje z itemami Highmaul normal.

No i na alcie mi wypadł trinket 655 który opchnąłem błyskawicznie :) Po prostu udany tydzień.

Obrazek

Ile Ty dziennie siedzisz na tym WoWie?:D
Ja się zastanawiam, czy wymienić tartak na karczmę, ale nie wiem, czy dam radę z GS tylko z trade posta.

Autor:  zaboleq [ 8 gru 2014, 13:30 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Oglądałem wywiad z devsami i do momentu 6.1 albo 6.2 nie ma co czekać na zmiany w talentach u Shamka i ogóle na inne wieksze zmiany. Tuttaj buff % danego skilla nic nie da. Movement jest z dupy, przeliczniki są z dupy i nasze staty są z dupy. To, że multistrike jest tak udupiony w PvP a jest kluczowy dla Shamka w PvE to w ogóle śmiech na sali.

Ja póki co męczę resto wiec nie jest źle. Nie wiem kiedy wyjdzie 6.1 ale licze na to, że przywrócą castowanie LB w biegu:).

Enh shamek to w ogóle dupa jest chyba. Wczoraj z ciekawości się respecnąłem z Ele na Enh i to jakiś pizduś jest :F. W Cata to Enh shamka sie levelowało zajebiście a tutaj mobki w Shadowmoon jakąś sięczkę ze mną robiły. Rotację miałem dobrą, może gear nie do końca ale bez jaj. Zacząłem levelować Paladyna i on po prostu robi sieczkę w porównaniu do tego co robi mój Shamek :F.

Autor:  Atherius [ 8 gru 2014, 13:40 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Vences napisał(a):
szwejos napisał(a):
Na huterze jest w MM ok dmg, w raidzie topowe pozycje. Wyciagnełem dwa itemy juz tam 655 + dodatkowy jeden za misje followerów. Itemów 645 za misje mam juz 4, także bardzo opłaca się dbać o poziom ilvl followerów. Przy kilku followerach 645+ zaczynają się misje z itemami Highmaul normal.

No i na alcie mi wypadł trinket 655 który opchnąłem błyskawicznie :) Po prostu udany tydzień.

[img]http://i.imgur.com/Pb3d6hF.jpg[img]

Ile Ty dziennie siedzisz na tym WoWie?:D
Ja się zastanawiam, czy wymienić tartak na karczmę, ale nie wiem, czy dam radę z GS tylko z trade posta.


Szwejos chyba przeszedł dosyć szybko ESO z tego co kojarzę także ma rękę do farmienia. ;>

Autor:  ShadorVD [ 8 gru 2014, 14:04 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Ja jestem pod wrażeniem działania Priesta w shadow - rzucam bombelka, pulluje endziesiąt mobów za pomocą Power Word: Pain i dobijam Mind Searem :)

No i tej zajebiaszczy set który pokazali!

Autor:  Sobtainer [ 8 gru 2014, 14:11 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

A co się dzieje w momencie, kiedy mamy epic followera i dajemy go na misję tylko z +XP? gdzie to wtedy ląduje?

Autor:  Vences [ 8 gru 2014, 14:16 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

zaboleq napisał(a):
Oglądałem wywiad z devsami i do momentu 6.1 albo 6.2 nie ma co czekać na zmiany w talentach u Shamka i ogóle na inne wieksze zmiany. Tuttaj buff % danego skilla nic nie da. Movement jest z dupy, przeliczniki są z dupy i nasze staty są z dupy. To, że multistrike jest tak udupiony w PvP a jest kluczowy dla Shamka w PvE to w ogóle śmiech na sali.

Ja póki co męczę resto wiec nie jest źle. Nie wiem kiedy wyjdzie 6.1 ale licze na to, że przywrócą castowanie LB w biegu:).

Enh shamek to w ogóle dupa jest chyba. Wczoraj z ciekawości się respecnąłem z Ele na Enh i to jakiś pizduś jest :F. W Cata to Enh shamka sie levelowało zajebiście a tutaj mobki w Shadowmoon jakąś sięczkę ze mną robiły. Rotację miałem dobrą, może gear nie do końca ale bez jaj. Zacząłem levelować Paladyna i on po prostu robi sieczkę w porównaniu do tego co robi mój Shamek :F.

Problemem Enh Szamka jest między innymi zbyt duża generacja GCD przez masę skilli i totemy, przez co DPS leci na łeb.
Przerobiłbym też totemy, tak by nie generowały GCD oraz/lub by były immunite to any dmg.
Wywaliłbym jeszcze "best perk ever" http://www.wowhead.com/spell=157764 a w jego miejsce dałbym glypha http://www.wowhead.com/spell=161654/gly ... and-weapon jako perk. Byłaby to rekompensata za brak porządnego gasp closera i cc w pvp.

Autor:  Oyci3C [ 8 gru 2014, 14:39 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Sobtainer napisał(a):
A co się dzieje w momencie, kiedy mamy epic followera i dajemy go na misję tylko z +XP? gdzie to wtedy ląduje?


W próżni.

Autor:  Atherius [ 8 gru 2014, 21:28 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Już dają 10 dniowego triala.

Autor:  Nishruu [ 9 gru 2014, 02:13 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

No dobra, wlasnie dobilem DK na lv 100 (unholy) i na 'dzien dobry' balance druid wypada bardzo slabo.

Sprzet mam gorszy, a DPS w kazdej sytuacji praktycznie lepszy i to sporo, dodatkowo bardzo duza mobilnosc w porownaniu do druida...

Autor:  Vences [ 9 gru 2014, 02:43 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

http://www.mmo-champion.com/content/457 ... ix-DLC-468 Kolejny tuning klas. Buff Shamha bardzo mnie cieszy, ale buff Frost? WTF?

Autor:  Oyci3C [ 9 gru 2014, 09:17 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Nishruu napisał(a):
No dobra, wlasnie dobilem DK na lv 100 (unholy) i na 'dzien dobry' balance druid wypada bardzo slabo.

Sprzet mam gorszy, a DPS w kazdej sytuacji praktycznie lepszy i to sporo, dodatkowo bardzo duza mobilnosc w porownaniu do druida...

To samo jest tankiem. Ja warrkiem musze sie nabiegac a DK nawet do konca nie trzeba sie starac leczyc ;-)

Strona 65 z 80 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team