MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Warcraft: Warlords of Draenor
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=43267
Strona 66 z 80

Autor:  Nyx [ 9 gru 2014, 09:25 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

To sam jest na paladynie:). U warka w procie najbardziej boli mnie brak cleave

Btw nice fury boost

Autor:  ShadorVD [ 9 gru 2014, 09:45 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

@up

Glyph of Cleave

Autor:  zaboleq [ 9 gru 2014, 09:53 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

No Szamek to obecnie tylko na AoE encounterach i trashach rządzi a dalej to dupa nadal jest:). Buff do LVB i LB da jakieś 5-7% ale inne klasy też boosta dostały. Tylko Resto da się grać jako tako. Z tego powodu zacząłem Palasiem grać - też chcę podepesować/potankować. W sumie to shamkiem gram tylko z sympati do Thralla:).

Dla przykładu palasiem na 90 idę przez moby jak przecinak a mam postać zboostowaną czyli gear słaby. Potem to tylko będzie lepiej.

Nie kumam po jakiego chuja Frost Maga jeszcze buffowali. Monk i Dk nadal ownują wszystko. Warek Glad nadal top 5. Wiadomo kiedy 6.1 ma wyjść? Razem z Blackrock Foundry czy jak? Ja bym z chęcia pograł shamkiem enh np albo poownował ele bo w Cata się naprawdę fajnie shamkiem grało. Nie wiadomo jednak czy w 6.1 wprowadzą większe zmiany. Jak w 6.1 nie to w 6.2 też nie i wyjdzie na to, że trzeba będzie na kolejny dodatek poczekać - debilstwo...
Dali by LB albo LVB castowalnego w ruchu i byłbym happy zajebiście. To mogą spokojnie w 6.1 zrobić.

Podsumowując - shamek nadal jest w dupie w każdym specu.

Autor:  ShadorVD [ 9 gru 2014, 09:57 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Z AMA wynikało, że poważniejsze zmiany w shamku zajdą dopiero w 6.2 - 6.1 mają traktować jako zbieranie informacji a to co mieli zrobić czyli slight changes własnie zaszły z tymi 10% boostami :(

Boost frosta usprawiedliwiali tym, że jest on mega popularny, ludzie go lubią to i dlatego go boostują - z dupy argument :(

Autor:  zaboleq [ 9 gru 2014, 10:08 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Chore jest to, że gracze dają im rozwiązania na talerzu już od bety, gdzie na Shamka strasznie gracze narzekali a Blizz i tak zrobić po swojemu:). Ja rozumiem, że team odpowiedzialny za balans klas nie lubi shamka no ale c'mon.... Obecnie to szamkiem można się w garnizon bawić chyba ;).

Autor:  ShadorVD [ 9 gru 2014, 10:16 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

@up

No właśnie w sumie byłem zdziwiony jak czytałem w zeszłym tygodniu Q&A gdzie właśnie mówili, że raczej powrotu do buff klasy a ludzie z tego co czytam własnie tego by chcieli. Teraz taki Shamek to nie wiadomo co. W tym samym czasie Blizz pyta - hej macie jakiś pomysł na Shamka?

W sumie śmiesznie to wygląda jak na potrzeby tego żeby coś się działo wypuszczają patche które mają sprawić - popatrzcie ile się u nas dzieje!

Autor:  zaboleq [ 9 gru 2014, 11:41 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Teraz czekają ich miesiące brainstormu i zastanawianie się co zrobić a czego nie a w międzyczasię ludzie zaczną czyścić tier 2 na mythicu i po chuj mi te zmiany wtedy:). Przez te miesiące klasa będzie stała w miejscu ale hej, przecież można robić alty. Każdy shamek był by happy gdyby wrócili do pewnych starych pomysłów ale nie, oni muszą całkowicie zrevampować klasę bo przeciez inaczej się nie da. Takie hotfixy mogą sobie w dupę wsadzić.

BTW monk robiący 25% dpsu od innych klas ze swoim zajebistym cleavem to jakaś pomyłka. Praktycznie go nie ruszyli w tym hotfixie. Chyba nie mają jaj...

Swoją drogą czy coś wiadomo o rajdach po Blackrock Foundry? BlackHand będzie tam ostatnim bossem a nie wierzę, że Guldana i Grommasha wrzucą do jednego raidu. Mówili coś w ogóle ile rajdów będzie ostatecznie? Wiem, że mają być przynajmniej 2 tiery a 3 też jest możliwe. Jeśli jeden tier to 1 raid to wtedy musieliby wrzucić Gul'dana i Grommasha do jednego ale to bez sensu.

Autor:  Archer [ 9 gru 2014, 14:50 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Nie, Highmaul i Blackrock fooundry to 1 tier, nastepne rajdy tez moga przypadac w wiekszej ilosci na tier.

Autor:  szwejos [ 9 gru 2014, 16:07 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Jeżeli ktoś się bawi intensywnie misjami polecam 3 świetne do tego addony :

http://www.curse.com/addons/wow/master-plan

http://www.curse.com/addons/wow/garriso ... on-manager

http://www.curse.com/addons/wow/teambui ... ercise2014

Bardzo, ale to bardzo przyspieszają obsługę i ułatwiają życie.

Autor:  goatguy [ 9 gru 2014, 18:00 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Faktycznie, dobre mody. Danke!

Autor:  Damien [ 9 gru 2014, 22:11 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

szwejos napisał(a):
Jeżeli ktoś się bawi intensywnie misjami polecam 3 świetne do tego addony :

http://www.curse.com/addons/wow/master-plan

http://www.curse.com/addons/wow/garriso ... on-manager

http://www.curse.com/addons/wow/teambui ... ercise2014

Bardzo, ale to bardzo przyspieszają obsługę i ułatwiają życie.

Garrison Mission Manager - zajebisty.

Autor:  Oyci3C [ 9 gru 2014, 22:41 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Yep, good shit.

Autor:  Vences [ 10 gru 2014, 11:21 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Jest już otwarte 1 skrzydło LFR Highmaul. Tylko, że poziom trudności, a raczej jego brak to jakiś żart. LFR z MOPa to przy tym istny hardcore. Nikt nie znał taktyk, a mimo tego ludzie facerollowali całe skrzydło i nawet nie padła pojedyncza osoba.

Autor:  ShadorVD [ 10 gru 2014, 11:38 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Dużo zależne jest od ludzi :(

Leveluję teraz holy priesta. 35-44 pocisnąłem na samych instancjach, wszystko smooth! Następnego dnia 45-54 to samo z tym, że pierwsze trzy party totalnie nieogarnięte, każdy biega tam gdzie chce, questów nikt nie robi, tank overpulluje. A niby low levelowe brackety :(

W sumie w takim głupim Wailing Caverns przed reworkiem też zdarzały się przypały bo ludzie się gubili :/

A tak swoją drogą czy LFR ma taki sam drop ilvl jak nie lfrowe?

Autor:  Vences [ 10 gru 2014, 11:47 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

LFR dropi 640, Normal 655, Heroic 670, Mythic 685.
W przyszłości dla Blackrock Foundry będzie to 650, 665, 680, 695.

Autor:  Vences [ 10 gru 2014, 12:23 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Serio. Te 1 skrzydło jest o wiele łatwiejsze i szybsze do wyczyszczenia, niż pierwszy-lepszy HC dung:/

Autor:  zaboleq [ 10 gru 2014, 12:40 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

No i od razu lepiej się klika w garnizonie dzięki tym addonom :)

Czy to tylko pech czy coś jest nie tak - wczoraj zrobiłem kilka dungów. Za każdym razem loot tylko z ostatniego bossa i na dodatek 3x head ;(. Zero upgrejdu po prostu.

P.S
Dalej lvluje Palka i przepaść w komforcie/szybkości zabijania mobków między Palem a Shamkiem jest ogromna :wtf:. Wpadając w moby Palkiem mam wrażenie jakbym stawał się avatarem jakiegoś boga a shaman to taka ciota trochę.


@Vences

Pamiętaj proszę, że to jest LRF a nie normal czy heroic. Dodatkowo na tą chwilę masz tylko jedno skrzydło. Nie wierzę, że pugi ogarną Morgoka :P. Poza tym na forach i tak jest płacz, że pugi mają wipe za wipem więc najwidoczniej trafiłeś na dobrą grupę. No i jednak prawdziwym wyzwaniem jest mythic.

Z mojej perspektywy to dobrze, że można porajdować z pugami bo nie mam czasu a też chciałbym content rajdowy zobaczyć.

Autor:  ShadorVD [ 10 gru 2014, 12:57 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

IMO właśnie na poziomie LFR ogarną bo to będzie tzw. EZ mode :)

Autor:  BaSti90 [ 10 gru 2014, 13:25 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Atherius napisał(a):
Już dają 10 dniowego triala.

Odpalając wod triala można boostnąć postać do 90?

Autor:  Alick [ 10 gru 2014, 13:28 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Jakiego DPSa teraz warto robić mając pod uwagę 6.1?

Strona 66 z 80 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team