MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Druid - kompletny poradnik PvP i PvE by me ;) *UPDATED*
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12919
Strona 67 z 147

Autor:  niebezimienny [ 2 sie 2006, 11:02 ]
Tytuł: 

No offence ale na tym screenie wygladasz wiesniacko :p

Autor:  Dwutlenek [ 2 sie 2006, 11:03 ]
Tytuł: 

niebezimienny napisał(a):
No offence ale na tym screenie wygladasz wiesniacko :p


I jeszcze wirtualny transwestyta! :-?

Autor:  Pio [ 3 sie 2006, 11:55 ]
Tytuł: 

Sorry ale branie moonkina do grupy 4 magow/warlockow to strata slota w radzie. Tym bardziej po stornie hordy, gdzie grupy dpsowe nie maja BoS ( i do tego BoW + BoK ) i musza non stop kontrolowac swoje agro. Lepiej wziasc jest 5 maga i ogolny dps w raidzie bedzie wiekszy. Druid byl, jest i bedzie healerbotem w PvE. Druid jest zepsuta klasa w WoW i dla hybrydowych klas nie ma miejsca w radzie.

Autor:  Qraczek [ 3 sie 2006, 12:10 ]
Tytuł: 

Pio napisał(a):
Sorry ale branie moonkina do grupy 4 magow/warlockow to strata slota w radzie. Tym bardziej po stornie hordy, gdzie grupy dpsowe nie maja BoS ( i do tego BoW + BoK ) i musza non stop kontrolowac swoje agro. Lepiej wziasc jest 5 maga i ogolny dps w raidzie bedzie wiekszy. Druid byl, jest i bedzie healerbotem w PvE. Druid jest zepsuta klasa w WoW i dla hybrydowych klas nie ma miejsca w radzie.


Hint: Patchwerk

Autor:  Fabianek [ 3 sie 2006, 12:16 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
Hint: Patchwerk

to tylko przyklad ale bardzo trafny :) dolozmy do tego thaddiusa, niestety nie wiem jak z bossami w aq ale z pewnoscia przydatne na huhu, twinsach i ouro.

Pio napisał(a):
Sorry ale branie moonkina do grupy 4 magow/warlockow to strata slota w radzie. Tym bardziej po stornie hordy, gdzie grupy dpsowe nie maja BoS ( i do tego BoW + BoK ) i musza non stop kontrolowac swoje agro. Lepiej wziasc jest 5 maga i ogolny dps w raidzie bedzie wiekszy. Druid byl, jest i bedzie healerbotem w PvE. Druid jest zepsuta klasa w WoW i dla hybrydowych klas nie ma miejsca w radzie.


zapomniales dodac twoim zdaniem. tak wiemy ally to ez-mode tyle ze patrzac na curse@stormscale ciezko sie z tym zgodzic bo maja taki sam progress jak ally gildie wiec Learn2play.

On topic ja mam zdecydowanie inne zdanie, moi leaderzy i magowie maja rowniez inne zdanie oczywiscie stosunek moonkinow do magow powinien byc 1:4, a z tego co wiem przymierzamy sie takze do 1 ferala wiec rozniez nie zgodze ze druid jest zepsuta klasa oraz ze dla hybrydowych klas nie ma miejsca wow'ie. problem z feralem jest taki ze niestety feral gear nie nadaje sie do leczenia, a +dmg to takze +healing no i ma sie wiadro many. jako przyklad przytocze sytuacje z wczorajszego rajdu, na Faerlinie 2MT healerow zdedzilo wiec wrocilem do humanoid form wymienilem bron i wesolo leczylem MT do konca bossa. Dodatkowo gdzies czytalem (nie przytocze zrodla) ze drood dostanie boosta do aura oprocz 3% (spell) crit bedzie dawala 3% (spell) dmg.

Do niedawna tez myslalem ze drood to tylko healbot, ale po tym jak sie pochwalilem ze wlasnie przekroczylem granice +400dmg wywiazala sie dyskusja i oficerowie zdecydowali zeby wyprobowac moonkina.

aha dodam ze mamy takze shadow priesta.

tak wiec wszystko zalezy od oficerow w gildii i od samych droodow bo imho glownie droodzi sa sami sobie winni ze sie daja zmieniac w priestow 2giej kategorii i zdecydowanej wiekszosci raid gildii mozna przekleic etykiete:
Obrazek

Autor:  Qraczek [ 3 sie 2006, 12:38 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
Pio napisał(a):
Sorry ale branie moonkina do grupy 4 magow/warlockow to strata slota w radzie. Tym bardziej po stornie hordy, gdzie grupy dpsowe nie maja BoS ( i do tego BoW + BoK ) i musza non stop kontrolowac swoje agro. Lepiej wziasc jest 5 maga i ogolny dps w raidzie bedzie wiekszy. Druid byl, jest i bedzie healerbotem w PvE. Druid jest zepsuta klasa w WoW i dla hybrydowych klas nie ma miejsca w radzie.


zapomniales dodac twoim zdaniem. tak wiemy ally to ez-mode tyle ze patrzac na curse@stormscale ciezko sie z tym zgodzic bo maja taki sam progress jak ally gildie wiec Learn2play.

On topic ja mam zdecydowanie inne zdanie, moi leaderzy i magowie maja rowniez inne zdanie oczywiscie stosunek moonkinow do magow powinien byc 1:4, a z tego co wiem przymierzamy sie takze do 1 ferala wiec rozniez nie zgodze ze druid jest zepsuta klasa oraz ze dla hybrydowych klas nie ma miejsca wow'ie.


Ooooooh Fabienne ! Czy moge wykopac posty sprzed pol roku gdzie to zapierales sie ze
- zaden normalny raidleader nigdy nie wezmie Moonkina - bo lepiej wziac maga/locka
- zaden normalny raidleader nigdy nie wezmie Ferala - bo lepiej wziac rogue'a
- profesjonalne gildie (lol) akceptuja tylko resto
- jak chcesz grac feral/balance to gimpujesz raid, a pro (lol po raz kolejny) nie moga sie gimpowac ? :D
itd itd itd .. (tak z milion postow o tym napisales ...)

Tak duzo sie od tego czasu zmienilo ? Bo nie kojarze revampu droodow ostatnio :D

Autor:  Fabianek [ 3 sie 2006, 12:43 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
Ooooooh Fabienne ! Czy moge wykopac posty sprzed pol roku gdzie to zapierales sie ze (...)


tylko krowa nie zmienia zdania

Cytuj:
Tak duzo sie od tego czasu zmienilo ? Bo nie kojarze revampu droodow ostatnio :D


w moim przypadku przez pol roku zmienilo sie sporo np. 600AP na ~1500 w kocie, 6k armor na ~9,8k w misiu, +0 dmg na +476 dmg (+ZHC) w moonkinie.

Droody dostaly innervate jako trainer skill, a talent SM mimo ze zajebisty wystarczy jak beda 2 na maexxnie i patchwerku nigdzie indziej nie jest uber przydatny.

widzisz subtelna roznice? :)

PS byl revamp priestow ktorzy lecza teraz o wiele lepiej niz przed revampem wiec zapotrzebowanie na heal jest mniejsze.

Autor:  Qraczek [ 3 sie 2006, 12:48 ]
Tytuł: 

Problem polega tylko na tym, ze jestes przekonany, ze zarowno wtedy jak i teraz miales racje :D (ale spoko, rozumiem Cie .... Lutus moze Ci powiedziec ze ja mam zawsze racje :P)

Autor:  Fabianek [ 3 sie 2006, 12:55 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
Problem polega tylko na tym, ze jestes przekonany, ze zarowno wtedy jak i teraz miales racje :D (ale spoko, rozumiem Cie .... Lutus moze Ci powiedziec ze ja mam zawsze racje :P)


jak widzisz zmieniam zdanie, ale do tego potrzebuje danych statystycznych, testow etc.

w celu uscislenia heavy geared (400+ dmg) drood jako moonkin jest przydatny jesli ma 4 magow w party najlepiej fire magow, a drood w t2 jako moonkin jest useless.

a no i jeszcze jedna rzecz blizz zrobil bossow ktore wymagaja insane dps czego ani w mc ani w bwl ani nawet w aq (po za huhuran) nie uswiadczysz.


edit:

@down zapraszam na http://horde-whinners-eu-silvermoon.blogspot.com/
a jak bys chcial poplakac jaka ta horda jest biedna to odwiedz realm forum silvermoona tam w ktoryms threadzie jest login i password. blog zostal stworzyny jakis czas temu przez low level alta aby horda przestala spamowac realm forum o tym jacy sa biedni.

Autor:  niebezimienny [ 3 sie 2006, 13:25 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
zapomniales dodac twoim zdaniem. tak wiemy ally to ez-mode tyle ze patrzac na curse@stormscale ciezko sie z tym zgodzic bo maja taki sam progress jak ally gildie wiec Learn2play.


Patrzac na jedna gildie okreslam ze ally nie ma łatwiej

gratuluje

Autor:  tomugeen [ 3 sie 2006, 13:55 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
[Dodatkowo gdzies czytalem (nie przytocze zrodla) ze drood dostanie boosta do aura oprocz 3% (spell) crit bedzie dawala 3% (spell) dmg.

To prawda, zapowiedzieli to blue gdzies. Od tego momentu 4xmage+oomkin bedzie dobra kombinacja, teraz to wg mnie bardzo dyskusyjna sprawa (nawet z ~400 +dmg)

Autor:  raggnarok [ 3 sie 2006, 14:13 ]
Tytuł: 

Fabianku nie nudzi ci sie gra moonkinem? 3 spelle ofensywne na krzyz... Tez probowalem zabawy moonkinem w BWL i po 2 minutach prawie umarlem z nudow :>

Autor:  Fabianek [ 3 sie 2006, 14:20 ]
Tytuł: 

@up zacznimy od tego ze caster dps wogle jest nudny (mam maga na 60tce ktory sobie biega po zg/aq20/mc :P) nie mniej jednak po 112d played as healbot calkiem fajna odmiana, no i epeen rosnie od serious critow.

Autor:  niebezimienny [ 3 sie 2006, 14:23 ]
Tytuł: 

Frost mage ma jeszcze lepiej niz drood.... spamuje caly czas 1 (frostbolt) NO I MOZE CZASEM jak wejdzie clearcast to arcane missiles

nie liczac oczywiscie aoe :p

Autor:  cypis [ 3 sie 2006, 14:30 ]
Tytuł: 

niebezimienny napisał(a):

Patrzac na jedna gildie okreslam ze ally nie ma łatwiej

gratuluje

To caly bias fabianka, nic na to nie poradzisz. Live with it or learn to ignore it :wink:

Autor:  Fabianek [ 3 sie 2006, 14:31 ]
Tytuł: 

hehe no jesli jest farma to faktycznie 3 skille, moonfire co 12sec, FF co 40, i starfire spam.

wtb Curse of nature -75% res on nature +10% dmg from nature

@cypis loatheba ubily 4 gildie z czego 3 to ally a 1 to horda troche za mala proba zeby stwierdzic kto ma ez mode, wystarczy ze pominiesz loatheba to juz sie robi sporo horde gildii a jak jeszcze pominiesz gothika to bedziesz mial wysyp horde gildii w ratio do ally nizszym niz 1:1,7 a to jest ratio wogle a/h. Na eu forum byl placz hordziaka ktory przytoczyl ilosc gildii i zabitych bossow w naxx zarowno przez ally jak i horde dla calego eu to mu policzylem ratio i wyszlo 1:1,46 na korzysc ally.

Autor:  cypis [ 3 sie 2006, 14:56 ]
Tytuł: 

edit: incomming wall of text

Sorry, ale na loathebie ma latwiej alliance. Czemu? Chodzi o ten judgment (nie pamietam nazwy), ktory leczy cos kolo ~60hp przy melee hicie. Akurat w naxxramas nie ma jakiegos typowego biasu dla danej frakcji typu visc dla hordy czy nef dla alliance.
Jest sporo walk typu 'endurance', w ktorych alliance ma latwiej (np. Gothik - ile razy widzialem jak komus hp spadalo ponizej 10% na undead side. W hordzie kilka takich osob to 90% szansy na wipe, alliance moze spokojnie tego uniknac dzieki BoK). Fakty sa takie, ze alliance ma wiecej 'miejsca' na bledy dzieki BoK na tankach, wiekszy dps zarowno melee jak i ranged dps, i oczywiscie lepszy regen casterow.
Horda ma poison/disease cleansing totem (przydaje sie czasami, nie zaprzeczam) i windfury dzieki ktoremu melee dps udaje sie prawie dorownac dps alliance. Pomijam juz takie oczywiste rzeczy jak -threat (mala ciekawostka: czy jest jakas gildia, ktora marnuje szamanow na tranquil air totem? Jeszcze takiej nie spotkalem :) ) i to, ze alliance ma buffy na kazdym i w kazdym momencie, a horda musi kombinowac z przerzucaniem ludzi do party.
Reasumujac gildii hordy, ktore zabily 8+ bossow w porownaniu do alliance jest naprawde niewiele. Jesli juz jakies sa, to zwykle maja 'opoznienie' w zabijaniu bossow rzedu 2-3 tygodni. Brak skilla? Nie sadze :)

uhm, troche sie rozpisalem, zwlaszcza ze to topic o druidach. soz!

Autor:  S4ndM4n [ 3 sie 2006, 14:59 ]
Tytuł: 

cry more

Autor:  Fabianek [ 3 sie 2006, 15:01 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Sorry, ale na loathebie ma latwiej alliance. Czemu? Chodzi o ten judgment (nie pamietam nazwy), ktory leczy cos kolo ~60hp przy melee hicie.


niestety Seal of Light i Seal of Wisdom iirc sa zaliczane jako healing spell wiec calkowicie bezuzyteczne.

cypis napisał(a):
Jest sporo walk typu 'endurance', w ktorych alliance ma latwiej (np. Gothik - ile razy widzialem jak komus hp spadalo ponizej 10% na undead side. W hordzie kilka takich osob to 90% szansy na wipe, alliance moze spokojnie tego uniknac dzieki BoK). Fakty sa takie, ze alliance ma wiecej 'miejsca' na bledy dzieki BoK na tankach, wiekszy dps zarowno melee jak i ranged dps, i oczywiscie lepszy regen casterow.


czyzby takie walki byly tylko dla alliance? :) a horda nie miala zadnych bonusow? hint: maexxna i faerlina

Autor:  cypis [ 3 sie 2006, 15:03 ]
Tytuł: 

S4ndM4n napisał(a):
cry more

Jak tam gluth?
Cytuj:
niestety Seal of Light i Seal of Wisdom iirc sa zaliczane jako healing spell wiec calkowicie bezuzyteczne.

O to mi chodzilo:
Cytuj:
Unleashing this Seal's energy will judge an enemy for 10 sec, granting melee attacks made against the judged enemy a chance of healing the attacker for 61. Your melee strikes will refresh the spell's duration. Only one Judgement per Paladin can be active at any one time.

Praktycznie niweluje aoe dmg Loatheba :)
Cytuj:
a horda nie miala zadnych bonusow? hint: maexxna i faerlina

Jak juz mowilem, poison cleansing czasami sie przydaje ale spokojnie mozna go zastapic abolish poison. Przyznaje, ze horda ma latwiej tutaj, ale to minimalna roznica.

Strona 67 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team