MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
World of Warcraft: Warlords of Draenor https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=43267 |
Strona 69 z 80 |
Autor: | Oyci3C [ 12 gru 2014, 16:09 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Archer napisał(a): Niestety, jak sie chce maksymalizowac plusy z misji i followero war mill i baraki to must have. I salvage yard. |
Autor: | Damien [ 12 gru 2014, 17:09 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Archer napisał(a): Tyle ze do gnomish gearworks nie trzeba miec engi akurat. O kur... Myslalem ze trzeba. Co za gowno, czyli engi nadal nic nie ma, do tego zamiast craftnac szybko dobre google to farmisz i farmisz a jak chcesz upgrade zrobic to jeszcze trzeba sie bawic w barn i savage blood ew miec duzo kasy. |
Autor: | Archer [ 12 gru 2014, 17:25 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Ja mam na mainie bs i engi i w sumie robie tylko przedmioty na sprzedaz - stwierdzilem, ze olewam craft na siebie, bo znajac zycie co wycraftuje to od razu mi lepszy przedmiot wypadnie. Profesje z must-have w zeszlych dodatkach staly sie zbedne, szkoda. @edit w sumie z medium buildings najlepiej miec chyba na poczatku lumber mill, coby nalapac resources, ew. inn i rekrutowac followerow ze scavengerem |
Autor: | Vences [ 12 gru 2014, 17:58 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Lumber Mill jest dobry na początku, gdy potrzebujesz tonę GR do rozbudowy bazy. Potem wystarczy już sam Trade Post. Z Engi mam wycrafcone all roboty, kilka mountów, portale, zabawki i co najważniejsze - enchant na pasek i cloak. Konkretnie http://www.wowwiki.com/Flexweave_Underlay oraz http://www.wowwiki.com/Nitro_Boosts Chće jeszcze rakietę z MoPa, ale ze 70-80k mi to wyjdzie:/ |
Autor: | Archer [ 12 gru 2014, 18:13 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Dlatego napisalem na poczatku ![]() |
Autor: | Vences [ 12 gru 2014, 18:21 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Cytuj: With availability of the level 90 character boost, we feel the requirement to have a character level 55 or higher to unlock the Death Knight as a playable class is no longer relevant. The plan right now is to remove the limitation sometime next week, at which point players will be able to start a new Death Knight (which still begins at level 55) without first having to reach level 55 on another character. Wow... ![]() |
Autor: | Xanth [ 12 gru 2014, 18:49 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Vences napisał(a): Wow... ![]() No co? Ukłon do nowych graczy. Starzy mają wyjebane ![]() X. |
Autor: | Kelebglin [ 12 gru 2014, 20:21 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
minęły 2 tygodnie, czy kogoś już nudzi dodatek? ![]() |
Autor: | Xanth [ 12 gru 2014, 20:31 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Mnie. Poza raidami pozostaje garnizon, czyli facebook game type. Login, zbieranie work orderów i resourców, misje i logoff... X. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 12 gru 2014, 21:18 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Mnie się abo skończył. Nawet mi przez myśl nie przyszły przedłużyć. Tak czy inaczej za 150PLN 3 tygodnie gry, to niezły deal. ![]() |
Autor: | D3jviD [ 12 gru 2014, 21:19 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Xanth napisał(a): Mnie. Poza raidami pozostaje garnizon, czyli facebook game type. Login, zbieranie work orderów i resourców, misje i logoff... X. Rozumiem, ze 3vs3 arenek i RBG nie grasz w ogole? Ja bawie sie duzo wiecej pvp niz w pandach. Do tego zaliczam stary content dla funu i transmo itemow - jest co robic ![]() |
Autor: | Pwael [ 12 gru 2014, 21:54 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
My zaczelismy zabawe w mythicu, narazie 1/7. Pierwszy boss na zachete potem juz lekko pod gorke. Jezeli ktos nie chce sie wygearowac, nie interesuje go rajdowanie/pvp, robienie altow, zabawa garnizonem, w dalszej kolejnosci zabawa ekonomia, achi itp to po co w ogole kupowac wowa? |
Autor: | Xanth [ 12 gru 2014, 22:06 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
D3jviD napisał(a): Rozumiem, ze 3vs3 arenek i RBG nie grasz w ogole? Zgadza się, pvp nie gram w ogóle. X. |
Autor: | Nyx [ 12 gru 2014, 23:01 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Pvp chyba nie bylo jeszcze tak spierdolone jak teraz jest. |
Autor: | Highlander [ 12 gru 2014, 23:21 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Nyx napisał(a): Pvp chyba nie bylo jeszcze tak spierdolone jak teraz jest. https://www.youtube.com/watch?v=vni6dqcCiI8 https://www.youtube.com/watch?v=oaagR9BSo28 :> |
Autor: | Falangista [ 14 gru 2014, 17:23 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Highlander napisał(a): Nyx napisał(a): Pvp chyba nie bylo jeszcze tak spierdolone jak teraz jest. https://www.youtube.com/watch?v=vni6dqcCiI8 https://www.youtube.com/watch?v=oaagR9BSo28 :> Dawno i nieprawda. |
Autor: | Nyx [ 14 gru 2014, 17:27 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Dawno i tak fajnie juz nie bedzie nigdy. |
Autor: | Highlander [ 14 gru 2014, 17:43 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
jeden z tych filmow z tego roku ![]() |
Autor: | zaboleq [ 14 gru 2014, 22:33 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Naprawdę nie wiem jak Blizz mógł tak zjebać balans poszczególnych klas... Jak się loguje na shamka po tym jak grałem palkiem to człowiekowi się smutno robi i wpada w depresję. Obecnie shamek nadaje się tylko do leczenia i robienia aoe na 2-3 bossach i tyle. |
Autor: | Sobtainer [ 14 gru 2014, 23:17 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Dokładnie, shaman w PvE melle ssie kuleczki, na AoE jest ok ale single target tragedia. |
Strona 69 z 80 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |