MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Warcraft: Warlords of Draenor
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=43267
Strona 69 z 80

Autor:  Oyci3C [ 12 gru 2014, 16:09 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Archer napisał(a):
Niestety, jak sie chce maksymalizowac plusy z misji i followero war mill i baraki to must have.

I salvage yard.

Autor:  Damien [ 12 gru 2014, 17:09 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Archer napisał(a):
Tyle ze do gnomish gearworks nie trzeba miec engi akurat.

O kur... Myslalem ze trzeba. Co za gowno, czyli engi nadal nic nie ma, do tego zamiast craftnac szybko dobre google to farmisz i farmisz a jak chcesz upgrade zrobic to jeszcze trzeba sie bawic w barn i savage blood ew miec duzo kasy.

Autor:  Archer [ 12 gru 2014, 17:25 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Ja mam na mainie bs i engi i w sumie robie tylko przedmioty na sprzedaz - stwierdzilem, ze olewam craft na siebie, bo znajac zycie co wycraftuje to od razu mi lepszy przedmiot wypadnie. Profesje z must-have w zeszlych dodatkach staly sie zbedne, szkoda.

@edit w sumie z medium buildings najlepiej miec chyba na poczatku lumber mill, coby nalapac resources, ew. inn i rekrutowac followerow ze scavengerem

Autor:  Vences [ 12 gru 2014, 17:58 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Lumber Mill jest dobry na początku, gdy potrzebujesz tonę GR do rozbudowy bazy. Potem wystarczy już sam Trade Post.
Z Engi mam wycrafcone all roboty, kilka mountów, portale, zabawki i co najważniejsze - enchant na pasek i cloak. Konkretnie http://www.wowwiki.com/Flexweave_Underlay oraz http://www.wowwiki.com/Nitro_Boosts
Chće jeszcze rakietę z MoPa, ale ze 70-80k mi to wyjdzie:/

Autor:  Archer [ 12 gru 2014, 18:13 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Dlatego napisalem na poczatku ;) Jak juz masz baze i wielkie budynki na 3 poziomie to spokojnie starcza trading post (do tego inn albo barn, wg potrzeb).

Autor:  Vences [ 12 gru 2014, 18:21 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Cytuj:
With availability of the level 90 character boost, we feel the requirement to have a character level 55 or higher to unlock the Death Knight as a playable class is no longer relevant. The plan right now is to remove the limitation sometime next week, at which point players will be able to start a new Death Knight (which still begins at level 55) without first having to reach level 55 on another character.

Wow...:D

Autor:  Xanth [ 12 gru 2014, 18:49 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Vences napisał(a):
Wow...:D

No co? Ukłon do nowych graczy. Starzy mają wyjebane ;)

X.

Autor:  Kelebglin [ 12 gru 2014, 20:21 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

minęły 2 tygodnie, czy kogoś już nudzi dodatek? :D

Autor:  Xanth [ 12 gru 2014, 20:31 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Mnie. Poza raidami pozostaje garnizon, czyli facebook game type. Login, zbieranie work orderów i resourców, misje i logoff...

X.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 12 gru 2014, 21:18 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Mnie się abo skończył. Nawet mi przez myśl nie przyszły przedłużyć. Tak czy inaczej za 150PLN 3 tygodnie gry, to niezły deal. ;)

Autor:  D3jviD [ 12 gru 2014, 21:19 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Xanth napisał(a):
Mnie. Poza raidami pozostaje garnizon, czyli facebook game type. Login, zbieranie work orderów i resourców, misje i logoff...

X.


Rozumiem, ze 3vs3 arenek i RBG nie grasz w ogole?

Ja bawie sie duzo wiecej pvp niz w pandach. Do tego zaliczam stary content dla funu i transmo itemow - jest co robic :)

Autor:  Pwael [ 12 gru 2014, 21:54 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

My zaczelismy zabawe w mythicu, narazie 1/7. Pierwszy boss na zachete potem juz lekko pod gorke.
Jezeli ktos nie chce sie wygearowac, nie interesuje go rajdowanie/pvp, robienie altow, zabawa garnizonem, w dalszej kolejnosci zabawa ekonomia, achi itp
to po co w ogole kupowac wowa?

Autor:  Xanth [ 12 gru 2014, 22:06 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

D3jviD napisał(a):
Rozumiem, ze 3vs3 arenek i RBG nie grasz w ogole?

Zgadza się, pvp nie gram w ogóle.

X.

Autor:  Nyx [ 12 gru 2014, 23:01 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Pvp chyba nie bylo jeszcze tak spierdolone jak teraz jest.

Autor:  Highlander [ 12 gru 2014, 23:21 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Nyx napisał(a):
Pvp chyba nie bylo jeszcze tak spierdolone jak teraz jest.


https://www.youtube.com/watch?v=vni6dqcCiI8
https://www.youtube.com/watch?v=oaagR9BSo28
:>

Autor:  Falangista [ 14 gru 2014, 17:23 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Highlander napisał(a):
Nyx napisał(a):
Pvp chyba nie bylo jeszcze tak spierdolone jak teraz jest.


https://www.youtube.com/watch?v=vni6dqcCiI8
https://www.youtube.com/watch?v=oaagR9BSo28
:>

Dawno i nieprawda.

Autor:  Nyx [ 14 gru 2014, 17:27 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Dawno i tak fajnie juz nie bedzie nigdy.

Autor:  Highlander [ 14 gru 2014, 17:43 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

jeden z tych filmow z tego roku :P

Autor:  zaboleq [ 14 gru 2014, 22:33 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Naprawdę nie wiem jak Blizz mógł tak zjebać balans poszczególnych klas... Jak się loguje na shamka po tym jak grałem palkiem to człowiekowi się smutno robi i wpada w depresję. Obecnie shamek nadaje się tylko do leczenia i robienia aoe na 2-3 bossach i tyle.

Autor:  Sobtainer [ 14 gru 2014, 23:17 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Dokładnie, shaman w PvE melle ssie kuleczki, na AoE jest ok ale single target tragedia.

Strona 69 z 80 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team