MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 70 z 266

Autor:  felis [ 26 sie 2005, 17:42 ]
Tytuł: 

ja moze gram dziwnie ale mam mace 36 dmg/s oraz dagerka 36dmg/s tylko dagerek jest bardzio szydki i generuje sporo rage, uwazam ze jest to duzo lepsze od 2h, dmg zadaje wiecej nix 2h, i w 1v1 nigdy nie mam problemu, natomiast jak 2h nie wejdzie ze 2x to jestes trup a tak nawet jak masz miss albo parry to i tak nic sie nie dzieje, tarczy tez nie uzywam poza instancami gdzie trzeba:)

Autor:  Libero [ 26 sie 2005, 18:12 ]
Tytuł: 

:o

Daggery to najgorsze bronie w grze. Istnieją tylko po to, by uaktywnić skille backstab i ambush. Pomagają również przy poisonach. Każde inne użycie daggera to pomyłka.

Autor:  cienki [ 26 sie 2005, 18:13 ]
Tytuł: 

felis napisał(a):
ja moze gram dziwnie ale mam mace 36 dmg/s oraz dagerka 36dmg/s tylko dagerek jest bardzio szydki i generuje sporo rage, uwazam ze jest to duzo lepsze od 2h, dmg zadaje wiecej nix 2h, i w 1v1 nigdy nie mam problemu, natomiast jak 2h nie wejdzie ze 2x to jestes trup a tak nawet jak masz miss albo parry to i tak nic sie nie dzieje, tarczy tez nie uzywam poza instancami gdzie trzeba:)


no i dokladnie ja takie samo podejscie mam ^^
uff nie jestem sam :) tylko do tego wole sword specc farmowac hand of justice trash blade + jakis jeszcze jeden mieczyk

docelowo to brutality jako offhand i tempered cos tam jako main ^^
i obsidian off kozz.. obsidian bedize najlatwiej duzo razy juz go widzialem sporo ludzi z gildii ma .. weic jak sie doczlapie do 60 i poje ze 2-3 ray bedie moj ^^

nastawiam sie na staly nie za duzy DPS... w inst .. jak nie ma padaki to tarcze wyciagam tylko na bossow, albo jak jest 2-4 wrogow na raz...
czy moze ktos potwierdzi ze proc life stealing jest 40% ??? bo chyba mi ktos kity wciska ^^ wtedy wrzucan 2x life stealing na te miecze , acha i podobno generuje jakie aggro ^^

poki co crity z phantom blade w granicach300 wiec chyba nie jest zle patrzac na predkosc i biarac pod uwage ze to niedlugo trash w main lapke pojdzie bo ile mozna gania z phantomem^^

wszystkie enchanty na gear planuje stamine ladowac na maksa...

Autor:  tomugeen [ 26 sie 2005, 18:25 ]
Tytuł: 

Pytanie do warkow, bo chwilowo nie gram i nie mam okazji sprawdzic:
Czy w czasie walki rage spada wam wolniej niz poza?
Co dzieje sie z rage w czasie mind controla i tykajacego DoTa [jednoczesnie]?

Autor:  cienki [ 26 sie 2005, 18:29 ]
Tytuł: 

1 ciezko stwierdzic .. bo w czasie walki .. rosnie ^^
2. ciezko powiedziec bo rzadko pod MC ^^ jestem ^^

Autor:  Highlander [ 26 sie 2005, 18:32 ]
Tytuł: 

no wczasie walki w sumie nie maleje ;)

Autor:  tomugeen [ 26 sie 2005, 18:37 ]
Tytuł: 

Chodzi mi raczej o chwile kiedy nie uderzacie i tez wlasciwie dmg nie otrzymujecie [takie moje zabawy z warkami w kotka i myszke, zeby jak najdluzej przezyc w WSG zanim ktos na pomoc przyjdzie, zrzucanie MC ze schodow i biegi przelajowe]

Autor:  Highlander [ 26 sie 2005, 19:11 ]
Tytuł: 

hmm...ja nigdy akurat na to az takiej uwagi nie zwrocilem ale chyba dopoki neiwyjde z walki to rage nie spada...

pochwale sie honor farmerem warriorem z mojej gildii ;) http://wowrankings.com/viewb.htm?id=64502

Autor:  cienki [ 26 sie 2005, 19:29 ]
Tytuł: 

Arms Talents (15 points)
Deflection - 5/5 points
Tactical Mastery - 5/5 points
Improved Charge - 2/2 points
Improved Overpower - 2/2 points
Anger Management - 1/1 point

Fury Talents (36 points)
Cruelty - 5/5 points
Unbridled Wrath - 5/5 points
Piercing Howl - 1/1 point
Improved Cleave - 3/3 points
Blood Craze - 1/3 point
Dual Wield Specialization - 5/5 points
Enrage - 5/5 points
Death Wish - 1/1 point
Improved Intercept - 2/2 points
Flurry - 5/5 points
Improved Berserker Rage - 2/2 points
Bloodthirst - 1/1 point

I z takim builde anticriticalowym nie musze sie martwic ze tylko swordy.. moze bez sensu az 25 pkt w arms jak to ma byc dual wield glownie^^
ide poszperac na thocie jakiekolwiek 1h bronie ^^

kurde ale wlasnei swordy tempered i brutality chyba przebijaja wszystko... moze dagerki:).. PS teraz mam 25arms ... reszta fury

Autor:  Deshroom [ 31 sie 2005, 09:46 ]
Tytuł: 

tylko się pochwale - chodz nie ma czym chyba. nie krzyczcie tylko bo wiem że protection jest lepsze ale ja lubie lać aliantów :wink:

jako MT (z moim najświeższyn buildem 31/20/0) wytankowałem w tym tygodniu wszystkich bossów w MC z Domo włącznie. wipe był jeden, spowodowany przyśnieciem hunterów na pulu sulfurona :wink:

Autor:  Lowen [ 31 sie 2005, 12:10 ]
Tytuł: 

Czy Berserker Rage jest zbugowany bo jeszcze nigdy mi nie zadzialal immune na fear?

Autor:  Deshroom [ 31 sie 2005, 12:13 ]
Tytuł: 

Lowen napisał(a):
Czy Berserker Rage jest zbugowany bo jeszcze nigdy mi nie zadzialal immune na fear?
nie jest, mi działa zawsze (łatwo poznać bo magmadar by mi uciekł nieco). pamietaj że jak zmienisz stance z barserk do np defense to barserker rage zostaje anulowane

Autor:  Libero [ 31 sie 2005, 12:16 ]
Tytuł: 

Ale tylko do następnego patcha :D

Autor:  Deshroom [ 31 sie 2005, 12:20 ]
Tytuł: 

Libero napisał(a):
Ale tylko do następnego patcha :D
hmmm, czytałem ale wydawało mi się że poprawka dotyczy tylko Retaliation, Shield Wall i Recklessnes

mozesz zacytować ten fragment ?
ja mam tylko to:
"Retaliation, Recklessness and Shield Wall will no longer be cancelled if you switch stances while the effect is active."

Autor:  Greeg [ 31 sie 2005, 15:36 ]
Tytuł: 

Tak sobie poczytalem ze 2-3 ostatnie strony i postanowilem cos od siebie napisac ;)

Gram prot warkiem z reszta pkt wrzucona w cruelty + drzewko arms z tactical mastery.

Ogolnie, wbrew temu co mowia wszyscy (moze to dlatego, ze juz troche zapomnialem build arms/fury ;) ), nawet podoba mi sie prowadzenie walki w prot buildzie. chodzi o to, ze w pewien sposob moge kontrolowac walke czy to z conussion blow czy shield bash (silence). zwlaszcza z melee lub drutem chcacym mnie tankowac jest calkiem fajnie. nie polega to na modlitwie : "zeby tylko crit wszedl".

tak naprawde taki build dobrze sie nadaje na zerga typu av no i do instancji.

z casterami sprawa wyglada roznie. normalnie z takim fire magiem to walka wyglada na zasadzie: wejdzie mi crit na wejsciu to juz sukces. potem ms (i tez modlitwa o crita) i execute. przy czym najczesciej konczy sie tak, ze jak to mag nas zaatakuje to do widzenia. natomiast w prot, wbrew pozorom mozna sie wybronic.

przy pewnym fr (nie mowie o walczeniu majac 300 fr bo to zupelnie inna bajka, ale majac ogolna pewna ilosc z itemow, ktore standardowo nosimy) mozna spokojnie probowac przezyc mane fire maga. Jasne, nie zawsze sie to uda, jest to zabawa hardcore'owa, ale mozna pojechac maga nawet jak ten nas zaatakuje.

last stand bardzo pomaga, ale rowniez moze zabic ;) o wiele wiekszego znaczenia nabiera w procie intimidating shout. nie mam dota z deep wound'ow wiec gdy sie robi goraco mozna "zfearowac (cower in fear) maga na 8 sek i w tym czasie sie zabandazowac. Jasne, mag moze wyjsc z tego trinketem, dlatego trzeba wykombinowac (np. concussion blow'em), aby uzyl ten trinket wczesniej.

mialem za sparring partnera imo jednego z lepszych fire magow na serwerze (bez ksywek :) ) z duza iloscia epikow (wiec itemy porownywalne) i wlasnie takie mialem obserwacje.

---
mozna tez probowac normalnie prowadzic walke i w odpowiedniej chwili silence'owac maga (1h+shield) i wtedy z 2h walic, no ale po patchu straci to na efektywnosci.

Ogolnie z fire magiem w tym buildzie mam wiecej argumentow bo mam last stand, concussion blow, moge miec stuna z macki (earthshaker), uzyteczny intimidating shout. Jasne, nic szybciej nie zabije maga jak 2-3 szybkie crity, no ale to troche ruletke przypomina. Natomiast w wypadku tego builda mam odczucie, ze wystarczy jeszcze troche staminy lub fr i moglbym wiekszosc magow (nie niektorych bez gildii ze smieszna mana ;) ) przezywac "na mane".

---
mozna tez probowac styl sadomaso ;) (raczej do arms/fury) czyli jak mag wykreca swoj jakis uber skill to wrzucamy berserker rage i ... czekamy. rage'u dostaniemy tyle, ze styknie na hit + ms, a i moze na whirlwind (wiec przy dobrym farcie, jak to arms prot, mozna w sek zmienic oblicze walki)

z frostem to ogolnie dostaje choc zdarzalo mi sie wygrac (ale to raczej lack of skill moich rywali).

natomiast priest (nawet holy bo o shadow juz nie wspomne) jest przeze mnie nie do zajechania. bo po prostu nie moge "przebic" sie moim damage'm przez jego heale i stopniowo mnie "zzera". po walce zostaje mu jeszcze sporo many. Tu raczej MS niezastopiony, nie tyle ze wzgledu na damage co na 50 % healing reduction spam.

shaman. na arms fury jechalem shamana (nie mowie, ze kazdego, ale ogolne wrazenie takie mialem) w berku nie zwazajac na totemy. kluczem do zwyciestwa bylo dobre pummel, spam piercing howl (ogolnie to wygladalo tak, ze on totem spowalniajacy, ja piercing howl i tak sobie biegalismy powoli :D) no i crit, crit, crit. Na procie obskakuje chociaz nie stoczylem ~ 50-100 testowych walk tak jak z magiem. Wiec moze odpowiedniej taktyki nie znalazlem... Ale raczej jest ciezej.

ogolnie sklaniam sie do tego, ze trudniej jest mi rozwalic priesta niz maga. jasne, magow jest jak psow i jak pojedzie nas jeden, drugi, trzeci to mozna nabrac pewnych zlych doswiadczen. natomiast jak pojedzie nas priest, z ktorym walczymy raz na 10 innych walk to sie to tak nie rzuca na oczy.

odnosnie rogali to ostatnio bawilem sie sporo.
- z def itemami, 1h uzywajac tylko defense stance (prot build) przegrywalem z wiekszoscia rogali. zabojcza taktyka byla spowolnienie mnie no i sprint wokol mnie. ale tez zdarzalo sie, ze przegrywalem albo na styk, albo nawet wygrywalem (ale tu to juz wykorzystanie skilli praktycznie na maxa, razem z orkowym +20 % attack power na 20 sek czy jakos tak :) )
- z def itemami (w okolicach 380 - bez esktremalnego nabijania), 1h uzywajac tylko battlestance. majac harmstring (czyli spowalnianie mnie juz nie bylo tak efektywne bo rogal tez spowolniony)i bedac orkiem bylem nie do zajebania. non stop resist, dodge, parry i stopniowo zjezdzalem rywala.
- normalny zestaw, 1h, battlestance - jakos ominelo mnie testowanie, ale z uzyciem overpower (nawet z 1h) to bylby zapewne own rogala
- wszystkie stance + 2h. rogue /cry

Palka, nie mam do konca rozgryzionego. mialem raz sytuacje, ze w ep szukajac rudy spadlem w przepasc i stracilem okolo ~ 1,5k hp i przyssal sie do mnie palek. final byl taki, ze nawet z tym trinketem inzynierskim (co dostaje "blyskawica") obskoczyl.
Duuuzo zalezy od skilla palka. jak jedyne co potrafi to na koniec wrzucic babla to sie zegnie w pol.


Wiec tak naprawde to nie jest do konca tak, ze w prot buildzie sie dostaje z kazdym. Bedzie sie dostawac z kazdym jak ktos sie nastawi na uzywanie tych skili co w arms fury. trzeba troche kombinowac.

Natomiast odnosnie fury to chyba tylko do grinda sie nadaje. Nie wiem, moze jakby miec 2h bron z dobrym skillem i non stop spamujacym flurry to byloby fajne rozwiazanie, natomiast przy uzyciu duala jakos nie moge sobie wyobraznic zabijania maga, priesta (byc moze dlatego, ze nie probowalem)...

Autor:  cienki [ 31 sie 2005, 17:28 ]
Tytuł: 

Greeg napisał(a):
Natomiast odnosnie fury to chyba tylko do grinda sie nadaje. Nie wiem, moze jakby miec 2h bron z dobrym skillem i non stop spamujacym flurry to byloby fajne rozwiazanie, natomiast przy uzyciu duala jakos nie moge sobie wyobraznic zabijania maga, priesta (byc moze dlatego, ze nie probowalem)...

docelowo bede mial 25 arms sword spec i 26 fury
walcze dualem, ulepszony cleave spamuje pratkycznie non stop...
frost mag mnie zjada.. jak ma skila, free action pot nie dizala na frost nova.. :wtf: no w kazdym razie mi nie zadzialal ^^
na 55 lvl mam hity 200-400 z 1h pahantom blade z cleave, ale to wszystko niewazne tak naprawde po dobiciu do 60 dorwaniu jakichs lepszych swordow i pograniu na BG kilka tygodni bede cos mogl powiedziec.

notabede najwieksze problemy mam z palkami, ale sie nei przejmuje bo horda nie ma paladynow^^ warkow na moim lvl zjadam DISARM FTW!


enrage i flury .. odpuscilem, tak samo death wish i blood(costam)
nastawiam sie na 2 wolne swordy i zobacze.

Chcialbym tez wyprobowac 2x flury axe z ench life stealing ^^ tylko to troche kasy kosztuje wiec poki co poczekam.

Autor:  Deshroom [ 31 sie 2005, 19:55 ]
Tytuł: 

Greeg napisał(a):
Wiec tak naprawde to nie jest do konca tak, ze w prot buildzie sie dostaje z kazdym. Bedzie sie dostawac z kazdym jak ktos sie nastawi na uzywanie tych skili co w arms fury. trzeba troche kombinowac.
troche pograłem w tą gre i tak w skrócie powiem.

MS to podstawa wygrania z klasami leczącymi się + pummel (wymagane 31 arms)
fury potrzebne jest praktycznie wyłacznie do 5/5 Enrage czyli potężne (+40%) ciosy po otrzymaniu krita (wymagane 20 w fury)

reszta jak dla mnie to gadżety.

Protection Woj ma lepsze możliwości tankowania, ale dopóki nikt nie może powiedzieć że jest słabym tankiem może rozkoszować się 20 punktami w fury zamiast protection.
jak idzie słabo to respec i może dalej lamić tyle że z czystym sumieniem :wink:

całe protection IMO rozchodzi się o 5/5 Defiance (+30% aggro w defence stance) reszta to drobiazgi

Autor:  Mark24 [ 31 sie 2005, 21:34 ]
Tytuł: 

free action na razie w ogole nie działa - zbugowany jest ;)

Protection chyba teraz jest ok w PvP. Zresztą do BG chyba dużo lepszy niż arms/fury. Generalnie arms/fury tylko do dueli i to ze zmiennym szczęsciem :/

Autor:  cienki [ 31 sie 2005, 21:49 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
free action na razie w ogole nie działa - zbugowany jest ;)

no pieknie kupilem ryby it p duperele mam z 15 FAP w plecaku... rotfl

Autor:  Deshroom [ 31 sie 2005, 22:26 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Protection chyba teraz jest ok w PvP. Zresztą do BG chyba dużo lepszy niż arms/fury. Generalnie arms/fury tylko do dueli i to ze zmiennym szczęsciem :/
racja, w duelach nie narzekam, w BG to tank z AR :wink:

generalnie nie ma co sie spierać. każdy ma swoje ulubione buildy a każdy build ma wady i zalety 8)

Strona 70 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team