MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rogue - Pseudo faq poradnik
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=15177
Strona 70 z 115

Autor:  WinterS [ 18 cze 2007, 13:45 ]
Tytuł: 

jaki jest wg. was najlepszy build na zarówno PvE i PvP? teraz jestem multi 41/3/17 do pvp i to w sumie nie jest chyba najgorszy build na PvE też, przydałoby się 20 w combacie co prawda. Jest jakiś build dobry na PvP z combatem? nawet 31 w combacie powoduje, że traci się mase innych rzeczy do PvP, bo kolejne 21pkt w cb albo prepa i pozostaje 10pkt, które nie daje za dużo w nastepnym drzewku

Autor:  Pan Samochodzik [ 18 cze 2007, 18:09 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
rozumem że combat rogal oparty na SS układa sobie statsy


Hit jest wazny, ale bez przesady. Podstawa to AP dla combat.
Smieszy mnie troche jak kazdy rogal laduje kupe w +HIT, bo mysli ze bedzie pro.
Pozatym +hit to bardziej pve stat, w pvp mozna go olac.

AP > crit/hit

Autor:  Pan Samochodzik [ 18 cze 2007, 18:10 ]
Tytuł: 

WinterS napisał(a):
jaki jest wg. was najlepszy build na zarówno PvE i PvP? teraz jestem multi 41/3/17 do pvp i to w sumie nie jest chyba najgorszy build na PvE też


No ja gram 41/20/0 i nie narzekam.

Autor:  Chrisq [ 18 cze 2007, 18:56 ]
Tytuł: 

To zalezy. Osobiscie bylem przez dlugi okres czasu specniety pod mutilate. 41/20/0 z Malchazeenem i Emeraldem w lapkach. Niestety, przekonalem sie bolesnie, ze raidowanie z tym buildem oraz pvpowanie jest nieco meczace. Caly positioning behind target, ciagle czekanie az procnie poison. Ogolnie gra byla bardzo fajna, do pewnego momentu. Potem przestawilem sie na sword combat spec. Ten akurat przypadl mi do gustu bardziej, przede wszystkim ze wzgledu na wiekszy dps w raidach + bardzo ladny dpsik i uzytecznosc w pvp / arenach. Jesli masz jakies bronie pod sword spec, ktore nadaja sie do uzytku. Sproboj, nie bedziesz zalowal. tzn przycik "I Win" czasami naprawde dziala :)

Edit: Do pewnego momentu +hit jest uzyteczny, potem przestaje byc tak narpawde wazny. Osobiscie mam obecnie ~220 hit, z czego w plecaku nosze rome poison vial, ktory daje kolejne bodajze +30. Jednak swoj ogolny rozwoj staram sie utrzymac na ~26% crita, ~200 hita i max ap. Oczywiscie, do pvp staminka i resillence natomaist do pve, tak jak napisalem wyzej.

Autor:  Deshroom [ 18 cze 2007, 19:20 ]
Tytuł: 

Chrisq napisał(a):
Jednak swoj ogolny rozwoj staram sie utrzymac na ~26% crita, ~200 hita i max ap. Oczywiscie, do pvp staminka i resillence natomaist do pve, tak jak napisalem wyzej.
jak pisałem troche wcześniej obecnie nie mam speca broni bo za często ją zmieniam podczas lvlowania.
nie bedę się rozpisywał bo nie jestem pro rogalem ale idac za radą jednego z forumowiczy zebrałem 150 hita i naprawde gra mi sie dużo lepiej - nie bez znaczenia jest też ilośc energi jaka dostaje z offhanda dzieki +hitowi

dziekuję i pozdrawiam

Autor:  Chrisq [ 18 cze 2007, 19:52 ]
Tytuł: 

To prawda, ale majac +5% z talentow + ~200 hita. Naprawde wiekszosc, duza wiekszosc atakow wchodzi w target. Dzieki temu wlasnie dostajesz energia za atak offhandem. Natomiast z doswiadczenia wiem, ze wszystkie, lub wiekszosc epicow z high lvl isntancji posiada duza ilosc hita. Wiec o gromadzenie hita martwic sie na 70 lvlu nie ma po co.

Autor:  Cerner [ 19 cze 2007, 14:33 ]
Tytuł: 

Jaki jest według was naj ale to naj naj naj :) lepszy rush down build dla rogala, nastawiony na zadanie największego dmg w ciągu pierwszych 10 sekund? Pytanie pod 5v5.

Osobiscie mysle czy jest to głęboki combat fist (albo sword, cholera wie w sumie teraz po patchu) 20/41 czy 30/0/31 daggery.

Autor:  Pan Samochodzik [ 19 cze 2007, 15:20 ]
Tytuł: 

30/0/31 jest fajne, niestety nie moge juz tym grac. Jak BS nie critnie to jest tragedia.
Ogolnie dmg jest na poczatku lepszy niz Mutilate, ale na dluzsza mete to mutilate robi duzo lepszy dmg.

Mutilate > BS.

A co zas do combat.. zanosi sie, ze ze to combat mace bedzie jednym z lepszych specy dla rogala w 2 sezonie.

Autor:  Cerner [ 19 cze 2007, 16:31 ]
Tytuł: 

Tez tak mi sie wydaje. Ale byl bym wdzięczny za odpowiedz na pytanie :)

Autor:  Chrisq [ 19 cze 2007, 19:37 ]
Tytuł: 

Wydaje mi sie, ze jest to Combat sword. Przede wszystkim dlatego, ze zaczynajac, dajesz AR co daje ci przez 5 sekund duzego boosta do energii i mozesz mlocic ssami non stop. Dodatkowo, jesli wejdzie ci offhand t zysaksz troche bonusowej energii no i mozesz liczyc na sword spec crity za ~1k. Wydaje mi sie, ze najlepszy burst ma wlasnie combat sword.

Autor:  Pan Samochodzik [ 19 cze 2007, 19:59 ]
Tytuł: 

Chrisq napisał(a):
Wydaje mi sie, ze jest to Combat sword. Przede wszystkim dlatego, ze zaczynajac, dajesz AR co daje ci przez 5 sekund


A nie 15 sekund ?:)

Cytuj:
Wydaje mi sie, ze najlepszy burst ma wlasnie combat sword.


Najwiekszy burst to ma imo SF dagger. Premed + Ambush (5CP), CB, Evi i juz mamy te 5-6k praktycznie instantowo, jeszcze zalezy jak ambush wejdzie. Ale to i tak wszystko chuj, skoro zaraz nasza ofiara dostanie heala.. teraz liczy sie staly solidny dps na arenach, a to tylko combat albo mutilate.

Autor:  Chrisq [ 19 cze 2007, 21:16 ]
Tytuł: 

Moj blad. 15 sekund :) Poza tym, na arenie w wiekszosci przypadkow wlasnie healer jest naszym targetem. Wiec nikt go leczyc w sumie nie moze. Mowie tutaj o 3vs3 czy 2vs2. Tak czy inaczej, po tych 5k dmg, mamy maly stop w dpsie i brak pkt na kidney shota. Gdyby zalozmy bylby to comabt sword, dostalby cheap shota, AR, 2-3 ssy potem kidney shota, i znowu pare ssow + evi. Zalozmy, ze 1/4 ssow wpadnie critem, co daje nam okolo 3-4 crity, z czego kazdy po 1-1.5k plus pare nie critow, no i mozemy zakonczyc evi, co daje kolejne 2k dmg.

Tak czy inaczej, wszystko zalezy od skilla i refleksu.

Autor:  Deshroom [ 19 cze 2007, 21:36 ]
Tytuł: 

Chrisq napisał(a):
Tak czy inaczej, wszystko zalezy od skilla i refleksu.
nie sądze, bo jeżeli przeciwnik ma takiego samego skilla i reflex to już skill i reflex nie ma żadnego znaczenia.

taki combat to co ? odpalisz AR i to wszystko bo bez AR na KS już tak drugi raz nie pojedziesz. moim zdaniem "nie combat" daje dużo wiecej kontroli dzieki talentom - wydaje mi się że subtlety jest najbardziej użyteczne w małych grupach, ew daggery czyli BS lub mutilate, ale mutilate to już nie bedzie subtlety

podejrzewam że kombat jest super w wiekszych grupach

pisze teoretycznie, bo jestem noobem

Autor:  Mal [ 19 cze 2007, 22:07 ]
Tytuł: 

przewaznie skillowi gracze widzac rogala ktory odpala AR bardzo szybko wylaczaja go z walki (sheep, cyclone, itp) takze z tych 15 sec nie skorzysta sie za bardzo. Osobiscie uzywam builda 21/0/40 z hemo i wolnym main hand, daje rade w 3/3 i 2/2. Duza kontrola przeciwnika dmg niczego sobie, dzieki talentom do agi i AP mozna wyciagnac spokojnie 1900 unbuffed AP (oczywiscie w ciuszkach z pve).

Autor:  Cerner [ 19 cze 2007, 23:20 ]
Tytuł: 

Nie. Chodzi o max dmg w 10 sekund. Dajmy 15 bo ar ma 15. Teraz pytanie, jeśli hipotetycznie założymy ze dp15s combata > dp15s sf daggery, jaka bron? Fist vs Sword? (pomijam mace, chodzi o max dmg w okreslonym czasie).

Autor:  Icekk [ 20 cze 2007, 00:24 ]
Tytuł: 

Maca > Fist > Sword na arene atm ... + spec ofc

Autor:  Deshroom [ 20 cze 2007, 08:28 ]
Tytuł: 

łał 2.1.2 - buff sword rogali :wink:

Autor:  vidi21 [ 20 cze 2007, 09:42 ]
Tytuł: 

chyba Ci sie desh pomylilo- to nie buff tylko nerf :) buff byl wczesniej ale teraz go nerfuja bo byl 'za dobry'

Autor:  Deshroom [ 20 cze 2007, 10:19 ]
Tytuł: 

vidi21 napisał(a):
chyba Ci sie desh pomylilo- to nie buff tylko nerf :) buff byl wczesniej ale teraz go nerfuja bo byl 'za dobry'


nie wiem co oznacza pierwsza część i ogólnie rozumiem, że to był jakiś błąd, bo extra swing jest white. natomiast nie wydaje mi się nerfem to że extra swing nie resetuje czasu swinga.

chcesz mnie poprawić - proszę ale dłuższym zdaniem bo dalej nie rozumiem

Sword Specialization: The change to Sword Specialization making its extra attacks appear in yellow has been reverted. Extra attacks will appear in white and act like any auto-attack. They will no longer reset the swing time of your weapon.

Autor:  Cerner [ 20 cze 2007, 11:50 ]
Tytuł: 

@ icekk - widziałem podobne opinie o mace, ale uzasadnij prosze. Pomijam fakt ze chodzi mi o czysty dp15s, a mace wiele do tego nie wnosi bo cel i tak bedzie siedział w stunie, coilu (nvm, poprostu nie o to chodzi). Mainhand ma 2.6, offhand 1.5 speeda (chyba ze zwiekszyli speed nowych arena weaponow) - talent daje 5% na stun. Wychodzi nam 1 stun na 52s z maina i 1 stun 30s z offa, zakładając ze wszystko trafi. Odnieś się do tego jakoś, wyprowadź mnie z blędu jeśli się mylę.

http://www.wowhead.com/?talent=whecox0oZGzVbrEz00bRZVM - To jest build poryty z góry do dołu, aczkolwiek sądze że jest wstanie wyprodukować duzy jesli nie najwiekszy dp15s. W pozniejszej grze zasysa, ale to juz nie ma znaczenia. - Co myślicie? (pare nie-kluczowych talentow jest jeszcze do przesuniecia, troche mechanicznie je wbiłem).

Strona 70 z 115 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team