MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Porady - Hunter
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10083
Strona 8 z 34

Autor:  simo [ 10 sty 2007, 15:04 ]
Tytuł: 

Mysle, ze ostatnia rzecza jaka mozna zrobic to kierowac sie w wyborze rasy/klasy/buildu zdaniem innych... Jedynym czynnikiem branym pod uwage powinno byc to czy masz grajac dana rasa/klasa fun. I tyle...

Ja bede teraz robil Draenei huntera bo jestem po prostu zachwycony tym jak wygladaja. Pobawilem sie troche wow-modelviewerem, ktorego najnowsza wersja daje mozliwosc wybierania wlosow/twarzy/koloru skory BE i Draenei i imo to jedna z najlepiej dopracowanych ras w WoWie.

BE natomiast ogromnie stracily po "dopakowaniu" ich modeli. Teraz sa jacys napompowani co z ich delikatnymi rysami nie sprawia najlepszego wygladu.

Wracajac jednak do hunta... Pytanie mam takie:
Jako, ze ostatni raz gralem ta klasa ze 2 miechy temu, a slyszalem opinie, ze po patchu ich playstyle w PvP i PvE sie zmienil, czy ktos bylby tak mily i wyjasnil mi na czym ta zmiana polega ?

Dzieki!

Autor:  spider666 [ 10 sty 2007, 19:29 ]
Tytuł: 

np. rotacje się zmieniła i Aimed Shota się wogóle nie używa, Arcane Shot zaczął scalować z AP i jest teraz podstawą rotacji.

Autor:  - 34 - [ 10 sty 2007, 19:48 ]
Tytuł: 

lyl :< ja uzywam aima i to czesto ale juz nie jako openera :< (mowie o PVE) bo w pvp dalej ma to samo zastosowanie co dawniej

Autor:  simo [ 10 sty 2007, 23:37 ]
Tytuł: 

Mnie bardziej interesuje PvP...

No i wiecie ja to jestem nubek jesli chodzi o huntera. Do tej pory tylko warrior i w zwiazku z TBC chce pograc czyms innym dla odmiany.

A slyszalem, ze sa jakies zmiany co do pulapek ? Teraz mozna je stawiac w combat, ale trwa to dluzej... To zmienia w jakis sposob ich uzytecznosc w PvP czy moment ich zastosowania ?

Autor:  Madas [ 10 sty 2007, 23:52 ]
Tytuł: 

Pulapke kladziesz instant, ale sie uzbraja przez 2 sekundy.

Autor:  spider666 [ 11 sty 2007, 00:13 ]
Tytuł: 

- 34 - napisał(a):
lyl :< ja uzywam aima i to czesto ale juz nie jako openera :< (mowie o PVE) bo w pvp dalej ma to samo zastosowanie co dawniej


Dziwne... Do tej pory w PvE Aimed nie był openerem tylko mocnym punktem rotacji, więc fajnie musiało się grać używająć go tylko jako openera.

Z aimed shtoem jest taki problem:
1) Nadal nie scaluje, przez chwile to robił ale ludzie w becie walili Aimedy za 5-6k kryty, robiły się whiny i wrócili do pierwotnej wersji tzn. kompletny brak scalingu Aimeda.
2) Po Aimedzie nie dostajesz darmowego auto shtoa jak kiedyś
3) Kosztuje olbrzymią ilość many
4) Casting time zwieksozny do 3,5 sekundy

Jest kompletnei bezużytecznym skillem w PvE.
W PvP jest fajnym openerem :)

Autor:  - 34 - [ 11 sty 2007, 00:36 ]
Tytuł: 

kiedys 1 shot po tym jak tank lapal bossa lecial wlasnie aimed wiec byl openerem - po fd lecialo multi auto aimed auto multi ble ble ble........

teraz to raczej leci spam arcane auto multi... i zgadzam sie ,ze aimed teraz posysa w PVE

Autor:  Glazer [ 11 sty 2007, 03:20 ]
Tytuł: 

Tyle, ze na 62 lvlu jest nastepca aima - Steady Shot.
Co do zastosowania hunta na 70 w PVE, to jesli ktos nie widzi zalet Misdirection to chyba mocne szkla musi sobie kupic ;)

Autor:  Sarmata [ 11 sty 2007, 04:01 ]
Tytuł: 

Hunterkiem pykam od czasu do czasu, ale pytam raczej z perspektywy paladyna. Jak Wam dobrze wiadomo, BoM daje teraz RAP. I to calkiem sporo- 185 w wersji 'podstawowej'. Wiem, ze nie bylo zbyt wiele czasu na przetestowanie tego.. No ale pytam:

1. Czy wg. Was pozytywnie wplynie to na (i tak juz niezly) DPS hunterow? Macie teraz przewage jednego blessa nas innymi klasami DPS (casterzy nie uzywaja BoM, a melee BoW), wiec mysle ze bedzie niezle ;-)
2. Jaki bless odpowiada Wam teraz najbardziej? BoW/BoK czy wlasnie BoM?

Pozdrawiam

Autor:  Venan [ 11 sty 2007, 08:31 ]
Tytuł: 

Na chwile obecną (LvL60)

1. No raczej nie inaczej
2. BoW (7,4k mana = 30 Arcane Shot = 17k dmg / 15 min) > BoM (185RAP = 16k dmg / 15min) > BoK (~50RAP +1%crit = 6k dmg / 15min)

Ad2. Nie uwzględniałem żadnych talentów (np. Efficiency), przyjmując że huntard ma ok. 1300+ RAP i uśredniając każdy Arcane Shot do 500DMG. Jeśli się gdzieś kropnołem w obliczeniach to prosze o korekte.

Autor:  Yaroos [ 11 sty 2007, 09:20 ]
Tytuł: 

nie wiem czy bylo to wczesniej ale po nowym paczu zauwazylem ze :
po scatter shot pet przestaje atakowac trafionego moba ;
gdy mob zaatakuje zbyt blisko( tzn trzeba walczyc bronia biala ) pet odciaga na co najmniej odleglosc umozliwiajaca strzelanie

Autor:  Sarmata [ 11 sty 2007, 09:38 ]
Tytuł: 

Yaroos napisał(a):
po scatter shot pet przestaje atakowac trafionego moba ;
gdy mob zaatakuje zbyt blisko( tzn trzeba walczyc bronia biala ) pet odciaga na co najmniej odleglosc umozliwiajaca strzelanie


W pacz notes napisali, ze pet przestaje atakowac w przypadku cc (czyli tez seduce, sheep itd)

Co do drugiego - musze to wyprobowac. Nie slyszalem o tym ale brzmi ciekawie :-)

Autor:  Izaak [ 16 sty 2007, 19:28 ]
Tytuł: 

Chciałbym "zbindować" sobie wysyłanie peta do ataku pod środkowym przyciskiem myszy, ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Może mi ktoś pomóc?

Z góry dziękuję za pomoc.

Autor:  Zychoo [ 16 sty 2007, 20:47 ]
Tytuł: 

Czy jest jakis mod w dzisiejszych czasach, ktory robi makra dla huntera? Kiedys, dawno temu byl taki ktory pozwalal na latwe zbindowanie np:
1. mark + wszystkie shoty
2. pet + shot
3. concusive/wing clip w zaleznosci od dystansu
4. fd/trap (wiem, wiem, teraz trapy sie stawia w combat WTF:)
5. odwolywal peta po scater shocie albo po lodowce

i wiele, wiele innych ;-]

Przyklad funkcji. Wystarczylo w makrze wpisac:
/aimedshot
i mod juz wiedzial, ze ma:
1. Sprawdzic czy jest mark i jesli nie to postawic
2. odpalic Aimed shota i puscic peta

Wiem, zaraz ktos powie, ze dla nubow, ale ja nubem jestem i lubie takie easy mode.

Autor:  spider666 [ 17 sty 2007, 10:34 ]
Tytuł: 

Kiedyś robił to Zorlen ale z nowymi zasadami blizza co do makr / addonów nie mogą one podejmować decyzji logicznych w czasie combatu... już nie da się takiego ez mode :)

Autor:  Araye [ 17 sty 2007, 11:15 ]
Tytuł: 

Teraz poprostu hunter musi juz cos umiec :). Wtedy to easy mode - easy mode huntera i bylo wogle slodko i przyjemnie. :D

Teraz na szczescie zrezygnowali z takiego stanu rzeczy i dobrze.

Co do buff dmg huntera to jest super. :)

Btw. ja jako hunter mam easy mode z shamanami nawet teraz, pogralem troche pvp i jestem zachwycony zmianami huntera ( duzy dmg peta + szybkosc + arcane ktory zadaje wieksza czesc obrazen i tak jakos przekraczam na luzie na ab 100k dmg done ). Chyba ze koles full T3 to juz nie jest tak rozowo ale T2 na loozie da sie zabic.

Tylko ze hunterem stane i ok jak nie wejdzie druid lub rogal to mam na all easy ( chociaz teraz auto nie ma wysylania i markowania :) ) mode, magow i lockow to juz wogle, jak out of mana daje ise zabic albo pije. To sa moje obserwacje po 30 AB, 30 WSG i okolo 20 AV.

Jednak wole warriora bo hunterem jest too easy.

Autor:  Brodaty [ 17 sty 2007, 11:58 ]
Tytuł: 

Araye napisał(a):
.....
Tylko ze hunterem stane i ok jak nie wejdzie druid lub rogal to mam na all easy ( chociaz teraz auto nie ma wysylania i markowania :) ) mode, magow i lockow to juz wogle, jak out of mana daje ise zabic albo pije. To sa moje obserwacje po 30 AB, 30 WSG i okolo 20 AV.

Jednak wole warriora bo hunterem jest too easy.


Hyh? Niby czemu masz problem z rogue? Na AB rogue ginie szybciej nawet niż magik od strzał.
Jakże nie ma auto wysyłania i markowania? Pierwsza rzecz jaką zrobiłem to była zmiana atak-macro na:
/cast hunter mark (rank X)
/petattack
/startattack
i zbindowanie pod klawisz 1. To macro jest jeszcze prostsze niż było kiedykolwiek

edit: z pamięci pisałem, w rzeczy samej trzeba składnie trzymać co do joty

Autor:  Izaak [ 17 sty 2007, 12:33 ]
Tytuł: 

/cast Hunter's Mark(rank X)
/petattack
/startattack

teraz dziala. Dzięki, niezle macro.

Autor:  Brodaty [ 17 sty 2007, 12:56 ]
Tytuł: 

Otóż jest jedna wada tego makra. Tzw. initial aggro idzie na ciebie nie na zwierzaka, bo strzał zawsze ląduje szybciej niż dobiegnie zwierzak. Czyli jest to raczej do pvp niż do farmowania.
Przy farmieniu też go używam oczywiście, bo mi się nigdy nie chciało kombinować nad czymś innym.
Wtedy to robię tak że:
1. Macro jw.
2. Arcane + multi
3. FD
4. Dystans i Arcane + multi, mob leży
albo, jeśli moby słabsze:
1. Macro jw.
2. Arcane + multi
3. I dokończyć melee
Tylko że co kilka mobów trzeba siąść i się napić.

W rajdach zawsze trzeba sobie podmienić makro na jakieś inne, w zależności jaki raid, etc. U nas np. Main Assist ma wyłączność na stawianie marka na mobie do ubicia. Choć powinien postawić rajd ikonę raczej.
Btw, czy ktoś zna komendę do postawienia rajd ikony na mobie?

Autor:  Izaak [ 17 sty 2007, 15:10 ]
Tytuł: 

Można to znacznie uprościć.

Ja teraz korzystam z uproszczonej wersji, czyli:

/cast Hunter's Mark(rank X)
/petattack

Później czekam aż złapie mobka i dopiero atakuje.

Strona 8 z 34 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team