MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

nowy temat o palu:)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=10480
Strona 8 z 15

Autor:  Bodziu [ 7 sty 2005, 14:10 ]
Tytuł: 

Ale sie Was Panowie fajnie czyta ;DDD

Prosze wiecej ;-)

ps. nie ma to jak burzliwe dyskusje - I love it !

Autor:  Logan [ 7 sty 2005, 14:14 ]
Tytuł: 

Zgadzam się Bodziu :D

Czekam na następny watek. Może tym razem ankieta :" Twój ulubiony wątek o paladynach?"

Autor:  Lowen [ 7 sty 2005, 14:16 ]
Tytuł: 

Azzie nie dokonca masz racje.. Jezeli Pal jest jedynym tankiem w grupie to napewno nie bedzie tak skuteczny jak War ale nie jest bezuzyteczny w roli tanka. Ma aure ktora obnizy threat priesta o bodajze 30% (na moim lvl-u), ma seala i judgment ktory rowniez wytwarza dodatkowy hate. Takze z trzymaniem aggro nie jest u niego tak zle. Natomiast prawda jest ze co 2 pally w pt to nie jeden :]

PS. Szkoda ze healing pala nie wytwarza dodatkowego hate. Wtedy byloby cacy :wink:

Autor:  Khebeln [ 7 sty 2005, 14:24 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
zawsze grałeś postaciami overpowered, a że często to sa casterzy to już inna sprawa, po prostu stopień trudności pomiędzy easy a good mode i do przodu szpanując jakimiś podejrzanymi screenami i opowieściami.

Warrior ma taunta którym w krótkim czasie może odebrać każdego mobka od healera czy kogoś innego, jedno uderzenie specjalne które zmusza mobka do atakowania warriora przez następne 6s, jeden okrzyk (cooldown 30min niestety) który agruje wszystko w najbliższej okolicy + do tego dobry damage, okrzyki demoralizing shout które tez budują hate, kilka uderzeń aoe lub na kilka mobków w okolicy co też buduje hate.
Nie mówiąc o kombinacji mass agroo z okrzyku + retaliaton po którym wyświetla się np. 300-400dps - ale to cheat w sumie ;) No i mocny healing wtedy potrzebuje ;).

Więc sorry Khebeln ale paladyn to żaden tank :(


Palladyn tez ma taunta jakbyś nie widział.

PS: Lov też bym chciał by tak robił ułatwiło by to mi robote :)

Autor:  Khebeln [ 7 sty 2005, 14:27 ]
Tytuł: 

Azzie napisał(a):

Widac ze grasz wiekszosc czasu z jedna osoba (rogue) a o walce z pelna grupa (i priestem) masz pojecie mizerne...

A


90% czasu gram z 5 osobowym team. JA Pld, rogue, druid, hunter i czasami priest. Wiec nie pleć głupot.

Autor:  Mark24 [ 7 sty 2005, 14:27 ]
Tytuł: 

widać nie doczytałem, a na ten temat thottbot milczy ani w skillach, ani w talentach nie ma żadnego "taunt"

Autor:  Lowen [ 7 sty 2005, 14:30 ]
Tytuł: 

Bo to sie nie nazywa taunt tylo seal of fury i judgment of fury


PS. no i spojrz na blessing of salvation nie mowiac o zabawkach inzyniera typu advanced target dummy

Autor:  kluczyk [ 7 sty 2005, 14:34 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Nie mówiąc o kombinacji mass agroo z okrzyku + retaliaton po którym wyświetla się np. 300-400dps - ale to cheat w sumie ;)

Jaki cheat? A co ci po retaliation jak wszytkie moby poleca na priesta? ;)
Piercing Howl + Retaliation i 20 mobów leży martwych ;)

Autor:  Mark24 [ 7 sty 2005, 14:34 ]
Tytuł: 

no i taunt to to nie jest :)

Autor:  Khebeln [ 7 sty 2005, 14:34 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
widać nie doczytałem, a na ten temat thottbot milczy ani w skillach, ani w talentach nie ma żadnego "taunt"


Polecam zakup dobrych okularów :wink:
http://www.thottbot.com/index.cgi?k=937

Tu masz link to Tothbota z tauntem palladyna. Dodam ze to jest podstawowa wersja. Najskuteczniejsze z 2h i rozwinieciem talentów w seal of fury aby ataki powodowały znacznie więcej thread. Ze nie wspomnę o blesing of salvation który odpoweidznio przygotowany (5talentów w advanced blesing of salvation) masz -50% do threat jaki generujesz gdy rzucisz to na kogoś innego.

I kto teraz bzdury plecie ?

Ps: Nie jest taunt ? To co atrapa ? Przeczytaj sobie deskrypcje. Skilami palladyna są jego seals w porównaniu do twoich skili które uzywają rage.

Autor:  Lowen [ 7 sty 2005, 14:36 ]
Tytuł: 

no nie jest to typowy taunt :) ale majac jakas dobra bron dwureczna szybko sciagniesz aggro

Autor:  Khebeln [ 7 sty 2005, 14:37 ]
Tytuł: 

Ja zwykle sciagam po 2 machnieciach mieczem nawet jak mob był obity do 50%hp. :)

Autor:  Xanth [ 7 sty 2005, 14:39 ]
Tytuł: 

Kilka mobow jednoczesnie?

X.

Autor:  Lowen [ 7 sty 2005, 14:40 ]
Tytuł: 

Z moiich krotkich doswiadczen daje sobie rade w 100% z aggro 2 mobow. Dlatego jak nie ma wara dobrze miec drugiego pala w ekipie

Autor:  Mark24 [ 7 sty 2005, 14:41 ]
Tytuł: 

Khebeln - tak zajebiste jak cała twoja klasa, ale ja w dalszym ciągu nie widzę taunta. Owszem podbija to hate jaki generujesz ale NIE JEST TO TAUNT. Taunt jest natychmiastowy.
A biorąc pod uwagę, że pal robi 50% damagu ze swojego poor melee damagu (mowa o PvE) w porównaniu z warriorem to powiedzmy że wyrównuje to poziom hate do warriorowskiego uzyskanego tylko i wyłącznie z hitowania.

Autor:  Khebeln [ 7 sty 2005, 14:42 ]
Tytuł: 

Tylko jezeli uzyje jugment of fury a potem uzyje consecration/holy wrath. Siedzą jak przyklejone. :)

Ale przyznam ze ściaganiem wielu mobów na siebie lepiej sobie radzi warrior, lecz z 2-3 mobami palladyn nie ma żadnego problemu aby je kontrolować aby siedziały na tobie. Ale trzeba się namęczyć troszke wtedy.

Autor:  Lowen [ 7 sty 2005, 14:45 ]
Tytuł: 

Mark nie ma co sie wyklocac. Wszyscy wiedza ze Pal to jest support tank i nigdy nie bedzie lepszy od wara. Ale wierz mi ze w walce potrafi skutecznie sciagnac aggro z 2 mobow. Blessing of salvation z talentami obnizy wytwarzanie aggro przez czlonka ekipy o 50% do tego seal i justice of fury i mob jest juz na tobie. Powtarzasz to dla drugiego moba i masz juz 2. Z wieksza iloscia mobow sobie skutecznie nie poradzi ale to nie jest main tank.

Zreszta ja robie w ten sposob: jak jestesmy w instance i widzimy ze szykuje sie wieksza walka rzucam na wstepie ulepszone target dummy i wszystkie moby wkurwione rzucaja sie na lalke. W tym czasie cale pt tlucze jednego moba na smierc a potem bierze sie za drugiego. Po zabiciu 2 lalka juz jest zniszczona i zostaje zajac sie reszta

Autor:  Khebeln [ 7 sty 2005, 14:45 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
Khebeln - tak zajebiste jak cała twoja klasa, ale ja w dalszym ciągu nie widzę taunta. Owszem podbija to hate jaki generujesz ale NIE JEST TO TAUNT. Taunt jest natychmiastowy.
A biorąc pod uwagę, że pal robi 50% damagu ze swojego poor melee damagu (mowa o PvE) w porównaniu z warriorem to powiedzmy że wyrównuje to poziom hate do warriorowskiego uzyskanego tylko i wyłącznie z hitowania.


Mark nie filozofuj, tylko podaj twarde dane. Faktem jest ze bez problemu daje sobie radę jako tank, moze jako warrior jest to łatwiejsze ale co za róznica jeżeli działa ?

PS: TO jest taunt działa przy kazdym uderzeniu. To tak jakbyś ty klikał taunt co 2s. :)

Autor:  Postal [ 7 sty 2005, 14:49 ]
Tytuł: 

wiekszosc palow zle gra, pal nie nadaje sie na pierwszego tanka! pal jest do supportu/leczenie/blessy/aury ;] moze czasami przyjac role 2 tanka w party ale nigdy nie moze byc pierwszym :) po 1 zle trzyma agrro
po 2 jak jest bity przez moby to jest zbyt bardzo skupioiny na sobie i czasami nie widzi zeby rzucic leczenie na kogos czy protectiona czy BoS ;)
pozatym pal smierdzi :) all

Autor:  Lowen [ 7 sty 2005, 14:51 ]
Tytuł: 

hehe, ale wy nienawidzicie tego Pala :D

Strona 8 z 15 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team