Ja czasami mam odczucie że mówimy o dwóch różnych rzeczach.
cytat "gdy się obracam widze róznice" -> to chyba dla tego, że wtedy nie ma 30 fpsów.
Jeśli masz vs to co mówilem wcześniej jednak klatka na jedno odświeżanie zazwyczaj mam to zawsze włączone chyba, że gra nie może chodzić na min. 60 przy max all + AA/AF max to nie włanczam tego i wtedy obraz jest gorszy, niż na vs i 60 (panel u mnie).
Powiem to tak jak @Dwutlenek od wielu lat licze fps'y i wiele razy w ścisłej czołówce polskiej ceny 3DMark, oraz innych rankingach benchmark.pl (ale już się nie ścigam - zniechęcił mnie komputronik
)i powiem tak jak Dwutlenek absolutnie nie widze różnicy powyżej 30 fpsów.
między 50, a 100 różnica Desh napisałeś, kurde chciałbym się z Tobą zgodzić. Podejrzewam, że każdy mówi z was o średnich klatkach. Zróbcie prostą rzecz spróbujcie znaleść w grze miejsce o najniższej licznie klatek, jest to najczęściej (WoW Ogrimmar jak schodzisz z latacza i idziesz do AH i masz dogrywanie postaci -> jak masz 30 fps'ów i płynny obraz poskacz sobie ustaw myszke na maxa (czułość) masz 30 to jestes hero
nie masz to znaczy że nie masz 30, a że w grze ci pisze 40-50 to nie oznacza że masz 30. Ja mówie o skrajnych klatkach. Dla tego jak ktoś gra i ma 40 i sie cieszy a potem jak sie obraca ma 11 to fakt grać się nie da. Możecie to jeszce sprawdzic w zergu w TM lub na raidzie. Jam przy 50 postaciach robisz skoki i salta i masz 30 to masz to co Ci trzeba.
Absolutnie nie ma różnicy poza 30 a 60 o ile nie ma VS. Jeśli jest jedna klatka na 1 cykl odswierzania to wymagane jest 60 dla panelu 80-120 dla CRT monitora. Tyle na ten temat.