MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Irytujące Alliance
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=13819
Strona 8 z 11

Autor:  Archon [ 23 cze 2005, 15:36 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Archon napisał(a):
Chodzili mnie o to ze jak mam blessing of might, seal of command sa to dwa podstawowe buffy ktore zwiekszaj dmg w moim bulidzie szaman robi puf i znikaja castuje je na nowo on znowu robi puf i znikaja z tego co wiem ja trace na to wiecej many niz on, a bez tych buffow to zadaje dmg smieszny bardzo.

Szaman stawia totemy, a ty jednym ciosem robisz puf i znika, a szaman musi mane na to wydac jesli chce byc znow zbuffowany. Proste.


Nie rozmawiamy teraz o tym co ja moge tylko spenser twierdzi ze na wszystko jest kontra tez chce sie dowiedziec jak wyglada ta kontra w tym przypadku...

Autor:  PROsi4k [ 23 cze 2005, 15:37 ]
Tytuł: 

sa dwa wyjscia palem albo giniesz albo shild + heartstone :FFF szaman zjada pala na sniadanie ... sry ale taka prawda :)

Autor:  Huragan [ 23 cze 2005, 15:46 ]
Tytuł: 

PROsi4k napisał(a):
... przeciez szamani nie sa imba jak cie jebna 3 x z rzedu albo spowolnai tak ze stoisz prawie w miejscy,


no widzisz, szaman moze jebnac shockiem 3 razy i juz jest bez many... spowolnic cie moze co najwyzej ale nie zatrzymac jak inne klasy :)

Cytuj:
nosza maile i maja heala


niom, palek nosi plate i tez ma heale i to duzo lepszego bo za shieldem sie moze schowac :)

Cytuj:
przeciez kazdy ma lepsze skile od nigo ;)


tu sie zgodze.. kazda inna klasa ma lepsze skille od szamana.. szaman ma ich duzo ale kazdy jest sredni... szaman to taka hybryda, niby wszystko ale wszystko kiepskie :>

Cytuj:
jakby tego bylo malo to ci spierdola w postaci wilczka :x


wilczek nie jest odporny na nic, mozesz go zatrzymac i robic z nim co chcesz :) a wilczek nawet nie moze na ciebie shocka rzucic :>

gdzie tu IMBA ja sie pytam ? :)

PROsi4k napisał(a):
taa to jest prawda ale zeby zniszczyc totem warriorem z ar musze go jebnac a to 4s stracone a szaman moze mnie bic :F

a niech trafi windfurry :o


Po co niszczyc i tracic czas ? Wyjdz poza zasieg totemu, zasieg totemy maja tylko 20 yardow :>
Windfurry ??? oj tam, przesadzacie, wy za to macie crity lepsze :) Jedno moje windfurry tak jak twoj jeden crit :>

Autor:  PROsi4k [ 24 cze 2005, 07:55 ]
Tytuł: 

@HURAGAN:
1. Nosi maile = jaka postac moze rzucac czary / healowac sie / wskrzeszac i nosi maile... mozna przyrownac tylko palladyna ale pala nie ucieknie i nie wskrzesi sie nie ma rzdnego spowolnienia prucz jednego stuna.
2. windfurry / windfurry totem. Nie dosc ze solo jak cie jebnie z winda i siada mu kryty (a siadaja) to w party totem zabija poprostu jest zajebisty.
3. spowolnienie ... łatwo sie mowi wyjdz poza zasieg ala zanim wyjde jestem spowolniony a ty se mozesz w wilczka i papa albo sie healowac.
4. purge ten skill jest bardzo pr0 tylko trzeba o nim pamietac ze sie go ma
5. malo many ... pfff malo many ale jak dobrze wykozystasz to starczy bez problemu na solo gorzej jak masz 2 zabic.
6. zagraj kim innym jak powiedzial kolega z forum a wtedy mozemy pogadac o skillu bo pisac ze ktos jest n00b bo mowi ze shaman jest imba kazdy umie a ja ci mowie ze shaman w bardzo dobrych rekach robi cuda niewidy chyba ze ja naprawde noob jestem :F polecam gre aliance zebys mogl spotkac shamana ;) mowie o dobrym shamanie

Pozatym ja nie placze ze nie daje rady tylko mowie ze shaman. dla mnei jest na 2 miescu w klasach ktore wyrzynaja w dobrych rekach

Podaj mi 1 postac co daje taka przewage w teamie jak shaman!!!??? i sprostuj odrazu!!!

Autor:  tomugeen [ 24 cze 2005, 08:15 ]
Tytuł: 

Problem jest taki, ze alliance nie zna high level shamanow, a jak zna, to tylko teoretycznie i wydaje im sie, ze robi w tym samym czasie cala mase rzeczy [cast,melee,heal i cos tam jeszcze]. Z palem nie ma takiego problemu, bo poza tym, ze nie zawsze wiem, ktory seal sobie wrzuca [patrzac na grafike] to generalnie wiem co robi, a robi zwykle consecration i stuna ^^.
Ta przewaga jest swietna w BG, gdzie shamani swietnie robia za ze transport flagi, mimo, ze nie maja nic, co sciaga z nich slow i immobilize [bo totemik to moze postawic szaman bez flagi i na jedno wyjdzie]. Duzo lepszy jest imho mag w asyscie priesta, ktorzy razem 90% efektow sobie wylacza, zamroza, sfearuja a jak trzeba to blinkie sie mag. Tak samo dr00d, ktory jest szybszy, a jak trzeba to wiecej przetrzyma. O sztafecie 2 rogue z preparation nie wspomne ^^.
Uczepilem sie Warsong, bo byl kiedys whine, ze shaman sa imba tam itd. i o dziwo rzeczywiscie shaman jest swietny tam, ale wynika to tylko z tego, ze ally nie wie,jak go ugryzc [a ugryzc go latwo]

W skrocie mowiac pala jest bardziej klopotliwy dla przeciwnej frakcji niz pala, co nie czyni go wcale lepszym, tylko bardziej wymagajacym.



PS. Boze, dajcie komus w hordzie mozliwosc dispelowania poza priestem, to chyba najwieksza zaleta pala PvE

Autor:  Mark24 [ 24 cze 2005, 08:17 ]
Tytuł: 

1. czyli pal > shaman, plate, shieldy, healing, stuny > spowolnienie
2. windfurry nic nie daje, zobaczcie w praniu jak wygląda windfury i co robi a potem piszcie, dodatkowy atak co 10s, tyle co połowa trashblade, lub trinket hands of coś_tam.
3. stun pala > spowolnienie shamana

Warrior robi cuda niewidy. Wczoraj miałem duelik z 2x pala lvl60 i jednego zabiłem, gdyby nie bliskość cmentarza i to, że zdeadzony pal wrócił to może i drugiego bym zabił. A nie użyłem żadnego skilla na timerze 30min, podczas gdy pałki wytrzaskały się ze swoich lohów.
Potem farmowaliśmy oko grupą 15-osobową z damage meterem. Grałem w moim PvP secie i robiłem damage większy od rogue (byłem na drugim miejscu, może 1 pod koniec). Critic prawie 30% (a crit warriora to ~1500, execute za ~2500), ciosy po 400-700HP, do tego dodaj 5910HP, Plate, charge, intercept, unarmy, shouty, overpowery itd. i masz prawdziwą imbą.
2 x rogue na lvl60 jak mnie konkretnie nie będzię stunowało i nie będzie odbiegało to padnie w ciągu 6s (3s na każdego).

Autor:  PROsi4k [ 24 cze 2005, 08:20 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
W skrocie mowiac pala jest bardziej klopotliwy dla przeciwnej frakcji niz pala, co nie czyni go wcale lepszym, tylko bardziej wymagajacym.


Popraw bo nie wiem czy dobrze rozumie :F

Autor:  PROsi4k [ 24 cze 2005, 08:23 ]
Tytuł: 

Mark od pewnoego czasu nie licze sie z twoim zdnaiem a dzis mnie zabiles ... stun pala > spowolnienie shama :o
co to za bzdura jade lepiej na wakacje bo zaczynam sie denerwowac :F

Dozobaczyska za 1 miech :F

teraz se piszcie co chcecie nie bede sie juz czepial ;)

Autor:  Mark24 [ 24 cze 2005, 08:27 ]
Tytuł: 

dokładnie stun paladyna > spowolnienie shamana

Ja się z twoim zdaniem w ogóle nie liczę bo na razie nic sensownego nie napisałeś.

Autor:  tomugeen [ 24 cze 2005, 08:28 ]
Tytuł: 

PROsi4k napisał(a):
tomugeen napisał(a):
W skrocie mowiac pala jest bardziej klopotliwy dla przeciwnej frakcji niz pala, co nie czyni go wcale lepszym, tylko bardziej wymagajacym.

Popraw bo nie wiem czy dobrze rozumie :F

Wydawalo mi sie, ze troszke niescisle napisalem. Malo spalem i rezz sickness mnie dorwala.

Chodzilo mi o to, ze shaman nie jest lepszy w tym wzgledzie, ze jest jakis overpower w stosunku do paladyna, ale wydaje mi sie, ze horda zna lepiej paladyna niz alianci shamana. Zreszta ja do dzis nie wiem, jakiego shocka wali we mnie shaman^^. Po prostu shamana sie troszke trudniej nauczyc [takie mam obserwacje]

Autor:  PROsi4k [ 24 cze 2005, 08:33 ]
Tytuł: 

Najlepiej jak horda sie wypowiada o shamanie a aliance o palladynie / przeciez to sie mija z celem ... spadam bo zaraz miautobus pitnie. a nie mam swiftness potionow ani blinka :F hearstona tez mam do nie tego miasta :F

Autor:  whiteman [ 24 cze 2005, 08:35 ]
Tytuł: 

Co wy robicie z mojego płaczącego topica? Jak możecie? :D :lol: :wtf:

A tak poważnie, wydaje mi się że dyskusja nad pojedynczymi skillami szamana jest bez sensu, bo nie w pojedynczych skillach tkwi jego siła.

Nie bez powodu szaman nazywany jest Jack-of-all-trades. Właśnie w połączeniu wszystkich skilli jest moc.

Autor:  tomugeen [ 24 cze 2005, 08:36 ]
Tytuł: 

Totez napisalem, ze mimo, ze horda nie zna pala doglebnie, to zna go i tak lepiej niz ally shamana.

milych wakacji.

Autor:  PROsi4k [ 24 cze 2005, 08:36 ]
Tytuł: 

Nie ftroncaj sie ... NARA!! :P

Autor:  PROsi4k [ 24 cze 2005, 08:37 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):

milych wakacji.


Nawzajem niech ci sie dropy darzom :F

Autor:  Mark24 [ 24 cze 2005, 08:46 ]
Tytuł: 

bo co by nie mówić ale shaman jest klasą dosyć skomplikowaną, natomiast finezja w grze paladynem sprowadza się do włączenia ataku i healowania od czasu do czasu, jak rogue nam wjeżdża na plecy to odpalamy kombos shield + heartstone. Co tam więcej trzeba wiedzieć...

A tak naprawdę totemy shamana są bardzo podobne do blessów/sealów paladyna.

Autor:  whiteman [ 24 cze 2005, 09:02 ]
Tytuł: 

IMHO paladynem można się fajnie bawić tylko trzeba mieć trochę cierpliwości. Sealów jest sporo, można je swobodnie zmieniać, możliwości ataku dużo, stunów z tego co pamiętam 2 rodzaje, do tego skill pozwalający poświęcić się żeby uratować życie innemu z party, healing i dispell. Tylko dmg zastraszająco mały, poza tym fajna klasa nawet. Co nie zmienia faktu że połowa nią grająca ma < 14 lat i Shield + HS.

Apropos: wczoraj natknąłem się na jakiegoś pala pod SFK. No to go siek siek, życie mu spada, więc shield i uciekł do instance :D. Nowy system gry palem: shield + instance :lol:.

Autor:  Yog-Sothoth [ 24 cze 2005, 09:08 ]
Tytuł: 

To jest normalne, ale ja widzialem lepsza sytuacje pod Stratholme Baron, stoimy przy samym porcie do instanca, zonuje sie dwarf pal no to go tluczemy, a ten zamiast uciekac do srodka to zarzuca tarcze i wybiega na zewnatrz O_o Oczywiscie zaraz za brama padl..

Autor:  Archon [ 24 cze 2005, 09:39 ]
Tytuł: 

whiteman napisał(a):
IMHO paladynem można się fajnie bawić tylko trzeba mieć trochę cierpliwości. Sealów jest sporo, można je swobodnie zmieniać, możliwości ataku dużo, stunów z tego co pamiętam 2 rodzaje, do tego skill pozwalający poświęcić się żeby uratować życie innemu z party, healing i dispell. Tylko dmg zastraszająco mały, poza tym fajna klasa nawet. Co nie zmienia faktu że połowa nią grająca ma < 14 lat i Shield + HS.

Apropos: wczoraj natknąłem się na jakiegoś pala pod SFK. No to go siek siek, życie mu spada, więc shield i uciekł do instance :D. Nowy system gry palem: shield + instance :lol:.


Co z tego ze sealow jest sporo jak uzywalny w pvp jest jeden.
Nowy system gry roldzem sap i sprint stealh hs hihi lol omg
:roll:

Autor:  Mark24 [ 24 cze 2005, 09:45 ]
Tytuł: 

a po co HS? rogue nie musi się HS-ować wystarczy ze wejdzie w stealth.

Wczoraj zabiłem jakiegoś skubańca, to podbiegał sapował mnie i tak w kółko. dwa razy się pomylił i dwa razy jeszcze padł ;) A potem mi się znudziło...

Strona 8 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team