MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rogue - Pseudo faq poradnik
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=15177
Strona 8 z 115

Autor:  simo [ 9 lut 2006, 20:43 ]
Tytuł: 

Piszac o swordach tez mialem na mysli, ze zawsze rogal musi zaczac. Tzn jesli zacznie od stunu w stealthcie to juz ma przewage. Nie chodzilo mi o atak "na wariata".

Co do warriora mam tez jednego na 47 i jest to zdecydowanie moja ulubiona klasa jesli chodzi o klimat i styl walki. Podoba mi sie, ze nie uzywa zadnych trucizn, stunow, tanich sztuczek, ze bazuje jedynie na swojej sile i broni... Ot taka najbardziej rzeczywista klasa ze wszystkich. Brak wszystkich bajerow, ktore pozwalalyby mu na efektywniejsza postawe 1vs1, dodaje mu realizmu.

Naprawde chetnie gralbym wojem, ale mialem dosc notorycznych meczarni w pvp...Dlatego zaczalem rogala, ktorym gra mi sie latwiej i przyjemniej. Moze droga jest jednak zostac przy klasie, ktora byla pierwszym wyborem i nauczyc sie grac ?

Autor:  Jarosos [ 9 lut 2006, 21:37 ]
Tytuł: 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/rogue/talents.html?31532010500010003000000000000000000055005100033120010

Naprawde polecem ten build, bordzo dobry, ale :)
-musisz miec 60 lvl
-byc doswiadconym rogulcem zeby wykozystac jego mozliwosci
-grac po stronie hordy (najlepiej ale niekoniecznie)
-i miec miecz lub pale ze speedem 2,8+dlaczego zaraz powiem.

Jeden z lepszych skili rogala a mianowicie hemorrhage, ktory jest kluczem w tym buildzie nie zostal znerfiony znormalizowany znaczy :) i im wolniejsza bron tym lepiej, przy AP bodajze 700-800 (nie pamietam dokladnie) jego dmg jest wiekszy od ss`a a kosztuje tylko 35energii, szkoda tylko ze jest tak gleboko w dup.. subtlety znaczy :]
Idealny na stunlock dlatego mowilem ze lepiej horda.

A co do rupture to jest to idealny skill na palkow prot warkow w polaczeniu z dedly psn.

Ps: ten ostatni punkcik sobie mozecie wsadzic gdzie tam chcecie
Ps2:jezeli byla o tym juz mowa to sry ale jestem w pracy i nie mam za bardzo czasu dokladnie calego tematu przesledzic
pozdro

Autor:  MacDwain [ 9 lut 2006, 21:40 ]
Tytuł: 

simo napisał(a):
Podoba mi sie, ze nie uzywa zadnych tanich sztuczek, ze bazuje jedynie na swojej sile i broni...


To chyba nie wykupiłes skilla overpower...

Autor:  simo [ 9 lut 2006, 23:27 ]
Tytuł: 

No ale co ma jedno do drugiego bo nie bardzo rozumiem ? Overpower dlatego, ze jest po dodge to ma byc tania sztuczka ?

Autor:  MacDwain [ 9 lut 2006, 23:36 ]
Tytuł: 

Ja powiem "Tak" - Ty powiesz "Nie" - więc nie ma się o co kłócić.

Pozdro

Autor:  Deshroom [ 10 lut 2006, 09:57 ]
Tytuł: 

powiem tak, jak widac w stopce mam 4 klasy.
Warrior jest zdecydowanie "najtrudniejszy w obsłudze", dodatkowo warriorem grasz cała walke w real time, nie ma żadnych pauz typu owca czy stun. Pomylisz sie to jesteś trup :wink:

simo napisał(a):
Rogal na daggery to jest dla mnie lamka i szmatka nic wiecej... Podchodzisz do goscia i noz w plecy... ot za bardzo mi sie kojarzy z najgorszymi cechami jakimi czlowiek moze soba reprezentowac...


simo napisał(a):
Piszac o swordach tez mialem na mysli, ze zawsze rogal musi zaczac. Tzn jesli zacznie od stunu w stealthcie to juz ma przewage. Nie chodzilo mi o atak "na wariata".


simo, ja uważam za atakowanie stunem ze stealtha za niehonorowe i bardzo je lubie, nie widze różnicy w honorowości pomiędzy ambushem i CS. ciesze sie ze ty widzisz bo możesz zaatakowac honorowo a ja atakuje lamersko 8)

Autor:  Fabianek [ 10 lut 2006, 10:24 ]
Tytuł: 

ech, Sword/mace rogue z AR owszem sprawdza sie lepiej np. vs warek bo swordy i macki maja wiekszy bialy dmg niz daggery a warek ma sporo hp i armoru a takze przy combat build masz jakze wspaniala umiejetnosc zwana riposte co kosztuje chyba 5 czy 10 energi zadaje konkretny dmg a do tego disarmuje przeciwnika. Ale polecam zdjecie np. dobrego priesta z tym buildem poprostu nie da rady bo sword/mace nie ma burst dmg ktory ci tu jest potrzebny. Mowie o outdoor pvp (tak mam rogue na servie pvp i wiem co mowie :P) a nie o BG bo bg to co innego. Rogue zostal zrobiony na 1v1 i to jego power a jak sie kreci wokol ciebie 10-20 przeciwnikow to ci nie pomoze ani adrenaline rush, ani blade flurry ani cold blood ani preparation, ani vanish (bo napewno masz dota na sobie) ani evasion jedyne co moze pomodz to sprint jak nie masz hamstringa (lub innego smiecia zwalniajacego) na sobie.

sinu wiesz moj dagger rogue na lv 24 ubstukal maga lv31 na duelu, a na lv 31 ubil sword rogue lv 39 na bg i co z tego powodu mam mowic ze dagger build uber alles? nie poprostu moi przeciwnicy to byly lamy

Autor:  simo [ 10 lut 2006, 11:03 ]
Tytuł: 

Desh ja widze roznice... w pisaniu o "niehonorowym" rogue mialem na mysli atak w plecy niz atak ze stealtha. Wiadomo, ze grajac rogalem ataku ze stealht nie mozna uniknac bo to jest podstawa dla tej klasy. Mozna to zrobic w plecy albo i nie, ja akurat wariantu w plecy nie lubie, napisalem dlaczego. Kazdy niech gra jak lubi.

Autor:  Deshroom [ 10 lut 2006, 11:08 ]
Tytuł: 

simo napisał(a):
Desh ja widze roznice... w pisaniu o "niehonorowym" rogue mialem na mysli atak w plecy niz atak ze stealtha. Wiadomo, ze grajac rogalem ataku ze stealht nie mozna uniknac bo to jest podstawa dla tej klasy. Mozna to zrobic w plecy albo i nie, ja akurat wariantu w plecy nie lubie, napisalem dlaczego. Kazdy niech gra jak lubi.
lol, ty nie piszesz że jak lubi tylko że dagger rogue to lama i szmata :P

dodatkowo jak dla mnie to sam sobie zaprzeczasz. chyba że naprawde widzisz różnice pomiędzy ambushem a zestunowaniem kogos i okładaniem go ile wlezie :lol:

Dobra, masz racje.
Niech każdy gra jak chce, pograsz może zmienisz zdanie

Autor:  Fabianek [ 10 lut 2006, 11:10 ]
Tytuł: 

simo napisał(a):
Mozna to zrobic w plecy albo i nie, ja akurat wariantu w plecy nie lubie, napisalem dlaczego.


a wiesz ze atakujac w plecy atak nie moze byc z parowany i chyba z dodghe'owany? (missniety moze byc nadal)

Autor:  Deshroom [ 10 lut 2006, 11:15 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
simo napisał(a):
Mozna to zrobic w plecy albo i nie, ja akurat wariantu w plecy nie lubie, napisalem dlaczego.


a wiesz ze atakujac w plecy atak nie moze byc z parowany i chyba z dodghe'owany? (missniety moze byc nadal)
musze to koniecznie sprawdzić.
generalnie moje duele na endgame sprzecie zwylke wygladaly tak że jak wszystko mu weszło to poprostu umierałem, ale jak miał missa , dodge, parry to rozwalałem jak szmate mając 10% HP
wychodziło pół na pół

dla woja dodge i defense to świetna obrona przed rogalem :wink:

Autor:  Fabianek [ 10 lut 2006, 11:18 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
musze to koniecznie sprawdzić.


poczytaj forum rogue, szczegolnie blue posty ;-) dlatego BS jest taki imba bo nie moze byc z parowany ( i chyba ) dodge'owany bo wlasnie idzie w plecy ;-)

Autor:  Deshroom [ 10 lut 2006, 11:19 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
Deshroom napisał(a):
musze to koniecznie sprawdzić.


poczytaj forum rogue, szczegolnie blue posty ;-) dlatego BS jest taki imba bo nie moze byc z parowany ( i chyba ) dodge'owany bo wlasnie idzie w plecy ;-)
no własnie kotłuje googla. masz coś ? link ?

Autor:  Fabianek [ 10 lut 2006, 11:27 ]
Tytuł: 

http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/patch-130.html

Previously, in many cases, a Block, Parry, or Dodge was translated into a "Miss," thus causing confusion over actual miss rates. We've made the following changes in an attempt to be more clear as to what is actually happening in combat:

* Block: All creatures will now report a Block on attacks from the front, reducing damage caused instead of converting the attack into a "Miss." Creatures will no longer be able to Block attacks from behind.
* Dodge: Every time a creature Dodges, it will report a Dodge. We will no longer translate a creature's Dodge of a rear attack to a "Miss."
* Parry: All creatures will now report a Parry on attacks from the front instead of translating them into a "Miss." Creatures will no longer be able to Parry attacks from behind.

oki moze byc za dodge'owany ale nie moze byc zparrowany ani zblockowany

Autor:  Deshroom [ 10 lut 2006, 11:31 ]
Tytuł: 

super ale czekaj bo ja jestem noob. miss vs +hit, +crit vs + def, a na dodga ? crit ?
chodzi mi jaki współczynik zmniejsza ten drugi u przeciwnika - konkretnie chodzi mi o dodge

Autor:  Fabianek [ 10 lut 2006, 11:33 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
super ale czekaj bo ja jestem noob. miss vs +hit, +crit vs + def, a na dodga ? crit ?
chodzi mi jaki współczynik zmniejsza ten drugi u przeciwnika - konkretnie chodzi mi o dodge


hit vs dodge afair ale musialbym sprawdzic, dopoki bedziesz rogue ubieral w itemy +agi to nie bedziesz mial problemow z hitami parry etc.


a swoja droga bardzo ciekawie wyglada duel dagger rogue rank14 vs MT prot bwl warrior. kiedy rogue crituje po 300 z bs lol

Autor:  Robus [ 10 lut 2006, 12:55 ]
Tytuł: 

zawsze na takiego mozna uzyc skila ktorego sie nie uzywa ;P

mam tu na mysli expose armor ;)

Autor:  MacDwain [ 10 lut 2006, 13:00 ]
Tytuł: 

Tłumaczyli to na forum Blizza.
Przykładowo - masz 20% na miss, 20% na crit, 60% na hit.
Zakładasz item + 5% crit i +5% hit

Szansa na crit - 25%, szansa na miss - 15% - szansa na hit - 60%. Każdy 1% krytyka obniza szanse na trafienie przeciwnika, każdy 1% hit zaniża szansę, że będziesz miał missa na przeciwniku - troche to głupie ale tak to działa.

Autor:  Deshroom [ 10 lut 2006, 13:09 ]
Tytuł: 

i wszystko jasne , dziekuje :wink:

Autor:  MacDwain [ 10 lut 2006, 13:13 ]
Tytuł: 

Cholera, dzisiaj w nocy, koło 3, czytałem jakiegoś blue posta w tym temacie i za cholere nie moge go znaleźć, a szkoda, bo było tam pare rzeczy jeszcze wyjaśnione...

EDIT: Mam :)

+toHit items subtract from your miss%.

So, ignoring all defensive actions (Block/Parry/Dodge/etc..) if I have 20% crit chance, 20% miss chance, and 60% hit chance and I equip an item that gives me +5% toHit and +5% crit, my stats become 25% crit, 15% miss chance, 60% hit chance.

New hit chance = (Original hit%) + (toHit modifiers) - (crit modifiers)
60% + 5% - 5% = 60%

New crit chance = (Original crit%) + (crit modifiers)
20% + 5% = 25%

New miss chance - (Original miss%) - (toHit modifiers)
20% - 5% = 15%

Edit 2: A co mi tam - niech każdy ma i czyta:
Stats At lvl 60

29 Agi = 1% Crit vs a lvl 60 enemy with 300 defensive skill
( 1 Agi = 0.034482758621% crit )
14.5 Agi = 1% Dodge versus a lvl 60 enemy with 300 weapon skill
( 1 Agi = 0.068965517241% Dodge )
1 Agi = 1 Attack Power
1 Agi = 2 Armour
1 Str = 1 Attack Power

How Hit chance affects Crit chance, as written by blizzard :
http://forums-en.wow-europe.com/thread. ... &p=1&tmp=1

Stat Bonus% for all classes, as written by blizzard :
http://forums-en.wow-europe.com/thread. ... &p=1&tmp=1

---------------------------------------------
at lvl 60, Defence / Weapon skill vs lvl 60 monsters

+5 Defence = +0.2% Parry +0.2% Dodge
( +1 Defence = +0.04% Parry +0.04% Dodge )
+5 Weapon skill = +0.2% to hit, +0.2% to Crit
( +1 Weapon skill = +0.04% to hit, +0.04% to Crit )

---------------------------------------------
Attack power calculation vs damage

14 AP = 1 dps

Actual damage added = Weapon speed * DPS
(slower weapon = more damage added from AP)

Example : 504 AP = (504/14) = +36 DPS
If weapon speed = 3 Sec, then Damage added = 3*36 = 108 (both min and max)
If weapon speed = 1.4 Sec, then Damage added = 1.4*36 = 50.4 (both min and max)

---------------------------------------------
Instant attacks, AP calculation

Instant attacks use a fixed "speed" for AP calculation, instead of your weapon speed.

Meaning that for instant attacks, such as Sinister Strike:
Damage = Weapon Damage + SS Bonus + ( (AP/14) * Fixed Speed )
instead of:
Damage = Weapon Damage + SS Bonus + ( (AP/14) * Weapon Speed )

Daggers : 1.7 Sec
1H Swords / Maces / Axes / Fist weapons : 2.4 Sec
2H Swords / Maces / Axes / Polearms : 3.3 Sec

---------------------------------------------
Stealth and Stealth Detection

Stealth works just like any other "skill" such as defence and weapon skil.
The only difference is that you dont need to "work" on stealth, you simply get +5 skill per player leve.

At LvL 60, you have 300 Stealth skill.
1 point Master of Deception = +3 Skill
5 points Master of Deception = +15 Skill
Shadowmeld Racial Stealth bonus = +5 Skill
Whisperwalk / Nightscape Boots = +5 Skill
1.9 Epic Cloak enchant = +5 Skill

Theoretical limit = 330, or lvl 66 Stealth. (Presuming lvl 60 player level limit)
Theoretical limit after expansion = lvl 76 Stealth.

Stealth Detection
At level 60, you have 300 stealth detection.
The user will attempt to "detect" any hidden players and creatures in a 180 Degree semi circle in front of them.

Catseye ultra goggles : +18 skill
Bloodvine Lens : +10
Catseye Elixir : +10
Hunter track hidden : +30
Warlock Felhunter (paranoia) : +30
Druid PvP Gloves : +10
Human racial (Perception) : +50


See here for more info on stealth.
http://forums-en.wow-europe.com/thread. ... &p=1&tmp=1

Quest & Mob Level colors.
http://forums-en.wow-europe.com/thread. ... &p=1&tmp=1

Strona 8 z 115 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team