mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 235 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 134
Dołączył(a): 13.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 01:58 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
hmm healing done nie, ale na kanale droodowym idzie % overhealing.

Jestem ciekaw jak obliczacie ten procent... No offence ale nie ma technicznie takiej mozliwosci. Chyba, ze chodzilo poprostu o czyste strzaly kto overhealuje za duzo?

Z drugiej strony statsy healing done w zaden sposob tez nie odzwierciedlaja skilla danego healera. Dobry healer zawsze bedzie sie staral leczyc tylko w miare potrzeby, zeby oczywiscie przypadkiem nie zlapac aggro.


_________________
Olo - Undead Priest armory
Tempest @ Balnazzar-EU

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 02:12 
Cytuj  
olokkm napisał(a):
Z drugiej strony statsy healing done w zaden sposob tez nie odzwierciedlaja skilla danego healera. Dobry healer zawsze bedzie sie staral leczyc tylko w miare potrzeby, zeby oczywiscie przypadkiem nie zlapac aggro.

Healerzy to wiedza, ale jak taki rogue widzi jednego healera przez 5 raidow ciagle w top 3 healed, to uwaza go za lepszego ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 03:01 
Cytuj  
Spamowac healingami na trashmobach to kazdy potrafi. Dobrego healera sie poznaje na bossach gdzie walki trwaja 10+ minut i taki healer umiejetnie wykorzystuje swoja mane a nie po minucie walki krzyczy out of mana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 09:07 
Cytuj  
przemyslałem to :P
każda klasa ma FUNKCJE widoczną (tank tankuje healer leczy) a rogal biega dookoła i wali, ale warrior tez wali.
spamowanie dmg meters to oczywiscie przechwałki ale niejednokrotnie ludzie nie mają swiadomości ze tak dobrze im idzie bo 55% każdego moba zabija rogal :P

mysle że rewolucja dla tanka byłby mod ujawniający kto ile overhealuje - pewnie nikt by nie leczył :lol:


_________________
psn

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 09:24 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
przemyslałem to :P
każda klasa ma FUNKCJE widoczną (tank tankuje healer leczy) a rogal biega dookoła i wali, ale warrior tez wali.
spamowanie dmg meters to oczywiscie przechwałki ale niejednokrotnie ludzie nie mają swiadomości ze tak dobrze im idzie bo 55% każdego moba zabija rogal :P

mysle że rewolucja dla tanka byłby mod ujawniający kto ile overhealuje - pewnie nikt by nie leczył :lol:


To kiedys tak bylo desh, teraz to hunterzy ownz, pozniej rogale, warki i magowie. Troche sie to wyrownalo, nie ma takich przepasci jak kiedys. A co do overheala - jak mi nigdy many nie brakuje, to co mam sie wstrzymywac. A dmgmettery to fajny dodatek, jednak NIGDY nie powinien byc wyznacznikiem, kto jest lepszym, bo nie uwzglednia CC, ktore jest bardzo wazne


_________________
Nie mam pomyslu na signature

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 09:29 
Cytuj  
ja wiem że w end game to jest :
warrior z sulfurustem potem rogue z thunderfury potem 2 hunterów 1 mag jeden rogue i reszta magów
Hunterzy są imba ale na lvlu nooba rogal to bite 55% :P

Ja zdaje sobie sprawe jak słaba klasą jest rogue, ale co tam joby uszlachetniają podobno :wink:

dmg nie powinien być wyznacznikiem ale jako tank we wczesnym MC przeganiałem tylko magma totem wiec to nieco irytujace :P


_________________
psn

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 10:42 
Cytuj  
olokkm napisał(a):
Fabianek napisał(a):
hmm healing done nie, ale na kanale droodowym idzie % overhealing.

Jestem ciekaw jak obliczacie ten procent... No offence ale nie ma technicznie takiej mozliwosci. Chyba, ze chodzilo poprostu o czyste strzaly kto overhealuje za duzo?


ORLY??? polecam mod o nazwie recap

Deshroom napisał(a):
mysle że rewolucja dla tanka byłby mod ujawniający kto ile overhealuje - pewnie nikt by nie leczył :lol:


taki mod juz jest nazywa sie recap (to taki ego meter na sterydach)


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 10:52 
Cytuj  
Recap uzywałem tylko zeby wiedziec że "dziś wieczorem zginąłem w instansie 17 razy" :P


_________________
psn

***

Posty: 665
Dołączył(a): 22.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 10:55 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
olokkm napisał(a):
Fabianek napisał(a):
hmm healing done nie, ale na kanale droodowym idzie % overhealing.

Jestem ciekaw jak obliczacie ten procent... No offence ale nie ma technicznie takiej mozliwosci. Chyba, ze chodzilo poprostu o czyste strzaly kto overhealuje za duzo?


ORLY??? polecam mod o nazwie recap

Deshroom napisał(a):
mysle że rewolucja dla tanka byłby mod ujawniający kto ile overhealuje - pewnie nikt by nie leczył :lol:


taki mod juz jest nazywa sie recap (to taki ego meter na sterydach)

Recap jest do dupy, bo nie ma synchronizacji.

***

Posty: 513
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 13:08 
Cytuj  
hmm... tak sie wlasniezastanawiam... czy przez overhealowanie macie na mysli healowanie za np. 2000 jak tankowi brakuje 500hp do fulla?

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 13:10 
Cytuj  
Venomo napisał(a):
hmm... tak sie wlasniezastanawiam... czy przez overhealowanie macie na mysli healowanie za np. 2000 jak tankowi brakuje 500hp do fulla?


tak


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 13:16 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
Venomo napisał(a):
hmm... tak sie wlasniezastanawiam... czy przez overhealowanie macie na mysli healowanie za np. 2000 jak tankowi brakuje 500hp do fulla?


tak
a klikanie non stop jak ma 100% HP i ogladanie telewizji to nie jest Overheal ?

wiem że group buttons ma taka funkcje ze moze dobierac rank heala tak żeby nie overhealować a jak ma 100% czy 90% to canceluje heala wogóle.
czyli follow i pies może wciskać aby non stop :D


_________________
psn

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 13:20 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Fabianek napisał(a):
Venomo napisał(a):
hmm... tak sie wlasniezastanawiam... czy przez overhealowanie macie na mysli healowanie za np. 2000 jak tankowi brakuje 500hp do fulla?


tak
a klikanie non stop jak ma 100% HP i ogladanie telewizji to nie jest Overheal ?


jesli masz mana conservate to nie :) bo canceluje ci sie heal na chwile przed rzuceniem


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 13:21 
Cytuj  
przeczytaj mój post - cały :P


_________________
psn

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 13:29 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
przeczytaj mój post - cały :P


no przeczytalem nie uzywam group buttons wiec nie wiem o czym piszesz, po za tym dalsza czesc twojego posta to twoierdzenie a nie pytanie, a na pytanie ci odpisalem :P


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 13:42 
Cytuj  
Prevent Overhealing -- This option will change a heal spell to another heal spell that more closely matches the amount of damage the target has taken. It can be overridden by holding Ctrl when clicking a button.

Cancel Spellcast if Target is Healed -- This will cancel your spellcast if the target's lost health becomes less than the amount you set for the Cancel Spellcast Threshold.


http://www.discordmods.com/cgi-bin/page ... age=readme

dobry mod niszczy zabawe prieestem dlatego został na lvl 37 :P


_________________
psn

***

Posty: 513
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:14 
Cytuj  
afaik nawet jak cos uleczy ci 4000 hp w momencie w ktorym brakowalo ci te 100 hp, dostanie tyle samo agro ile dostalby po uleczeniu cie za 100...

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:20 
Cytuj  
Venomo napisał(a):
afaik nawet jak cos uleczy ci 4000 hp w momencie w ktorym brakowalo ci te 100 hp, dostanie tyle samo agro ile dostalby po uleczeniu cie za 100...


jakis blue post o tym?

a tak wogle my rozmawiamy o overhealing


_________________
Noregoth active
Flonoe, Milea retired

***

Posty: 513
Dołączył(a): 21.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:42 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
Venomo napisał(a):
afaik nawet jak cos uleczy ci 4000 hp w momencie w ktorym brakowalo ci te 100 hp, dostanie tyle samo agro ile dostalby po uleczeniu cie za 100...


jakis blue post o tym?

a tak wogle my rozmawiamy o overhealing


gdzies o tym czytalem... teraz nie moge znalzezc, nvm...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2006, 15:44 
Cytuj  
Venomo napisał(a):
Fabianek napisał(a):
Venomo napisał(a):
afaik nawet jak cos uleczy ci 4000 hp w momencie w ktorym brakowalo ci te 100 hp, dostanie tyle samo agro ile dostalby po uleczeniu cie za 100...


jakis blue post o tym?

a tak wogle my rozmawiamy o overhealing


gdzies o tym czytalem... teraz nie moge znalzezc, nvm...
ale przecież na logike skoro założenie bąbelka w ostatnim momencie powoduje że mob biegnie do priesta a nie do tanka oznacza że samo uzywanie powoduje agro a nie "zużywanie"


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 235 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.