MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Zul-Gurub https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=15447 |
Strona 8 z 12 |
Autor: | olokkm [ 14 lut 2006, 01:58 ] |
Tytuł: | |
Fabianek napisał(a): hmm healing done nie, ale na kanale droodowym idzie % overhealing.
Jestem ciekaw jak obliczacie ten procent... No offence ale nie ma technicznie takiej mozliwosci. Chyba, ze chodzilo poprostu o czyste strzaly kto overhealuje za duzo? Z drugiej strony statsy healing done w zaden sposob tez nie odzwierciedlaja skilla danego healera. Dobry healer zawsze bedzie sie staral leczyc tylko w miare potrzeby, zeby oczywiscie przypadkiem nie zlapac aggro. |
Autor: | tomugeen [ 14 lut 2006, 02:12 ] |
Tytuł: | |
olokkm napisał(a): Z drugiej strony statsy healing done w zaden sposob tez nie odzwierciedlaja skilla danego healera. Dobry healer zawsze bedzie sie staral leczyc tylko w miare potrzeby, zeby oczywiscie przypadkiem nie zlapac aggro.
Healerzy to wiedza, ale jak taki rogue widzi jednego healera przez 5 raidow ciagle w top 3 healed, to uwaza go za lepszego ;] |
Autor: | Pio [ 14 lut 2006, 03:01 ] |
Tytuł: | |
Spamowac healingami na trashmobach to kazdy potrafi. Dobrego healera sie poznaje na bossach gdzie walki trwaja 10+ minut i taki healer umiejetnie wykorzystuje swoja mane a nie po minucie walki krzyczy out of mana. |
Autor: | Deshroom [ 14 lut 2006, 09:07 ] |
Tytuł: | |
przemyslałem to każda klasa ma FUNKCJE widoczną (tank tankuje healer leczy) a rogal biega dookoła i wali, ale warrior tez wali. spamowanie dmg meters to oczywiscie przechwałki ale niejednokrotnie ludzie nie mają swiadomości ze tak dobrze im idzie bo 55% każdego moba zabija rogal mysle że rewolucja dla tanka byłby mod ujawniający kto ile overhealuje - pewnie nikt by nie leczył |
Autor: | lutus [ 14 lut 2006, 09:24 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): przemyslałem to
każda klasa ma FUNKCJE widoczną (tank tankuje healer leczy) a rogal biega dookoła i wali, ale warrior tez wali. spamowanie dmg meters to oczywiscie przechwałki ale niejednokrotnie ludzie nie mają swiadomości ze tak dobrze im idzie bo 55% każdego moba zabija rogal mysle że rewolucja dla tanka byłby mod ujawniający kto ile overhealuje - pewnie nikt by nie leczył To kiedys tak bylo desh, teraz to hunterzy ownz, pozniej rogale, warki i magowie. Troche sie to wyrownalo, nie ma takich przepasci jak kiedys. A co do overheala - jak mi nigdy many nie brakuje, to co mam sie wstrzymywac. A dmgmettery to fajny dodatek, jednak NIGDY nie powinien byc wyznacznikiem, kto jest lepszym, bo nie uwzglednia CC, ktore jest bardzo wazne |
Autor: | Deshroom [ 14 lut 2006, 09:29 ] |
Tytuł: | |
ja wiem że w end game to jest : warrior z sulfurustem potem rogue z thunderfury potem 2 hunterów 1 mag jeden rogue i reszta magów Hunterzy są imba ale na lvlu nooba rogal to bite 55% Ja zdaje sobie sprawe jak słaba klasą jest rogue, ale co tam joby uszlachetniają podobno dmg nie powinien być wyznacznikiem ale jako tank we wczesnym MC przeganiałem tylko magma totem wiec to nieco irytujace |
Autor: | Fabianek [ 14 lut 2006, 10:42 ] |
Tytuł: | |
olokkm napisał(a): Fabianek napisał(a): hmm healing done nie, ale na kanale droodowym idzie % overhealing. Jestem ciekaw jak obliczacie ten procent... No offence ale nie ma technicznie takiej mozliwosci. Chyba, ze chodzilo poprostu o czyste strzaly kto overhealuje za duzo? ORLY??? polecam mod o nazwie recap Deshroom napisał(a): mysle że rewolucja dla tanka byłby mod ujawniający kto ile overhealuje - pewnie nikt by nie leczył
taki mod juz jest nazywa sie recap (to taki ego meter na sterydach) |
Autor: | Deshroom [ 14 lut 2006, 10:52 ] |
Tytuł: | |
Recap uzywałem tylko zeby wiedziec że "dziś wieczorem zginąłem w instansie 17 razy" |
Autor: | Zoltan [ 14 lut 2006, 10:55 ] |
Tytuł: | |
Fabianek napisał(a): olokkm napisał(a): Fabianek napisał(a): hmm healing done nie, ale na kanale droodowym idzie % overhealing. Jestem ciekaw jak obliczacie ten procent... No offence ale nie ma technicznie takiej mozliwosci. Chyba, ze chodzilo poprostu o czyste strzaly kto overhealuje za duzo? ORLY??? polecam mod o nazwie recap Deshroom napisał(a): mysle że rewolucja dla tanka byłby mod ujawniający kto ile overhealuje - pewnie nikt by nie leczył taki mod juz jest nazywa sie recap (to taki ego meter na sterydach) Recap jest do dupy, bo nie ma synchronizacji. |
Autor: | Venomo [ 14 lut 2006, 13:08 ] |
Tytuł: | |
hmm... tak sie wlasniezastanawiam... czy przez overhealowanie macie na mysli healowanie za np. 2000 jak tankowi brakuje 500hp do fulla? |
Autor: | Fabianek [ 14 lut 2006, 13:10 ] |
Tytuł: | |
Venomo napisał(a): hmm... tak sie wlasniezastanawiam... czy przez overhealowanie macie na mysli healowanie za np. 2000 jak tankowi brakuje 500hp do fulla?
tak |
Autor: | Deshroom [ 14 lut 2006, 13:16 ] |
Tytuł: | |
Fabianek napisał(a): Venomo napisał(a): hmm... tak sie wlasniezastanawiam... czy przez overhealowanie macie na mysli healowanie za np. 2000 jak tankowi brakuje 500hp do fulla? tak wiem że group buttons ma taka funkcje ze moze dobierac rank heala tak żeby nie overhealować a jak ma 100% czy 90% to canceluje heala wogóle. czyli follow i pies może wciskać aby non stop |
Autor: | Fabianek [ 14 lut 2006, 13:20 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): Fabianek napisał(a): Venomo napisał(a): hmm... tak sie wlasniezastanawiam... czy przez overhealowanie macie na mysli healowanie za np. 2000 jak tankowi brakuje 500hp do fulla? tak jesli masz mana conservate to nie bo canceluje ci sie heal na chwile przed rzuceniem |
Autor: | Deshroom [ 14 lut 2006, 13:21 ] |
Tytuł: | |
przeczytaj mój post - cały |
Autor: | Fabianek [ 14 lut 2006, 13:29 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): przeczytaj mój post - cały
no przeczytalem nie uzywam group buttons wiec nie wiem o czym piszesz, po za tym dalsza czesc twojego posta to twoierdzenie a nie pytanie, a na pytanie ci odpisalem |
Autor: | Deshroom [ 14 lut 2006, 13:42 ] |
Tytuł: | |
Prevent Overhealing -- This option will change a heal spell to another heal spell that more closely matches the amount of damage the target has taken. It can be overridden by holding Ctrl when clicking a button. Cancel Spellcast if Target is Healed -- This will cancel your spellcast if the target's lost health becomes less than the amount you set for the Cancel Spellcast Threshold. http://www.discordmods.com/cgi-bin/page ... age=readme dobry mod niszczy zabawe prieestem dlatego został na lvl 37 |
Autor: | Venomo [ 14 lut 2006, 15:14 ] |
Tytuł: | |
afaik nawet jak cos uleczy ci 4000 hp w momencie w ktorym brakowalo ci te 100 hp, dostanie tyle samo agro ile dostalby po uleczeniu cie za 100... |
Autor: | Fabianek [ 14 lut 2006, 15:20 ] |
Tytuł: | |
Venomo napisał(a): afaik nawet jak cos uleczy ci 4000 hp w momencie w ktorym brakowalo ci te 100 hp, dostanie tyle samo agro ile dostalby po uleczeniu cie za 100...
jakis blue post o tym? a tak wogle my rozmawiamy o overhealing |
Autor: | Venomo [ 14 lut 2006, 15:42 ] |
Tytuł: | |
Fabianek napisał(a): Venomo napisał(a): afaik nawet jak cos uleczy ci 4000 hp w momencie w ktorym brakowalo ci te 100 hp, dostanie tyle samo agro ile dostalby po uleczeniu cie za 100... jakis blue post o tym? a tak wogle my rozmawiamy o overhealing gdzies o tym czytalem... teraz nie moge znalzezc, nvm... |
Autor: | Deshroom [ 14 lut 2006, 15:44 ] |
Tytuł: | |
Venomo napisał(a): Fabianek napisał(a): Venomo napisał(a): afaik nawet jak cos uleczy ci 4000 hp w momencie w ktorym brakowalo ci te 100 hp, dostanie tyle samo agro ile dostalby po uleczeniu cie za 100... jakis blue post o tym? a tak wogle my rozmawiamy o overhealing gdzies o tym czytalem... teraz nie moge znalzezc, nvm... |
Strona 8 z 12 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |