MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Zul-Gurub
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=15447
Strona 8 z 12

Autor:  olokkm [ 14 lut 2006, 01:58 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
hmm healing done nie, ale na kanale droodowym idzie % overhealing.

Jestem ciekaw jak obliczacie ten procent... No offence ale nie ma technicznie takiej mozliwosci. Chyba, ze chodzilo poprostu o czyste strzaly kto overhealuje za duzo?

Z drugiej strony statsy healing done w zaden sposob tez nie odzwierciedlaja skilla danego healera. Dobry healer zawsze bedzie sie staral leczyc tylko w miare potrzeby, zeby oczywiscie przypadkiem nie zlapac aggro.

Autor:  tomugeen [ 14 lut 2006, 02:12 ]
Tytuł: 

olokkm napisał(a):
Z drugiej strony statsy healing done w zaden sposob tez nie odzwierciedlaja skilla danego healera. Dobry healer zawsze bedzie sie staral leczyc tylko w miare potrzeby, zeby oczywiscie przypadkiem nie zlapac aggro.

Healerzy to wiedza, ale jak taki rogue widzi jednego healera przez 5 raidow ciagle w top 3 healed, to uwaza go za lepszego ;]

Autor:  Pio [ 14 lut 2006, 03:01 ]
Tytuł: 

Spamowac healingami na trashmobach to kazdy potrafi. Dobrego healera sie poznaje na bossach gdzie walki trwaja 10+ minut i taki healer umiejetnie wykorzystuje swoja mane a nie po minucie walki krzyczy out of mana.

Autor:  Deshroom [ 14 lut 2006, 09:07 ]
Tytuł: 

przemyslałem to :P
każda klasa ma FUNKCJE widoczną (tank tankuje healer leczy) a rogal biega dookoła i wali, ale warrior tez wali.
spamowanie dmg meters to oczywiscie przechwałki ale niejednokrotnie ludzie nie mają swiadomości ze tak dobrze im idzie bo 55% każdego moba zabija rogal :P

mysle że rewolucja dla tanka byłby mod ujawniający kto ile overhealuje - pewnie nikt by nie leczył :lol:

Autor:  lutus [ 14 lut 2006, 09:24 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
przemyslałem to :P
każda klasa ma FUNKCJE widoczną (tank tankuje healer leczy) a rogal biega dookoła i wali, ale warrior tez wali.
spamowanie dmg meters to oczywiscie przechwałki ale niejednokrotnie ludzie nie mają swiadomości ze tak dobrze im idzie bo 55% każdego moba zabija rogal :P

mysle że rewolucja dla tanka byłby mod ujawniający kto ile overhealuje - pewnie nikt by nie leczył :lol:


To kiedys tak bylo desh, teraz to hunterzy ownz, pozniej rogale, warki i magowie. Troche sie to wyrownalo, nie ma takich przepasci jak kiedys. A co do overheala - jak mi nigdy many nie brakuje, to co mam sie wstrzymywac. A dmgmettery to fajny dodatek, jednak NIGDY nie powinien byc wyznacznikiem, kto jest lepszym, bo nie uwzglednia CC, ktore jest bardzo wazne

Autor:  Deshroom [ 14 lut 2006, 09:29 ]
Tytuł: 

ja wiem że w end game to jest :
warrior z sulfurustem potem rogue z thunderfury potem 2 hunterów 1 mag jeden rogue i reszta magów
Hunterzy są imba ale na lvlu nooba rogal to bite 55% :P

Ja zdaje sobie sprawe jak słaba klasą jest rogue, ale co tam joby uszlachetniają podobno :wink:

dmg nie powinien być wyznacznikiem ale jako tank we wczesnym MC przeganiałem tylko magma totem wiec to nieco irytujace :P

Autor:  Fabianek [ 14 lut 2006, 10:42 ]
Tytuł: 

olokkm napisał(a):
Fabianek napisał(a):
hmm healing done nie, ale na kanale droodowym idzie % overhealing.

Jestem ciekaw jak obliczacie ten procent... No offence ale nie ma technicznie takiej mozliwosci. Chyba, ze chodzilo poprostu o czyste strzaly kto overhealuje za duzo?


ORLY??? polecam mod o nazwie recap

Deshroom napisał(a):
mysle że rewolucja dla tanka byłby mod ujawniający kto ile overhealuje - pewnie nikt by nie leczył :lol:


taki mod juz jest nazywa sie recap (to taki ego meter na sterydach)

Autor:  Deshroom [ 14 lut 2006, 10:52 ]
Tytuł: 

Recap uzywałem tylko zeby wiedziec że "dziś wieczorem zginąłem w instansie 17 razy" :P

Autor:  Zoltan [ 14 lut 2006, 10:55 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
olokkm napisał(a):
Fabianek napisał(a):
hmm healing done nie, ale na kanale droodowym idzie % overhealing.

Jestem ciekaw jak obliczacie ten procent... No offence ale nie ma technicznie takiej mozliwosci. Chyba, ze chodzilo poprostu o czyste strzaly kto overhealuje za duzo?


ORLY??? polecam mod o nazwie recap

Deshroom napisał(a):
mysle że rewolucja dla tanka byłby mod ujawniający kto ile overhealuje - pewnie nikt by nie leczył :lol:


taki mod juz jest nazywa sie recap (to taki ego meter na sterydach)

Recap jest do dupy, bo nie ma synchronizacji.

Autor:  Venomo [ 14 lut 2006, 13:08 ]
Tytuł: 

hmm... tak sie wlasniezastanawiam... czy przez overhealowanie macie na mysli healowanie za np. 2000 jak tankowi brakuje 500hp do fulla?

Autor:  Fabianek [ 14 lut 2006, 13:10 ]
Tytuł: 

Venomo napisał(a):
hmm... tak sie wlasniezastanawiam... czy przez overhealowanie macie na mysli healowanie za np. 2000 jak tankowi brakuje 500hp do fulla?


tak

Autor:  Deshroom [ 14 lut 2006, 13:16 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
Venomo napisał(a):
hmm... tak sie wlasniezastanawiam... czy przez overhealowanie macie na mysli healowanie za np. 2000 jak tankowi brakuje 500hp do fulla?


tak
a klikanie non stop jak ma 100% HP i ogladanie telewizji to nie jest Overheal ?

wiem że group buttons ma taka funkcje ze moze dobierac rank heala tak żeby nie overhealować a jak ma 100% czy 90% to canceluje heala wogóle.
czyli follow i pies może wciskać aby non stop :D

Autor:  Fabianek [ 14 lut 2006, 13:20 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
Fabianek napisał(a):
Venomo napisał(a):
hmm... tak sie wlasniezastanawiam... czy przez overhealowanie macie na mysli healowanie za np. 2000 jak tankowi brakuje 500hp do fulla?


tak
a klikanie non stop jak ma 100% HP i ogladanie telewizji to nie jest Overheal ?


jesli masz mana conservate to nie :) bo canceluje ci sie heal na chwile przed rzuceniem

Autor:  Deshroom [ 14 lut 2006, 13:21 ]
Tytuł: 

przeczytaj mój post - cały :P

Autor:  Fabianek [ 14 lut 2006, 13:29 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
przeczytaj mój post - cały :P


no przeczytalem nie uzywam group buttons wiec nie wiem o czym piszesz, po za tym dalsza czesc twojego posta to twoierdzenie a nie pytanie, a na pytanie ci odpisalem :P

Autor:  Deshroom [ 14 lut 2006, 13:42 ]
Tytuł: 

Prevent Overhealing -- This option will change a heal spell to another heal spell that more closely matches the amount of damage the target has taken. It can be overridden by holding Ctrl when clicking a button.

Cancel Spellcast if Target is Healed -- This will cancel your spellcast if the target's lost health becomes less than the amount you set for the Cancel Spellcast Threshold.


http://www.discordmods.com/cgi-bin/page ... age=readme

dobry mod niszczy zabawe prieestem dlatego został na lvl 37 :P

Autor:  Venomo [ 14 lut 2006, 15:14 ]
Tytuł: 

afaik nawet jak cos uleczy ci 4000 hp w momencie w ktorym brakowalo ci te 100 hp, dostanie tyle samo agro ile dostalby po uleczeniu cie za 100...

Autor:  Fabianek [ 14 lut 2006, 15:20 ]
Tytuł: 

Venomo napisał(a):
afaik nawet jak cos uleczy ci 4000 hp w momencie w ktorym brakowalo ci te 100 hp, dostanie tyle samo agro ile dostalby po uleczeniu cie za 100...


jakis blue post o tym?

a tak wogle my rozmawiamy o overhealing

Autor:  Venomo [ 14 lut 2006, 15:42 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
Venomo napisał(a):
afaik nawet jak cos uleczy ci 4000 hp w momencie w ktorym brakowalo ci te 100 hp, dostanie tyle samo agro ile dostalby po uleczeniu cie za 100...


jakis blue post o tym?

a tak wogle my rozmawiamy o overhealing


gdzies o tym czytalem... teraz nie moge znalzezc, nvm...

Autor:  Deshroom [ 14 lut 2006, 15:44 ]
Tytuł: 

Venomo napisał(a):
Fabianek napisał(a):
Venomo napisał(a):
afaik nawet jak cos uleczy ci 4000 hp w momencie w ktorym brakowalo ci te 100 hp, dostanie tyle samo agro ile dostalby po uleczeniu cie za 100...


jakis blue post o tym?

a tak wogle my rozmawiamy o overhealing


gdzies o tym czytalem... teraz nie moge znalzezc, nvm...
ale przecież na logike skoro założenie bąbelka w ostatnim momencie powoduje że mob biegnie do priesta a nie do tanka oznacza że samo uzywanie powoduje agro a nie "zużywanie"

Strona 8 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team