MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rogue revamp
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20187
Strona 8 z 14

Autor:  Besero [ 6 lip 2006, 13:20 ]
Tytuł: 

Wyglada na to, ze dostalem odpowiedz na pytanie, ktore zadalem wczesniej....


The specific thought process for Eviscerate came after a lot of testing the ability and how far it could be scaled respective to the damage output. Theoretically it could be scaled and only provide rogues at the very top end with a marginal improvement, meanwhile everyone else is left with a less poweful ability.

In the end, giving a base increase is going to end up adding more damage than it would have if we scaled the ability, and thus the change was made. Specific work and thought was put into attempting to scale the abilities, but the end product was not enough of an improvement just so it could be said that it scales.

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... ost1290431

Autor:  Besero [ 10 lip 2006, 19:02 ]
Tytuł: 

http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... lents.html

patrzcie i sie cieszcie ;)

moj wstepny faworyt (hemo):

http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0030012100

Ewentualnie zamiast imp rupture wezme setup ;)

Autor:  iniside [ 10 lip 2006, 19:19 ]
Tytuł: 

Czyli za tydzien dwa beda już PTR. <cieszy sie> :P

Autor:  Shadhun [ 10 lip 2006, 19:25 ]
Tytuł: 

Gorszych tych drzewek nie mogli zrobić, cóż jak dla mnie to prawie zero róznic.

Autor:  Besero [ 10 lip 2006, 20:42 ]
Tytuł: 

Shadhun_ napisał(a):
Gorszych tych drzewek nie mogli zrobić, cóż jak dla mnie to prawie zero róznic.


mogli zrobic o wiele gorsze... przeciez od poczatku bylo wiadomo, ze nie bedzie to revamp tylko tweak. Jest lepiej niz mozna bylo zakladac (choc wartosci niektorych umiejetnosci rozczarowuja, ale przyjdzie czas na PRTy i tam nastapi weryfikacja ;) )

Cashasty napisał(a):
http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/rogues2/talents.html?3053001251010003000000000000000000550303100033012100
Hemo Build , co wy na to ?


imp sap zamiast +9% dmg z imp KS?

Autor:  niebezimienny [ 10 lip 2006, 21:27 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
To sa zarty ja pierdole.. Deadliness subtlety 30 pts.

PO JE BA LO ich.


dokladnie, taki fajny talent, a umieszczony w tak debilnym miejscu ze sie zal robi...

Autor:  Postal [ 10 lip 2006, 22:52 ]
Tytuł: 

pierwsze wrazenie jest takie: lol rogue znowu dostali po pupce od devsow kek

Autor:  Icekk [ 10 lip 2006, 23:22 ]
Tytuł: 

Jak dla mnie nic nie wnioslo... teraz zamiast 21/30 beda kombiowac z 0/21/30 :| Czy cos ,przynajmniej mi tak wyszlo. .w combat dobilem do duela speca , a w subie do deadlines i tyle. Zal. :|

Autor:  Robus [ 10 lip 2006, 23:55 ]
Tytuł: 

20/31 przed

20/31 po

sorry, nie ma "po", account frozen od 8 lipca i wszystko wskazuje ze nie ma do czego wracac

a szkoda, pierwsze wrazenie bylo ze pierwszy raz blizzard poslucha community

10% ap w subtlety to wielka pomylka, nikt przy zdrowych zmyslach tego nie wezmie

patrzac na us forum DUZO rogali robi bye bye wowowi, mam nadzieje ze na tyle duzo zeby sie ktos tam piznal czyms ciezkim w leb u tych devsow

Autor:  Postal [ 10 lip 2006, 23:56 ]
Tytuł: 

no nie placz juz tak :lol:

Autor:  Robus [ 10 lip 2006, 23:58 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Postal napisał(a):
no nie placz juz tak :lol:


Czekalismy ponad rok az zrobia cos z nasza klasa, i co zrobili? Rozjebali ja w drobny mak. Szczerze mowiac mogli by sobie darowac te zalosne zmiany i zostawic wszystko tak jak bylo..


to cos sie zmienia??

Autor:  Robus [ 11 lip 2006, 00:06 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Wole zeby nic nie zmieniali jesli maja odpierdalac taka maniane, talenty sa porozrzucane jakby je jakies autystyczne dziecko ukladalo.


no przeciez dla nas nic sie nie zmienia :D

combat/fist przed i po

zero zmian, ten sam problem z kiteowaniem, ten sam probem z outdpsem przez warkow itd :P

nie ma co wyliczac bo w sumie trzeba by przepisac wszystko co bylo pisane ze trza poprawic :P

Autor:  Greeg [ 11 lip 2006, 00:29 ]
Tytuł: 

Blizzard mnie nie zaskoczyl. Mimo, ze sam gram fury warriorem to doskonale wiem, ze ta gra to po prostu world of castercraft.

Review melee klas byly po prostu zalosne. Odnosnie rogali to z tydzien przed kalkulatorem nasmarowali posta o zmianach jakie planuja robic, przez ten tydzien ludzi napisali swoje idee, a blizz i tak zrobil po swojemu i szczesliwil rogali po swojemu - na sile. warrior review to juz w ogole. tam nie bylo zadnej debaty, zmiany dotyczyly drzewka ktore przez nastepne pol roku bylo niegrywalne (itemy to hit nie dzialaly na DW), a czesc innych to nawet male nerfy byly.

Zobaczcie jakie review mial mag. Tak chyba z miesiac ludzie wrzucali swoje pomysly, dopiero potem blizz napisal im co planuja. Potem znow byly ze 2-3 tygodnie i w koncu zaprezentowali zmiany. Bylo ich na oko tyle, ze starczyloby chyba dla wszystkich melee klas.

Narazie jestem happy, ale coraz czesciej spogladam w strone warhammera online bo blizz to po prostu zmusza do grania casterom. wystarczy spojrzec jak clothom rosnie armor. w takim tempie to bede w moim dualwieldzie klepal ich po 500-1000, a oni po 4000 bo w moim gearze mam az 0 resista, w sytuacji gdy ich armor ciagle buffuja.

naprawde, czasem ta gra bywa meczaca.

ps. a na oslode. przynajmniej T3 macie fajny. Zbierzecie i mozecie isc w nim grindowac, pvp, pve,a ja moim warem to T3 po wyjsciu instancji bede mogl zapewne wrzucic do banku... :)

Autor:  kreda [ 11 lip 2006, 00:36 ]
Tytuł: 

W przypadku magow - sluchanie opinii graczy tak? wcielanie ich w zycie? To polecam sprawdzic sugestie ludzi i ile z tego zostalo wprowadzone w zycie. N.p. cale drzewko arcane z tym armor talentem na czele, kolejny nerf AP i inne bezuzyteczne talenty. Oczywiscie, nie mowie zeby magowie dostali nerfa, uwazam ze nas buffneli czy raczej umozliwili elemental build, ale i tak zrobili po swojemu...

Autor:  niebezimienny [ 11 lip 2006, 06:13 ]
Tytuł: 

O kurde ten revamp jest gorszy od revampa magów :O


Cytuj:
Zobaczcie jakie review mial mag. Tak chyba z miesiac ludzie wrzucali swoje pomysly, dopiero potem blizz napisal im co planuja. Potem znow byly ze 2-3 tygodnie i w koncu zaprezentowali zmiany. Bylo ich na oko tyle, ze starczyloby chyba dla wszystkich melee klas.



Mysle, ze lepszym przykladem bylby priest. Blizz wcale nie posluchal magow. Wciaz jak naciskam N i klikam arcane to ogarnia mnie smiech na widok Arcane Resilience.

I wcale nie taki castercraft, bo warlock z tego co wiem, to revamp mial do doopy.

Autor:  Domin [ 11 lip 2006, 07:06 ]
Tytuł: 

No juz nie plakac, niby czego sie spodziewaliscie? Wszystkich zajebistych upgradow w jednym? Po revampie magow i shamanow chyba bylo wiadome ze to jest niemozliwe....kazdy by chcial wszystko na raz. Drzewo Arcane zjebane tak ze kazde z drzew rogali jest boskie w porownaniu.....wiec stfu i nie plakac gdy inni maja 1000 razy gorzej.

Autor:  MagPS [ 11 lip 2006, 08:00 ]
Tytuł: 

Po cholere sie tutaj wypowiadacie?!
Stworzcie sobie temat "Sciana placzu dla panienek" i tam sobie placzcie.
Prawie bym zapomnial...stfu

Cytuj:
world of castercraft


/signed

Autor:  Shadowclaw [ 11 lip 2006, 08:00 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):
No juz nie plakac, niby czego sie spodziewaliscie? Wszystkich zajebistych upgradow w jednym? Po revampie magow i shamanow chyba bylo wiadome ze to jest niemozliwe....kazdy by chcial wszystko na raz. Drzewo Arcane zjebane tak ze kazde z drzew rogali jest boskie w porownaniu.....wiec stfu i nie plakac gdy inni maja 1000 razy gorzej.


A czego sie spodziewasz wy chociaz dostaliście mozliwośc zmiany buildu a my i przed i po mamy dokładnie taki sam wybór.

Pokaż mi rogala który normalnym hitem aka SS critnie cie za 2k tak jak mag np frostboltem gg...

Autor:  Bidderdoo [ 11 lip 2006, 08:17 ]
Tytuł: 

szkoda, ze tak wam skopali humor, ale mnie troche smiech bierze jak przeczytalem pierwsze strony tego tematu :P

nie plakac , ja plakalem pare miesiecy jak magowi dodawali po kazdym patchu cos w stylu nowej ikonki :P

/no offence

Autor:  niebezimienny [ 11 lip 2006, 08:18 ]
Tytuł: 

Tyle ze mag musi najpierw miec ok +500 dmg.

Strona 8 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team