mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 340 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 131
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 28 kwi 2007, 12:31 
Cytuj  
Mirtul napisał(a):
whiteman napisał(a):
http://www.nihilum.eu/image/1967/

Tu jest sporo Legendary items. Fajnie się zapowiada :)

Właśnie nie.
Blizz jest zjebany robiac legendary itemy common jak epic.
Poza tym, czemu tylko weapons sa legendary?


Napisz e-mail do blizza z tym pytaniem to może sie dowiesz.

*

Posty: 64
Dołączył(a): 13.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2007, 12:45 
Cytuj  
Mirtul napisał(a):
whiteman napisał(a):
http://www.nihilum.eu/image/1967/

Tu jest sporo Legendary items. Fajnie się zapowiada :)

Właśnie nie.
Blizz jest zjebany robiac legendary itemy common jak epic.
Poza tym, czemu tylko weapons sa legendary?


Te legendary sa do uzycia tylko w jednej walce i prawdopodobnie znikaja po wyjsciu z tempest Keep, no w kazdym razie nie mozna ich nigdzie indziej uzywac.

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2007, 13:05 
Cytuj  
No własnie - prawdopodobnie wszystkie te 'use' effects beda musialy byc wykorzystane w tej walce w odpowiedni sposob - czyniac ja zapewne bardzo skomplikowana i taktyczna, no i znajac blizza, zbugowana jak cholera.


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2007, 13:07 
Cytuj  
Jerzu napisał(a):
Te legendary sa do uzycia tylko w jednej walce i prawdopodobnie znikaja po wyjsciu z tempest Keep, no w kazdym razie nie mozna ich nigdzie indziej uzywac.

Nic nowego.
Kolejny powod, dla ktorego takie itemy sa bez sensu.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2007, 13:32 
Cytuj  
A ja uważam, że to jest całkiem spoko. Zawsze to jakieś ożywienie i nowe taktyki a nie ciągle to samo.


_________________
whiteman#2717

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2007, 13:47 
Cytuj  
Tez mi taktyki. Wiekszy dps = mniej myslenia.

Rozumiem jakby trzeba bylo uzyc broni z malym dps'em, wtedy jakies taktyki bylyby potrzebne.

*

Posty: 64
Dołączył(a): 13.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2007, 14:21 
Cytuj  
Mirtul napisał(a):
Tez mi taktyki. Wiekszy dps = mniej myslenia.

Rozumiem jakby trzeba bylo uzyc broni z malym dps'em, wtedy jakies taktyki bylyby potrzebne.


Zaloze sie, ze dps tej broni nie ma znaczenia. Ze co, jakies extra 20 dps paru osob uratuje sprawe na imba bossie? Nie. Kluczem sa proce tych przedmiotow i uzycie ich w odpowiednim czasie. Tarcza ktora absorbuje 100k damage w 4s? Znaczy sie, ze bedzie moment, w ktorym tank dostanie lufe za 100k. Odpornosc 50% na shadow? Mozna oczekiwac duzego shadow damage.

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2007, 14:42 
Cytuj  
Jerzu napisał(a):
Mirtul napisał(a):
Tez mi taktyki. Wiekszy dps = mniej myslenia.

Rozumiem jakby trzeba bylo uzyc broni z malym dps'em, wtedy jakies taktyki bylyby potrzebne.


Zaloze sie, ze dps tej broni nie ma znaczenia. Ze co, jakies extra 20 dps paru osob uratuje sprawe na imba bossie? Nie. Kluczem sa proce tych przedmiotow i uzycie ich w odpowiednim czasie. Tarcza ktora absorbuje 100k damage w 4s? Znaczy sie, ze bedzie moment, w ktorym tank dostanie lufe za 100k. Odpornosc 50% na shadow? Mozna oczekiwac duzego shadow damage.


ot co.


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2007, 08:09 
Cytuj  
Gdyby moby byly kontrolowane przez AI a nie przez skrypty to moze bylaby i taktyka..

A tak to tylko rozpracowanie skrypty od drugiej strony i farmienie :P

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2007, 10:14 
Cytuj  
Jerzu napisał(a):
blabla

Nie wiem czy zauwazyles, ale tylko 2 itemy maja "USE". Wiec nadal uwazam, ze tworzenie az tylu przedmiotow na potrzeby 1 walki jest bez sensu.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2007, 10:41 
Cytuj  
Mirtul napisał(a):
Jerzu napisał(a):
blabla

Nie wiem czy zauwazyles, ale tylko 2 itemy maja "USE". Wiec nadal uwazam, ze tworzenie az tylu przedmiotow na potrzeby 1 walki jest bez sensu.


nie ma to jak skrytykowac cos czego nikt na oczy nie widzial :)
"Kolejny dodatek do WoWa to syf, straszne xero i kamien nagrobny dla tej gry" - od razu mi lepiej :D


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2007, 10:47 
Cytuj  
Mirtul napisał(a):
Jerzu napisał(a):
blabla

Nie wiem czy zauwazyles, ale tylko 2 itemy maja "USE". Wiec nadal uwazam, ze tworzenie az tylu przedmiotow na potrzeby 1 walki jest bez sensu.

To "tylko" final boss w tk w koncu. Po co robic cos nowego !

Dalczego bez sensu? Urozmaicenie male jest bez sensu? dodatkowy fun dla ludzi ze chwile beda walczyc jakas nowa super bronia?
Dps ma chance on hit healerzy/casterzy maja albo 50% mniej dmg z fire na cel hela albo on use efekt , zobacz tez tarcze i bronie dla tanka melee dps.. Walka pewnie jest nietypowa i bedzie ciekawiej dzieki tym itemkom...
Martwisz sie o pracownikow blizza ze sie przemeczyli robiac te bronie?
Czy bez sensu bo nie wiedziales ze to sa bronie tylko na jedna walke a pozniej bylo glupio sie przyznac ze krytykujesz nie wiedzac o co chodzi:D?


Ostatnio edytowano 30 kwi 2007, 10:58 przez Vercin, łącznie edytowano 2 razy
*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2007, 10:51 
Cytuj  
Brawo Vercin, zownowales gimbusa !


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2007, 12:10 
Cytuj  
Cytuj:
To "tylko" final boss w tk w koncu. Po co robic cos nowego !

To "tylko" 1 walka.
Cytuj:
Dalczego bez sensu? Urozmaicenie male jest bez sensu? dodatkowy fun dla ludzi ze chwile beda walczyc jakas nowa super bronia?

Po prostu uwazam to za glupote. Dawanie playerom super broni na 10 minut co tydzien jest imo bez sensu.
Cytuj:
Martwisz sie o pracownikow blizza ze sie przemeczyli robiac te bronie?

Nie, mam ich w dupie.
Cytuj:
Czy bez sensu bo nie wiedziales ze to sa bronie tylko na jedna walke a pozniej bylo glupio sie przyznac ze krytykujesz nie wiedzac o co chodzi:D?

Czytaj ze zrozumieniem. Zauwazysz sporo wzmianek w moich postach, z ktorych czysto wynika, ze wiem o co chodzi.
Cytuj:
Dps ma chance on hit healerzy/casterzy maja albo 50% mniej dmg z fire na cel hela albo on use efekt , zobacz tez tarcze i bronie dla tanka melee dps.. Walka pewnie jest nietypowa i bedzie ciekawiej dzieki tym itemkom...

Widoczni inaczej rozumiemy pojecie "ciekawiej".
Prawdopodobnie dlatego, ze ja przedkładam poziom trudności nad durne urozmaicenia na 10 minut.

Cytuj:
nie ma to jak skrytykowac cos czego nikt na oczy nie widzial
"Kolejny dodatek do WoWa to syf, straszne xero i kamien nagrobny dla tej gry" - od razu mi lepiej

Albo pomyliles posty, albo mnie zle zrozumiales. Nigdzie wow'a nie krytykowalem, a do xero dodatkow jaka tbc nic nie mam tak długo jak dostarczaja mi fun.[/quote]

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2007, 12:14 
Cytuj  
Wogole nie potrafisz napisac czmu to niby glupie, durne czy bez sensu. Do tego nie masz pojecia jak wyglada walka...

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2007, 12:18 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Gdyby moby byly kontrolowane przez AI a nie przez skrypty to moze bylaby i taktyka..

A tak to tylko rozpracowanie skrypty od drugiej strony i farmienie :P


Gdyby moby były kontrolowane przez inteligencję, to by sie nie pierdolily z tankiem tylko poszly na healerow...


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki


Posty: 41
Dołączył(a): 13.03.2006
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2007, 12:20 
Cytuj  
Cytuj:
Prawdopodobnie dlatego, ze ja przedkładam poziom trudności nad durne urozmaicenia na 10 minut.


To powiedz mi jak mozna zwiekszac poziom trudnosci bez urozmaicen? Jakie urozmaicenia uwazasz za durne a jakie za genialne?

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2007, 12:22 
Cytuj  
Vercin, mi bardzo przykro, ze zachowujesz sie jak fanboi i nie mozesz zrozumiec, ze kazdy moj post TO MOJA OPINIA.
I napisalem juz wiele razy, czemu uwazam te weapony za glupie, durne i bez sensu. Jak masz cos do dodania to pisz na irc'u , a nie post counta sobie poprawiasz :(

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2007, 12:25 
Cytuj  
Copperfield napisał(a):
To powiedz mi jak mozna zwiekszac poziom trudnosci bez urozmaicen? Jakie urozmaicenia uwazasz za durne a jakie za genialne?

Walka bez broni ? :(
Ta walka bedzie sie roznic tylko cyferkami. 100k absorb na 4 sekundy? Przeciez jest item z bs afair, ktory absorbuje ~2,5k afair.
Same shit, ale ludziom ep33n stanie, bo zrobia wiekszy crit na jednej walce w ciagu tygodnia.

eot dla mnie, bo teraz beda leciec argumenty w moim kierunku ala "you forgot poland"

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2007, 12:30 
Cytuj  
Spoko czyli nawet jak ta walka bedzie super i niepodobna do innych to dalej bez sensu bo sa bronie na 10 minut:D Wspaniala logika: to jak wyglada ta walka i jak bedzie sie wykorzystywac te bronie nie ma dla ciebie znaczenia bo "bronie raz na tydzien na 10 minut sa bez sensu"... Prawie jak"balcerowicz musi odejsc":)
Buffy na loatheb i innych bossach byly za to ok wedlug ciebie mimo ze tez raz na tydzien na 10 minut. JEst to cos nowego i mi sie podoba napewno walka jest ciekawa.


Ostatnio edytowano 30 kwi 2007, 12:33 przez Vercin, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 340 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.