MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Mini poradnik - lvl 60 mage w pvp .
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=9959
Strona 8 z 45

Autor:  cypis [ 3 cze 2005, 06:25 ]
Tytuł: 

Invisibility byl duzo lepszy od zwyklego stealtha rogali. Mozna bylo biegac z normalna predkoscia, praktycznie nie do wykrycia (chyba, ze przez wspomniany detect invis. lockow) i co najlepsze bedac niewidzialnym mozna bylo spokojnie sobie castowac bez problemu np. pyroblasta (ktory byl swietnym czarem dd, to co teraz maja magowie to 1/8 tego czym byl kiedys).
Jesli invis wroci, to na pewno nie w starej formie z bety.

Autor:  sirek [ 3 cze 2005, 08:01 ]
Tytuł: 

fajnie kurde...a jak hunterzy proszą o kamuflaż to nie bo to overpower jest... kurka blaszka :P

Autor:  wisien [ 3 cze 2005, 18:36 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
Invisibility byl duzo lepszy od zwyklego stealtha rogali. Mozna bylo biegac z normalna predkoscia, praktycznie nie do wykrycia (chyba, ze przez wspomniany detect invis. lockow) i co najlepsze bedac niewidzialnym mozna bylo spokojnie sobie castowac bez problemu np. pyroblasta (ktory byl swietnym czarem dd, to co teraz maja magowie to 1/8 tego czym byl kiedys).
Jesli invis wroci, to na pewno nie w starej formie z bety.


buahaha Blizz "na pewno" zostawiłby ten czar :P
lol, przeca to przegiecie było :D
mag lepiej kryje sie od rogue? :x

Autor:  Goatus [ 3 cze 2005, 19:18 ]
Tytuł: 

Mag sie nie "kryje" tylko staje sie niewidzialny.

W ogóle to nie ma o czym gadac, czaru nie ma i nie prędko będzie.

Autor:  Shadhun [ 4 cze 2005, 10:09 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Invisibility byl duzo lepszy od zwyklego stealtha rogali. Mozna bylo biegac z normalna predkoscia, praktycznie nie do wykrycia (chyba, ze przez wspomniany detect invis. lockow) i co najlepsze bedac niewidzialnym mozna bylo spokojnie sobie castowac bez problemu np. pyroblasta (ktory byl swietnym czarem dd, to co teraz maja magowie to 1/8 tego czym byl kiedys).
Jesli invis wroci, to na pewno nie w starej formie z bety.


Wlasnie to jest zabawne, znerfowali pyro poniewaz byl za bardzo smiertelny w polczaeniu z inv, inv zniknelo a pyro zostalo jakie jest :).

Autor:  othello [ 15 lip 2005, 15:00 ]
Tytuł: 

tak mysle o przebudowie mojego maga
i se wykoncypowalem To:

Class: Mage
Level: 60


Arcane Talents (28 points)

# Arcane Focus - 5/5 points
Reduces the chance that the opponent can resist your arcane spells by 10%.

# Improved Arcane Missiles - 5/5 points
Gives you a 100% chance to avoid interruption caused by damage while channeling Arcane Missiles.

# Arcane Concentration - 5/5 points
Gives you a 10% chance of entering a Clearcasting state after any damage spell hits a target. The Clearcasting state reduces the mana cost of your next damage spell by 100%.

# Evocation - 1/1 point
While channeling this spell, your mana regeneration is active and increased by 1500%. Lasts 8 seconds.

# Improved Arcane Explosion - 5/5 points
Reduces the casting time of your Arcane Explosion by 1.5 seconds.

# Improved Mana Shield - 1/2 point
Decreases the mana lost per point of damage taken when Mana Shield is active by 10%.

# Improved Counterspell - 2/2 points
Gives your Counterspell a 100% chance to silence the target for 4 seconds.

# Presence of Mind - 1/1 point
When activated, your next Mage spell with a casting time less than 10 seconds becomes an instant cast spell.

# Arcane Instability - 3/3 points
Increases your spell damage and critical strike chance by 3%.



Frost Talents (0 points)

# None


Fire Talents (23 points)

# Improved Fireball - 5/5 points
Reduces the casting time of your Fireball by 0.5 seconds.

# Impact - 5/5 points
Gives your fire spells a 10% chance to stun the taget for 2 seconds.

# Ignite - 5/5 points
Your critical strikes from fire damage spells cause the target to burn for an additional 40% of your spell's damage over 4 seconds.

# Flame Throwing - 1/2 point
Increases the range of your fire spells by 3 yards.

# Pyroblast - 1/1 point
Hurls an immense fiery boulder that causes 148 to 195 fire damage and an additional 56 damage over 12 seconds.

# Improved Flamestrike - 3/3 points
Increases the critical strike chance of your Flamestrike spell by 15%.


pewniekiem to nic nowego ale... coz niektorzy do tych samych wnioskow dochodza inna droga.

Mass Critical i moze byc calkiem ciekawie :]

Autor:  Macabritzzo [ 18 sie 2005, 08:07 ]
Tytuł: 

too pytaniee jest do wczesniejszego tematuu...wpierw sie rozwija u maga frost czy arcane? ( temat: go go power rangers...you mighty magic mages )

Autor:  othello [ 18 sie 2005, 08:38 ]
Tytuł: 

moim zdaniem niema znaczenia gdyz poczatek gry jest tak latwy ze tak czy siak bedziesz sobie radzil.
moim zdaniem arcane dla arcane missile a potem frost ;) ale moze niech lepiej wypowie sie frost mage a nie fire ;P

Autor:  Mroczny [ 18 sie 2005, 08:54 ]
Tytuł: 

Ja tam nie wiem jaki sens ladowac na poczatku w arcane. Czysty frost i juz. Jedyne sensowne pakowanie talentow w arcane to zmniejszenie cooldowna na aoe, ale jak przeciwnik rzuci counterspella to i tak pozamiatane. Podobnie z arcane missile - spokojnie mozna walnac 3 x frost bolt a przy talentach w frost i 50 % na crita mamy szanse na prawie 1000 dmg na okolo 30 lvl. Jesli nawet nie bedzie crita to dmg taki sam a zyskujemy efekt zamrozenia wroga. Rozgraniczenie na arcane/frost arcane/fire dopiero po 60 lvl powinno nastapic. A tak to czysty fire badz frost. Ja preferuje frost (wiekszy zasieg i szybszy cast).

Autor:  MacDwain [ 18 sie 2005, 09:00 ]
Tytuł: 

Ja do 60 lvl gralem fire magiem. W przypadku fire jak najszybcej PoM - w przypadku frosta tylko do evocation i arcane expl, cs a potem już pakować frost. Ale jak bym to rozwijał na niskim lvlu - nie wiem... Warto mieć evo, warto mieć aoe dla szybszego lvlowania. imp arcane missil dla frosta sąmało użyteczne - myśle, czy tych punktów nie wpakować w zmniejszenie resistu na arcany.

Długo sie wahałem nad zmianą fire na frost - dziś wiem, że był to właściwy wybór. Gra frostem jest bardziej kombinacyjna, trudniejsza, ale bardziej satysfakcjonująca. Każdy widząc maga an swej drodze spodziewa się nukowania ogniem piekielnym, a tu nagle niespodzianka. Prawde mówiąc najłatwiej się wygrywa z ... fire magami. Warek i palek to dręczenie przeciwnika. Jak rogal Cię zaczyna bić to walisz ice block i już masz jakieś szanse. Nie mówiąc o tym, że śmiertelność podczas instance spada o jakieś 80% - jeśli masz tarcze za 31 punkt talentu - pochłania 850 dmg + ice block - dużo lepiej. Party z którym łażę najczęściej juz się przywyczaiło, że jak zgarne aggro, to i tak mi nic nie będzie.

W dodatku dużo lepiej wychodzi aoe - masz swoją tarczę, priest potem rzuca swoją, wrzucając najpierw nove i cone of cold zadajesz na dzień dobry ponad 1k dmg grupie mobów. Polecam.

Pozdro

Autor:  Macabritzzo [ 18 sie 2005, 10:18 ]
Tytuł: 

ok ok ale ja nie mowie o pvp all rozumiem ale mi chodiz o build typowy pve i jezeli ktos moze to niech rozpisze tu cale drzewko punktow :D bo ja to zbieram wszystko a pozniej daje potrzebujacym do wykorzystania :D jak wspomnialem mini kompedium :) ii naprawde bede wdzieczny za pomoc :D

ahh jeszcze dodam bo przed chwila ktos mowil ze znajomych ze fire jest dobry na pve i czekam ogolnie na komentarze + wedlug Was dobre buildy z uzasadnieniem co jest lepsze od czego zaczynac :D czyste suche fakty bez emocji wiekszych

Autor:  MacDwain [ 18 sie 2005, 13:01 ]
Tytuł: 

Na samotne lvlovanie fire jest boski - moby padają jak muchy. Jak masz kolege priesta - tudziez druida i levelujecie we dwoch to tylko aoe.

Przy pomocy Fire levlujesz szybko, zainwestuj w fireball, w zwiekszenie dmg, w zwiekszenie szansy na crita, ja mialem również impact - nawet miło wchodzi. Miej jak największy dmg i jak największą możliwą szanse na crit i jak najwięcej many - jeśli chcesz grindować. Zrszta - jest tu temat o szybkim lvlowaniu fire magiem - polecam. A potem się rollnij na frosta :) (na 60 lvlu)

Autor:  othello [ 18 sie 2005, 14:28 ]
Tytuł: 

w konocowych instancjach typu MC
z ogniem nie poszalejesz
gro potworow ma rezisty
ale pozatym na normalnych monsterkach? full wypas!

Autor:  Nukh [ 18 sie 2005, 14:38 ]
Tytuł: 

Generalnie nie wydaje mi się, żeby była jakaś znacząca różnica. Przy fire zabijasz szybciej, ale po 3 - 4 mobach jesteś oom. Z kolei przy frost zabijasz wolniej, ale mniej czasu spędzasz na piciu (wody ;)). Frost jest również lepszym wyborem, jeżeli chcesz levelować solo przy pomocy AE.

A co do talentów, które są przydatne w PvE to z drzewka fire mogę polecić:

- Flame Throwing,
- Ignite,
- Burning Soul.

Jeżeli rozwijasz się głeboko w fire to naturalnie Critical Mass oraz Fire Power są przydatne. Impact, Improved Fireball, Pyroblast nie są złe, ale prawdę mówiąc ich brak nie był zbyt odczuwalny. Pamiętaj, że mówię tutaj o PvE i biciu pojedyńczych mobów.

A co do arcane to pozostaje klasyka (przynajmniej w trakcie levelowania):

- Improved Arcane Missles (jeżeli masz Burning Soul to możesz zainwestować np. w Arcane Focus),
- Arcane Concentration,
- Evocation,
- Improved Arcane Explosion,
- Improved Counterspell.

Autor:  WinterS [ 18 sie 2005, 17:10 ]
Tytuł: 

troche lame pytanie, zna ktoś dobre miejsce do farmowania kasy magiem 60 na mobach? probowalem elementale w badlands ale wychodziło mi tylko 5g/h ;f

Autor:  superXtra [ 18 sie 2005, 17:51 ]
Tytuł: 

elite: hearthglen , tyrs hand

Autor:  Zemus [ 18 sie 2005, 18:53 ]
Tytuł: 

a co wy na taki build?:

Arcane Talents - 28 points
Arcane Subtlety rank 0/3
Arcane Focus rank 0/5
Improved Arcane Missiles rank 5/5
Wand Specialization rank 0/5
Arcane Concentration rank 5/5
Improved Dampen Magic rank 0/2
Improved Arcane Explosion rank 5/5
Evocation rank 1/1
Improved Mana Shield rank 2/2
Improved Counterspell rank 2/2
Arcane Meditation rank 2/5
Presence of Mind rank 1/1
Arcane Mind rank 2/4
Arcane Instability rank 3/3
Arcane Power rank 0/1
Fire Talents - 23 points
Improved Fireball rank 5/5
Impact rank 5/5
Ignite rank 5/5
Improved Fire Blast rank 2/5
Flame Throwing rank 2/2
Incinerate rank 0/2
Pyroblast rank 1/1
Improved Flamestrike rank 0/3
Burning Soul rank 0/3
Improved Scorch rank 0/5
Improved Fire Ward rank 0/2
Critical Mass rank 3/3

cos zmienic czy good jest?? :wink:

Autor:  WinterS [ 18 sie 2005, 19:15 ]
Tytuł: 

2 pkty z arcane meditation przesunałbym do arcane mind zeby bylo 4/4

i sugerowałbym wziac blast wave, imo jest to bardzo przydatny spell do pvp jak i do pve

Autor:  Zemus [ 18 sie 2005, 19:53 ]
Tytuł: 

ale z czego odjac te pkt?? z imptoved fire blast??

wyszlo mi cos takiego:
Arcane Talents - 28 points
Arcane Subtlety rank 0/3
Arcane Focus rank 0/5
Improved Arcane Missiles rank 5/5
Wand Specialization rank 0/5
Arcane Concentration rank 5/5
Improved Dampen Magic rank 0/2
Improved Arcane Explosion rank 5/5
Evocation rank 1/1
Improved Mana Shield rank 2/2
Improved Counterspell rank 2/2
Arcane Meditation rank 0/5
Presence of Mind rank 1/1
Arcane Mind rank 4/4
Arcane Instability rank 3/3
Arcane Power rank 0/1
Fire Talents - 23 points
Improved Fireball rank 5/5
Impact rank 3/5
Ignite rank 5/5
Improved Fire Blast rank 1/5
Flame Throwing rank 2/2
Incinerate rank 0/2
Pyroblast rank 1/1
Improved Flamestrike rank 3/3
Burning Soul rank 0/3
Improved Scorch rank 0/5
Improved Fire Ward rank 0/2
Critical Mass rank 2/3
Blast Wave rank 1/1

mowie tu oczywiscie o buildzie do pvp :]

p.s. ten blast weave to instant??
przy pyro jest napisane ile many zuzywa a tu nie? czyli to jest jakis skill?

Autor:  Nukh [ 18 sie 2005, 21:21 ]
Tytuł: 

Co do farmowania kasy to jeżeli chcesz farmować "czysty" gold, nie mając szansy na epic drop to polecam stary, dobry SM GY. Zabijaj (przy pomocy AE ma się rozumieć) wszystkie non elity i resetuj instance, 20 - 25 golda na godzinę.

A jeżeli chodzi o famowanie elit to tak jak superXtra napisał, farmuj Hearthglen albo Tyr's Hand.

Strona 8 z 45 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team