MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 76 z 266

Autor:  Deshroom [ 20 wrz 2005, 09:22 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
3 tiki co 2s po 1% twojego HP. Czyli jak masz 3.9k HP to dostajesz co 2s po każdym krytykalu 39HP.
ta to jest bardzo fajna sprawa. podczas jednego duelu można dostać pare setek HP.

Autor:  Kharaas [ 20 wrz 2005, 10:43 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
3 tiki co 2s po 1% twojego HP. Czyli jak masz 3.9k HP to dostajesz co 2s po każdym krytykalu 39HP.


czyli jak mam na 3 lvl to powinno mi dodawać 117 hp co 2 sekundy, tak?

Autor:  Deshroom [ 20 wrz 2005, 10:48 ]
Tytuł: 

Kharaas napisał(a):
Mark24 napisał(a):
3 tiki co 2s po 1% twojego HP. Czyli jak masz 3.9k HP to dostajesz co 2s po każdym krytykalu 39HP.


czyli jak mam na 3 lvl to powinno mi dodawać 117 hp co 2 sekundy, tak?
jezu.
masz 1000HP, dostałeś critikala, wąłcza sie i leczy cie przez 6 sekund na 3% twojego HP (3% z 1000HP = 30HP a że leczy co 2 sekundy to dostalesz 30HP w trzech porcjach po 10HP) dziesięć sekund pużniej dostajesz nastepnego gritica i jest identycznie

Autor:  Mark24 [ 20 wrz 2005, 11:01 ]
Tytuł: 

ten talent nie ma żadnych leveli, chyba, że coś przegapiłem...

Nie grałem tylko 2 tygodnie i w cholerę rzeczy się zmieniło :/

Autor:  Deshroom [ 20 wrz 2005, 11:03 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
ten talent nie ma żadnych leveli, chyba, że coś przegapiłem...

Nie grałem tylko 2 tygodnie i w cholerę rzeczy się zmieniło :/
jemu chodzi o punkty w talentach:
1/3 1%
2/3 2%
3/3 3% całego HP w 6 sekund po otrzymaniu kritika

Autor:  Madas [ 22 wrz 2005, 10:54 ]
Tytuł: 

Poprawienie balansu czy nerf?

Upcoming Instant Melee Attack Change

Autor:  Deshroom [ 22 wrz 2005, 11:28 ]
Tytuł: 

Madas napisał(a):
Poprawienie balansu

to zawsze
Madas napisał(a):
nerf


:wink:

Autor:  Red_Dragon [ 23 wrz 2005, 20:24 ]
Tytuł: 

Cytuj:
i tak pogląd spinal rox, obsidian sux cały czas istnieje i ma się dobrze


Pogubilem sie juz chyba w temacie,wiec moze ktos mi wyjasnic czemu miecze sa jednak lepsze od toporow i jaki jest styl walki mieczami (czyli jaki build itp)

Autor:  Deshroom [ 23 wrz 2005, 22:43 ]
Tytuł: 

Red_Dragon napisał(a):
Cytuj:
i tak pogląd spinal rox, obsidian sux cały czas istnieje i ma się dobrze


Pogubilem sie juz chyba w temacie,wiec moze ktos mi wyjasnic czemu miecze sa jednak lepsze od toporow i jaki jest styl walki mieczami (czyli jaki build itp)
moim zdanie nie sa ani troche lepsze

Autor:  Mark24 [ 24 wrz 2005, 08:50 ]
Tytuł: 

Red_Dragon napisał(a):
Cytuj:
i tak pogląd spinal rox, obsidian sux cały czas istnieje i ma się dobrze


Pogubilem sie juz chyba w temacie,wiec moze ktos mi wyjasnic czemu miecze sa jednak lepsze od toporow i jaki jest styl walki mieczami (czyli jaki build itp)


ja juz pisałem dlaczego. 2h miecze są dużo lepsze niz topory. Przyjrzyj się talentom i buildom pod miecz i pod critic axe.

Autor:  Shadowclaw [ 26 wrz 2005, 09:41 ]
Tytuł: 

Zdecydowanie najlepsze sa polearmy ;)
nowy halbard z ZG rox , tyle powiem , ostatnio czekalem sobie na ZG i latalem po STV no i zaatakowal mnie palla (60) 2x sie leczyl do full HP 1 uzyl LoH 1x uzyl pota a ja go "zjadlem" i pojedynek skończył sie jak mialem 60% hp bez potów :o masakra

Autor:  Highlander [ 26 wrz 2005, 09:44 ]
Tytuł: 

a jakie mial wyposazenie ten pal?

Autor:  Deshroom [ 26 wrz 2005, 09:46 ]
Tytuł: 

Shadowclaw napisał(a):
Zdecydowanie najlepsze sa polearmy ;)
nowy halbard z ZG rox
to bzdura. ten polarm nie jest lepszy od AR i możesz tylko sie moglić o specjala.
czekam na AV i bez wahania przestawie się na TUF

ten polearm jest taki jak tarcza Skulflame która mam w banku - hujowy ale zajebiście wyglada :wink:

Autor:  Shadowclaw [ 26 wrz 2005, 09:52 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
Shadowclaw napisał(a):
Zdecydowanie najlepsze sa polearmy ;)
nowy halbard z ZG rox
to bzdura. ten polarm nie jest lepszy od AR i możesz tylko sie moglić o specjala.
czekam na AV i bez wahania przestawie się na TUF

ten polearm jest taki jak tarcza Skulflame która mam w banku - hujowy ale zajebiście wyglada :wink:


Jak dla mnie jest lepszy 8)
Kwestia "gustu" wiem jak dziabałem palkow przed i po bez "specjala" :)
Dla mnie docelowo Untamed Blade 8)

Autor:  Deshroom [ 26 wrz 2005, 09:56 ]
Tytuł: 

Shadowclaw napisał(a):
Jak dla mnie jest lepszy 8)
Kwestia "gustu"
niefortunnie to nie jest kwestia gustu tylko statystyk - tak działa ta gra. bez specjala ta broń nie jest lepsza od AR, poprostu i niepodważalnie :wink:

Autor:  Shadowclaw [ 26 wrz 2005, 10:09 ]
Tytuł: 

ale tylko do nastepnego patcha Desh ;)
Potem nerfna AR to raz , dwa nie chce byc "klonem" z AR ;)
bez zadnej urazy ja gram teraz polearmami i mi to bardzo odpowiada , bo pokonuje wiekszosc naszych ( gildiowych ) warków z AR a nie sa noobami w PvP ;)
Ostatnio nawet udaje mi sie pokonywac lockow z Seduce :)

Autor:  Deshroom [ 26 wrz 2005, 10:17 ]
Tytuł: 

Shadowclaw napisał(a):
ale tylko do nastepnego patcha Desh ;)
mozliwe, ale ty mówisz o teraz, a JA MAM TEGO POLARMA i to nie jest nic ciekawego :wink: tzn. zajebiście wyglada :]

Autor:  Highlander [ 26 wrz 2005, 10:26 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2H Weapon damage calculations of instant attacks minus the bonuses from Overpower/MS. Semi-random choice of weapons. No guarantees on correctness of math :P

Assuming 980AP/70DPS bonus.


CURRENT



1. Rank14: 294 + (70 * 3.8 ) = 560

2. Sulfuras: 298 + (70 * 3.7) = 557

3. Unstoppable Force: 234 + (70 * 3.8 ) = 500

4. Spinal Reaper: 254 + (70 * 3.4) = 492

5. Untamed Blade: 241 + (70 * 3.4) = 479

6. Arcanite Reaper: 205 + (70 * 3.8 ) = 471

7. Obsidian Edged Blade: 220 + (70 * 3.4) = 458

8. Draconic Avenger: 218 + (70 * 3.2) = 442

9. Blackfury: 132 + (70 * 2.1) = 279

10. Blade of Hanna: 127 + (70 * 2.1) = 274



NEW



1. Sulfuras: 298 + (70 * 3.3) = 529 -5%

2. Rank14: 294 + (70 * 3.3) = 525 -6.2%

3. Spinal Reaper: 254 + (70 * 3.3) = 485 -1.4%

4. Untamed Blade: 241 + (70 * 3.3) = 472 -1.4%

5. Unstoppable Force: 234 + (70 * 3.3) = 465 -7%

6. Obsidian Edged Blade: 220 + (70 * 3.3) = 451 -1.5%

7. Draconic Avenger: 218 + (70 * 3.3) = 449 +1.5%

8. Arcanite Reaper: 205 + (70 * 3.3) = 436 -7.4%

9. Blackfury: 132 + (70 * 3.3) = 363 +30.1%

10. Blade of Hanna: 127 + (70 * 3.3) = 358 +30.6%





As you see, this is hardly a "balance" change, it's a simple nerf of all weapons that are slower than 3.3 (meaning almost all). The weapons most affected are the Rank14 ones, Sulfuras, the Unstoppable Force, and the Arcanite Reaper.


to sie bedzie gdzies tak prezentowac w nowym patchu? Czy nie bo ktos powiedzial, ze to bzdura w tym topicu chyba ;)

Autor:  Deshroom [ 26 wrz 2005, 10:40 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
to sie bedzie gdzies tak prezentowac w nowym patchu? Czy nie bo ktos powiedzial, ze to bzdura w tym topicu chyba ;)
taaaak, nie bardzo pojmuje jak się ma nawalanie aliantów do tego co bedzie w nowym patchu.

Miałem AR i zamieniłem na Polearma z ZG - ta broń nie jest mocniejsza, jest nawet słabsza.
a co do patcha ... skąd wiesz że w 1.9 AR nie bedzie miał działa plazmowego ? czy takie info pomoże ci lepiej zabijać alliantów dziś wieczorem za pomocą AR ?

Autor:  Zoltan [ 26 wrz 2005, 10:40 ]
Tytuł: 

Te wyliczenia nie uwzgledniaja bonusu do AP z niektorych broni (np. Reapera), ale powiedzmy, ze sa z grubsza poprawne. Zasadniczo po patchu Reaper bedzie caly czas bil mocniej niz Halberd. Tu sie calkowicie zgadzam z Deshroomem - ta bron zajebiscie wyglada, ale niewiele poza tym, na pewno nie jest duzo lepsza niz AR (no, ale za darmo). Wiekszosc topowych mieczy zjada ja na sniadanie (OEB, Bonreaver's, UB, Zinrokh). Najmocniej bijaca bron w grze to aktualnie UB z wlaczonym procem.

Strona 76 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team