MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 77 z 266

Autor:  Highlander [ 26 wrz 2005, 10:43 ]
Tytuł: 

nie oczywiscie, ze nie pomoze ;) Jak ktos jest dobry to nie odczuje wielkiej roznicy ;) chcialem wiedziec czy to tak bedzie wygladac tylko ;)

No i nie ma to jak ponarzekac, ze nas nerfuja ;)

Autor:  Deshroom [ 26 wrz 2005, 10:55 ]
Tytuł: 

zdecydowanie najlepsza ogólniedostepna bronia jest TUF z niezłym critem.
dalej nigdzie nie działa AV ? juz chyba strace nadzieje :-?

Autor:  Shadowclaw [ 26 wrz 2005, 11:05 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
zdecydowanie najlepsza ogólniedostepna bronia jest TUF z niezłym critem.
dalej nigdzie nie działa AV ? juz chyba strace nadzieje :-?


Desh u nas na serwer AV nigdy nie dziala :(
Od poczatku jak go uruchomili moze bylo z 10Av moze nawet mniej :(

no i tu wlasnie sie wszystko rozchodzi ja ma polearma za darmo i mi sie nim swietnie "zjada" alliantów :]

Autor:  Deshroom [ 26 wrz 2005, 11:12 ]
Tytuł: 

Shadowclaw napisał(a):
no i tu wlasnie sie wszystko rozchodzi ja ma polearma za darmo i mi sie nim swietnie "zjada" alliantów :]
hmmm, no to super. ja sie zastanawiam czy nie wrócić do builda na AR i nie grać dalej Arcanitem, ale to kosztuje 50g :-?

Autor:  Zoltan [ 26 wrz 2005, 11:24 ]
Tytuł: 

Kwestia czy bardzo potrzebne Ci to 130hp (sadzac po profilu to niespecjalnie, bo i tak masz >5k) i improved hamstring, no i kiedy ewentualnie bedziesz zmienial bron na cos lepszego (TUF?). Jezeli niedlugo, to raczej nie ma sensu placic 50g.

Autor:  Deshroom [ 26 wrz 2005, 11:29 ]
Tytuł: 

Zoltan napisał(a):
Kwestia czy bardzo potrzebne Ci to 130hp (sadzac po profilu to niespecjalnie, bo i tak masz >5k) i improved hamstring, no i kiedy ewentualnie bedziesz zmienial bron na cos lepszego (TUF?). Jezeli niedlugo, to raczej nie ma sensu placic 50g.
jasne. poczekam na to AV i złapie TUF chyba że Spinal bedzie pierwszy (jakies poważne już podejscia robimy a jam lider w punktach :D )
kasa juz mi nie potrzebna generalnie ale mam 200g do spłacenia po kupieniu Blackguarda

BTW http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2224

Autor:  Mark24 [ 26 wrz 2005, 11:43 ]
Tytuł: 

4% drop rate, prawdopodobnie wypadnie za 15 killem raga :)

Autor:  Deshroom [ 26 wrz 2005, 11:45 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
4% drop rate, prawdopodobnie wypadnie za 15 killem raga :)
no własnie dlatego sie nie napinam. chce wydać wszystko na buty. tzn to nie jest takie ważne ale chce miec ósmą czesc i w dupie :wink:
nie zdziwie sie ze zaraz drobia jakis BG albo instans gdzie na rolla spinala bede brał.

Autor:  Deshroom [ 26 wrz 2005, 12:12 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Za drugim wypadlo oczko na sulfurasa ale koles odszedl z gildii i oko przepadlo.. 2 kille pozniej wypadlo drugie oczko i od wczoraj mamy macke.
a ile wam zajeło zbieranie itemków do macki ?

Autor:  Deshroom [ 26 wrz 2005, 12:18 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Tradnelismy z innymi gildiami i ingnoty byly gotowe po 4 dniach, arcanite bary tez ;)
e no to czit :P
cos sobie musze wykombinowac, bo itemki mam generalnie bardzo haj endowe ale 2h weapa to zawsze mam kijowego :(

Autor:  Deshroom [ 26 wrz 2005, 12:20 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Nie czit, mielismy 7 ingnotow :] z tego co wiem tradnelismy eye of shadow.
żartuje, ale ciekawy jestem ile tygodni (średno) robi się macke

Autor:  Deshroom [ 26 wrz 2005, 12:24 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Moja gildia raiduje mc od marca, troche sie tych ingnotow nazbieralo.. bez pomocy innych gildii jest ciezko, zawsze sie mozna jakos dogadac :]
aha, czyli pół roku :roll: dobra musze przeprowadzić wywiad ile mamy ... :wink: thx

Autor:  Venomo [ 28 wrz 2005, 07:51 ]
Tytuł: 

zmieniam build na prot i taki oto sobie wymyslilem:


Arms Talents (7 points)

Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

Tactical Mastery - 2/5 points
You retain up to 10 of your rage points when you change stances.



Fury Talents (0 points)

None

Protection Talents (44 points)

Anticipation - 2/5 points
Increases your Defense skill by 4.

Shield Specialization - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with a shield by 5% and has a 100% chance to generate 1 rage when a block occurs.

Iron Will - 5/5 points
Increases your chance to resist stun and charm effects by 15%.

Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

Improved Bloodrage - 2/2 points
Reduces the Health cost of your Bloodrage ability by 50%.

Improved Revenge - 3/3 points
Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds.

Defiance - 5/5 points
Increases the threat generated by your attacks by 15% while in Defensive Stance.

Improved Shield Block - 3/3 points
Allows your Shield Block ability to block an additional attack, and increases the duration by 2 seconds.

Last Stand - 1/1 point
When activated, this ability temporarily grants you 30% of your maximum hit points for 20 seconds. After the effect expires, the hit points are lost.

Improved Taunt - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Taunt ability by 2 seconds.


Improved Shield Wall - 2/2 points
Increases the effect duration of your Shield Wall ability by 5 seconds.

Improved Shield Bash - 2/2 points
Gives your Shield Bash ability a 100% chance to silence the target for 3 seconds.

Concussion Blow - 1/1 point
Stuns the opponent for 5 seconds.

One-Handed Weapon Specialization - 5/5 points
Increases the damage you deal with One-Handed Melee weapons by 10%.

Shield Slam - 1/1 point
Slam the target with your shield, causing 288 to 352 damage and has a 50% chance of dispelling 1 magic effect on the target. Also causes a moderate amount of threat.



cos dodac, usunac, zmienic?

Autor:  Deshroom [ 28 wrz 2005, 08:36 ]
Tytuł: 

Venomo napisał(a):
Improved Shield Block - 3/3 points
Allows your Shield Block ability to block an additional attack, and increases the duration by 2 seconds.

Improved Shield Wall - 2/2 points
Increases the effect duration of your Shield Wall ability by 5 seconds.

cos dodac, usunac, zmienic?

w pierwszym dałbym 1 pkt zamiast 3 a drugie uważam za zbedne.

nic nie zmieniaj jest dobrze, ale dlatego nie lubie protection 31 ze trzeba wydac punkty na jakies nieprzydatne bzdury zeby dobic do 31
juz pisałem ja bym wybrał.

Warrior Talents
Minimum Required Level: 60
Required Talent Points: 51

Arms Talents - 10 points

Deflection - rank 5/5

Tactical Mastery - rank 5/5


Fury Talents - 5 points

Cruelty - rank 5/5


Protection Talents - 36 points

Shield Specialization - rank 5/5

Anticipation - rank 5/5

Improved Bloodrage - rank 2/2

Iron Will - rank 5/5

Last Stand - rank 1/1

Improved Shield Block - rank 1/3

Improved Revenge - rank 3/3

Defiance - rank 5/5

Improved Taunt - rank 2/2

Concussion Blow - rank 1/1

One-Handed Weapon Specialization - rank 5/5

Shield Slam - rank 1/1

pamieteaj ze Defiance to aggro wylacznie zadawane bronia. sunnder sie nie liczy

Autor:  othello [ 29 wrz 2005, 08:11 ]
Tytuł: 

mam pytanie
tluczemy ostanio pajeczyce w Zul i zacholere nam nie idzie
a wyglada to tak ze wojownikom sie zrywa i biegnie zabic jakiegos kaplana lub maga. mimo ze czekamy 20s i nikt nie atakuje i wogole z zachowaniem pelnej ostroznosci. a mimo to ciagle ten sam bol
wiec powiedzcie mi skad wojownik wie ze ma agro wystarczajace by utrzymac potwora?
z doswiadczenia?

Autor:  Zoltan [ 29 wrz 2005, 09:01 ]
Tytuł: 

To jest skryptowane. Kiedy rzuca sieci czysci jej sie aggro. My to robimy z dwoma tankami. Kiedy urywa sie jednemu, tauntuje ja drugi i tak w kolko.

Autor:  othello [ 29 wrz 2005, 09:27 ]
Tytuł: 

no niby juz to wyczytalem ale ten drugi niepotrafi zlapac agro ;-/ i pajeczyca chasa sobie spokojnie mordujac kto jej podpadnie ;-)


pewniekiem tankow mamy do dupy ;D
wiem wiem najlepiej zwalic na wojownika
podpisano
Vahir
Ice Mage

Autor:  RoozTer [ 29 wrz 2005, 09:28 ]
Tytuł: 

Zmiencie tankow i bedzie po problemie, pajeczyca to jeden z najlatwiejszych bosow.

Autor:  Zoltan [ 29 wrz 2005, 09:31 ]
Tytuł: 

othello napisał(a):
no niby juz to wyczytalem ale ten drugi niepotrafi zlapac agro ;-/ i pajeczyca chasa sobie spokojnie mordujac kto jej podpadnie ;-)

pewniekiem tankow mamy do dupy ;D

Chyba faktycznie :). My nie mielismy problemow. Moze niech DPSy dadza sobie troche na wstrzymanie na moment. Poza tym, ludzie znetowani maja czyszczone aggro, wiec dobrze jest dac sie unieruchomic jak najwiekszej ilosci (oprocz drugiego tanka, ktory powinien stac dalej, wtedy do niego przybiegnie).

Autor:  othello [ 29 wrz 2005, 10:19 ]
Tytuł: 

Dino padl bez problemu
tak samo ten priest za mostem zaraz
a pajeczyca jak stala tak stoi i wnerwia
ale ten manewr z siecia jest ciekawy moze to zeczywiscie pomysl zeby dac sie zlapac

Strona 77 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team