MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rogue - Pseudo faq poradnik
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=15177
Strona 79 z 115

Autor:  WinterS [ 21 sie 2007, 23:24 ]
Tytuł: 

true dlatego powiedzialem ze to najlepszy spec na daggery

Autor:  raas [ 22 sie 2007, 00:21 ]
Tytuł: 

Odnośnie builda pod daggery, mam zamiar zostawic rogala na 60 uzbierac sobie caly set + gm weapons itp itd. Jako ze na rogalach jeszcze sie znam słabo to czy moze ktoś rozpisac dobry build pod daggery?.

Autor:  Varenthin [ 22 sie 2007, 01:13 ]
Tytuł: 

raas napisał(a):
mam zamiar zostawic rogala na 60 uzbierac sobie caly set + gm weapons itp itd.

imo bezsens

Autor:  raas [ 22 sie 2007, 01:25 ]
Tytuł: 

imo nie, coś ala twink tylko ze na 60. Może przed next dodatkiem dobije do 70 ale narazie pod pve chce warka zrobic.

Autor:  Robus [ 22 sie 2007, 07:48 ]
Tytuł: 

WinterS napisał(a):
uhm na arenie chyba o to chodzi nie? zeby uzyc swoje wszystkie cooldowny. jestem w teamie z drutem i w 2/2 dajemy rade, na 1ego idzie CC w postaci sapa>blinda>cyclone a w tym samym czasie wchodzi w 2giego preme>ambush>coldblood>evi>vanish i powtorka. do tego dolozyc dmg druida i spokojnie mozesz zapomniec o 2gim przeciwniku, zwlaszcza w spotkaniu z modnym teamem lock/mag czy tez priest/lock. gorzej oczywiscie z pala/warr/druid ale tez jakos dajemy rade. i tak zreszta zmienilem spec lol


jaki cc moze isc na jedna osobe jak trinketem sciagasz wszystko ??

Autor:  WinterS [ 22 sie 2007, 08:45 ]
Tytuł: 

no tak, sciagnie sapa, to dostanie blinda a potem cyclona.

Autor:  nat [ 22 sie 2007, 09:03 ]
Tytuł: 

cooldown 2 min

Autor:  acer. [ 22 sie 2007, 09:13 ]
Tytuł: 

koci napisał(a):
Na poczatku graj 41/20/0, dmg jest dobry jak na poczatkowe areny. Pozniej na wyzszym ratingu lepiej jest sie przerobic na 18/43/0 lub 0/31/30 jak zdobedziesz mace z aren lub drakefista. No a jak bedziesz miec od razu drakefista na dingnieciu 70 to bierzesz te buildy z 2 opcji.


no to zaczynam szkolic bs i mining, szybciej zloze drakefista niz wymecze mace z aren, a chance on hit z haste z drake wyglada niezle.


pozdrawiam

Autor:  Robus [ 22 sie 2007, 09:16 ]
Tytuł: 

haste rating dostaje nerfa i nie bedzie juz taki imba ...

co do cc, duzo zalezy przeciwko komu sie walczy, mi jako rogalowi latwo jest uniknac wszystkiego tego co podaliscie znajac metode dzialania (wystarczy odpalic CoS i nie zadziala ani blind ani cyclone)

i generalnie obecnie wiekszosc klas ma cos do wychodzenia lub unikniecia cc (oprocz trinketa)

Autor:  Sentry [ 22 sie 2007, 09:33 ]
Tytuł: 

blind zadziala. sprawdzalem 3 miesiace temu :wink:

Autor:  acer. [ 22 sie 2007, 10:02 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
haste rating dostaje nerfa i nie bedzie juz taki imba ...

a jest jakis oficialny post blizza o tym mowiacy bo niemoge nic znalesc na ten temat?

Autor:  dakota12 [ 22 sie 2007, 10:03 ]
Tytuł: 

Haste Rating (melee)

Live: 10.5 haste rating for 1% haste
PTR: 15.7 haste rating for 1% haste

Obrazek

Autor:  Robus [ 22 sie 2007, 10:20 ]
Tytuł: 

Sentry napisał(a):
blind zadziala. sprawdzalem 3 miesiace temu :wink:


blind to poison, wiec moze byc zrezistowanyi dodatkowo zdodgowany/missowany jako ranged attack, na logike nie powinien dzialac jak jest CoS (dzisiaj sie upewnie :) )

Autor:  Rayla [ 22 sie 2007, 10:23 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
haste rating dostaje nerfa i nie bedzie juz taki imba ...

co do cc, duzo zalezy przeciwko komu sie walczy, mi jako rogalowi latwo jest uniknac wszystkiego tego co podaliscie znajac metode dzialania (wystarczy odpalic CoS i nie zadziala ani blind ani cyclone)

i generalnie obecnie wiekszosc klas ma cos do wychodzenia lub unikniecia cc (oprocz trinketa)

LOL, zagraj sobie z teamem pala/mage/lock, przez caly czas trwania areny kolesie zrobią w sumie z 50 sheepow i 50 fearow. To fajnie, ze wyjdziesz z 2.

Autor:  Robus [ 22 sie 2007, 10:29 ]
Tytuł: 

Rayla napisał(a):
Robus napisał(a):
haste rating dostaje nerfa i nie bedzie juz taki imba ...

co do cc, duzo zalezy przeciwko komu sie walczy, mi jako rogalowi latwo jest uniknac wszystkiego tego co podaliscie znajac metode dzialania (wystarczy odpalic CoS i nie zadziala ani blind ani cyclone)

i generalnie obecnie wiekszosc klas ma cos do wychodzenia lub unikniecia cc (oprocz trinketa)

LOL, zagraj sobie z teamem pala/mage/lock, przez caly czas trwania areny kolesie zrobią w sumie z 50 sheepow i 50 fearow. To fajnie, ze wyjdziesz z 2.


nie gram 3v3 i nie interesuja mnie takie pojedynki glownie z powodu braku balansu, cc bylo podane dla 2v2 i dla 2v2 byly podane rozwiazania

dla mnie osobiscie jedyne walki jakie wogole sa do zaakceptowania na arenach to 5v5, a i to to kupa gowna tak naprawde

Autor:  Sentry [ 22 sie 2007, 11:14 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
Sentry napisał(a):
blind zadziala. sprawdzalem 3 miesiace temu :wink:


blind to poison, wiec moze byc zrezistowanyi dodatkowo zdodgowany/missowany jako ranged attack, na logike nie powinien dzialac jak jest CoS (dzisiaj sie upewnie :) )



albo mialem niesamowitego pecha i nie zresistowlaem przez te 10%, albo clos nie resistuje blinda :oops:

Autor:  shahray [ 22 sie 2007, 11:52 ]
Tytuł: 

Blind to niby nie spell, wiec niby czemu COS mialoby bronic przed blindem, ktory nie jest spellem (nie ma generalnie resistance na poisons). Ale to ciezko trafic za blizzardem. Niby no armor locka, zwieksza healing effect, a wiec zwieksza tez ssanie zycia. Ale np mortal strike zmniejsza healing effect, a nie zmniejsza lockowi ssania zycia. Nie zdziwilbym sie gdyby blind co patch dzialal inaczej z cos. Z drugiej strony nie moglem zdjac blinda trinketem na zdejmowanie poisonow.

Autor:  Robus [ 22 sie 2007, 11:53 ]
Tytuł: 

ciekawe czy trinket z noxxiona sciaga blinda :D nigdy nie sprawdzalem .... (removes one poison effect)

Autor:  Robus [ 22 sie 2007, 11:54 ]
Tytuł: 

shahray napisał(a):
COS to niby nie spell, wiec niby czemu mialoby bronic przed blindem, ktory nie jest spellem (nie ma generalnie resistance na poisons). Ale to ciezko trafic za blizzardem. Niby no armor locka, zwieksza healing effect, a wiec zwieksza tez ssanie zycia. Ale np mortal strike zmniejsza healing effect, a nie zmniejsza lockowi ssania zycia. Nie zdziwilbym sie gdyby blind co patch dzialal inaczej z cos. Z drugiej strony nie moglem zdjac blinda trinketem na zdejmowanie poisonow.


poisony to nature dmg, jak sie ubierzesz w mase nature resist to zobaczysz czy nie ma rezista na poisony :D

na 100% stone forma sciaga blinda, sprawdzone wiele razy i zawsze dzialalo :D

//edit
lol, powyzszego posta pisalem zanim pojawil sie ten cytowany tutaj :D

//edit2 @ down
trinket z noxxiona ma ograniczenia lvl poisona ktory sciaga, a blind wydaje mi sie ze jest traktowany jako lvl rogala ktory go rzuca, dlatego tez moze nie dzialac na 70 lvl :(

Autor:  shahray [ 22 sie 2007, 11:55 ]
Tytuł: 

Ja wlasnie tym trinketem noxiona chcialem zdjac i sie nei dawalo, specjalnie go farmilismy, nie tylko mi nie dzialalo. Ale trzeba przyznac ze ma to sens. Bo blind = spory cooldown, taki trinket to wogole strzal w glowe rogalowi troche.

/edit edita.
Nie wiem jak teraz, ale nie bylo zadnej uwagi swego czasu na trinkecie ze np dziala na level 50, tak jak maja teraz trinkety z inzynieri. My z tym kombinowalismy na poczatku aren, teraz moze cos dodali.

Robus napisał(a):
poisony to nature dmg,

No to sie popisalem ;)

Strona 79 z 115 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team