MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

BC wywiad z devsami - Nowy max25 cap na raidy
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20756
Strona 79 z 86

Autor:  bargaw [ 13 lis 2006, 15:09 ]
Tytuł: 

podobno nie działa w combat

Autor:  cypis [ 13 lis 2006, 15:10 ]
Tytuł: 

bargaw napisał(a):
podobno nie działa w combat

Dziala.

Autor:  bargaw [ 13 lis 2006, 15:12 ]
Tytuł: 

Czyli działa jak vanish, troche imba:P mam nadzieje ze rend wyciąga.

Autor:  Goatus [ 13 lis 2006, 15:27 ]
Tytuł: 

@bargaw

Hahahahahahaha

Hhaha

Hehe

Heh

Teraz na poważnie, ktoś widzi jakieś dobre zastosowanie dla niewidzialności w jej obecnym stanie. Mowa generalnie o PvP bo to że może się przydać jako agro wipe / krótki contentskip w instancjach to wiem (no i jeszcze na arenie).

Nawiasem mówiąc IMO Blizzard mógł sobie odpuścić ten spell i dać coś innego, obecna niewidzialność to kpina z magów, rozumiem że magowie potrzebują anty agro spell ale dawać to w postaci niewidzialności, świętego Graala magów to jest chory sadyzm :/

Autor:  Sobtainer [ 13 lis 2006, 15:38 ]
Tytuł: 

fajna sprawa.

Autor:  Vercin [ 13 lis 2006, 15:43 ]
Tytuł: 

Ano, ano ! magowie powinni na niewidzlanosci szczelac fajerbolami!

Autor:  Arvold [ 13 lis 2006, 15:49 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Ano, ano ! magowie powinni na niewidzlanosci szczelac fajerbolami!


To i tak nic, prist teraz dispeluje Ice Block i Shield lolodyna .... Całe szczescie, ze mi elementala nie zdispelował.....

Mass dispell > all.

Autor:  cypis [ 13 lis 2006, 15:56 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
Ano, ano ! magowie powinni na niewidzlanosci szczelac fajerbolami!

W becie tak bylo kiedys. Przyznam, ze srednio przyjemnie bylo dostac pyro za 2k znikad :oops:

Autor:  Schirru [ 13 lis 2006, 19:30 ]
Tytuł: 

Śmieszne jest to, że blizzard musiał znerfować talenty maga aby niewidzialność z obecnej bety miała jakiekolwiek zastosowanie.

Autor:  Arvold [ 13 lis 2006, 21:35 ]
Tytuł: 

Schirru napisał(a):
Śmieszne jest to, że blizzard musiał znerfować talenty maga aby niewidzialność z obecnej bety miała jakiekolwiek zastosowanie.


2 lata temu jak wybierałem postac, to pisało ze maga w dps moze przescignac rogue. Ma invisibility i jest bardzo wszechstronna postacia. Dps okazał sie kłamstwem, invisibility to nawet nie powąchałem. Szkoda ze nie dodali, ze mag bedzie ginac od 2 hitow. Tbc bardzo zmieni frost maga. Dostaniemy flat dmg dzieki ice lance i elementala. Przynajmniej mag bedzie mogł isc w sta/int. Nie trzeba bedzie sie ograniczac do + dmg i crit/hit. Bardzo mi sie podoba taka idea.

Co do invisibility i pvp to troche głupio, ze nie widac innych. Ludzie beda grali na VT/TS. Taka osba na arenie i tak bedzie wiedział gdzie isc bo mu koledzy powiedza +minimapa.

No i spell steal jest imba. Magowie nie frost bardzo narzekali na survivability. Teraz paladayn zanim rzuci blesing of freedom to pomysli 5x czy warto.

Autor:  cypis [ 13 lis 2006, 22:00 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
Arvold napisał(a):
[Co do invisibility i pvp to troche głupio, ze nie widac innych. Ludzie beda grali na VT/TS. Taka osba na arenie i tak bedzie wiedział gdzie isc bo mu koledzy powiedza +minimapa

Lol ? Nie wierze :O Wlasnie z twojego posta się o tym dowiedziałem, nie. nie nie poprostu niemozliwe :O
To najglupsza rzecz jaka blizz mogl zrobic.

To przeciez jest w tooltipie od dawna :-?
Magowie dostali fajny gimmick spell do pve; inne klasy takie 'fun' spelle maja od dawna (mind control hi2u).

Autor:  Goatus [ 13 lis 2006, 22:06 ]
Tytuł: 

Nah, to że mag będąc niewidzialnym widzi tylko inne niewidzialne istoty to jest do zniesienia.

Najbardziej nie mogę przeboleć tych 8s przez które stajesz się niewidzialny i w ciągu których nic praktycznie nie można zrobić. Kompletnie to wyklucza jakieś sensowne użycie invis w pvp.

Nie wiem, dla mnie ten skill jest kompletnie gimped, nie dość że wejście w niewidzialność zajmuje 8s przez które możemy tylko się poruszać, to do tego czar trwa to tylko 20s i ma 5min cd. :wtf:

Autor:  Ravushimo [ 13 lis 2006, 22:18 ]
Tytuł: 

podsumowujac:
- mag ma byc zawsze na 1 miejsciu w dpsie
- invisib ma byc instantem, dzialac 5 min, z 5 sec cd, musi byc mozliwosc uzycia go w combacie + mozesz robic co chcesz, bandazowac, jesc, nawalac z fireblasta itd.
- mag ma miec wiecej zycia niz tank i ofc mozliwosc noszenia plate itd.

dzizus co wy chcecie drugiego locka zrobic? ;P

Autor:  Arvold [ 13 lis 2006, 22:52 ]
Tytuł: 

Goatus Invisibility jest instant.

http://youtube.com/watch?v=2TrCkS7wQYk& ... ed&search=

8 s. trwa czas w jakim wychodzisz z combat po rzuceniu ww. czaru. Ja tylko narzekam, ze nie widac ludzi. Łatwo to ominac bedac z ludzmi na VT.

Autor:  Goatus [ 13 lis 2006, 23:03 ]
Tytuł: 

Arvold napisał(a):
Goatus Invisibility jest instant.

http://youtube.com/watch?v=2TrCkS7wQYk& ... ed&search=

8 s. trwa czas w jakim wychodzisz z combat po rzuceniu ww. czaru. Ja tylko narzekam, ze nie widac ludzi. Łatwo to ominac bedac z ludzmi na VT.


Pffff instant cast. Co z tego, jeżeli wejście w pełną niewidzialność zajmuje 8s? Wystarczy że ktoś cię raz uderzy w ciągu tych 8s i już masz stracony 5min cd. Jak by tego było mało to przez te 8s możesz tylko biegać jak przygłup bo jak zrobisz cokolwiek innego to masz stracony 5min cd.

Prawda jest taka że jeżeli uda ci się użyć niewidzialności kiedy w pobliżu jest jakiś przeciwnik (mowa o PvP) to znaczy że był on kompletnym idiotą.

Edit:

Problem z niewidzialnością jest taki, że założenia jakie devsi realizują dla tego czaru w PvE, czynią go praktycznie bezużytecznym w innych dziedzinach. Mowa oczywiście o 8s fade time który jest tam po to żeby mag nie mógł odpalić wszystkich zabawek i zrobić chorego dmg w kilkanaście sekund po czym nacisnąć 1 przycisk i mieć instant agro wipe. Tyle że w PvP 8s fade oznacza praktycznie to że masz 0% szans użycia tego w pobliżu jakiegokolwiek wrogiego gracza. Dlatego jestem niezadowolony. Devsi mieli dwa lata na wymyślenie czaru który nie był by przegięty a jednocześnie byłby użyteczny w pvp i pve. I mimo tych dwóch lat kompletnie im się to nie udało

Autor:  Schirru [ 13 lis 2006, 23:57 ]
Tytuł: 

Niewidzialność w obecnej formie to jakiś nonsens.
1. Jako agro wipe jest najgorsze w swojej mechanice fainy, vanish, Feign Death czy nawet Soulshatter wszystko działa w insta cascie od razu dając rzucającemu zmniejszanie agro. Dla maga wymyślono idiotyzm z 8 s znikaniem, czemu akurat magom tak utrudniono aspekt walki z agro nie wiem.
2. Blizard aby zrobić ten skill użytecznym musiał zmniejszyć pasywną redukcję agro w talentach.
3. Czemu to się nazywa niewidzialność a nie jakiś Spacer astralnmy. Czar ten ma bliżej do zamiany sfery egzystencji niż niewidzialności. Nie kojarzę żadnej gry czy systemu rpg gdzie invs blokuje widzenie innych a tym samym daj widzenie tych co mają detec invis. Dalej Lock ma detec invis ale co to, to nie działa na invisa magów. Nie wydaje się wam to trochę wydumane.
4 Aby było jeszcze śmieszniej ten czar nawet nie pozwala jeść/pić bodąc niewidzialnym. W tym to nawet ten Shadowmeld u NE jest lepszy.

Podsumowując ten invis zrobił magom więcej zległo niż dobrego. Straciliśmy pasywną redukcje agro. Dostaliśmy czar na 68 lvl który mógł być czymś innym, a tak de facto dostaliśmy coś co mieliśmy od 1.11 . Blizzard oświadczył, że dotrzymał obietnicy i dał magom na powrót NIEWIDZIALNOŚĆ, ale czy na pewno :P

Autor:  tomugeen [ 13 lis 2006, 23:59 ]
Tytuł: 

Schirru napisał(a):
4 Aby było jeszcze śmieszniej ten czar nawet nie pozwala jeść/pić bodąc niewidzialnym. W tym to nawet ten vanish BE jest lepszy.

Jaki vanish BE? Chyba nie jestem na biezaco.

Autor:  Aldatha [ 14 lis 2006, 00:00 ]
Tytuł: 

etike nawet tu trolluje forum :]

Autor:  Shadhun [ 14 lis 2006, 00:16 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Czemu to się nazywa niewidzialność a nie jakiś Spacer astralnmy. Czar ten ma bliżej do zamiany sfery egzystencji niż niewidzialności


Właśnie że nie, właściwie to powinieneś być całkowicie ślepy jak jesteś niewidzialny :).

Autor:  Schirru [ 14 lis 2006, 00:25 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Jaki vanish BE? Chyba nie jestem na biezaco.


Sorry za te literówek Shadowmeld

Strona 79 z 86 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team