MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WoW - Cataclysm
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=34280
Strona 79 z 192

Autor:  Varenthin [ 3 lip 2010, 13:59 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Cypis, jak możesz wklej szkrina jak wygląda pudło bety do cata na battlenecie, bo wiele osób na różnych forach się tego pyta. Jedni myślą, że PTR to beta, a jedni że bóg wie co...


Obrazek

Autor:  Sinistralis [ 3 lip 2010, 15:54 ]
Tytuł: 

borboun napisał(a):
Czym lepiej się lvluje drutowi? Feral czy może boomkin? Jestem już na 65 i jakoś feralem mi się nudno gra, ale jeżeli to najszybszy sposób expienia to przy nim zostanę...


wylevelowalam dwoch druidow - jeden moonkin, drugi feral. oba spece sa super, oboma gralo mi sie dobrze. Jedyna roznica, ze jako moonkim czaaaaasem musialam lyknac many ;p ale teraz innervate jest co 3 min, wiec heh ;] respecnij sie na balance skoro frl grasz i po prostu zobacz jak Ci sie gra. Nie ma sensu grac czyms co ludzie uwazaja za lepsze jeśli Ciebie to meczy ;)

Autor:  Saw666 [ 3 lip 2010, 19:58 ]
Tytuł: 

Mam BETE !!
Ale client slabo ciagnie ... :(

Autor:  iniside [ 3 lip 2010, 22:06 ]
Tytuł: 

A ja nie mam. Czuje sie oszukany ;/.

Autor:  Varenthin [ 3 lip 2010, 22:50 ]
Tytuł: 

też nie mam :/ za to kumpel z gildii jest na tyle fajny że daje mi dostęp do bety i pykam sobie goblinem, nie śpiesząc się z lvl i czytając każdy quest
jedyny minus to gdy dostanę error i muszę go dorwać aby podał mi kod z authenticatora :P

Autor:  Robo [ 4 lip 2010, 16:09 ]
Tytuł: 

Wcześniej pytałem o Zul'Gurub w Cata. Teraz czytam na mmo-champion, że raid nadal jest, tylko po prostu dodatkowo dodają jakieś questy, które robi się solo w ZG.

Autor:  Saw666 [ 4 lip 2010, 17:19 ]
Tytuł: 

ta , nie sa one w samym dungeonie , tylko przed portalem jest taka zona ,

http://www.youtube.com/watch?v=rZt3QvGtXDk

Autor:  koci [ 4 lip 2010, 22:22 ]
Tytuł: 

Earthquake bez rewelacji. Pewnie dostanie buffa

Autor:  Saw666 [ 4 lip 2010, 22:39 ]
Tytuł: 

Bylby zajebisty , gdyby mial 1,5 sec casta i dzialal 9sec na obszarze ... a to channeling :((((((((((((((((

Licze na zmiane dzialania

Autor:  Sonoman [ 5 lip 2010, 11:08 ]
Tytuł: 

Ma ktoś namiary na jakiś filmik ze stealth animation worgenów i goblinów (male/female)?

Autor:  Robo [ 5 lip 2010, 11:24 ]
Tytuł: 

Worgen :

http://www.youtube.com/watch?v=eR07CZ-q21Q

Goblin :

http://www.youtube.com/watch?v=1ixsQ0BdmOc

Autor:  Falangista [ 5 lip 2010, 12:11 ]
Tytuł: 

Stealth goblinów wygląda TRAGICZNIE :)

Autor:  2540 [ 5 lip 2010, 12:51 ]
Tytuł: 

Worgeny wyglądają tragicznie : > gobliny całkiem spoko ale na rogala to bym go chyba jednak nie wybrał :D

Autor:  Saw666 [ 5 lip 2010, 13:32 ]
Tytuł: 

Worgen biega jak małpa z cyrku , a castuje jak idiota z jakiegos zakladu dla cpunow albo psychiatryka :wtf:

Gobliny sa zajebsite ! Bardzo Hardcorowe i te ich chytre mordy ! FTW

Autor:  druzil [ 5 lip 2010, 14:12 ]
Tytuł: 

Ciekawe czy bedzie mozna za kase zmienic sobie rase na worgena/goblina.

Autor:  Robo [ 5 lip 2010, 14:19 ]
Tytuł: 

Na 100 % będzie można, w końcu to dodatkowa kasa dla Blizza.

Autor:  Dana [ 5 lip 2010, 14:43 ]
Tytuł: 

Będzie można, ale mówili że nie od razu, dopiero po jakimś czasie.

-edit

Cytuj:
We think class design in WoW has reached what I often call an arms race in PvP. That is a class gains a snare, then another class gains the ability to break snares, so the first class also gains a root, then the second class gets an ability to break roots, and so it goes. Players tend to ask for abilities or talents that reduce their weaknesses, but when we go there, then someone else's strength isn't a strength any longer.

On the one hand, having abilities and counter abilities adds depth to the fights. You need to be familiar with your defenses and everyone else's as well and need to decide, often in a split-second, when to use an ability or save it.

But on the other hand, it justs adds bulk to the game. Simple outcomes can have depth too.

I say all that as way of preamble, because we are taking a really hard look at a lot of the ubiquitous PvP-survival talents, such as those that reduce mechanic durations, provide pushback resistance, let you take less damage while stunned, etc. Our sense is that because so many of these have become ubiquitous, PvP is balanced around the assumption of those mechanics. Instead of them being some cool or clever power you have to mitigate their effects, they are just the norm. They become not a choice, but mandatory.

It's likely you'll start seeing a lot of these counter mechanics getting phased out. We may not be able to get rid of every one, but we can get rid of a lot of them. Warriors may freak out when they think they will be CC'd permanently, but then they will start to relax when they see everyone is losing those mechanics and we take a hard look at the CCs themselves knowing that the passive and active CC counters are no longer in play.


!

Autor:  Lukas24MwO [ 7 lip 2010, 00:36 ]
Tytuł: 

Saw666 napisał(a):
Worgen biega jak małpa z cyrku , a castuje jak idiota z jakiegos zakladu dla cpunow albo psychiatryka :wtf:


No tak, dziwne, że "wilkołaki" się tak zachowują.

Autor:  Vercin [ 7 lip 2010, 00:43 ]
Tytuł: 

Saw666 napisał(a):
Worgen biega jak małpa z cyrku , a castuje jak idiota z jakiegos zakladu dla cpunow albo psychiatryka :wtf:

Gobliny sa zajebsite ! Bardzo Hardcorowe i te ich chytre mordy ! FTW

Ano imo powinny biegac jak cpuny a castowac jak malpy z cyrku dla idiotow.

Autor:  Saw666 [ 7 lip 2010, 00:58 ]
Tytuł: 

TAAAAAAAAAAAAK!

Strona 79 z 192 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team