MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Buff Maga?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=16321
Strona 9 z 11

Autor:  Domin [ 8 lis 2005, 23:41 ]
Tytuł: 

r_ADM napisał(a):
Domin, oczywiscie bo wszystkie rogale byly poza zasiegiem :P


Dmg meter MT parsowal dane na kanal.

Autor:  Chastity [ 9 lis 2005, 09:14 ]
Tytuł: 

Damage meters w MC - czołówka warlock ( :o ) potem hunter, potem mag, potem cała reszta warrior/rogue/hunter..W BWL to prawie sami rogale i warki.
Buff warlockz please..albo nam dajcie talent dajacy threat reduction, bo syndrom vendora powoli zaczyna dotykać drugą klasę. (nie wiem co może być fajnego w castowaniu jednego spella na 10 sekund który i tak zostaje resistnięty :har: )

Autor:  othello [ 9 lis 2005, 09:44 ]
Tytuł: 

Chastity napisał(a):
Damage meters w MC - czołówka warlock ( :o ) potem hunter, potem mag, potem cała reszta warrior/rogue/hunter..W BWL to prawie sami rogale i warki.
Buff warlockz please..albo nam dajcie talent dajacy threat reduction, bo syndrom vendora powoli zaczyna dotykać drugą klasę. (nie wiem co może być fajnego w castowaniu jednego spella na 10 sekund który i tak zostaje resistnięty :har: )


zauwarz ze rozne instancje rozne osoby sa w czolowce wiec jest wmiare ok

co niezmienia zupelnie faktu ze profesja ktora w zalozeniu jest przedewszystkim DD potrafi byc po hunterach rogalach lockach i wariorach w zadawanych obrazeniach
a to jest smutne.

Autor:  r_ADM [ 9 lis 2005, 13:44 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Buff warlockz please..albo nam dajcie talent dajacy threat reduction,


przeciez locki maja threat reduction po poswieceniu jakiegos peta...

Autor:  Domin [ 9 lis 2005, 17:29 ]
Tytuł: 

Lock ma z Master Demonologist i Impem out 20% threat reduction......sacrifice impa tez daje jakis threat reduction bez talentow czy cos.....setowy bonus tier 1 tez daje threat reduction chyba...

Autor:  WithnesS [ 9 lis 2005, 22:43 ]
Tytuł: 

Vorten napisał(a):
Rób palka, co by z nim nie zrobili i tak $%^owo się nim gra, więc nie będziesz miał żadnych niespodzianek.
Już miałem...Żałuje straconego czasu...NIE POLECAM : P

Autor:  Madas [ 23 lis 2005, 01:31 ]
Tytuł: 

Maly buff dla maga w 1.9

"After consideration and review of current mechanics and player feedback, the spell Conjure Crystal Water will be changed in patch 1.9 to generate 10 waters per cast. Hopefully, this will cut down tedium for Mages in raid preparation and other related aspects of the game.

May your cup runneth over... "

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... post533815

Autor:  WithnesS [ 23 lis 2005, 09:45 ]
Tytuł: 

Nareszcie magowie będą się do czegoś nadawać : P

Autor:  kreda [ 23 lis 2005, 10:22 ]
Tytuł: 

Przynajmniej tyle.... Moze to znak ze blizzard sie magami zainteresowal.:D
Z drugiej strony moze uznac, ze magowie dostali buffa i im starczy:)

Autor:  Kain18 [ 23 lis 2005, 15:45 ]
Tytuł: 

Ale mi buff, nie ma to jak kompletnie zmienić pozycję w DD...
Po prostu, zamiast jak wcześniej robić wodę dla Raidu w MC/BWL 10min będą robić w 3 min, co nie zmienia faktu iż nadal magowie są daleko za rogalami i warkami fury w dmg...

Autor:  Qraczek [ 23 lis 2005, 15:54 ]
Tytuł: 

Kain18 napisał(a):
Ale mi buff, nie ma to jak kompletnie zmienić pozycję w DD...
Po prostu, zamiast jak wcześniej robić wodę dla Raidu w MC/BWL 10min będą robić w 3 min, co nie zmienia faktu iż nadal magowie są daleko za rogalami i warkami fury w dmg...


Hmpf ... powiem w ten sposob - z odpowiednim gearem mag nie ma problemu z utrzymaniem sie w top 3 dmgu w MC (z mozliwoscia na top 1). Pare itemkow +dmg, odpowiedni build i naprawde jest spoko. I mowie to nie z pozycji kogos kto biega w epikach wsrod ludzi z zielonymi itemkami.

Autor:  Chastity [ 23 lis 2005, 16:41 ]
Tytuł: 

r_ADM napisał(a):
Cytuj:
Buff warlockz please..albo nam dajcie talent dajacy threat reduction,


przeciez locki maja threat reduction po poswieceniu jakiegos peta...


A mag ma arcane subtlety. 1st tier talent vs 25 points talent. Nie wszystkim pasuje demonology.
Spadek DPS maga imo polega na tym że i hunter, i rogue i war pottrafi zachować ten sam dps przez całą walkę, mag na krótkim dystansie ten dmg przebije, a potem skończy się mu mana. Jak mu się nie kończy, to nie ma +damage , Oczywiście mowa o dłuższych walkach.
Cięzko jest znalezc rozwiazanie problemu który jest zakorzeniony głęboko w mechanice.
Nie podniośa bazowego dmg czarów, nie zmienią talentów AŻ tak radykalnie by pomogło to utrzymać szybki burst damage na dłuższy czas, bo podniosą się whiny więcej niz 1 klast.
Więc albo dadzą duży buff sprzętowi z +damage ( co by miało wpływ także na dps warlocków i nie byłoby wszystko w porządku), albo gimpną huntera i rogue=więcej whinów, albo zrobią coś sensownego ze spell penetartion (ten nowy bonus arcanista..) cursy już zmodyfkowali ale śmierdzi mi to dodaniem tony +hit with spells sprzętu i tony resistów na moby żeby to ' zbalansować"
Poczekamy zobaczymy.
W każdym razie nie oczekuje aby whiny ustały, bo top damage zrobić można, zawsze, a większość po prostu się..ee..nie stara?
A na lenistwo żadne talenty.

Autor:  Qraczek [ 23 lis 2005, 17:10 ]
Tytuł: 

Chastity napisał(a):
r_ADM napisał(a):
Cytuj:
Buff warlockz please..albo nam dajcie talent dajacy threat reduction,


przeciez locki maja threat reduction po poswieceniu jakiegos peta...


A mag ma arcane subtlety. 1st tier talent vs 25 points talent. Nie wszystkim pasuje demonology.
Spadek DPS maga imo polega na tym że i hunter, i rogue i war pottrafi zachować ten sam dps przez całą walkę, mag na krótkim dystansie ten dmg przebije, a potem skończy się mu mana. Jak mu się nie kończy, to nie ma +damage , Oczywiście mowa o dłuższych walkach.
Cięzko jest znalezc rozwiazanie problemu który jest zakorzeniony głęboko w mechanice.
Nie podniośa bazowego dmg czarów, nie zmienią talentów AŻ tak radykalnie by pomogło to utrzymać szybki burst damage na dłuższy czas, bo podniosą się whiny więcej niz 1 klast.
Więc albo dadzą duży buff sprzętowi z +damage ( co by miało wpływ także na dps warlocków i nie byłoby wszystko w porządku), albo gimpną huntera i rogue=więcej whinów, albo zrobią coś sensownego ze spell penetartion (ten nowy bonus arcanista..) cursy już zmodyfkowali ale śmierdzi mi to dodaniem tony +hit with spells sprzętu i tony resistów na moby żeby to ' zbalansować"
Poczekamy zobaczymy.
W każdym razie nie oczekuje aby whiny ustały, bo top damage zrobić można, zawsze, a większość po prostu się..ee..nie stara?
A na lenistwo żadne talenty.


Arcane Subtelty - Reduces the threat generated by your offensive Arcane spells by 40% (3/3)

Czyli
a) Arcane Missiles - uzywanie w endgame instance to sredni pomysl .. jestes OOM w pol chwili
b) Arcane Explosion - hmm .. aggro reduction przy AOE ? Taaaa .....
c) Polymorph - tez bez znaczenia.

Czyli generalnie Arcane Subtelty mozna sobie wsadzic (niedelikatnie mowiac).

Co do spadku DPSu maga - nie zdarzylo mi sie byc calkowicie oom w Molten Core - ciezko wypowiadac mi sie na temat np. BWL - tam mnie jeszcze nie widzieli. Build 28 arcane / 23 frost - moim zdaniem max co mozna wycisnac z maga do MC i na Onyxie (bo tylko na te okazje loguje sie na maina). Mana pool - 7,4k selfbuffed (w dmg gear) + Mana Ruby + Robe of the Archmage + Evocation + Mana Citrine (jesli mowimy o dlugich walkach to czemu nie ?) + Judgement of Wisdom na mobie (ok .. tu sie zgodze - horda ma gorzej - moj frostbolt kosztuje efektywnie jakies 170 many a nie 220 :P) + clearcastingi itd itd. Z drugiej strony jak do MC wchodzi Fire mag pvp w stamina,+dmg gear, ma mana poola 5k i rzuca fireballe to sie faktycznie szybko wyprztyka.

I nadal zastanawiam sie co to do cholery jest spell penetration ... Czuje ze ma to cos wspolnego z resistami

Autor:  Domin [ 23 lis 2005, 17:27 ]
Tytuł: 

Eee co ty gadasz za glupoty kolego?

Mam Ten talent + bonus 15% threat reduction z full arcanista i na nietountowalnych bossach tylko stoje wale AM i zero obaw o aggro, nawet jak mi krytnie jedna missle za 1k (tylko 2 razy sie zdarzylo do tej pory:P a po 1.9 juz nie bedzie). Efekt? Na Onyxi 2 miejsce za hunterem w dmg done....Razorgore podobnie... Jakos Ragnaros nie chccial mnie zaatakowac jak mu trzepalem frostbolty crity za 3k (pare pod rzad)

Edit:
A alliance mage, sry wy macie BoS czyli easy mode wiec nie wypowiadaj sie tutaj plz o tych talentach.

Autor:  Chastity [ 23 lis 2005, 17:34 ]
Tytuł: 

Nie znam magów którzy by używali frostboltów na początku walki w BWL.
Fireballe?
...Gdzie?

Autor:  DirectC [ 23 lis 2005, 22:25 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):
Eee co ty gadasz za glupoty kolego?

Mam Ten talent + bonus 15% threat reduction z full arcanista i na nietountowalnych bossach tylko stoje wale AM i zero obaw o aggro, nawet jak mi krytnie jedna missle za 1k (tylko 2 razy sie zdarzylo do tej pory:P a po 1.9 juz nie bedzie). Efekt? Na Onyxi 2 miejsce za hunterem w dmg done....Razorgore podobnie... Jakos Ragnaros nie chccial mnie zaatakowac jak mu trzepalem frostbolty crity za 3k (pare pod rzad)

Edit:
A alliance mage, sry wy macie BoS czyli easy mode wiec nie wypowiadaj sie tutaj plz o tych talentach.
Lol razogore to gimp, sprobuj to na broodlordzie :lol: Oczywisice jak jestes w hordzie.

Autor:  Chastity [ 24 lis 2005, 01:27 ]
Tytuł: 

Your Shadowbolt crits Broodlord Lashlayer for 2450
Your items suffer 10% durability loss.
:har:
Tak, z BoS'em.

Autor:  DirectC [ 24 lis 2005, 02:04 ]
Tytuł: 

Chastity napisał(a):
Your Shadowbolt crits Broodlord Lashlayer for 2450
Your items suffer 10% durability loss.
:har:
Tak, z BoS'em.
Ja za 3.2-3.0k frostboltem go potraktowalem dwa razy i tanki nie zgubiły agro :P WTB good tank zapodaj u siebie ;)

Autor:  Chastity [ 24 lis 2005, 02:34 ]
Tytuł: 

To było na początku walki, zamiast unicestwiać whelpy postanowiłam ..no.
Tak jakoś wyszło :wink: Za któryśtam następnym razem 4k crit wszedł spokojnie, sprawda doświaczenia tanka na bossie tak myślę. Albo gnomy się nie nadają na tanków ze względu na rozmiar..albo.. ;)

Ten nowy CoS/CoE jest tragikomiczny, 5% damage, way to go Blizz. Być może utnie to 'spike' w dps u locków ale 15% nerf to trochę za dużo.
blizz wynalazł sposób żeby buffnąc maga -nerfnąc locków.
Nudno sie leveluje huntera ale cóż zrobić :P

Autor:  bloob [ 24 lis 2005, 02:50 ]
Tytuł: 

Arcane explosion:
# This is a highly needed spell for high end instances, but because of this mages feel they are forced to use 15 points in arcane tree, and thus waste points in less useful talents. An idea could be to make that talent cost fewer points, or increase the usefulness of the other arcane talents.


To mnie rozjechalo i zostawilo mokra plame na podlodze:P
Jak to tak, zuzywac talenty na insta aoe? :o wtf?! wtf?! :P

Strona 9 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team