MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Banned? Why?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=17901
Strona 9 z 10

Autor:  bartii [ 6 mar 2006, 07:23 ]
Tytuł: 

ludzie, po co im haslo prosza o pytanie i odpowiedz, a cale kontu teraaz jest skonstruowane tak ze bez tego zadnej zmiany nie zrobisz, a jak je masz to haslo ci na g... potrzebne

Autor:  Fabianek [ 6 mar 2006, 08:16 ]
Tytuł: 

bo pyt i odp jest potrzebna do odzyskania hasla jak ci sie je zapomni?

Autor:  Goatus [ 6 mar 2006, 08:27 ]
Tytuł: 

bartek_viper napisał(a):
jakby dzialalo to chyba bym tego tutaj nie pisal :o


To skoro nie działa to chyba oczywiste że to Blizzard nie?

Autor:  Astaniel [ 6 mar 2006, 15:02 ]
Tytuł: 

Rzeczywiście nie proszą go o hasło. My bad. Nie doczytałem, ale proszenie o klucz i pytanie do hasła też chyba łamie umowę pomiędzy użytkownikiem a sprzedawcą.

Autor:  ikona [ 15 mar 2006, 17:05 ]
Tytuł: 

http://infernix.net/wowban/

Autor:  Postal [ 23 mar 2006, 11:52 ]
Tytuł: 

ikona napisał(a):
http://infernix.net/wowban/


byly kumpel z gildii :) nieodzyskal konta, klocil sie kolo miesiaca zasypujac blizza mialami ale nic nie zdzialal

Autor:  Astaniel [ 23 mar 2006, 17:02 ]
Tytuł: 

Taki offtop. Zna ktoś przypadek żeby Blizzard odwołał permanentnego bana?

Autor:  Ravushimo [ 8 paź 2006, 20:55 ]
Tytuł: 

Cash napisał(a):
Acc support pracuje w weekend ?

z tego co mi wiadomo to nie

Autor:  Bajtek [ 8 paź 2006, 21:42 ]
Tytuł: 

Nie pracuje. Teoretycznie na odp. maja 7 dni roboczych, ale ja ostatnio czekalem 2 razy z rzedu 10 dni... Kiedys(poczatki WoWa w Europie) czekalem po 1-2 dni, ale teraz jest juz nas troche wiecej, wiec... :]

Autor:  URC [ 9 paź 2006, 20:12 ]
Tytuł: 

Ja to dopiero mam problem nie moge sie zalogowac do gry do manage account tez na maila z odzyskiwaniem konta czekam juz 2dzien
mail do blizza zero odpowiedzi
zna ktos moze numery telefoniczne do odziałow tej firmy
mam nadzieje ze ktos nie ukradl mi konta

Autor:  h34t [ 9 paź 2006, 21:12 ]
Tytuł: 

URC napisał(a):
Ja to dopiero mam problem nie moge sie zalogowac do gry do manage account tez na maila z odzyskiwaniem konta czekam juz 2dzien
mail do blizza zero odpowiedzi
zna ktos moze numery telefoniczne do odziałow tej firmy
mam nadzieje ze ktos nie ukradl mi konta


http://www.wow-europe.com/en/support/ac ... lling.html

Autor:  sirek [ 10 paź 2006, 07:37 ]
Tytuł: 

chyba powodem jest masowa strata kont przez keyloggery. Koledze z Gildii przez telefon udzielili informacji że w związku z zastraszającą ilością spraw do zweryfikowania odnośnie ogołocenia postaci z kasy i shardowania sprzetu wszystkie requesty będą miały wydłużony czas oczekiwania... swoją drogą cięzko zarobić bana za nic...

Autor:  KromeR [ 10 paź 2006, 08:18 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
Cytuj:
KC art 82

Nieważne jest oświadczenie woli złożone przez osobę, która z jakichkolwiek powodów znajdowała się w stanie wyłączającym świadome albo swobodne powzięcie decyzji i wyrażenie woli. Dotyczy to w szczególności choroby psychicznej, nierdorozwoju umysłowego albo innego, chociażby przemijającego, zaburzenia czynności psychicznych.


A wlasciwie nie wiem czemu napisalem ze tylko dla Ciebie ... bargaw, napisz do Blizza, ze kazdy kolejny patch powodowal u Ciebie zly stan psychiczny, podczas sciagania wypijales butelke wodki i potem klikales umowe nieswiadomie ...


Obawiam sie ze sprawy z tego zakresu sa rozpatrywane wg. prawa miejscowego ze wzgledu na siedzibe firmy z ktora podpisales umowe - Blizzarda, czyli o ile mnie pamiec nie myli wg. ustawodawstwa francuskiego.

Autor:  cypis [ 23 lis 2006, 20:59 ]
Tytuł: 

Jak ktos dostal bana za dzielenie sie kontem to wystarczy telefon i konto jest odblokowane praktycznei od razu.

Autor:  redlum [ 23 lis 2006, 22:27 ]
Tytuł: 

po to aby inni mogli cie odbanowac:) - robia sztuczne miejsca pracy


od dawna juz wiadomo - ze przez maila nic sie nie zalatwi (albo bedzie to trwalo tygodniami) - przewaznie telefon rozwiazuje 95% od reki

Autor:  -Antares- [ 2 gru 2006, 12:37 ]
Tytuł: 

Miałem ostatnio dość przykrą sytuację z WoWem, czego efektem jest tymczasowo zawieszone konto.

Dwa tygodnie temu zainstalowałem addona 'auctioneer" który od razu po uruchomieniu gry strasznie mi mulił więc go wywaliłem i od razu przeskanowałem folder gry programem antywirusowym. Wyhaczył się wirus o nazwie którą już wcześniej słyszałem "wow-infostealer" czyli dość popularny keylogger ostatnio. Ale wszystko trwało ze 2 minuty i potem nic się nie działo więc grałem sobie dalej. Moim kardynalnym błędem było to, że nie zmieniłem hasła do konta bo jakoś ubzdurałem sobie że przez te minute program nie zdążył skraść informacji :/ W każdym razie przez tydzień grałem sobie spokojnie aż do ostatniego poniedziałku - 27 listopada. Robiłem właśnie moim altem druidem Ragefire Chasm, tankowałem bossa w formie niedźwiadka i nagle DC. Wkurzyłem się ostro, bo już wyobraźnia mi pokazywała co się musiało stać z resztą drużyny jak im nagle jedyny tank zniknął :P Spróbowałem się zalogować ponownie i... DUPA :| "account banned". Taka oto informacja mi się pojawiła gdy spróbowałem dostać się do gry. Przez moment nie byłem pewien czy przypadkiem od tego grania nie pomieszał mi się kalendarz i czy nie jest przypadkiem pierwszy kwietnia. Od razu zalogowałem się na "account management" na wow-europe i sprawdziłem status konta.

"This account is temporaly suspended, please check email for details". Odetchnąłem z ulgą, bo pomyślałem sobie, że mogło im się coś schrzanić i potem naprawią problem. Sprawdziłem pocztę, faktycznie, przyszedł mail od Blizza. W środku informacja, że gdy byłem online odnotowano kilka prób zalogowania się z nieautoryzowanego adresu na moje konto, więc dla mojego dobra konto zostanie zablokowane puki nie sprawdze czy nie mam trojana i nie podam danych osobowych w celu weryfikacji. Jako, że od razu wiedziałem o co chodzi, szybko zmieniłem hasło, opisałem całą sytuację ze znalezionym keyloggerem i odesłalem wymagane dane do Blizzarda. I jak narazie nie raczyli nawet odpisać, że otrzymali dane... Wysłałem im 3 maile i nic, cisza. Całe szczęście mój biling przypadał na dzień następny czyli wtorek, a w pracy zwlekali z wypłatą, więc zamroziło mi subskrypcję. Ale przeglądając opcje w "account management" odkryłem kolejny bug, więc tu zgłaszam się z uprzejmą prośbą:

1) Czy ktoś z tego forum dzwonił kiedykolwiek pod angielską infolinię Blizza, a jeśli tak to proszę podać PEŁNY numer który wybił na telefonie. Link na stronie wow-europe z numerami znam, więc proszę mnie nie zbluzgać i nie odpowiedzieć "google" albo "szukaj" co ostatnio jest popularne. Siedziałem całe popołudnie próbując połączyć się pod tamten angielski numer, niestety bezskutecznie- zawsze komunikat "nie ma takiego numeru". Próbowałem z numerem kierunkowym do anglii czyli 0044, próbowałem bez 0 przed 800, próbowałem także normalnie tak jak na numery infolinii w Polsce. Dzwoniłem do Tele2, do TPSy i do międzynarodowego biura numerów TP - wszędzie była taka sama odpowiedź - że taki numer powinnno się wykręcać tak jak na polską infolinie czyli po prostu "0 800 itd" ale że ten który podalem jest błędny bo ma o jedną cyfrę za dużo.

2) Czy ktoś mógłby zajżeć na swój panel "account management" i powiedzieć (na przyszłosć, jeśli Blizz łaskawie mi odblokuje konto i będę jeszcze miał ochotę odmrozić subskrypcję) gdzie można zamrozić/odmrozić płatności? Na wszystkich forach ludzie napisali że taka opcja jest w dziale "change subscription" którego link odnosi się do strony "subscription.html". Niestety link przynajmniej u mnie jest jakiś skopany, bo przerzuca mnie na "payment_methods.html" co pozwala mi najwyżej zmienić numer karty :/

Oba te problemy opisałem juz w tych trzech mailach do Blizza, niestety najwyraźniej mają swoich klientów gdzieś. Będę bardzo zobowiązany za poważne potraktowanie tego posta i pomoc. Bo przyznam, że wobec tego wszystkiego czuję się trochę "marnie". Wpompowałem cięzko zarobione pieniądze, jak również i czas w grę która co prawda wspaniała, teraz niestety wydaje się być czasem straconym jeśli nie będę mógł kontynuować zabawy. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

Autor:  -Antares- [ 2 gru 2006, 12:48 ]
Tytuł: 

A ja bardzo proszę o uważne przeczytanie mojego posta - napisalem, ze próbowałem zadzwonić, ale nie mogę się połączyć i nawet w TPSa nie umieli mi pomóc jak taki numer powinno się wybić poprawnie, więc dlatego proszę o pomoc kogoś kto już zadzwonil. Chyba że wszyscy radzą by zadzwonić, a sami tego nigdy nie robili :P

Autor:  Shadhun [ 2 gru 2006, 13:10 ]
Tytuł: 

Sciagnij skype i wpisz numer tak jak masz podany na stronie. Nie przejmuj sie że będzie wyświetlało że numer jest błedny, próbuj do oporu. Wczoraj tak wlasnie dodzwoniłem sie do supportu.

Autor:  Nestor [ 2 gru 2006, 14:48 ]
Tytuł: 

Jesli konto zostalo zablokowane z powodu hackniecia, to zostanie odblokowane jak przeprowadza dochodzenie co i jak. Za jakis czas dostaniesz nowe haslo mailem.

Jak zniknely ci jakies itemy, to powinienes napisac ticket co ci zginelo podczas hackniecia, tyle detali ile da sie wrzucic.

Na mail z accountreview mozesz poczekac kilka dni, albo tydzien dwa bo pewnie sa zawaleni takimi samymi przypadkami jak twoj.

Jak odblokujesz konto to bedzie 'setup subscription', i tam sobie wpiszesz nowy numer karty.

Autor:  - 34 - [ 2 gru 2006, 14:52 ]
Tytuł: 

klep tak:

0 0044 800 279 3909

Strona 9 z 10 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team