MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Patch 3.1 na PTR https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=32780 |
Strona 9 z 12 |
Autor: | Vercin [ 16 kwi 2009, 13:28 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): @up
Najlepsze jest to, że chłopaki się ubiorą w 2 tygodnie, poflexują w IF, a plebskie gildie za 3 miesiące będą miały to samo co oni. I to jest sad by true ![]() A wyjasnisz w jaki sposob plebskie gildie beda mialy loot ktory dostaje sie za hard modes? A i jeszcze jest jeszcze ten boss ktory ma tylko hard mode |
Autor: | Sobtainer [ 16 kwi 2009, 13:57 ] |
Tytuł: | |
Tak wyjaśnie, hard mode dropy to jakieś 3% całego Ulduar ![]() |
Autor: | Fabianek [ 16 kwi 2009, 14:00 ] |
Tytuł: | |
Sidagel napisał(a): na armory nie ma co patrzec przez najblizsze dni bo nie dziala jeszcze stabilnie z tego co widze.
na swojej stronie tez maja ko zaznaczonego jako niezabitego przy kazdym maja [x] a przy nim [.] |
Autor: | cypis [ 16 kwi 2009, 14:14 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): Tak wyjaśnie, hard mode dropy to jakieś 3% całego Ulduar
![]() No i? Ostatni boss dropuje taki sam ilvl loot jak reszta, czyli nie tak jak bylo np. w naxx. Rozroznienie miedzy plebem (do ktorego sie prawdopodobnie zaliczasz, hehe) a hardkorowymi gildiami dalej bedzie. |
Autor: | Sobtainer [ 16 kwi 2009, 14:15 ] |
Tytuł: | |
Rozróżnienie? gdzie Ty masz rozróżnienie teraz że piszesz "dalej będzie"? |
Autor: | cypis [ 16 kwi 2009, 14:20 ] |
Tytuł: | |
Mowie ogolnie patrzac na historie wowa od vanilli, nie tylko od ostatniego dodatku. |
Autor: | ROKKYU [ 16 kwi 2009, 14:22 ] |
Tytuł: | |
Robo napisał(a): Yogg-Saron World First Kill by Ensidia
Tak jak się spodziewałem ^^ ... to ja idę połowić ryby. |
Autor: | Vercin [ 16 kwi 2009, 15:15 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): Tak wyjaśnie, hard mode dropy to jakieś 3% całego Ulduar
![]() No w dupie je masz bo nigdy ich nie bedziesz mial ![]() W jaki sposob tylko 3% jak chyba prawie kazdy boss ma hard mode? Ale niewazne ile % wazne ze dostep beda mieli do niego tylko najlepsi. A ty twierdzisz ze za kilka miesiecy taka ensydia bedzie miala takie same itemki jak pierwsza lepsza noob gildia ktora ledwo co czysci ulduar.Co jest delikatnie mowiac nieprawda:P |
Autor: | Sobtainer [ 16 kwi 2009, 15:36 ] |
Tytuł: | |
Może nie aż tak, ale różnice w statystykach pomiędzy Ensidią a innymi gildiami będą znikome. |
Autor: | Robo [ 16 kwi 2009, 21:21 ] |
Tytuł: | |
Qraczek napisał(a): To final? Pytam bo po prostu nie wiem
![]() Ano finał, teraz jak już ktoś wspomniał czeka ich farma miesiącami aż ubiorą wszystkie mainy + wszystkie alty + wszystkie drugie alty. |
Autor: | Fabianek [ 17 kwi 2009, 08:59 ] |
Tytuł: | |
Robo napisał(a): Qraczek napisał(a): To final? Pytam bo po prostu nie wiem ![]() Ano finał, teraz jak już ktoś wspomniał czeka ich farma miesiącami aż ubiorą wszystkie mainy + wszystkie alty + wszystkie drugie alty. niezupelnie został Algamon, a ze ex nihilum/sk poszlo na latwizne i zrobili ulduar w ezmode to musza czekac do resetu zeby podejsc do last bossa. Czesc HC gildii od razu sie rzucila na hard mode zobaczymy czy ktoras wogle dojdzie do Algamona nie mowiac o zrobieniu "He feeds on your tears" Sobtainer napisał(a): Może nie aż tak, ale różnice w statystykach pomiędzy Ensidią a innymi gildiami będą znikome.
w statystykach moze tak, ale w umiejetnosciach z pewnoscia nie. Ja powtarzam od vanilli brain > skill > gear. Po za tym czy ty sadzisz ze jakakolwiek hc gildia gra dla dropow po to aby sobie flexowac w dalaran? Bug na Ignisie przypomnial mi stare (dobre) czasy zbugowanego cthuna :/ zeby ich szlag trafil z tymi bugami :/ |
Autor: | Qraczek [ 17 kwi 2009, 10:08 ] |
Tytuł: | |
Fabianek napisał(a): w statystykach moze tak, ale w umiejetnosciach z pewnoscia nie. Ja powtarzam od vanilli brain > skill > gear. Po za tym czy ty sadzisz ze jakakolwiek hc gildia gra dla dropow po to aby sobie flexowac w dalaran?
W długim okresie wszyscy będziemy martwi - John Maynard Keynes. Ucza tego na pierwszym roku ekonomii ![]() A dwa - nie mowcie prosze ze cokolwiek w PvE w Wow wymaga skilla ![]() ![]() |
Autor: | Fabianek [ 17 kwi 2009, 10:17 ] |
Tytuł: | |
Qraczek napisał(a): A dwa - nie mowcie prosze ze cokolwiek w PvE w Wow wymaga skilla
![]() ![]() A ja myslalem ze PvP wymaga na: - BG: healadina a najlepiej 3 na plecach i sie zamiata wszystko klikajac w skile myszka - Arenie - dk i healadina Odnosnie PvE coz skoro tak uwazasz to czemu tak malo osob ma Glory of the Raider i Heroic: glory fo the Raider przeciez content był banalny. |
Autor: | Qraczek [ 17 kwi 2009, 10:36 ] |
Tytuł: | |
Po raz kolejny wyglosze moja teorie nt. konstrukcji przecietnej gildii. 25% myslacych 50% niemyslacych, ale nie przeszkadzajacych 25% debili I teraz - w zaleznosci od tego, jakie proporcje wystepuja w danej gildii, jak konstruowane sa rajdy oraz ile ludzie moga czasu poswiecic na gre ludzie danego achievementa maja lub nie. Przypominam, ze wystarczy 1 debil lub np. 1 disconnect zeby nie zalapac sie na "Shocking", wystarczy 1 mag ktory wrzuci sobie mage armor zeby spieprzyc "100 Club" (czy jak to cholerstwo sie nazywalo) itd. itd. |
Autor: | Robo [ 17 kwi 2009, 10:51 ] |
Tytuł: | |
No i zawsze znajdzie się osoba, która zjebie Safety Run na Heiganie |
Autor: | Ziolo [ 17 kwi 2009, 11:03 ] |
Tytuł: | |
Kontent byl i jest banalny. Achievmenty sa do zrobienia jak masz ludzi ktorzy maja czas / checi / skilla. Ja olewalem i bede olewal kazdy achievment, bo mi po prostu nie zalezy. Immortala uznaje ze mam, bo przez naxx 25 czasami nie gine w ogole, a to ze ktos z 24 innych ludzi cos tam spierodlil, to mnie olewa ![]() Ja jestem IMMORTAL !! ![]() A jak widze ze ludzie podniecaja sie ze zrobili Shocking, to mnie smiech ogarnia. A pamietam ze moja gildia nie miala sily tego dokonac przez pierwsze 2 miechy farmy naxa ![]() |
Autor: | Fabianek [ 17 kwi 2009, 11:12 ] |
Tytuł: | |
Dobór ludzi na rajd to również umiejętność. Co do immortala/undying się zgadzam no to w takim razie dlaczego tak mało osob zrobilo os10 3d do czasu wymyslenia Zerg tactic? |
Autor: | Ziolo [ 17 kwi 2009, 11:21 ] |
Tytuł: | |
Os3D to dosc specyficzna walka. Musisz napompowac naprawde dobry dps. Pojawia sie tez RNG w postaci kiedy pojawia sie pierwsze whlep spawny. Ile osob dostanie debufa na 3 drejku, itd. Wazny jest tez raid comp, ale to nic nowego. Generalnie walka jak kazda inna, z tym ze tutaj masz 10 ludzi, i kazdy z nich musi dac max z siiebie i nie popelnic bledu. Nooby tego nie zrobia, malo zorganizowane noobowskie gildie tez. No ale fakt, tutaj trzeba wiedziec o co kaman. Kiedy healnac kogo itd. Wiec mozna powiedziec ze skill ma znaczenie. |
Autor: | yendreqq [ 17 kwi 2009, 13:08 ] |
Tytuł: | |
ulduar wypas. Niektore trashe trzeba CCowac tak jak w TK, trasze do Mimirona wipuja rajdy i disbanduja gildie. Wszysstko to narazei normal mode, nawet nie ma za to achievementa realm first. gogo hardmodes. patch jest wypasik, polecam argent tournament |
Autor: | shahray [ 17 kwi 2009, 13:11 ] |
Tytuł: | |
A pugowcy pverzy z przypadku jak ja maja zabawe nawet z nowym bossem w voa, gdzie trash potrafi explodowac zabijajac raid \o/. |
Strona 9 z 12 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |