MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch 3.1 na PTR
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=32780
Strona 9 z 12

Autor:  Vercin [ 16 kwi 2009, 13:28 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
@up

Najlepsze jest to, że chłopaki się ubiorą w 2 tygodnie, poflexują w IF, a plebskie gildie za 3 miesiące będą miały to samo co oni.

I to jest sad by true :D


A wyjasnisz w jaki sposob plebskie gildie beda mialy loot ktory dostaje sie za hard modes?
A i jeszcze jest jeszcze ten boss ktory ma tylko hard mode

Autor:  Sobtainer [ 16 kwi 2009, 13:57 ]
Tytuł: 

Tak wyjaśnie, hard mode dropy to jakieś 3% całego Ulduar :] więc w dupie je mam ;P

Autor:  Fabianek [ 16 kwi 2009, 14:00 ]
Tytuł: 

Sidagel napisał(a):
na armory nie ma co patrzec przez najblizsze dni bo nie dziala jeszcze stabilnie z tego co widze.



na swojej stronie tez maja ko zaznaczonego jako niezabitego przy kazdym maja [x] a przy nim [.]

Autor:  cypis [ 16 kwi 2009, 14:14 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Tak wyjaśnie, hard mode dropy to jakieś 3% całego Ulduar :] więc w dupie je mam ;P

No i? Ostatni boss dropuje taki sam ilvl loot jak reszta, czyli nie tak jak bylo np. w naxx. Rozroznienie miedzy plebem (do ktorego sie prawdopodobnie zaliczasz, hehe) a hardkorowymi gildiami dalej bedzie.

Autor:  Sobtainer [ 16 kwi 2009, 14:15 ]
Tytuł: 

Rozróżnienie? gdzie Ty masz rozróżnienie teraz że piszesz "dalej będzie"?

Autor:  cypis [ 16 kwi 2009, 14:20 ]
Tytuł: 

Mowie ogolnie patrzac na historie wowa od vanilli, nie tylko od ostatniego dodatku.

Autor:  ROKKYU [ 16 kwi 2009, 14:22 ]
Tytuł: 

Robo napisał(a):
Yogg-Saron World First Kill by Ensidia

Tak jak się spodziewałem ^^


... to ja idę połowić ryby.

Autor:  Vercin [ 16 kwi 2009, 15:15 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Tak wyjaśnie, hard mode dropy to jakieś 3% całego Ulduar :] więc w dupie je mam ;P

No w dupie je masz bo nigdy ich nie bedziesz mial :P?
W jaki sposob tylko 3% jak chyba prawie kazdy boss ma hard mode?
Ale niewazne ile % wazne ze dostep beda mieli do niego tylko najlepsi.
A ty twierdzisz ze za kilka miesiecy taka ensydia bedzie miala takie same itemki jak pierwsza lepsza noob gildia ktora ledwo co czysci ulduar.Co jest delikatnie mowiac nieprawda:P

Autor:  Sobtainer [ 16 kwi 2009, 15:36 ]
Tytuł: 

Może nie aż tak, ale różnice w statystykach pomiędzy Ensidią a innymi gildiami będą znikome.

Autor:  Robo [ 16 kwi 2009, 21:21 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
To final? Pytam bo po prostu nie wiem :P


Ano finał, teraz jak już ktoś wspomniał czeka ich farma miesiącami aż ubiorą wszystkie mainy + wszystkie alty + wszystkie drugie alty.

Autor:  Fabianek [ 17 kwi 2009, 08:59 ]
Tytuł: 

Robo napisał(a):
Qraczek napisał(a):
To final? Pytam bo po prostu nie wiem :P


Ano finał, teraz jak już ktoś wspomniał czeka ich farma miesiącami aż ubiorą wszystkie mainy + wszystkie alty + wszystkie drugie alty.


niezupelnie został Algamon, a ze ex nihilum/sk poszlo na latwizne i zrobili ulduar w ezmode to musza czekac do resetu zeby podejsc do last bossa. Czesc HC gildii od razu sie rzucila na hard mode zobaczymy czy ktoras wogle dojdzie do Algamona nie mowiac o zrobieniu "He feeds on your tears"


Sobtainer napisał(a):
Może nie aż tak, ale różnice w statystykach pomiędzy Ensidią a innymi gildiami będą znikome.


w statystykach moze tak, ale w umiejetnosciach z pewnoscia nie. Ja powtarzam od vanilli brain > skill > gear. Po za tym czy ty sadzisz ze jakakolwiek hc gildia gra dla dropow po to aby sobie flexowac w dalaran?



Bug na Ignisie przypomnial mi stare (dobre) czasy zbugowanego cthuna :/ zeby ich szlag trafil z tymi bugami :/

Autor:  Qraczek [ 17 kwi 2009, 10:08 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
w statystykach moze tak, ale w umiejetnosciach z pewnoscia nie. Ja powtarzam od vanilli brain > skill > gear. Po za tym czy ty sadzisz ze jakakolwiek hc gildia gra dla dropow po to aby sobie flexowac w dalaran?


W długim okresie wszyscy będziemy martwi - John Maynard Keynes. Ucza tego na pierwszym roku ekonomii :) To raz.

A dwa - nie mowcie prosze ze cokolwiek w PvE w Wow wymaga skilla ;) Myslec trzeba i patrzyc co sie dzieje dookola. Skilla to wymaga PvP ;)

Autor:  Fabianek [ 17 kwi 2009, 10:17 ]
Tytuł: 

Qraczek napisał(a):
A dwa - nie mowcie prosze ze cokolwiek w PvE w Wow wymaga skilla ;) Myslec trzeba i patrzyc co sie dzieje dookola. Skilla to wymaga PvP ;)


A ja myslalem ze PvP wymaga na:
- BG: healadina a najlepiej 3 na plecach i sie zamiata wszystko klikajac w skile myszka
- Arenie - dk i healadina

Odnosnie PvE coz skoro tak uwazasz to czemu tak malo osob ma Glory of the Raider i Heroic: glory fo the Raider przeciez content był banalny.

Autor:  Qraczek [ 17 kwi 2009, 10:36 ]
Tytuł: 

Po raz kolejny wyglosze moja teorie nt. konstrukcji przecietnej gildii.

25% myslacych
50% niemyslacych, ale nie przeszkadzajacych
25% debili

I teraz - w zaleznosci od tego, jakie proporcje wystepuja w danej gildii, jak konstruowane sa rajdy oraz ile ludzie moga czasu poswiecic na gre ludzie danego achievementa maja lub nie. Przypominam, ze wystarczy 1 debil lub np. 1 disconnect zeby nie zalapac sie na "Shocking", wystarczy 1 mag ktory wrzuci sobie mage armor zeby spieprzyc "100 Club" (czy jak to cholerstwo sie nazywalo) itd. itd.

Autor:  Robo [ 17 kwi 2009, 10:51 ]
Tytuł: 

No i zawsze znajdzie się osoba, która zjebie Safety Run na Heiganie

Autor:  Ziolo [ 17 kwi 2009, 11:03 ]
Tytuł: 

Kontent byl i jest banalny. Achievmenty sa do zrobienia jak masz ludzi ktorzy maja czas / checi / skilla.

Ja olewalem i bede olewal kazdy achievment, bo mi po prostu nie zalezy.

Immortala uznaje ze mam, bo przez naxx 25 czasami nie gine w ogole, a to ze ktos z 24 innych ludzi cos tam spierodlil, to mnie olewa :)

Ja jestem IMMORTAL !! :D

A jak widze ze ludzie podniecaja sie ze zrobili Shocking, to mnie smiech ogarnia. A pamietam ze moja gildia nie miala sily tego dokonac przez pierwsze 2 miechy farmy naxa :D

Autor:  Fabianek [ 17 kwi 2009, 11:12 ]
Tytuł: 

Dobór ludzi na rajd to również umiejętność.

Co do immortala/undying się zgadzam no to w takim razie dlaczego tak mało osob zrobilo os10 3d do czasu wymyslenia Zerg tactic?

Autor:  Ziolo [ 17 kwi 2009, 11:21 ]
Tytuł: 

Os3D to dosc specyficzna walka.

Musisz napompowac naprawde dobry dps. Pojawia sie tez RNG w postaci kiedy pojawia sie pierwsze whlep spawny. Ile osob dostanie debufa na 3 drejku, itd.

Wazny jest tez raid comp, ale to nic nowego.

Generalnie walka jak kazda inna, z tym ze tutaj masz 10 ludzi, i kazdy z nich musi dac max z siiebie i nie popelnic bledu.

Nooby tego nie zrobia, malo zorganizowane noobowskie gildie tez.

No ale fakt, tutaj trzeba wiedziec o co kaman. Kiedy healnac kogo itd. Wiec mozna powiedziec ze skill ma znaczenie.

Autor:  yendreqq [ 17 kwi 2009, 13:08 ]
Tytuł: 

ulduar wypas. Niektore trashe trzeba CCowac tak jak w TK, trasze do Mimirona wipuja rajdy i disbanduja gildie.

Wszysstko to narazei normal mode, nawet nie ma za to achievementa realm first.

gogo hardmodes. patch jest wypasik, polecam argent tournament

Autor:  shahray [ 17 kwi 2009, 13:11 ]
Tytuł: 

A pugowcy pverzy z przypadku jak ja maja zabawe nawet z nowym bossem w voa, gdzie trash potrafi explodowac zabijajac raid \o/.

Strona 9 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team