MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

BC wywiad z devsami - Nowy max25 cap na raidy
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20756
Strona 82 z 86

Autor:  Gefaran [ 17 lis 2006, 10:17 ]
Tytuł: 

Kolejna wariacja na temat He-Man'a? 8)

P.s. Udalo sie z transferem, wiec do boju panowie, ktorzy jak ja mieli error'y 8)

Autor:  dakota12 [ 17 lis 2006, 10:19 ]
Tytuł: 

no dokładnie, szkieletor z różowymi aplikcjami ... jak w mordę strzelił.

No i kopiowanie toonków ruszyło wreszczie, teraz 3-4ry dni czekania tylko na zakończenie transferu....

Autor:  WithnesS [ 17 lis 2006, 10:21 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
llol

<obrazek>


I lol'd too ^^ Buhahaha :P

Autor:  lukaszn [ 17 lis 2006, 10:30 ]
Tytuł: 

dakota12 napisał(a):
No i kopiowanie toonków ruszyło wreszczie, teraz 3-4ry dni czekania tylko na zakończenie transferu....


wczoraj skopiowalem toonka , dzis rano byl dostepny

Autor:  raggnarok [ 17 lis 2006, 13:59 ]
Tytuł: 

Takie pytanko do grajacych w bete: jak wyglada sprawa honoru w BG za surowce, flagi, zniszczenie bunkra etc.? Calkiem to wywalili czy mocno nerfneli?

Autor:  Ticik [ 19 lis 2006, 11:08 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=neAYhDhIu6o
nie wiem czy bylo czy nie, ja tego tutaj nie znalazlem wiec daje link ;]
i jeszcze ceny tej przyjemnosci ;]
http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=1523

Autor:  Brodaty [ 20 lis 2006, 09:06 ]
Tytuł: 

O.o a dlaczego very fast mount nie jest epicki tylko superior?

Autor:  cypis [ 23 lis 2006, 16:00 ]
Tytuł: 

Jak zdobyc nether drake'a
Cytuj:
Tom Chilton explains the workings: ‘With BC the Arena system gives rewards on par with the best you’ll find in the rest of the game. Any time we start new raids, we’ll start a new Arena season that gives us the opportunity to add a new set of Arena rewards to keep up with that. Each season lasts three months, and at the end of that, based on your position on the ladder, each person in the top team is going to receive an Epic armoured Netherdrake mount.

Autor:  Demandread [ 23 lis 2006, 16:16 ]
Tytuł: 

Let the farm begin !

Peace

Autor:  superXtra [ 23 lis 2006, 17:33 ]
Tytuł: 

Nie no przesadzili, 3 miesiace i tylko top team? mam nadzieje ze sie cos zmieni...

Autor:  tomugeen [ 23 lis 2006, 17:35 ]
Tytuł: 

superXtra napisał(a):
Nie no przesadzili, 3 miesiace i tylko top team? mam nadzieje ze sie cos zmieni...

Ofc, wszystkie mozliwe rare itemy blizzard w koncu sprowadzal do "siedz dlugo a wyfarmisz"

Autor:  Ravushimo [ 23 lis 2006, 17:35 ]
Tytuł: 

niby czemu ma sie cos zmienic? sa najlepsi to dostana opancerzona wersje nethera... imo git :)

Autor:  cypis [ 23 lis 2006, 18:10 ]
Tytuł: 

Na arenie nie bedzie mozliwe farmienie honoru tak jak jest to w wersji vanilla. Dziennie bedzie sie gralo 2-3 mecze i tyle, bo wiecej sie nie bedzie oplacalo.

Autor:  Goatus [ 23 lis 2006, 18:46 ]
Tytuł: 

/agreed.

Liczba walk bliska minimum potrzebnego do klasyfikacji przy jednoczesnym maksymalizowaniu liczby wygranych, tak będzie wyglądało "farmowanie" na arenach.

Tzn idealna sytuacja to 10 walk, wszystkie wygrane. Zauważ że dla drużyny której dobrze idzie każda następna walka jest coraz większym ryzykiem: W miarę jak wszystkie drużyny rozgrywają swoje mecze system coraz trafniej wybiera przeciwników i stawia dobrą drużyną przeciwko innej równie dobrej. Co niesie ze sobą wzrost ryzyka przegranej która z kolei oznacza spory spadek w klasyfikacji a to jak wiadomo oznacza mniej arena points danego tygodnia.

Autor:  gelerth [ 23 lis 2006, 19:36 ]
Tytuł: 

yawn. w koncu i tak kazdy sobie wydrapie epixy i bedzie liczyl sie tylko l33t skillzorz :o

Autor:  Demandread [ 24 lis 2006, 02:25 ]
Tytuł: 

Well, jak dla mnie troche jestescie naiwni. Wiadomo, ze w skali serva bedzie wiecej niz jedna, dwie, trzy druzynu z min. wygrana iloscia walk. Dlatego zacznie sie zwyczajna farma na slabszych itemowo ludkach, bo bedzie wiadomo, ze im wyzszy ranking, tym trudniejsi przeciwnicy = to co opisujecie bedzie mialo miejsce tylko dla bardzo waskiego grona, powiedzmy top 5. Reszta bedzie farmic nabow - bo nawet jak przegraja pare walk, to w skali rozgeranych 99999 nadal beda mieli lepszy % wygranych niz tacy, kt. na przyklad wygrali 8/2. Prosta zasada skali - w wiekszej probie pojedyncze zdarzenia maja mniejszy wplyw na ostateczny wynik - jesli ktos wierzy, ze premady beda ryzykowac przy stosunku powiedzmy ( przykladowo ) 16/4 nie granie wiecej gier i trzymanie sie tego co maja, to jestescie naiwni. Najlepsze itemy, wiara w skill i farmimy nabow - taka bedzie dwiza najlepszych moim zdaniem. Czy mam racje ? Czas pokaze. Ja nie mam watpliwosci, ze to bedzie farma - wiem, zalozenia byly inne - ale praktyka weryfikuje zalozenia.

Peace

Autor:  Goatus [ 24 lis 2006, 02:47 ]
Tytuł: 

Nie rozumiesz. Nie da się farmować noobow. Bo jeżeli masz dobry stosunek wygranych do przegranych to automatycznie zostajesz postawiony przeciwko komuś o podobnym stosunku wygrane/przegrane czyli zdecydowanie nie noobom. I właśnie dla tego każdy kolejny mecz niesie ze sobą coraz większe ryzyko.

Autor:  Domin [ 24 lis 2006, 07:44 ]
Tytuł: 

irc

Horda team: Ok alliance team to o 4 AM log on i walniemy na szybko te 3 meczyki, potem my zrobimy relog na alty i wam sie podlozymy.

Alliance team: Spox a myalec ze idioci bijacy sie w dzien jeszcze nie wpadli na ten pomysl lol!

Horda team: Ofc ze wpadli tylko wiesz "musze wstac do pracy/szkoly/zona mnie zabije jak o 4 am bede grac..."

Alliance team: Buehehehe frajerzy mysleli ze my nolife hardcore pvp 24/7 nie bedziemy na topie :D



Przykladowy scenariusz exploitowania aren.....Jak temu Devsi zapobiedza?

Autor:  cypis [ 24 lis 2006, 07:59 ]
Tytuł: 

Takie cos by bylo bez sensu, bo nawet jesli by sie udalo tak trafic to obie druzyny teoretycznie mialyby ten sam stosunek win do loss, co sie przeklada na niski rating.

Autor:  Robus [ 24 lis 2006, 08:36 ]
Tytuł: 

...

Strona 82 z 86 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team