MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=11091
Strona 83 z 266

Autor:  Zoltan [ 17 paź 2005, 10:20 ]
Tytuł: 

Masz moze set z AB? Podobno nie podlicza sie bonus z 3 czesci setu.

Autor:  Domin [ 17 paź 2005, 16:24 ]
Tytuł: 

Hmm tak sie zastanawiam, niedlugo mojemu altowi dyngnie lvl 41 czyli 31 punktow talentow, i mam dylemat czy dac 4/5 Deflection czy 2/5 Deflection i 2/3 improved harmstring........prosze o rade doswiadczonych wojow :D

Autor:  Venomo [ 17 paź 2005, 17:21 ]
Tytuł: 

imo improved hamstring jest bezuzyteczne... daj w deflection...

Autor:  Nestor [ 17 paź 2005, 17:45 ]
Tytuł: 

Venomo napisał(a):
imo improved hamstring jest bezuzyteczne... daj w deflection...


Mhm, bardzo bezuzyteczne, immobilize na 5s ratuje sytuacje czesto..

Swoja droga, jak mozna nie miec 5 punktow w deflection?

Autor:  Nestor [ 17 paź 2005, 17:51 ]
Tytuł: 

Druga rzecz, po patchu doszedlem do wniosku zeby zamiast arc. reapera wziac arcanite championa. Instanty dostaja boosta, jak swing nie trafi to nie trzeba czekac 3 pokolen na nastepny, no i jak procnie to dodaje uh.. 240ap = 20dps i leczy, a kazdy heal to zloto. Do tego crusader na to i moze byc calkiem ciekawa rzecz :)

Docelowo mysle o halberd of smiting i mieczyku high warlorda.

Komentarze?

Autor:  kehu [ 17 paź 2005, 21:01 ]
Tytuł: 

moze warblade of caer darrow?

Autor:  Domin [ 18 paź 2005, 01:27 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Venomo napisał(a):
imo improved hamstring jest bezuzyteczne... daj w deflection...


Mhm, bardzo bezuzyteczne, immobilize na 5s ratuje sytuacje czesto..

Swoja droga, jak mozna nie miec 5 punktow w deflection?


No tak sobie liczylem i musialbym poswiecic albo impale , albo improved overpower albo 2-h spec aby miec 5/5 deflection.....

Cos takiego chodzi mi po glowie
http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0000000000

Autor:  Jago [ 18 paź 2005, 02:35 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Druga rzecz, po patchu doszedlem do wniosku zeby zamiast arc. reapera wziac arcanite championa. Instanty dostaja boosta, jak swing nie trafi to nie trzeba czekac 3 pokolen na nastepny, no i jak procnie to dodaje uh.. 240ap = 20dps i leczy, a kazdy heal to zloto. Do tego crusader na to i moze byc calkiem ciekawa rzecz :)

Docelowo mysle o halberd of smiting i mieczyku high warlorda.

Komentarze?


Do grindu ok ...

do pvp AR i to nie podlega dyskusji ... wolne bronie nadal sa najlepsze do PvP i jak narazie nic tego nie zmieni. AR to nadal najlepsza (chodz bardziej oplaca sie wyfarmic teraz IBS a pozniej zamienic na TUF) non-epic bron dla warka.

Jezeli chcesz myslec o 14th wpn zapomnij o rl na jakies 3 miesiace - chyba ze grasz na serwerze gdzie jest naprawde mala konkurencja.

Halberd of Smiting owszem bardzo dobra bron -> skoro juz nastawiasz sie na ZG warto odlozyc pkt na Destroyer of Worlds jeden z high endowych mieczy w WoW

Ponizej masz kilka liczb Mortal Strike'a:
przy zalozeniu 1k AP dla postaci




Arcanite Champion 557.2
Halberd of Smiting 614.7
Arcanite Reaper 614.8
Zin'rokh, Destroyer of Wo 658.2

Wyliczane ze wzoru (min dmg+max dmg)/2 + (AP/14)*3.3 + 160

Link do reszty broni
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 491918&P=1

Autor:  Nestor [ 18 paź 2005, 03:10 ]
Tytuł: 

A jak wyglada sprawa jesli champion procnie? To jest dodatkowe 240 ap, i zauwazalny heal, dokladajac do tego crusadera mozemy procowac na przemian a ewentualne missy beda mniej bolesne.

Szkoda ze raczej nie bedzie mnie stac na to zeby wyprobowac obydwa. Mam zamiar isc mimo wszystko w swordsmitha i zobaczyc co z tego wyjdzie.

Z reszta calosc sie pewnie wyda jak nabiore doswiadczenia z warriorem za te 14 leveli :P

Autor:  Grindo [ 18 paź 2005, 06:45 ]
Tytuł: 

Domin IMO zdecydowanie zrezygnuj z Two Handed Weapon Specialization. Naprawde 5% do dmg'a to jest baardzo mało, szkoda tych 5 pkt. Przegladalem juz wiele profili roznych graczy i jakos nie maja tego :)
Osobiscie mam zamiar robić coś takiego: http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0000000000

W drzewku arms wzialem 1 pkt w improved hamstring. Moglem dodać w 2-handed specialization ale co mi da 1% do dmg ? ;) To już wole mieć te 5% szansy na immobilize.

Jezeli chodzi o drzewko fury to naprawde jest wiele mozliwosci. Ogolnie ja je ustawilem tak wzorujac sie na profilu Deshroom'a :P Ale zastanawiam sie nad tym Blood Craze. Zregeneruje mi 3% hp w ciagu 6 sekund po zadaniu criticala. Hmm dajmy na to majac 5000 hp zregeneruje mi 150 hp w ciagu 6 sekund czyli 25 hp na sekunde. Niewiem czy to oplacalne :/

Ale co do drzewka Arms to jedyne zmiany jakie moglbym dokonać to pokombinować z tym imp. hamstring zeby wrzucic w cos innego ale i tak uwazam, ze lepsze to niz 1% do dmg.

Autor:  Deshroom [ 18 paź 2005, 09:15 ]
Tytuł: 

Grindo napisał(a):
Jezeli chodzi o drzewko fury to naprawde jest wiele mozliwosci. Ogolnie ja je ustawilem tak wzorujac sie na profilu Deshroom'a :P Ale zastanawiam sie nad tym Blood Craze. Zregeneruje mi 3% hp w ciagu 6 sekund po zadaniu criticala. Hmm dajmy na to majac 5000 hp zregeneruje mi 150 hp w ciagu 6 sekund czyli 25 hp na sekunde. Niewiem czy to oplacalne :/
Blood Craze jest niezłe, ale spróbuj sam. generalnie moje Fury mi się nie podoba (mam je troche zrobione pod szybki miecz do tankowania)
do PvP najważniejsze jest mieć FULL Enrage

Autor:  Zoltan [ 18 paź 2005, 09:22 ]
Tytuł: 

Blood Craze jest OK. Teraz mam 3/3 BC i 1/5 Imp. BS. W praktyce "sciaga" z kazdego krytyka 150dmg, bardzo fajnie sie sprawdza w walce z rogue'ami, bywa, ze wiecej mi przybedzie z BC niz on mi krytykiem zabierze :p. Gdyby jednak robic build nastawiony totalnie na dmg, te lepiej dac jednak 4/5 w BS.

Autor:  Mark24 [ 18 paź 2005, 09:29 ]
Tytuł: 

grindo - identyczny build jak mój tylko, że ja dałem 1% w 2h weapon zamiast 1 punktu do improved hamstring.

Autor:  Deshroom [ 18 paź 2005, 09:41 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
grindo - identyczny build jak mój tylko, że ja dałem 1% w 2h weapon zamiast 1 punktu do improved hamstring.
no przeciez pisałęś że ja mam identyczny jak twój a on wzoruje sie na moim :lol:
Generalie wydaje mi się że jak człowiek czytał manuala to grając warriorem wybiera prawie zawsze to samo :wink:

eh chyba wkrótce zrobie respeca na tanka (znowu 50g)

Autor:  Czarzasty [ 21 paź 2005, 12:32 ]
Tytuł:  Staty warriora

http://wowvault.ign.com/View.php?view=Guides.Detail&id=93

imho bardzo użyteczny artykulik o naturze dmg warriora. Co daje agility, a co strength.

Autor:  goransol [ 22 paź 2005, 14:13 ]
Tytuł: 

http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... 0000000000

To moim zdaniem najlepszy build do pvp ... :| a tak aprppo po co komu charge improved or deflection tak duzo :| >>5% moze wydawac sie malo ale zawsze to jest troche dmg :| ... a tak dużo ludzi rzuca sie na AP

Autor:  Highlander [ 22 paź 2005, 14:19 ]
Tytuł: 

imp. charge jest dobre bo na starcie daje wiecej rage ;) a imp. harmstring moim zdaniem jest dobry ale jak sie ma wladowane 3/3 pkt w ten talent...

Jakbym mial aktywne konto to bym sprawdzil jak sie gra z Unbridled Wrath zamiast Demo Shouta...

Autor:  Zoltan [ 24 paź 2005, 08:58 ]
Tytuł: 

goransol napisał(a):
http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/warriors/talents.html?0230502135251000110505010400500000000000000000000000

To moim zdaniem najlepszy build do pvp ... :| a tak aprppo po co komu charge improved or deflection tak duzo :| >>5% moze wydawac sie malo ale zawsze to jest troche dmg :| ... a tak dużo ludzi rzuca sie na AP

Imp. charge jest fajne, bo pozwala na akcje typu: charge+swing+MS praktycznie w ciagu 1-2 sekund (nie trzeba czekac na rage).

Autor:  Mark24 [ 24 paź 2005, 09:04 ]
Tytuł: 

ja w ogóle nie mam pojęcia do czego może być przydatny ten improved hamstring no oprócz tego, że podczas stuna nas nie biją.
Jakieś inne praktyczne zastosowania biorąc pod uwagę, że stunujemy tylko z tak niskim prawdopodobieństwem? Marnować rage i spamować hamstring licząc na stuna?

Autor:  Zoltan [ 24 paź 2005, 09:17 ]
Tytuł: 

To nie jest nawet stun, tylko immobilize. Na WSG bywalo przydatne (stopowanie carrierow/goniacych), ale na dluzsza mete niewarte 3 talentow, IMHO.

Strona 83 z 266 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team