MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Paladyn
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=19572
Strona 10 z 51

Autor:  Xedos [ 10 gru 2006, 08:22 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Nooo nie przesadzajmy z tym DPSem ;-) Paladyn nadal najlepiej sprawdza sie jako supporter. Tylko, ze teraz ma jeszcze wiecej mozliwosci. Chociaz 3 wersje tier 4 pokazuja, ze Blizz na serio mysli o palku jako tanku.

Poprosze namiary na T4 bo chetnie obadam jakie ma statystyki

Autor:  spelcast [ 10 gru 2006, 11:13 ]
Tytuł: 

na plus napewno wiekszy dmg no i wkonicu mamy spowolnienie
minus po tym patchu nie widze :P

Autor:  Dwutlenek [ 10 gru 2006, 11:17 ]
Tytuł: 

Nerf paladins :P
Gram druidem, teraz jak jestem w caster formie, paladyn jest wstanie wrzucić mi stuna i zatluc wciagu tych 6 sekund, mimo ze mam 4,5 hp :/
I to przy uzyciu TUFa... boję się pomysleć co będzie jak paladyni się dorwą do warlords weapons.

Autor:  Proximo_TEC [ 10 gru 2006, 19:26 ]
Tytuł: 

Tacy maja crity z Crusader Strike dochodzące do 2k ;p

Autor:  Xedos [ 12 gru 2006, 16:48 ]
Tytuł: 

a ile trzeba miec teraz w holy by mozna kupic consecration??

Autor:  Sobtainer [ 12 gru 2006, 17:30 ]
Tytuł: 

Xedos napisał(a):
a ile trzeba miec teraz w holy by mozna kupic consecration??


reroll 8)

Autor:  Proximo_TEC [ 12 gru 2006, 18:38 ]
Tytuł: 

Xedos napisał(a):
a ile trzeba miec teraz w holy by mozna kupic consecration??


Consecration jest teraz podstawowym czarem.

Autor:  Deshroom [ 21 gru 2006, 12:00 ]
Tytuł: 

może mi jakis konkretny paladyn dać linki do info o pala po angielsku ?

takie How to, żebym po przeczytaniu 200 kartek został z totalnego nooba profesjonalistą :P bo chyba robie paladyna w hordzie a poki co zaczne jakiegos alianta zeby zobaczyć jak wyglada pala na lvl 10 :wink:

Autor:  Proximo_TEC [ 21 gru 2006, 16:37 ]
Tytuł: 

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 1828&sid=1

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 1284&sid=1

Wiem, że się nie wysiliłem ale tu paladyn jest całkiem sensownie opisany.

Autor:  Xedos [ 27 gru 2006, 02:05 ]
Tytuł: 

Czy ktos testował obecnego palka holy w porownaniu z retri?

Autor:  kkkk20 [ 27 gru 2006, 05:48 ]
Tytuł: 

Pala jest teraz lekko przegiety;/, dps jak warrior, armor tak samo, leczyc sie umie, ma swoje jebanane babelki... spowalnia... kurwa co jeszcze blizzard oszalal;/... To tak samo jakby teraz dla szamanow plate stuff wprowadzic plus windfurry za kazdym uderzeniem;/

Autor:  Proximo_TEC [ 27 gru 2006, 09:27 ]
Tytuł: 

Palek nie spowalnia jedynie może ograniczyć prędkość poruszania się do 100%. Dmg palków wyskaluje się na 70 levelu, blizz przegiął ale z lockami :P

Autor:  iniside [ 27 gru 2006, 10:29 ]
Tytuł: 

Proximo_TEC napisał(a):
Palek nie spowalnia jedynie może ograniczyć prędkość poruszania się do 100%. Dmg palków wyskaluje się na 70 levelu, blizz przegiął ale z lockami :P

No ta do 100%, to gorzej, zatrzymuje w miejscu :E

stfu tam. Nic nie przegioł z lockami, szkoda ze felguarda z nerfowali, taki fajny był :( (tak gram lockiem :P )

Sam, moze zrobie paladyna, jako druga postac (najpierw be locka), bo do 6 levelu calkiem fajnie sie gralo. Downtime zerowy, poprostu latanie i walnie wszystkiego w okolicy non-stop.

Autor:  Araye [ 27 gru 2006, 10:58 ]
Tytuł: 

Mam palka na 45 lvl-u ostatnio wyposażyłem go w sprzecik zrobiłem jakis sensowny build i stwierdzam że go przegieli. No bez przesady tak ułatwili palkowi życie że już chyba tylko + 1000 dmg/s było by wzmocnieniem.
Buble, crity, leczenie - dmg ja rozumiem jakby z tym wzmocnieniem zrobili tak jak shaman ma ze nie mam buble to jeszcze ok ale jak palek ma 3 x bar życia to juz mało fajnie jest.. Poprostu żyć nie umierać, będzie teraz peło palków w TBC. Dlatego zostaje tak czy tak przy warriorze bo nie będzie dla paladyna mniejsca w party :).

Autor:  spelcast [ 27 gru 2006, 11:09 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
No ta do 100%, to gorzej, zatrzymuje w miejscu :E


zle zrozumiales jezeli poruszasz sie z predkoscia 200% na mouncie to paladyn moze ci spowolnic do 100% jezeli biegniesz z predkoscia 100% paladyn nie moze cie spowolnic

Autor:  iniside [ 27 gru 2006, 11:39 ]
Tytuł: 

spelcast napisał(a):
iniside napisał(a):
No ta do 100%, to gorzej, zatrzymuje w miejscu :E


zle zrozumiales jezeli poruszasz sie z predkoscia 200% na mouncie to paladyn moze ci spowolnic do 100% jezeli biegniesz z predkoscia 100% paladyn nie moze cie spowolnic

A czy przypadkiem wtedy niewchodzisz w kombat i sie nie dismountuje.. ? A nie to mod automatycznie sciagał z mounta. Chociaz nie wiem juz nie pamietam ;D

Autor:  Proximo_TEC [ 27 gru 2006, 11:42 ]
Tytuł: 

Nie wchodzisz.

Autor:  Huragan [ 27 gru 2006, 12:13 ]
Tytuł: 

Araye napisał(a):
Dlatego zostaje tak czy tak przy warriorze bo nie będzie dla paladyna mniejsca w party :).


a po co paladynom warrek w party ??? paladyn moze spoko tankowac, drugi go leczyc a trzeci zadawc damag.... party zlozone z samych paladynow Blood Elfow bedzie wymiatac :>

Autor:  Xedos [ 27 gru 2006, 12:20 ]
Tytuł: 

Czy ktorys palek uzywa Grand Marshal's Demolisher bo jestem ciekawy jak to działa w porównaniu z Grand Marshal's Claymore ale to już musiał by być typowy holy pala, a moze ktos z tarcza biega i cos powie na temat nowego drzewka prot?

Autor:  Proximo_TEC [ 27 gru 2006, 15:05 ]
Tytuł: 

Do holy to radziłbym jakiś 1h+tarcza. Prot jest całkiem miłe, ale przed BC trudno o jakiś konkretny sprzęt dla palka do tankowania.

Strona 10 z 51 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team