MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Naxxramas
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=19602
Strona 10 z 42

Autor:  raggnarok [ 27 cze 2006, 21:08 ]
Tytuł: 

Powiedz cos wiecej o tym Gothiku, Roball. W czym problem, ze taki problem? :)

Autor:  Aldatha [ 27 cze 2006, 21:23 ]
Tytuł: 

AQ tez niezle bugged tbh , szczegolnie C'thun , ale to ruletka moze byc ok albo nie (nie mozesz wyzonowac z brzucha , dostajesz z laserka jak za starych dobrych czasow :) ) , zalezy od serwera

Autor:  Aldatha [ 27 cze 2006, 21:58 ]
Tytuł: 

no co sie stanie po zabiciu Ouro ze Cthunem to odwieczne pytanie bylo ..
widocznie zaimplementowali taki feat :)

Autor:  Fabianek [ 28 cze 2006, 21:58 ]
Tytuł: 

tak jak mowiles, boss jest "prosty" jak wyczaisz HS wymaga poprostu perfekcyjnej egzekucji

edit: a Grobbulus to miekki baton.

Autor:  Domin [ 29 cze 2006, 06:24 ]
Tytuł: 

Zaraz mnie chuj strzeli z Nothem, wszystko latwe, lajtowe do czasu az na trzecim teleporcie nie spawna sie szkielety+balcony spawn na RAZ, no to szlag czlowieka moze trafic, i tak ciagle wczoraj. Sciagnolem dwa filmiki i na nich nie ma spawnu warriorow tuz przed teleportem....wtf??

Autor:  Fabianek [ 29 cze 2006, 09:29 ]
Tytuł: 

enrage/supreme ?

(zgaduje, bo tydzien temu mnie ominela walka z nim)

Autor:  arhan_ [ 29 cze 2006, 10:13 ]
Tytuł: 

Zabij Notha przed 3-cim teleportem. 100->75->50->0

Autor:  Domin [ 29 cze 2006, 10:18 ]
Tytuł: 

arhan_ napisał(a):
Zabij Notha przed 3-cim teleportem. 100->75->50->0


Trzeci teleport i spawn nie jest problemem samym w sobie, problemem jest jednoczesny spawn addow z fazy 1 i chwilke po tym jeb teleport i spawn z fazy 2. 50%->0% nie da rady wyrobic z setupem jaki mielismy, za duzo healerow. Albo to zbugowane albo nie wiem co. No i horda ma ciezej bo bez BoS trzeba troszke poczekac po blinku.....i sie traci w pyte dps na tym :(

No i qrwa nie bylem jak zabijali trash w abomination wing i nie moge zrobic questa na frostfire piece :/

Autor:  arhan_ [ 29 cze 2006, 10:27 ]
Tytuł: 

Nie trzeba czekac po blinku, MT ma to samo aggro które miał jak tylko dotknie Notha po blinku. 50->0 - ruszacie tych którzy wcześniej zabijali addy na Notha po drugim teleporcie?

Autor:  Domin [ 29 cze 2006, 12:26 ]
Tytuł: 

Blink to full aggro wipe....moze dla alliance z BoS to wydaje sie ze tak nie jest ale niestety inni musza wiecej w ta walke wlozyc i nie jest tak prosto.

@Fabianek

Gratz Patchwerk ;) Ile wipow <10% ??

Autor:  arhan_ [ 29 cze 2006, 13:05 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):
Blink to full aggro wipe....


Nieprawda.

Autor:  Fabianek [ 29 cze 2006, 13:07 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):
Gratz Patchwerk ;) Ile wipow <10% ??

ty :)
co do wipeow tbh 1 na 5% ( i to chyba byla nasza 5 czy 6sta proba nawet nei wiedzielismy jak dziala HS znaczy mielismy koncepcje ale mylna :] ), za to tona (jakies 3 dni, z czego przez 2 i pol dnia qmalismy jak dziala HS) na 10-90% lol

Autor:  cypis [ 29 cze 2006, 13:15 ]
Tytuł: 

Ty sie lepiej przyznaj ile sekund na enrage jechaliscie ;]

Autor:  Proximo_TEC [ 29 cze 2006, 15:16 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):
arhan_ napisał(a):
Zabij Notha przed 3-cim teleportem. 100->75->50->0


Trzeci teleport i spawn nie jest problemem samym w sobie, problemem jest jednoczesny spawn addow z fazy 1 i chwilke po tym jeb teleport i spawn z fazy 2. 50%->0% nie da rady wyrobic z setupem jaki mielismy, za duzo healerow. Albo to zbugowane albo nie wiem co. No i horda ma ciezej bo bez BoS trzeba troszke poczekac po blinku.....i sie traci w pyte dps na tym :(

No i qrwa nie bylem jak zabijali trash w abomination wing i nie moge zrobic questa na frostfire piece :/


Horda może zrobic wiekszy dmg (sorki jak coś pomyliłem ale tak mi sie wydaje), ale fakt ma trudniej.

Autor:  bargaw [ 29 cze 2006, 15:20 ]
Tytuł: 

Wiesz horda robi mniejszy dmg.
Threat + to, że shaman w end-game = healer i to kiepski, a paladynowi przynajmniej daja itemy +str +dmg/heal (co jest ironią bo shaman to caster hybrid)

Autor:  Proximo_TEC [ 29 cze 2006, 15:40 ]
Tytuł: 

T2 palka +163 spell dmg
T2 shama +114 spell dmg +3% spell crit

Jak dla mnie porównywalne. Te 49 spell dmg wiecej u palka nie robi dużej różnicy możesz mi wierzyć.

Autor:  Domin [ 29 cze 2006, 15:58 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
lol no i znow whine ze horda ma trudniej. jak pokazalo EJ horda moze ubic Noth'a wiec L2P


Bo ma, co nie znaczy ze boss nie jest do ubicia, jest jak najbardziej tylko trzeba wiecej w to wlozyc i tyle.


Proximo_TEC napisał(a):
Horda może zrobic wiekszy dmg (sorki jak coś pomyliłem ale tak mi sie wydaje), ale fakt ma trudniej.


Nie nie moze, 30% less threat dla kazdego z dps jest istotne na tym bossie, uwiez mi probowalismy isc max dps ale po prostu dps sciagal aggro....


WoW nie jest zbalansowany pod tym katem, wszyscy to wiedza, devsi maja to w dupie co np potwierdza nerf totema na huhuran. Nie pozostaje nic innego jak robic swoje i czekac na lepsze czasy majac swiadomosc ze daje sie z siebie wiecej niz inni ;) Np ja na killu visca nie czulem ze zrobilismy cos trudnego ;)

Autor:  bargaw [ 29 cze 2006, 16:28 ]
Tytuł: 

Dla wyjaśnienia T2 Palka ma 210 +dmg/heal,a T2 shamka 89+
7%na crita
Armor: 4925/2773 -palek ma plate
Intellect: 148/157 -shaman ma 9inta wiecej to nawet nie jest 1heal
Spirit: 50/105 -shaman ma 50wiecej, ale przez 5s rule nic to mu nie daje
Stamina: 155/134 -palek wygrywa
Strength: 92/0 -bez komentarza
Arcane: 10/10 -to samo
Fire: 40/40 -to samo
Frost: 10/10 -to samo
Nature: 10/10 -to samo
Shadow: 30/30 -to samo

Wygrywa palek

Jakbyś liczyl +healing dodaj shamkowi +59heal

Autor:  bargaw [ 29 cze 2006, 16:31 ]
Tytuł: 

Tranq dziala na jego enrage?

Ktos na guildchacie zaproponowal zeby go kitowac w dwie rózne strony:D

Autor:  niebezimienny [ 29 cze 2006, 16:44 ]
Tytuł: 

http://www.wowwiki.com/Patchwerk

Strona 10 z 42 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team