MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rogue revamp
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20187
Strona 10 z 14

Autor:  Beliar [ 11 lip 2006, 12:40 ]
Tytuł: 

niebezimienny napisał(a):
ale brakuje pomyslunku ze strony blizzarda, widac ze zrobili to na odwal sie.


Właśnie pomyślunek jest bo revamp nie jest po to żeby poprawić niektóre problemy ale jednak nie może spowodować żeby dana klasa była imba.

10% większy Ap to duży boost ale bez przesady przy 1k ap to jest 100 AP czyli ok 7 DPS a 1k AP to masz IMo dopiero w epicach...

Dla swordów tak czy inaczej viable był tylko Combat , chyba że masz wolny sword to hemo.

Kolejny Punkt impr Sprint który jest w combat to raczej talent na pvp... A chyba niektórzy nie zrozumieli jak to działa to zdejmuje nie tylko efekty spowalniające ale też rooty np druida, maga, ulepszone talentami hamstring też, tak samo ulepszony Wing clip.

Dalej - Subtely ma talenty PVE - Sleight of Hand i Impr Sap

@ Shadowclaw Caly czas nie rozumiem dlaczego uważasz że blizz nie poprawił talentów - masz kilka talentów niepotrzebnych wywalonych kilka ulepszonych np Camo, Elusivness, Murder! Wyraźnie oczekujesz za dużo zmian, a rogue wcale nie jest tak IMBA klasą.

Miejmy tylko nadzieje że poprawią vanish.

Autor:  Shadowclaw [ 11 lip 2006, 13:01 ]
Tytuł: 

@Beliar
Ja jestem sword rogue i gram więcej PvE niż PvP , talenty które wymieniłes są dla mnie poprostu usless tak jak dzrzewko Subtlety , pytanie np po co Blizzard zostawił Fist Spec skoro w talencie dającym +5 do weapon skilla nie uwzględnił fistów ?? to taki przykładzik , mój build zostanie taki sam jak przedtem nie mam innej opcji ponieważ Blizz bezsensownie porozstawiał talenty , a co do naprawy vanisha to widziałem gdzies blue post gdzie blizz pisze że Vanish działa perfect co jest wierutna bzdurą.
Jak ci piszę większość nowych talentów jest ułożona pod PvP a lidzie prosili o boost w PvE i nic..

Autor:  Shadowclaw [ 11 lip 2006, 13:11 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Cytuj:
ytanie np po co Blizzard zostawił Fist Spec skoro w talencie dającym +5 do weapon skilla nie uwzględnił fistów ?? to taki przykładzik


To jest bug w kalkulatorze.

ok then :har:

Autor:  Greeg [ 11 lip 2006, 13:12 ]
Tytuł: 

Shadowclaw napisał(a):

PS wy te +500 dmg możecie zdobyc a ile + dmg moge zdobyc ja jako pure DPS class?

Jako war ci moge odpowiedziec na przykladzie Conquerora (AQ set) no i w sumie T3 rogala.

w Conquerorze dostaje:
140 STA
137 STR (274 AP / 14 * 3.4 (standardowy speed wielu broni) = 66.5 dmg)

66.5 dmg, z ktorego srednio u maga 15 % jest pochlaniane przez armor. Wychodzi 56.56 dmg, ktore dodatkowo zawsze moze byc zdodgowane (5 %), co wbrew pozorom nie zawsze jest dobre.

Enigma maga:
95 STA
+165 dmg

up to 165 dmg, ktorego ja nigdy nie zresistuje (jak zbierze o ile pamietam +4 to hit) bo moj gear ma w porywach 5-10 resista. Co daje o ile pamietam 1.25-2.5 % szansy na resist.

Oczywiscie zaraz wyskoczy ktos, ze ja tam jeszcze dostaje AGILITY wiec pewnie mam imba 30 % crita. Co mi po tym randomowym krycie jak walka zwykle trwa 3-4 ciosy. W tym samym czasie mag ma +50 % na 2-3 hity w nowie i jest wielkie gg.

Locka gearu z AQ to juz nawet mi sie nie chce wklejac. Ma wiecej staminy niz gear maga i chyba tyle samo +dmg.

A wracajac do Rogali to wasz T3 set daje wam:
- 344 AP
- 170 STA

Te 344 AP to dla instanta z dagera dodatkowe 344 / 14 * 1.7 = 41 damage, a dla sworda dodatkowe 344 / 14 * 2.4 = 58.9 damage

Oczywiscie np. dla dagera moze dojsc opportunity 1.2 czyli 49.2, dla sworda tez tam cos dochodzi, chyba aggresion 1.06 no to to by bylo 62.4

Wiadomo, ze przy krycie mozecie miec lethality wiec crit x 2.3. nie chce mi sie nawet liczyc juz liczyc, wkleje caster dps gear

Frostfire clothowy daje:
- 152 STA
- up to 283 dmg

Oczywiscie znow do glosu dochodzi dmg mitigation, ktory w przypadku rogala (przeciw casterowi) bedzie w okolicach 0, natomiast u maga (przeciw melee) niebufnietego ze 14-15 %, a bufnietego bodajze 18-19 % czyli znow wartosci dla klasy melee leca o te 15 % w dol. Oczywiscie, wiadomo, ze macie dual wield, ale to i tak nie rekompensuje imo tej roznicy. Zwlaszcza w pvp gdzie tak naprawde chodzi o to, aby walnac konkretnie 2-3 razy ta roznica jest coraz bardziej wyrazniejsza.

Prawda jest taka, ze casterowe dps sety daja znacznie wiecej czystego damage niz melee dps. Takze oferuja lepsza redukcje damagu jesli idzie o "przeciwny" typ damagu (dla castera -> melee dmg, dla melee -> magic dmg). W PVE to sie to jeszcze jakos wyrownuje, ale w PVP to juz imo nie bardzo.

Autor:  Buffchef [ 11 lip 2006, 13:21 ]
Tytuł: 

I to się nazywa WHINE, a nie jakies tam pitu pitu
Uczcie się od Greega :)

Autor:  Shadowclaw [ 11 lip 2006, 13:24 ]
Tytuł: 

@Greeg
No i znów wracamy do World of Castercraft .

Autor:  Besero [ 11 lip 2006, 13:26 ]
Tytuł: 

Tutaj alternatywny kalkulator zrobiony przez goscia z US rogue forum

http://www.wowphoenixrising.com/rogue/talents.html

Pomijajac fakt, ze pozmienial dzialanie pewnych umiejetnosc, rozlozenie talentow jest tutaj zdecydowanie lepsze. discuss.

i jeszcze link do forum odnosnie tego kalkulatora ;)

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 321744&P=1

(swoja droga, strasznie to overpowered.. :P )

Autor:  Qraczek [ 11 lip 2006, 13:27 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Enigma maga:
95 STA
+165 dmg


Popelniles niestety jeden podstawowy blad w tej analizie.

+165 dmgu ? SUPER. Szkoda tylko ze te 165 to przy buildzie fire jakies 55 dpsu wiecej (przypominam ze fireball castuje sie 3 sekundy)
Przy buildzie frost jest to jeszcze mnie (frostbolt ma jakies 0,87 bonusu z +dmg gearu) - czyli mamy jakies 48 dpsu.

Edit - wiec nie gadac mi tu o Castercraft.

Autor:  Shadowclaw [ 11 lip 2006, 13:30 ]
Tytuł: 

Besero napisał(a):
Tutaj alternatywny kalkulator zrobiony przez goscia z US rogue forum

http://www.wowphoenixrising.com/rogue/talents.html

Pomijajac fakt, ze pozmienial dzialanie pewnych umiejetnosc, rozlozenie talentow jest tutaj zdecydowanie lepsze. discuss.


Imho gdyby Blizz rozłozył talenty w ten sposób to naprawde by cos dało ...

Autor:  iniside [ 11 lip 2006, 13:33 ]
Tytuł: 

Pozatym Mag nigdy nie mial problemu z Warkami wiec nawet nie ma co prownywac. (chyba ze warek jest furry, ma dual wield, i stoi na mnie...).
Coz stara zasda Papier, Kamien i nożyczki...

Autor:  Qraczek [ 11 lip 2006, 13:36 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Qraczek napisał(a):
Cytuj:
Enigma maga:
95 STA
+165 dmg


Popelniles niestety jeden podstawowy blad w tej analizie.

+165 dmgu ? SUPER. Szkoda tylko ze te 165 to przy buildzie fire jakies 55 dpsu wiecej (przypominam ze fireball castuje sie 3 sekundy)
Przy buildzie frost jest to jeszcze mnie (frostbolt ma jakies 0,87 bonusu z +dmg gearu) - czyli mamy jakies 48 dpsu.

Edit - wiec nie gadac mi tu o Castercraft.


Ten thread jest tylko i wylacznie dla rogali, zrob nam i sobie przysluge i wiecej w nim nie postuj.

Odnosnie tego kalkulatorka zrobionego przez jakiegos gracza - strasznie o\p, ale wyglada to sensownie przynajmniej. ;)


Po prostu rzygac mi sie chce jak ktos pisze jaki to mag jest imba, zapominajac przy tym o podstawach jak np. dziala +dmg gear.

I generalnie - L2P

Autor:  Heidmar [ 11 lip 2006, 14:09 ]
Tytuł: 

Co sądzicie o takim buildzie http://www.wowhead.com/?talent=y0xf0xZG0EdbVzxco

Autor:  Shadowclaw [ 11 lip 2006, 14:17 ]
Tytuł: 

Heidmar napisał(a):


IMHO zamieniłbym Endurance na Weapon Expertise , ogólnie dziwny troche :P

Autor:  Besero [ 11 lip 2006, 14:27 ]
Tytuł: 

Heidmar napisał(a):


ja bym uzyl wszystkich punktow, teraz jeden Ci zostal :P

Autor:  Greeg [ 11 lip 2006, 14:30 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Qraczek napisał(a):
Cytuj:
Enigma maga:
95 STA
+165 dmg


Popelniles niestety jeden podstawowy blad w tej analizie.

+165 dmgu ? SUPER. Szkoda tylko ze te 165 to przy buildzie fire jakies 55 dpsu wiecej (przypominam ze fireball castuje sie 3 sekundy)
Przy buildzie frost jest to jeszcze mnie (frostbolt ma jakies 0,87 bonusu z +dmg gearu) - czyli mamy jakies 48 dpsu.

Oczywiscie, ze jest castowany. Co to zmienia w stosunku do melee ? Sulfuras ma speeda 3.8 wiec kazdy hit tez trwa 3.8 sek. (pomijam, ze ktos ma flurry) Jak gosc ma na sobie shielda i nie masz rage to kazdy hit trwa 3.8 sek, nie masz rage na zaden instant, ktore zreszta maja cooldowny. Wiec z jednej strony jest castowany czar, z bron, ktorej jeden swing trwa podobnie.

Wiec to, ze czar jest castowany nie jest zadnym argumentem. Oczywiscie ta roznica jest no bo np. 1handery maja speeda rzedu 2.8-2.9 (te wolne). No ale te 0.87 z +dmg no to ile ? matematyka. 143 damage. U rogala 62 dmg z itemow.

Plz, policzcie troche zamiast pisac takie oczywiste rzeczy odnosnie dmg gear. co z tego jak roznica procentowa golych parametrow to jakeis 300 % ?

Qraczek napisał(a):
Po prostu rzygac mi sie chce jak ktos pisze jaki to mag jest imba, zapominajac przy tym o podstawach jak np. dziala +dmg gear.

I generalnie - L2P

a) L2Math
b) L2Understand - nikt tu nie pisze, ze mag jest imba (przynajmniej nie ja), mowie tylko ze caster gear > melee gear.

Autor:  Qraczek [ 11 lip 2006, 14:42 ]
Tytuł: 

Greeg napisał(a):
roball napisał(a):
Qraczek napisał(a):
Cytuj:
Enigma maga:
95 STA
+165 dmg


Popelniles niestety jeden podstawowy blad w tej analizie.

+165 dmgu ? SUPER. Szkoda tylko ze te 165 to przy buildzie fire jakies 55 dpsu wiecej (przypominam ze fireball castuje sie 3 sekundy)
Przy buildzie frost jest to jeszcze mnie (frostbolt ma jakies 0,87 bonusu z +dmg gearu) - czyli mamy jakies 48 dpsu.

Oczywiscie, ze jest castowany. Co to zmienia w stosunku do melee ? Sulfuras ma speeda 3.8 wiec kazdy hit tez trwa 3.8 sek. (pomijam, ze ktos ma flurry) Jak gosc ma na sobie shielda i nie masz rage to kazdy hit trwa 3.8 sek, nie masz rage na zaden instant, ktore zreszta maja cooldowny. Wiec z jednej strony jest castowany czar, z bron, ktorej jeden swing trwa podobnie.

Wiec to, ze czar jest castowany nie jest zadnym argumentem. Oczywiscie ta roznica jest no bo np. 1handery maja speeda rzedu 2.8-2.9 (te wolne), ale i tak do sie zbytnio nie przeklada.

te 0.87 z +dmg no to ile ? matematyka. 143 damage. U rogala 62 dmg.

Plz, policzcie troche zamiast pisac takie oczywiste rzeczy, ze nie ze wszystkiego mag dostaje 100 % tego +dmg. co z tego jak roznica procentowa golych parametrow to jakeis 300 % ?


To moze inaczej bo byc moze to ja popelnilem pewien blad. Obliczone przez Ciebie 62dmgu to do kazdego hita czy moze do dpsu ? Bo odnosze jednak wrazenie ze odnosi sie to do dpsu czyli damage per second.

Autor:  Arvold [ 11 lip 2006, 14:49 ]
Tytuł: 

Greeg warrior i roge to gimpniete klasy, najlpiej je skasowac. Po co komu warrior który robi najwiekszy DPS w grze i ma plate albo rogue z niewidzialnoscia. Pozatym set z AQ to raczej pvp set dla ludzi farmujacych AQ a nie battlegroundsy wystarczy spojrzec na set szamana/prista.

Autor:  Shadowclaw [ 11 lip 2006, 14:59 ]
Tytuł: 

Arvold napisał(a):
albo rogue z niewidzialnoscia. P set


I to czyni nas overpowered ??

Autor:  Arvold [ 11 lip 2006, 15:04 ]
Tytuł: 

Nie, czy ja napisałem, ze jestecie OP. Tylko nie uwazam abyscie mieli zła itemizacje. Kazda klasa ma swoja specyfike i słabosci. Mnie tylko zaskoczyło, ze w sumie rogue nie ma specjalnie ulepszonego DPS. Magowi w PVE zwiekszyli dps o minimum 6 % + ciekawe talenty.

Autor:  Qraczek [ 11 lip 2006, 15:08 ]
Tytuł: 

Arvold napisał(a):
Nie, czy ja napisałem, ze jestecie OP. Tylko nie uwazam abyscie mieli zła itemizacje.


W temacie z "rogue" w nazwie rogue maja kiepska itemizacje. W temacie o magach magowie maja kiepska itemizacje itd. itd. ... Specyfika forum :)

Strona 10 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team