mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 57  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2008, 18:27 
 
a mag ma arcane volley czyli ice lance 2.0 :D


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2008, 18:41 
 
niebezimienny napisał(a):
a mag ma arcane volley czyli ice lance 2.0 :D

No i co sie chwalisz :<
Dobrze ze mam maga oprocz locka ehh :E


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2008, 19:09 
 
Ja mam rogala/maga i taurena warriora ;p

Dzisiaj stwierdziłem, że im więcej postaci tym gorzej, ale chyba się zdecyduje na maga którym zawsze mi się i w PvP i PvE dobrze grało, zwłaszcza!! że zmienię fryzurę ;p

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2008, 19:13 
 
Haha rudy burak

Tez musze ogolic mojego trolla na łysa pale bo debilnie wyglada


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2008, 19:18 
 
Wyczytałem właśnie kolejny nerf levelingu (60-70).

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... id=2000#12

I fajny post kolesia, właśnie o tym mówię:

"Speeding up 60-70 is a great idea. I have many characters at 60 that I would finish leveling after the change."


Zaczyna mnie to drażnić, dlaczego?

Ktoś kto ma postać 3 lata i leveluje nową będzie nią grał jak pleb, więc całość automatycznie jest bezsensu bo z takim plebem który ledwo wbił 70 idziesz do instancji.

Poza tym, to jest mmo, levelowanie powinno być długie i monotonne, właśnie po to żeby klasy i playerzy grali dobrze swoimi postaciami.

I'm wrong?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2008, 19:21 
 
yes you are.
Wiekszosc levelujacych postaci na starych serwerach to kolejne alty :P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 08:00 
 
tomugeen napisał(a):
Czyli poza charge i prawie bezcooldownowym intercept dostaje trzecie badziewie ktorym stunuje z daleka?
kewl ;/

TO jest przeciez na koncu fury, bierzesz to - nie masz skroconego cooldona intercepa, nie wspominajac ze nie masz mortala, wogole to koncowka fury talentow jest rewelacyjna, a i tak bedzie bezuzyteczna w pvp, bo co to za gra bez mortala. Koncowe talenty w arms sa bez sensu, na pvp bedzie tak jak w tbc, dodatkowe 10 punktow pojdzie w talenty ktore byly jeszcze w pretbc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 10:49 
 
czy jest jakieś info o inżynierii w wotlk ?


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 10:57 
 
Deshroom napisał(a):
czy jest jakieś info o inżynierii w wotlk ?

Ni. I uprzadzajac kolejne pytania o tailoringu, Leatherworking i BS tez nie ma.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 11:00 
 
Not true, na mmo-champion są screeny z recept letherworkingu, alchemi, tailorki.


_________________
whiteman#2717

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 11:19 
 
whiteman napisał(a):
Not true, na mmo-champion są screeny z recept letherworkingu, alchemi, tailorki.

OK LW jest ale tailora nie widze.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1116
Dołączył(a): 11.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 12:40 
 
No fakt, pomieszało mi się, jest LW, BS, Ench, Alch, i Inscription które moim zdaniem z tych recept co widać na tą chwilę będzie strasznym failem.


_________________
whiteman#2717

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 13:17 
 
whiteman napisał(a):
No fakt, pomieszało mi się, jest LW, BS, Ench, Alch, i Inscription które moim zdaniem z tych recept co widać na tą chwilę będzie strasznym failem.


na razie pokazane sa tylko skrole, nie ma wogole ani jednego kamienia do skila, wiec nie ma po czym oceniac


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 13:33 
 
Kiedy zaczna rozsylac te invity do EU? Juz zaczeli? Dopiero wczoraj sie zapisalem, jest szansa ze sie zalapie czy ci co byli pierwsi maja jakis priorytet?


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 13:34 
 
Sobtainer napisał(a):
Wyczytałem właśnie kolejny nerf levelingu (60-70).

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... id=2000#12

I fajny post kolesia, właśnie o tym mówię:

"Speeding up 60-70 is a great idea. I have many characters at 60 that I would finish leveling after the change."


Zaczyna mnie to drażnić, dlaczego?

Ktoś kto ma postać 3 lata i leveluje nową będzie nią grał jak pleb, więc całość automatycznie jest bezsensu bo z takim plebem który ledwo wbił 70 idziesz do instancji.

Poza tym, to jest mmo, levelowanie powinno być długie i monotonne, właśnie po to żeby klasy i playerzy grali dobrze swoimi postaciami.

I'm wrong?


I dzieki czemus takiemu bys z WoWa zrobil L2 i polowa graczy by przestala grac.Co z tego ze koles szybko wyleveluje postac i idzie do instancji?Jak umiesz grac i wiesz jak sie powinno grac to wiecej z nim nie pojdziesz, a on bedzie chodzi z rownymi sobie i siedzial po 5h w 5man istancjach bijac trash moby.

*

Posty: 195
Dołączył(a): 28.07.2006
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 14:07 
 
k4czy napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
Wyczytałem właśnie kolejny nerf levelingu (60-70).

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... id=2000#12

I fajny post kolesia, właśnie o tym mówię:

"Speeding up 60-70 is a great idea. I have many characters at 60 that I would finish leveling after the change."


Zaczyna mnie to drażnić, dlaczego?

Ktoś kto ma postać 3 lata i leveluje nową będzie nią grał jak pleb, więc całość automatycznie jest bezsensu bo z takim plebem który ledwo wbił 70 idziesz do instancji.

Poza tym, to jest mmo, levelowanie powinno być długie i monotonne, właśnie po to żeby klasy i playerzy grali dobrze swoimi postaciami.

I'm wrong?


I dzieki czemus takiemu bys z WoWa zrobil L2 i polowa graczy by przestala grac.Co z tego ze koles szybko wyleveluje postac i idzie do instancji?Jak umiesz grac i wiesz jak sie powinno grac to wiecej z nim nie pojdziesz, a on bedzie chodzi z rownymi sobie i siedzial po 5h w 5man istancjach bijac trash moby.


Full Agree, mi zawsze brakowało ignore listy żeby wrzucać noobków. :)


_________________
Obrazek

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 14:18 
 
Co ma długość levelowania do skilla? Widocznie dla kretynów jednak coś ma


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 14:29 
 
MagPS napisał(a):
Co ma długość levelowania do skilla? Widocznie dla kretynów jednak coś ma

Podczas lvlowania uczysz się gry?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 14:31 
 
Katoneo napisał(a):
Podczas lvlowania uczysz się gry?

Odpalenie

/petattack
/sertpent sting
/autoshot

przez 62levele zajebiscie uczy gry.
Zwlaszcza ze potem dostaje sie steady shota i trzeba zmienic macro ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 lip 2008, 14:32 
 
No dokładnie, poznajesz swoją postać, buildy, przecież logiczne jest to że im więcej spędzisz na swojej postaci przed końcowym etapem levelowania tym bardziej masz ją opanowaną nie?

tomugeen napisał(a):
Katoneo napisał(a):
Podczas lvlowania uczysz się gry?

Odpalenie

/petattack
/sertpent sting
/autoshot

przez 62levele zajebiscie uczy gry.
Zwlaszcza ze potem dostaje sie steady shota i trzeba zmienic macro ;]


Ok podałeś Huntera w przykładzie, to teraz mi pokaż w takim samym warlocka.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 57  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.