MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
WOTLK beta info https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=30383 |
Strona 10 z 57 |
Autor: | niebezimienny [ 23 lip 2008, 18:27 ] |
Tytuł: | |
a mag ma arcane volley czyli ice lance 2.0 ![]() |
Autor: | iniside [ 23 lip 2008, 18:41 ] |
Tytuł: | |
niebezimienny napisał(a): a mag ma arcane volley czyli ice lance 2.0
![]() No i co sie chwalisz :< Dobrze ze mam maga oprocz locka ehh :E |
Autor: | Sobtainer [ 23 lip 2008, 19:09 ] |
Tytuł: | |
Ja mam rogala/maga i taurena warriora ;p Dzisiaj stwierdziłem, że im więcej postaci tym gorzej, ale chyba się zdecyduje na maga którym zawsze mi się i w PvP i PvE dobrze grało, zwłaszcza!! że zmienię fryzurę ;p |
Autor: | niebezimienny [ 23 lip 2008, 19:13 ] |
Tytuł: | |
Haha rudy burak Tez musze ogolic mojego trolla na łysa pale bo debilnie wyglada |
Autor: | Sobtainer [ 23 lip 2008, 19:18 ] |
Tytuł: | |
Wyczytałem właśnie kolejny nerf levelingu (60-70). http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... id=2000#12 I fajny post kolesia, właśnie o tym mówię: "Speeding up 60-70 is a great idea. I have many characters at 60 that I would finish leveling after the change." Zaczyna mnie to drażnić, dlaczego? Ktoś kto ma postać 3 lata i leveluje nową będzie nią grał jak pleb, więc całość automatycznie jest bezsensu bo z takim plebem który ledwo wbił 70 idziesz do instancji. Poza tym, to jest mmo, levelowanie powinno być długie i monotonne, właśnie po to żeby klasy i playerzy grali dobrze swoimi postaciami. I'm wrong? |
Autor: | iniside [ 23 lip 2008, 19:21 ] |
Tytuł: | |
yes you are. Wiekszosc levelujacych postaci na starych serwerach to kolejne alty ![]() |
Autor: | shahray [ 24 lip 2008, 08:00 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Czyli poza charge i prawie bezcooldownowym intercept dostaje trzecie badziewie ktorym stunuje z daleka?
kewl ;/ TO jest przeciez na koncu fury, bierzesz to - nie masz skroconego cooldona intercepa, nie wspominajac ze nie masz mortala, wogole to koncowka fury talentow jest rewelacyjna, a i tak bedzie bezuzyteczna w pvp, bo co to za gra bez mortala. Koncowe talenty w arms sa bez sensu, na pvp bedzie tak jak w tbc, dodatkowe 10 punktow pojdzie w talenty ktore byly jeszcze w pretbc. |
Autor: | Deshroom [ 24 lip 2008, 10:49 ] |
Tytuł: | |
czy jest jakieś info o inżynierii w wotlk ? |
Autor: | iniside [ 24 lip 2008, 10:57 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): czy jest jakieś info o inżynierii w wotlk ?
Ni. I uprzadzajac kolejne pytania o tailoringu, Leatherworking i BS tez nie ma. |
Autor: | whiteman [ 24 lip 2008, 11:00 ] |
Tytuł: | |
Not true, na mmo-champion są screeny z recept letherworkingu, alchemi, tailorki. |
Autor: | iniside [ 24 lip 2008, 11:19 ] |
Tytuł: | |
whiteman napisał(a): Not true, na mmo-champion są screeny z recept letherworkingu, alchemi, tailorki.
OK LW jest ale tailora nie widze. |
Autor: | whiteman [ 24 lip 2008, 12:40 ] |
Tytuł: | |
No fakt, pomieszało mi się, jest LW, BS, Ench, Alch, i Inscription które moim zdaniem z tych recept co widać na tą chwilę będzie strasznym failem. |
Autor: | Robus [ 24 lip 2008, 13:17 ] |
Tytuł: | |
whiteman napisał(a): No fakt, pomieszało mi się, jest LW, BS, Ench, Alch, i Inscription które moim zdaniem z tych recept co widać na tą chwilę będzie strasznym failem.
na razie pokazane sa tylko skrole, nie ma wogole ani jednego kamienia do skila, wiec nie ma po czym oceniac |
Autor: | niebezimienny [ 24 lip 2008, 13:33 ] |
Tytuł: | |
Kiedy zaczna rozsylac te invity do EU? Juz zaczeli? Dopiero wczoraj sie zapisalem, jest szansa ze sie zalapie czy ci co byli pierwsi maja jakis priorytet? |
Autor: | Kaczy [ 24 lip 2008, 13:34 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): Wyczytałem właśnie kolejny nerf levelingu (60-70).
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... id=2000#12 I fajny post kolesia, właśnie o tym mówię: "Speeding up 60-70 is a great idea. I have many characters at 60 that I would finish leveling after the change." Zaczyna mnie to drażnić, dlaczego? Ktoś kto ma postać 3 lata i leveluje nową będzie nią grał jak pleb, więc całość automatycznie jest bezsensu bo z takim plebem który ledwo wbił 70 idziesz do instancji. Poza tym, to jest mmo, levelowanie powinno być długie i monotonne, właśnie po to żeby klasy i playerzy grali dobrze swoimi postaciami. I'm wrong? I dzieki czemus takiemu bys z WoWa zrobil L2 i polowa graczy by przestala grac.Co z tego ze koles szybko wyleveluje postac i idzie do instancji?Jak umiesz grac i wiesz jak sie powinno grac to wiecej z nim nie pojdziesz, a on bedzie chodzi z rownymi sobie i siedzial po 5h w 5man istancjach bijac trash moby. |
Autor: | Araye [ 24 lip 2008, 14:07 ] |
Tytuł: | |
k4czy napisał(a): Sobtainer napisał(a): Wyczytałem właśnie kolejny nerf levelingu (60-70). http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... id=2000#12 I fajny post kolesia, właśnie o tym mówię: "Speeding up 60-70 is a great idea. I have many characters at 60 that I would finish leveling after the change." Zaczyna mnie to drażnić, dlaczego? Ktoś kto ma postać 3 lata i leveluje nową będzie nią grał jak pleb, więc całość automatycznie jest bezsensu bo z takim plebem który ledwo wbił 70 idziesz do instancji. Poza tym, to jest mmo, levelowanie powinno być długie i monotonne, właśnie po to żeby klasy i playerzy grali dobrze swoimi postaciami. I'm wrong? I dzieki czemus takiemu bys z WoWa zrobil L2 i polowa graczy by przestala grac.Co z tego ze koles szybko wyleveluje postac i idzie do instancji?Jak umiesz grac i wiesz jak sie powinno grac to wiecej z nim nie pojdziesz, a on bedzie chodzi z rownymi sobie i siedzial po 5h w 5man istancjach bijac trash moby. Full Agree, mi zawsze brakowało ignore listy żeby wrzucać noobków. ![]() |
Autor: | MagPS [ 24 lip 2008, 14:18 ] |
Tytuł: | |
Co ma długość levelowania do skilla? Widocznie dla kretynów jednak coś ma |
Autor: | Katoneo [ 24 lip 2008, 14:29 ] |
Tytuł: | |
MagPS napisał(a): Co ma długość levelowania do skilla? Widocznie dla kretynów jednak coś ma
Podczas lvlowania uczysz się gry? |
Autor: | tomugeen [ 24 lip 2008, 14:31 ] |
Tytuł: | |
Katoneo napisał(a): Podczas lvlowania uczysz się gry?
Odpalenie /petattack /sertpent sting /autoshot przez 62levele zajebiscie uczy gry. Zwlaszcza ze potem dostaje sie steady shota i trzeba zmienic macro ;] |
Autor: | Sobtainer [ 24 lip 2008, 14:32 ] |
Tytuł: | |
No dokładnie, poznajesz swoją postać, buildy, przecież logiczne jest to że im więcej spędzisz na swojej postaci przed końcowym etapem levelowania tym bardziej masz ją opanowaną nie? tomugeen napisał(a): Katoneo napisał(a): Podczas lvlowania uczysz się gry? Odpalenie /petattack /sertpent sting /autoshot przez 62levele zajebiscie uczy gry. Zwlaszcza ze potem dostaje sie steady shota i trzeba zmienic macro ;] Ok podałeś Huntera w przykładzie, to teraz mi pokaż w takim samym warlocka. |
Strona 10 z 57 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |