MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WOTLK beta info
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=30383
Strona 10 z 57

Autor:  niebezimienny [ 23 lip 2008, 18:27 ]
Tytuł: 

a mag ma arcane volley czyli ice lance 2.0 :D

Autor:  iniside [ 23 lip 2008, 18:41 ]
Tytuł: 

niebezimienny napisał(a):
a mag ma arcane volley czyli ice lance 2.0 :D

No i co sie chwalisz :<
Dobrze ze mam maga oprocz locka ehh :E

Autor:  Sobtainer [ 23 lip 2008, 19:09 ]
Tytuł: 

Ja mam rogala/maga i taurena warriora ;p

Dzisiaj stwierdziłem, że im więcej postaci tym gorzej, ale chyba się zdecyduje na maga którym zawsze mi się i w PvP i PvE dobrze grało, zwłaszcza!! że zmienię fryzurę ;p

Autor:  niebezimienny [ 23 lip 2008, 19:13 ]
Tytuł: 

Haha rudy burak

Tez musze ogolic mojego trolla na łysa pale bo debilnie wyglada

Autor:  Sobtainer [ 23 lip 2008, 19:18 ]
Tytuł: 

Wyczytałem właśnie kolejny nerf levelingu (60-70).

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... id=2000#12

I fajny post kolesia, właśnie o tym mówię:

"Speeding up 60-70 is a great idea. I have many characters at 60 that I would finish leveling after the change."


Zaczyna mnie to drażnić, dlaczego?

Ktoś kto ma postać 3 lata i leveluje nową będzie nią grał jak pleb, więc całość automatycznie jest bezsensu bo z takim plebem który ledwo wbił 70 idziesz do instancji.

Poza tym, to jest mmo, levelowanie powinno być długie i monotonne, właśnie po to żeby klasy i playerzy grali dobrze swoimi postaciami.

I'm wrong?

Autor:  iniside [ 23 lip 2008, 19:21 ]
Tytuł: 

yes you are.
Wiekszosc levelujacych postaci na starych serwerach to kolejne alty :P.

Autor:  shahray [ 24 lip 2008, 08:00 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Czyli poza charge i prawie bezcooldownowym intercept dostaje trzecie badziewie ktorym stunuje z daleka?
kewl ;/

TO jest przeciez na koncu fury, bierzesz to - nie masz skroconego cooldona intercepa, nie wspominajac ze nie masz mortala, wogole to koncowka fury talentow jest rewelacyjna, a i tak bedzie bezuzyteczna w pvp, bo co to za gra bez mortala. Koncowe talenty w arms sa bez sensu, na pvp bedzie tak jak w tbc, dodatkowe 10 punktow pojdzie w talenty ktore byly jeszcze w pretbc.

Autor:  Deshroom [ 24 lip 2008, 10:49 ]
Tytuł: 

czy jest jakieś info o inżynierii w wotlk ?

Autor:  iniside [ 24 lip 2008, 10:57 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
czy jest jakieś info o inżynierii w wotlk ?

Ni. I uprzadzajac kolejne pytania o tailoringu, Leatherworking i BS tez nie ma.

Autor:  whiteman [ 24 lip 2008, 11:00 ]
Tytuł: 

Not true, na mmo-champion są screeny z recept letherworkingu, alchemi, tailorki.

Autor:  iniside [ 24 lip 2008, 11:19 ]
Tytuł: 

whiteman napisał(a):
Not true, na mmo-champion są screeny z recept letherworkingu, alchemi, tailorki.

OK LW jest ale tailora nie widze.

Autor:  whiteman [ 24 lip 2008, 12:40 ]
Tytuł: 

No fakt, pomieszało mi się, jest LW, BS, Ench, Alch, i Inscription które moim zdaniem z tych recept co widać na tą chwilę będzie strasznym failem.

Autor:  Robus [ 24 lip 2008, 13:17 ]
Tytuł: 

whiteman napisał(a):
No fakt, pomieszało mi się, jest LW, BS, Ench, Alch, i Inscription które moim zdaniem z tych recept co widać na tą chwilę będzie strasznym failem.


na razie pokazane sa tylko skrole, nie ma wogole ani jednego kamienia do skila, wiec nie ma po czym oceniac

Autor:  niebezimienny [ 24 lip 2008, 13:33 ]
Tytuł: 

Kiedy zaczna rozsylac te invity do EU? Juz zaczeli? Dopiero wczoraj sie zapisalem, jest szansa ze sie zalapie czy ci co byli pierwsi maja jakis priorytet?

Autor:  Kaczy [ 24 lip 2008, 13:34 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Wyczytałem właśnie kolejny nerf levelingu (60-70).

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... id=2000#12

I fajny post kolesia, właśnie o tym mówię:

"Speeding up 60-70 is a great idea. I have many characters at 60 that I would finish leveling after the change."


Zaczyna mnie to drażnić, dlaczego?

Ktoś kto ma postać 3 lata i leveluje nową będzie nią grał jak pleb, więc całość automatycznie jest bezsensu bo z takim plebem który ledwo wbił 70 idziesz do instancji.

Poza tym, to jest mmo, levelowanie powinno być długie i monotonne, właśnie po to żeby klasy i playerzy grali dobrze swoimi postaciami.

I'm wrong?


I dzieki czemus takiemu bys z WoWa zrobil L2 i polowa graczy by przestala grac.Co z tego ze koles szybko wyleveluje postac i idzie do instancji?Jak umiesz grac i wiesz jak sie powinno grac to wiecej z nim nie pojdziesz, a on bedzie chodzi z rownymi sobie i siedzial po 5h w 5man istancjach bijac trash moby.

Autor:  Araye [ 24 lip 2008, 14:07 ]
Tytuł: 

k4czy napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
Wyczytałem właśnie kolejny nerf levelingu (60-70).

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... id=2000#12

I fajny post kolesia, właśnie o tym mówię:

"Speeding up 60-70 is a great idea. I have many characters at 60 that I would finish leveling after the change."


Zaczyna mnie to drażnić, dlaczego?

Ktoś kto ma postać 3 lata i leveluje nową będzie nią grał jak pleb, więc całość automatycznie jest bezsensu bo z takim plebem który ledwo wbił 70 idziesz do instancji.

Poza tym, to jest mmo, levelowanie powinno być długie i monotonne, właśnie po to żeby klasy i playerzy grali dobrze swoimi postaciami.

I'm wrong?


I dzieki czemus takiemu bys z WoWa zrobil L2 i polowa graczy by przestala grac.Co z tego ze koles szybko wyleveluje postac i idzie do instancji?Jak umiesz grac i wiesz jak sie powinno grac to wiecej z nim nie pojdziesz, a on bedzie chodzi z rownymi sobie i siedzial po 5h w 5man istancjach bijac trash moby.


Full Agree, mi zawsze brakowało ignore listy żeby wrzucać noobków. :)

Autor:  MagPS [ 24 lip 2008, 14:18 ]
Tytuł: 

Co ma długość levelowania do skilla? Widocznie dla kretynów jednak coś ma

Autor:  Katoneo [ 24 lip 2008, 14:29 ]
Tytuł: 

MagPS napisał(a):
Co ma długość levelowania do skilla? Widocznie dla kretynów jednak coś ma

Podczas lvlowania uczysz się gry?

Autor:  tomugeen [ 24 lip 2008, 14:31 ]
Tytuł: 

Katoneo napisał(a):
Podczas lvlowania uczysz się gry?

Odpalenie

/petattack
/sertpent sting
/autoshot

przez 62levele zajebiscie uczy gry.
Zwlaszcza ze potem dostaje sie steady shota i trzeba zmienic macro ;]

Autor:  Sobtainer [ 24 lip 2008, 14:32 ]
Tytuł: 

No dokładnie, poznajesz swoją postać, buildy, przecież logiczne jest to że im więcej spędzisz na swojej postaci przed końcowym etapem levelowania tym bardziej masz ją opanowaną nie?

tomugeen napisał(a):
Katoneo napisał(a):
Podczas lvlowania uczysz się gry?

Odpalenie

/petattack
/sertpent sting
/autoshot

przez 62levele zajebiscie uczy gry.
Zwlaszcza ze potem dostaje sie steady shota i trzeba zmienic macro ;]


Ok podałeś Huntera w przykładzie, to teraz mi pokaż w takim samym warlocka.

Strona 10 z 57 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team