MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania (nie tylko) początkujących...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12659
Strona 91 z 541

Autor:  Thromm [ 4 sie 2006, 15:24 ]
Tytuł: 

Threat points/hate to wartosc jaka generuja "akcje" wykonane z Twojej strony przeciwko mobowi. Im wiecej wygenerujesz tym wyzej jestes na threat list moba. Jak jestes na pierwszym miejscu listy to oznacza ze:
-jestes tankiem(OT), wszystko jest ok - mob atakuje Ciebie
-overnukowales/healowales - l2p(albo tank l2tank :) )

Sa listy threat points dla poszczegolnych postaci, najwazniejsza jest dla wojownika, gdyz on jest tankiem i powien wiedziec ktory atak wygeneruje najwiecej threat i pozwoli mu "utrzymac" moba na sobie.
Na przyklad shield slam jest zdolnoscia ktora generuje najwiecej threat, dalej revenge, sunder armor itd... W tym temacie mozesz znalezc info ile skille warriora genruja aggro, lub poszukaj na googlach uzywajac zwrotu threat/aggro
Po za tym: 1dmg done = 4 threat points
4.1 healing done = 1 threat point
Mam nadzieje ze nic nie pomieszalem :)
Jak postac ginie/uzywa vanish/FD to jej threat sie restuje. Sa takze zdolnosci obnizajace ilosc generowanego threat - np Blessing of Salvation u Fallusadina.

Edit:zmiana kosmetyczna :)

Autor:  Qraczek [ 4 sie 2006, 15:36 ]
Tytuł: 

Thromm napisał(a):
Sa takze zdolnosci obnizajace ilosc generowanego threat - np Blessing of Salvation u Fallusadina.


Bede zgadywal, grasz horda ? :)

Autor:  dakota12 [ 4 sie 2006, 15:48 ]
Tytuł: 

bedę się czepiał,

Cytuj:
-jestes tankiem(OT), wszystko jest ok - mob atakuje Ciebie


OT oznacza "off tank"

Autor:  april [ 4 sie 2006, 15:54 ]
Tytuł: 

czemu w takim razie FADE dziala zawsze?

Autor:  mihn [ 4 sie 2006, 16:03 ]
Tytuł: 

będe trolował:
jesteście do bani.

Autor:  Nindritt [ 4 sie 2006, 16:06 ]
Tytuł: 

Morge napisał(a):
A ja chcem rzebyś sobię z tond pożedł.

Są różnice między pytaniami początkujących a pytaniami leniwych dzieciaków.

/wave



Cfaniak 30 masz piątaka ? Nie masz ? To spi***aj trolu na forum dla dorosłycyh.

Kiepsko się wbiłeś w temat tak btw :] naraa

Autor:  olokkm [ 4 sie 2006, 16:42 ]
Tytuł: 

Thromm napisał(a):
Po za tym: 1dmg done = 4 threat points
4.1 healing done = 1 threat point
Mam nadzieje ze nic nie pomieszalem :)


Troche pomieszales.

1 dmg done = 1 threat
1 healing done = 0.5 threat

U warriora zalezy to tez od stancu w jakim aktualnie sie znajduje ( np. wiecej threat w defensive stance ). U rogali jest staly modyfikator 80% threat ( tzn. 1 dmg done = 0.8 threat ), a u healerow np. overhealing nie powoduje zwiekszenia threatu. Jest oczywiscie o wiele wiecej zaleznosci - ja wymienilem tylko glowne z nich.

Jesli ktos jest bardziej zainteresowany polecam link :

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... post596760

Autor:  Venomo [ 4 sie 2006, 16:44 ]
Tytuł: 

battle = 100%
def = 130%
zerg = 80%

u warka rzecz jasna

Autor:  olokkm [ 4 sie 2006, 16:52 ]
Tytuł: 

Venomo napisał(a):
battle = 100%
def = 130%
zerg = 80%

u warka rzecz jasna


battle stance = 80%

Autor:  Thromm [ 4 sie 2006, 16:57 ]
Tytuł: 

Gram alli, mam worka i fallusadina:)
Co do tego zdania z OT to tam powinno byc ".../OT" bo np na Hakkarze to nie ma znaczenia kto MT kto OT.
Tu troche przydatnego info na temat hate generownego przez skille warriora:

Skills by total hate generated on a single target (50% mob dmg reduction):
1. Revenge - 1370 total hate.
2. Shield Slam - 1220 total hate.
3. Sunder Armor - 1050 total hate.
4. Shield Bash - 910 total hate.
5. Heroic Strike - 890 total hate.
6. Cleave - 500 total hate.
7. Thunder Clap - 290 total hate.
8. Demoralizing Shout - 175 total hate.

i co bardziej wydaje w stosunku rage/hate:

Skills by hate/rage efficiency on a single target (50% mob dmg reduction):
1. Revenge - 274 hate per rage point.
2. Shield Bash - 91 hate per rage point.
3. Sunder Armor - 88 hate per rage point.
4. Heroic Strike (fast weapon) - 59 hate per rage point.
5. Shield slam- 41 hate per rage point.
6. Cleave (fast weapon) - 22 hate per rage point.
7. Demoralizing shout - 18 hate per rage point.
8. Thunder Clap - 15 hate per rage point.

@olokkm:

W/g tego http://wowvault.ign.com/View.php?view=G ... tail&id=93 zrodla obaj po trochu sie minelismy z prawda:
Regular physical damage in Defensive Stance(presumably with defiance): 4.1 hate per point of damage.
1 Hate = 1 point of Healing by a Priest with 20% Threat Reduction talent.

Jakby bylo 1dmg = 1threat, 1healing = 0.5 threat to healerzy by lezeli martwi zawsze :)


Co do stancow u warriora: ataki w defence stance generuja 10% wiecej threat, ponad to jest zdolnosc defiance ktora o 15(5/5)% zwieksza threat generowany w defence stance.
Po za tym reszta opisana jest jak widze w tym linku podanym przez olokkm.

Autor:  olokkm [ 4 sie 2006, 17:07 ]
Tytuł: 

Thromm napisał(a):
@olokkm:

W/g tego http://wowvault.ign.com/View.php?view=G ... tail&id=93 zrodla obaj po trochu sie minelismy z prawda:
Regular physical damage in Defensive Stance(presumably with defiance): 4.1 hate per point of damage.
1 Hate = 1 point of Healing by a Priest with 20% Threat Reduction talent.

Jakby bylo 1dmg = 1threat, 1healing = 0.5 threat to healerzy by lezeli martwi zawsze :)

Co do stancow u warriora: ataki w defence stance generuja 10% wiecej threat, ponad to jest zdolnosc defiance ktora o 15(5/5)% zwieksza threat generowany w defence stance.
Po za tym reszta opisana jest jak widze w tym linku podanym przez olokkm.


Sorry ale nie uwazam zebym sie minal z prawda. Na dowod podam dwa cytaty z linka, ktory podalem wczesniej :

Cytuj:
To set a scale for threat, let 1 point of damage from a normal attack cause 1 point of threat

Cytuj:
Each point of healing causes 0.5 threat, forgetting threat modifiers.

Zreszta moja wiedza nie opiera sie tylko na teorii. Powyzsze zaleznosci mozna latwo przetestowac w praktyce uzywajac np. KLHThreatMeter.

Sorry, ale wyglada na to, ze podany przez ciebie link zawiera duzo starych i niezaktualizowanych informacji. Wystarczy zajrzec w komentarze.

Autor:  olokkm [ 4 sie 2006, 17:09 ]
Tytuł: 

Jesli nadal bedziesz uwazal inaczej proponuje zajrzec jeszcze tutaj :

http://www.wowwiki.com/Formulas:Aggro

Autor:  Venomo [ 4 sie 2006, 17:16 ]
Tytuł: 

Thromm napisał(a):
Co do stancow u warriora: ataki w defence stance generuja 10% wiecej threat, ponad to jest zdolnosc defiance ktora o 15(5/5)% zwieksza threat generowany w defence stance.


http://www.thottbot.com/?sp=7381
http://www.thottbot.com/?sp=7376
http://www.thottbot.com/?sp=21156

Autor:  Thromm [ 4 sie 2006, 17:35 ]
Tytuł: 

No cuz, wyglada na to ze moje wiadomosci sa albo mocno przestarzale albo mi sie przysnily :)
W kazdym badz razie dzieki za sprostowanie.

Autor:  niebezimienny [ 5 sie 2006, 21:17 ]
Tytuł: 

czy istnieje cos takiego jak elixir of frost power? :D

Autor:  MagPS [ 5 sie 2006, 21:24 ]
Tytuł: 

niebezimienny napisał(a):
czy istnieje cos takiego jak elixir of frost power? :D


http://www.wowwiki.com/Elixir_of_Frost_Power

wiesz ile zajelo mi czasu sprawdzenie tego? n/c

Autor:  niebezimienny [ 5 sie 2006, 21:30 ]
Tytuł: 

Hmm nigdy nie widzialem na AH.


A nie chcialo mi wejsc na thottbota :o

Autor:  niebezimienny [ 5 sie 2006, 22:00 ]
Tytuł: 

Dobrze to moze kolejne pytanie, czy moze ktos podac dobra strategie na mojordoma dla hordy? Albo link do takowej.

Autor:  mihn [ 5 sie 2006, 22:52 ]
Tytuł: 

Musisz mieć 5 tanków i 4 magów.
Jeden tank na Domo, 4 na addy w pierwszym rzędzie, 4 magów sheepuje te w tylnim rzędzie. Domo podciągacie tam gdzie stoi raid na początku, a reszte tak rozstawiacie żeby stała od siebie dość daleko. I zabijacie w kolejności 2 tankowane, 4 sheepnięte, 2 tankowane. Domo nie trzeba bić, sam się podda po walce. ;]
I radze szybko lootować. :-)

Autor:  Venomo [ 5 sie 2006, 22:54 ]
Tytuł: 

2 tankow na domo (war + sham tez mzoe byc), po 1 tanku na elity, healerzy sheepnieci, wszyscy tankowie w rogu (jak najbardziej "w przod i na prawo" patrzac na domo;p), oprocz jednego ktorego target zawsze zabijacie a ktory stoi blisko raidu(on podnosi sheepy)... 2 healerow na tanka
kolejnosc:
elite, healer, healer, healer, healer, elite, elite, elite, loot

ta takta musze powiedziec jest bardzo skuteczna, "przejrzysta", wiadomo co nastepne itd z tymze potrzeba lepiej wygearowanego raidu niz z takatyka w ktorej jedzie sie jednaego do 10% przed immune na sheep... niestety dokladnie nie pamietam jak to szlo/nie chce mi sie myslec wiec

pozdro;p

Strona 91 z 541 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team