MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Pytania (nie tylko) początkujących... https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12659 |
Strona 91 z 541 |
Autor: | Thromm [ 4 sie 2006, 15:24 ] |
Tytuł: | |
Threat points/hate to wartosc jaka generuja "akcje" wykonane z Twojej strony przeciwko mobowi. Im wiecej wygenerujesz tym wyzej jestes na threat list moba. Jak jestes na pierwszym miejscu listy to oznacza ze: -jestes tankiem(OT), wszystko jest ok - mob atakuje Ciebie -overnukowales/healowales - l2p(albo tank l2tank ![]() Sa listy threat points dla poszczegolnych postaci, najwazniejsza jest dla wojownika, gdyz on jest tankiem i powien wiedziec ktory atak wygeneruje najwiecej threat i pozwoli mu "utrzymac" moba na sobie. Na przyklad shield slam jest zdolnoscia ktora generuje najwiecej threat, dalej revenge, sunder armor itd... W tym temacie mozesz znalezc info ile skille warriora genruja aggro, lub poszukaj na googlach uzywajac zwrotu threat/aggro Po za tym: 1dmg done = 4 threat points 4.1 healing done = 1 threat point Mam nadzieje ze nic nie pomieszalem ![]() Jak postac ginie/uzywa vanish/FD to jej threat sie restuje. Sa takze zdolnosci obnizajace ilosc generowanego threat - np Blessing of Salvation u Fallusadina. Edit:zmiana kosmetyczna ![]() |
Autor: | Qraczek [ 4 sie 2006, 15:36 ] |
Tytuł: | |
Thromm napisał(a): Sa takze zdolnosci obnizajace ilosc generowanego threat - np Blessing of Salvation u Fallusadina.
Bede zgadywal, grasz horda ? ![]() |
Autor: | dakota12 [ 4 sie 2006, 15:48 ] |
Tytuł: | |
bedę się czepiał, Cytuj: -jestes tankiem(OT), wszystko jest ok - mob atakuje Ciebie
OT oznacza "off tank" |
Autor: | april [ 4 sie 2006, 15:54 ] |
Tytuł: | |
czemu w takim razie FADE dziala zawsze? |
Autor: | mihn [ 4 sie 2006, 16:03 ] |
Tytuł: | |
będe trolował: jesteście do bani. |
Autor: | Nindritt [ 4 sie 2006, 16:06 ] |
Tytuł: | |
Morge napisał(a): A ja chcem rzebyś sobię z tond pożedł.
Są różnice między pytaniami początkujących a pytaniami leniwych dzieciaków. /wave Cfaniak 30 masz piątaka ? Nie masz ? To spi***aj trolu na forum dla dorosłycyh. Kiepsko się wbiłeś w temat tak btw ![]() |
Autor: | olokkm [ 4 sie 2006, 16:42 ] |
Tytuł: | |
Thromm napisał(a): Po za tym: 1dmg done = 4 threat points
4.1 healing done = 1 threat point Mam nadzieje ze nic nie pomieszalem ![]() Troche pomieszales. 1 dmg done = 1 threat 1 healing done = 0.5 threat U warriora zalezy to tez od stancu w jakim aktualnie sie znajduje ( np. wiecej threat w defensive stance ). U rogali jest staly modyfikator 80% threat ( tzn. 1 dmg done = 0.8 threat ), a u healerow np. overhealing nie powoduje zwiekszenia threatu. Jest oczywiscie o wiele wiecej zaleznosci - ja wymienilem tylko glowne z nich. Jesli ktos jest bardziej zainteresowany polecam link : http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... post596760 |
Autor: | Venomo [ 4 sie 2006, 16:44 ] |
Tytuł: | |
battle = 100% def = 130% zerg = 80% u warka rzecz jasna |
Autor: | olokkm [ 4 sie 2006, 16:52 ] |
Tytuł: | |
Venomo napisał(a): battle = 100%
def = 130% zerg = 80% u warka rzecz jasna battle stance = 80% |
Autor: | Thromm [ 4 sie 2006, 16:57 ] |
Tytuł: | |
Gram alli, mam worka i fallusadina:) Co do tego zdania z OT to tam powinno byc ".../OT" bo np na Hakkarze to nie ma znaczenia kto MT kto OT. Tu troche przydatnego info na temat hate generownego przez skille warriora: Skills by total hate generated on a single target (50% mob dmg reduction): 1. Revenge - 1370 total hate. 2. Shield Slam - 1220 total hate. 3. Sunder Armor - 1050 total hate. 4. Shield Bash - 910 total hate. 5. Heroic Strike - 890 total hate. 6. Cleave - 500 total hate. 7. Thunder Clap - 290 total hate. 8. Demoralizing Shout - 175 total hate. i co bardziej wydaje w stosunku rage/hate: Skills by hate/rage efficiency on a single target (50% mob dmg reduction): 1. Revenge - 274 hate per rage point. 2. Shield Bash - 91 hate per rage point. 3. Sunder Armor - 88 hate per rage point. 4. Heroic Strike (fast weapon) - 59 hate per rage point. 5. Shield slam- 41 hate per rage point. 6. Cleave (fast weapon) - 22 hate per rage point. 7. Demoralizing shout - 18 hate per rage point. 8. Thunder Clap - 15 hate per rage point. @olokkm: W/g tego http://wowvault.ign.com/View.php?view=G ... tail&id=93 zrodla obaj po trochu sie minelismy z prawda: Regular physical damage in Defensive Stance(presumably with defiance): 4.1 hate per point of damage. 1 Hate = 1 point of Healing by a Priest with 20% Threat Reduction talent. Jakby bylo 1dmg = 1threat, 1healing = 0.5 threat to healerzy by lezeli martwi zawsze ![]() Co do stancow u warriora: ataki w defence stance generuja 10% wiecej threat, ponad to jest zdolnosc defiance ktora o 15(5/5)% zwieksza threat generowany w defence stance. Po za tym reszta opisana jest jak widze w tym linku podanym przez olokkm. |
Autor: | olokkm [ 4 sie 2006, 17:07 ] |
Tytuł: | |
Thromm napisał(a): @olokkm: W/g tego http://wowvault.ign.com/View.php?view=G ... tail&id=93 zrodla obaj po trochu sie minelismy z prawda: Regular physical damage in Defensive Stance(presumably with defiance): 4.1 hate per point of damage. 1 Hate = 1 point of Healing by a Priest with 20% Threat Reduction talent. Jakby bylo 1dmg = 1threat, 1healing = 0.5 threat to healerzy by lezeli martwi zawsze ![]() Co do stancow u warriora: ataki w defence stance generuja 10% wiecej threat, ponad to jest zdolnosc defiance ktora o 15(5/5)% zwieksza threat generowany w defence stance. Po za tym reszta opisana jest jak widze w tym linku podanym przez olokkm. Sorry ale nie uwazam zebym sie minal z prawda. Na dowod podam dwa cytaty z linka, ktory podalem wczesniej : Cytuj: To set a scale for threat, let 1 point of damage from a normal attack cause 1 point of threat Cytuj: Each point of healing causes 0.5 threat, forgetting threat modifiers.
Zreszta moja wiedza nie opiera sie tylko na teorii. Powyzsze zaleznosci mozna latwo przetestowac w praktyce uzywajac np. KLHThreatMeter. Sorry, ale wyglada na to, ze podany przez ciebie link zawiera duzo starych i niezaktualizowanych informacji. Wystarczy zajrzec w komentarze. |
Autor: | olokkm [ 4 sie 2006, 17:09 ] |
Tytuł: | |
Jesli nadal bedziesz uwazal inaczej proponuje zajrzec jeszcze tutaj : http://www.wowwiki.com/Formulas:Aggro |
Autor: | Venomo [ 4 sie 2006, 17:16 ] |
Tytuł: | |
Thromm napisał(a): Co do stancow u warriora: ataki w defence stance generuja 10% wiecej threat, ponad to jest zdolnosc defiance ktora o 15(5/5)% zwieksza threat generowany w defence stance.
http://www.thottbot.com/?sp=7381 http://www.thottbot.com/?sp=7376 http://www.thottbot.com/?sp=21156 |
Autor: | Thromm [ 4 sie 2006, 17:35 ] |
Tytuł: | |
No cuz, wyglada na to ze moje wiadomosci sa albo mocno przestarzale albo mi sie przysnily ![]() W kazdym badz razie dzieki za sprostowanie. |
Autor: | niebezimienny [ 5 sie 2006, 21:17 ] |
Tytuł: | |
czy istnieje cos takiego jak elixir of frost power? ![]() |
Autor: | MagPS [ 5 sie 2006, 21:24 ] |
Tytuł: | |
niebezimienny napisał(a): czy istnieje cos takiego jak elixir of frost power?
![]() http://www.wowwiki.com/Elixir_of_Frost_Power wiesz ile zajelo mi czasu sprawdzenie tego? n/c |
Autor: | niebezimienny [ 5 sie 2006, 21:30 ] |
Tytuł: | |
Hmm nigdy nie widzialem na AH. A nie chcialo mi wejsc na thottbota ![]() |
Autor: | niebezimienny [ 5 sie 2006, 22:00 ] |
Tytuł: | |
Dobrze to moze kolejne pytanie, czy moze ktos podac dobra strategie na mojordoma dla hordy? Albo link do takowej. |
Autor: | mihn [ 5 sie 2006, 22:52 ] |
Tytuł: | |
Musisz mieć 5 tanków i 4 magów. Jeden tank na Domo, 4 na addy w pierwszym rzędzie, 4 magów sheepuje te w tylnim rzędzie. Domo podciągacie tam gdzie stoi raid na początku, a reszte tak rozstawiacie żeby stała od siebie dość daleko. I zabijacie w kolejności 2 tankowane, 4 sheepnięte, 2 tankowane. Domo nie trzeba bić, sam się podda po walce. ;] I radze szybko lootować. ![]() |
Autor: | Venomo [ 5 sie 2006, 22:54 ] |
Tytuł: | |
2 tankow na domo (war + sham tez mzoe byc), po 1 tanku na elity, healerzy sheepnieci, wszyscy tankowie w rogu (jak najbardziej "w przod i na prawo" patrzac na domo;p), oprocz jednego ktorego target zawsze zabijacie a ktory stoi blisko raidu(on podnosi sheepy)... 2 healerow na tanka kolejnosc: elite, healer, healer, healer, healer, elite, elite, elite, loot ta takta musze powiedziec jest bardzo skuteczna, "przejrzysta", wiadomo co nastepne itd z tymze potrzeba lepiej wygearowanego raidu niz z takatyka w ktorej jedzie sie jednaego do 10% przed immune na sheep... niestety dokladnie nie pamietam jak to szlo/nie chce mi sie myslec wiec pozdro;p |
Strona 91 z 541 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |