MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Druid - kompletny poradnik PvP i PvE by me ;) *UPDATED*
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=12919
Strona 95 z 147

Autor:  RufeN [ 25 lut 2007, 11:40 ]
Tytuł: 

tlumaczenie,ze beda "lepsze itemy" jest wg mnie smieszne - przedtem mialbys lepszy dpg itd +lepsze itemy.

rozumowanie na zasadzie "ach, co z tego,ze wezma mi 2000armora, skoro jak sobie nafarmie itemow, to wroce do pkt wyjscia."totalnie mnie rozpierdala. az sie samo nasuwa aby napisac "wtf - musze farmic itemy, aby za jakis czas byc taki, jak teraz?" :wink:

ja juz nie robie dramy z powodu 2.0.10 - raczej kazdy da sobie rade w zmienionych realiach. tym postem pietnuje tylko glupi (imho) sposob rozumowania :wink:

Autor:  Jerzu [ 25 lut 2007, 12:08 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Bierzgal napisał(a):
Mnie osobiście jakos STRASZNIE ten nerf nie boli. Wszystko co jest wyzej znormallizuje sie z czasem (nowy gear etc = armor, hp). Bawi mnie jednak to, ze nerf dostał TANK MIŚ zamiast DPS KOT :lol:. Nerf, jak nerf, mogło byc gorzej. Kot nadal ma insane damage wiec luz :P.


Mam takie same odczucia :)

Chociaż z lepszym rage w misiu, powinno się nadal komfortowo tankować


Roznica bedzie pewnie taka, ze ekipa bedzie musiala poczekac pare sekund, zanim zacznie nukowac, a nie jak teraz, ze jak miś jest juz przy mobie, to gogogobbq nuke!

Autor:  Shadhun [ 25 lut 2007, 12:09 ]
Tytuł: 

Róznica będzie taka że może teraz nie będziecie jako hybryda lepsi w tankowaniu od klasu która została do tego stworzona. Chociaż jak znam życie to dalej będziecie.

Autor:  gelerth [ 26 lut 2007, 09:57 ]
Tytuł: 

tankowac misiek bedzie tak samo, healer sie wiecej narobi troche

ale kur mac czemu mi znerfowali swipe i idol of brutality ?? dmg reduced z 50 do 10 ?? boskie

Autor:  Lu [ 26 lut 2007, 10:10 ]
Tytuł: 

Bierzgal napisał(a):
Druids
...
- "Dire Bear Form" now grants 25% increased stamina instead of 25%
increased health. In addition, the armor bonus has been reduced from
450% to 400%.
- The multiplier on base weapon damage for "Mangle (Bear)" ability has
been changed from 130% to 100%. In addition, the bonus damage has
been reduced by the same ratio.
...
- The critical damage bonus on "Predatory Instincts" reduced from
3/6/9/12/15% to 2/4/6/8/10%.
- "Improved Leader of the Pack" can no longer get critical heals.
- The armor bonus from "Moonkin Form" has been increased from 360% to
400% (to match Dire Bear Form).
Jedna tylko odpowiedź...
http://lolemodruid.ytmnd.com :P:P:P


sry ale gdzie to znalazłes ? na wow-europe jakos tego nie widze :wtf:

btw. szkoda że w ta stronę (mogli raczej warków zmocnić).

bo fakt że warrior padający w duelu z miskiem (takie same lvl) bez używania przez droota czarów/shapeshiftu to była przegina


Shadhun_ napisał(a):
Róznica będzie taka że może teraz nie będziecie jako hybryda lepsi w tankowaniu od klasu która została do tego stworzona. Chociaż jak znam życie to dalej będziecie.


hehe warek nie odpali w krytycznym momencie tranquility :wink:

Autor:  psk [ 26 lut 2007, 10:18 ]
Tytuł: 

Alekde napisał(a):
Każdy inny kto tylko miśkiem tankuje, a gra PvP kotem lub oomem tego nerfa praktycznie nie odczuje bo armor i HP to tylko lepsze itemy :)


Gdzie te nowe itemy widzisz?
Bo ja ich szczerze mówiac, nie widze =/
Mam blue/green mix + earthwarden, i widze co najwyzej 2 upgrade (ring za badge i neck) - i srednio cokolwiek wiecej.

Autor:  Bierzgal [ 26 lut 2007, 13:10 ]
Tytuł: 

Lu => Be my guest.

http://www.worldofwarcraft.com/patchnot ... notes.html

Autor:  Lu [ 27 lut 2007, 09:45 ]
Tytuł: 

To mi trochę psuje koncepcje bycia tankiem.

Pytanie z innej beczki :

Opis przypadku :
jestem początkującym graczem i to moja pierwsza postać
Druid 56lvl (serv : Burning Legion)
Alchemy/Herbalism
Feral build (1/41/5)
Honor > 3k (dobiłem do corporala na 19 lvl i zmienili honor system)
gear :
- stam/str/agi do tankowania
- str/agi/stam do kotowania
- int/spirit/stam jak mnie wezmą z łapanki abym leczył
- parę itemów z BG (kapka do leczenia, pas + crit rating do feral, bracery WSG do feral, pierścionki WSG do feralu, necki WSG do feral - feralny ze mnie droot 8)
- mam z Wildheart set belt+bracers+gloves
- do tankowania czeka Angerstaff of Beast + 56stam (57lvl)
- do levelowania czeka Brutal Scar-Limb of of Beast (59lvl)
- na zaś do tankowania w przyszłości kupiłem Braxxis' Staff of Slumber
w pudełku czeka kupione TBC co by je zainstalować jak osiągnę 58 lvl
Zadecydowałem że te dwa lvl będę robił instancjach ew w Sithiliusie a potem idę do outlandu

teraz pytania :

1. Wildheart set - celem zamiany na Feralheart
czy jest sens popracowac na jakimkolwiek itemami do Wildheart set (mam belt+bracers+gloves na razie)? na cały koplet musiałbym zrobić (statystycznie : http://www.wowhead.com/?search=wildheart) w sumie ok 45 wypadów do :
- 15 wypadów do Blackrock Spire (Wildheart Vest+Wildheart Boots+Wildheart Spaulders)
- 15 do Stratholme - tylko Wildheart Kilt
- 15 do Scholomance - tylko Wildheart Cowl
tak więc Stratholme i Sholomance raczej odpadają (100h ? albo więcej na 2 itemy) - zostaje kwestia Blackrock Spire - mam tam zacząć chodzić czy olać to zrobic 58 lvl ASAP i zmykac do outlandu ?

2. Battle Groundy
jest sens ciułać honor i tokeny na jakiekolwiek itemy na tym levelu ?
rozwazałem
- Sergeant's Cape (115arm +17stam)
- pierscionki z WSG do feralu
- Chest : Knight-Captain's Dragonhide

3. Symbols of unending life - full set (imo przydatnu przy leczeniu)
jest sens ciężko na to pracować czy znoof outland ASAP


dziękuje za uwagę i za ewentualne porady i niech moonfire będzie z Wami 8)

Autor:  RufeN [ 27 lut 2007, 10:01 ]
Tytuł: 

z PVP rewardow cos jeszcze znajdziesz ciekawego. reszte bym odpuscil ;)

Autor:  Sentry [ 27 lut 2007, 11:12 ]
Tytuł: 

ja bym levelowal w greenach i na 58 szybko zmykal do outlandow... tam greeny > all :wink:

Autor:  KromeR [ 27 lut 2007, 12:29 ]
Tytuł: 

RufeN napisał(a):
tlumaczenie,ze beda "lepsze itemy" jest wg mnie smieszne - przedtem mialbys lepszy dpg itd +lepsze itemy.


Warriors are scalling with better equipment... Deja vu? :lol:

BTW Blizz zapowiadal daaawno, ze jak na 70tce beda wyrazne roznice warrior/druid to bedzie... nerf druidow. Dla mnie jest to smieszne, bo powinni rownac w gore, no ale coz...

Autor:  Gefaran [ 27 lut 2007, 12:43 ]
Tytuł: 

W sumie różnice pomiędzy klasami jeżeli chodzi o przydatność do określonej roli w party/raid są konieczne. Trudno nie przyznać racji, że nie powinniśmy w misiu zastępować z powodzeniem warka jeżeli chodzi o tankowanie. Jeżeli zaś chodzi o równanie w góre, to raczej bym się nie zgodził. Balans ciągle się zmienia i ja nie wierze, że kiedykolwiek wszystko będzie totalnie zbalansowane a równanie do góry wymusza wymyślanie coraz to wypaśniejszych mobów, dodawanie im HP itp. Doprowadziło by to do sytuacji z PRL'u gdzie chleb kosztował np. 100 zł :wink:

Autor:  Nephilim [ 27 lut 2007, 14:42 ]
Tytuł: 

Lu napisał(a):
3. Symbols of unending life - full set (imo przydatnu przy leczeniu)
jest sens ciężko na to pracować czy znoof outland ASAP


obecnie nie masz zadnych szans na zebranie tego setu, gdyz wymaga to wielu runow AQ20 - raid instanca, ktorego nikt juz nei raiduje.

Autor:  Lu [ 27 lut 2007, 15:47 ]
Tytuł: 

dzięki za rady - wobec tego chyba pokombinuje z questami które zwiększą mi repe w Darnie coby mount na 60lvlv jak najmniej kosztował

____________________

co do warka

Dobrze grający Warek i tak będzie lepszym tankiem bo :
- będzie miał lepiej przemyślane co ma robić i jak to robić (tankowanie to 1 z 2 możliwości Warka w instancjach i tylko 1 z 4-5 u Droota),
- ma dostęp do większej ilości uzbrojenia i opancerzenia (a IMO platy zwykle mają lepsze bonusy niż skóry)
- ma więcej talentów dedykowanych tankowaniu (chociażby fear przy zbyt dużej ilości mobów – bezbłędnie posyłający jakiegoś moba za plecy healera :D )
Poza tym może zając się w party DPS'em a wtedy jego przeżywalność jest większa niż kota.

IMO Druid (dotyczy leveli do 60) teraz w instanacjach 5 osobowych powinien być "ostatnią instancją" :lol: kiedy trzeba koniecznie :
- podleczyć całe party albo jakis sponiewieranych casterów,
- ubić szybko masę słabych ale groźnych w stadzie mobków,
- resnąć jakiegoś pechowca,
- zatankować 1-3 nadplanowe moby,
- dobić uciekającego moba
a w chwilach wolnych hasać jako DPS kotek dodając 5% do critów i stunując mobki tudzież dbając o bufowanie party.

Btw. Najlepiej grało mi się w instancjach w składzie :
Priest – healer
Warlock, Mage, Rouge – dps
Droot jako tank

Największe porażki miałem w timach przeładowanych warriorami ew. hunterami.

Autor:  Randalf [ 27 lut 2007, 15:59 ]
Tytuł: 

Jak masz Honored to nie masz co bić repy, taniej nie będzie ;p

Autor:  Lu [ 27 lut 2007, 16:38 ]
Tytuł: 

Randalf napisał(a):
Jak masz Honored to nie masz co bić repy, taniej nie będzie ;p


z d r a d a :wink:

no to po prostu robie te 2 lvl ASAP i gdzie popadnie i wale do Outlandu

Autor:  Tchoren [ 27 lut 2007, 17:14 ]
Tytuł: 

Nie wiem czy dalej można ale zainstaluj tbc i niech cię jakiś mag albo warlock teleportnie do Outland:)

Autor:  Gefaran [ 27 lut 2007, 17:19 ]
Tytuł: 

Jeszcze tego brakuje, żeby woj miał mniej skilli/możliwości tankowania od druta :lol: Co prawda nie bardzo się wyznaję na graniu warkiem, ale choć by patrząc na taunty już odsadza druta na mile, bo my mamy ledwo 2 i to z jakimi cooldownami. Jeżeli zaś chodzi o przemyślenie swojej gry, to bez urazy dla wojów, wydaje mi się że właśnie gra druidem trenuje glowę do szybkiego reagowania na sytuację. Taki warrior nie bardzo ma wybór (powtarzam że spekuluję, bo nie znam dobrze tej klasy) często jeżeli chodzi o zmianę podejścia do sytuacji, natomiast drut ma masę możliwości kombinacji czarów, skilli i form. Wymaga to szybkiego refleksu i elastyczności ale gra jest za to max ciekawa. Jak do tej pory tylko warlock dal mi więcej szans na zabawe w kombinacje :wink:

Autor:  redlum [ 27 lut 2007, 17:42 ]
Tytuł: 

nie ma sensu przed 58 lev leciec do outlands - bo wszystkie questy sa wlasnie od tego levelu

zastanawia mnie tylko czemu sobie wczesniej TBC nie zainstalowales? - przeciez to nic nie zmienia "na minus"

Autor:  Lu [ 28 lut 2007, 09:00 ]
Tytuł: 

Redlum :
nie zawsze mam czas siąść do WOWa i po prostu zużycie tego czasu na instalacje TBC, update na stronie wow-europe i takie tam uważam na razie za stratę czasu - jak będzie potrzebne to od ręki zainstaluje, aczkolwiek mam alchemię na 300 i w sumie wizyta tylko po to żeby odblokować ten skill powyżej 300 byłaby rozsądna :)

Gefaran :
jak pisałem gram drootem i to moja pierwsza postać - wybrałem akurat tą bo miałem taką wizję/potrzebę + sporo o niej czytałem no a uniwersalność i shapeshifting uznałem za coś extra. A co do warka to też uważam ze z założenia powinien być lepszym tankiem - do czego predysponuje go styl walki pve jaki ma narzucony od Blizza - to jasne.
Tyle że możliwość tankowania przez droota w połączeniu z dawaniem buffa, czarami pomocniczymi (hurricane, hibernate, roots), rezurekcją w kombacie, odpornością na polimorfię tudzież healami typu tranqulity i możliwością prowla czyni zamianę Warka na druida dlka każdej myślącej party co najmniej interesującą.
A Warek IMO jest nerfnięty teraz – na 49 lvl na AB zaszarżował mnie Warek (też 49lvl) , jak miałem ¾ życia zmieniłem się w misia i po prostu go sklepałem do zera (może miał tandetny gear) – od tamtego czasu na BG biegam miśkiem a nie kotem i pcham się na tanka do instancji tudzież omijam party gdzie 2 wariorów z włóczniami uważa że są w stanie tankowac o niebo lepiej ode mnie a ja jako feral droot powinienem ich leczyć – raz byłem w takim party PUGu i ręce opadały goście tracili hp szybciej niż casterzy – w tym samym miejscu jako mis tankowałem bez problemu. Po prostu to byli słabi gracze grający znerfowaną postacią. Gdzieś tu na forum widziałem poradnik do tankowania dla warków i mysle że rozsądny Warek który go przeczyta i zadba o odpowiedni gear będzie b.dobrym tankiem.

Strona 95 z 147 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team